Hoi, Ik heb misschien een beetje een 'vreemde' vraag, maar hoop dat iemand het antwoord weet. Wanneer mijn man en ik seks hebben gehad, dan loopt er wel eens wat van zijn sperma uit mijn vagina. Ik weet dat dit heel normaal is en gelukkig meerdere dames daar last van hebben (Het moet nl toch ergens heen ). Maar nu is mijn vraag: Blijven er dan toch voldoende zaadcellen achter in de vagina? Ik heb namelijk wel eens het idee dat het allemaal weer terug vloeit op het bedlaken en er niks achterblijft...
Ja hoor alle goede zaadjes zwemmen vrolijk verder hetgeen wat er uit komt is niet sterk genoeg dus had toch al geen kans
Je moet je voorstellen dat de zaadcellen met een grote snelheid naar binnen worden "geschoten" wanneer de man ejaculeert. Je hoeft er bij wijze van spreken niet eensvoor te blijven liggen, want er blijft genoeg achter, ook wanneer je al naar de WC bent geweest!
Bedankt voor jullie reacties! Inderdaad ook bij het naar de wc gaan na de seks twijfel ik wel eens of er wel iets achterblijft. Het lijkt dan zoveel bij het afvegen! Waarschijnlijk vooral veel voorvocht. Je zou inderdaad zeggen als ze erin 'geschoten' worden, dan moet dat wel goed komen. Hopelijk blijven er deze keer genoeg sterke zaadcellen zitten om netjes hun werk te kunnen doen .
Hebben we hier ook last van......... Maar nu 2x zonder problemen zwanger geworden... Gaat zeker helemaal goed komen. Succes!