Dag dames, Morgen is mijn nod. Ik heb 4 dagen voor nod (eergister) een kv 2 voor 5 test gedaan en die was spierwit. Ik weet dat het vroeg was maar lees zo vaak testen die ver voor nod positief waren al is t maar een licht streepje. Nu ben ik vanaf gister de hele dag met vlagen misselijk en had er gister ook buikpijn en pijn in mn onderrug bij. Ik denk zelf dat het gewoon een soort griepje is aangezien mn test negatief was. Heeft iemand dit ook wel eens mee gemaakt en bleek toen zwanger, of juist niet zwanger?
Ik had hetzelfde en ben inmiddels behoorlijk overtijd. Had wel bruinverlies 5dagen voor NOD. Zwangerschapstesten zijn negatief..
VOOR je nod fluctueert je hormoonspiegel zo erg dat je de ene dag wel en de andere dag niet zwanger kan lijken. Duidelijkheid heb je echt pas op en na je nod.
Bedankt voor jullie reactie! Ik weet dat het gissen blijft, het kan nu in principe nog alle kanten op. Morgen is mijn nod dus wacht die even af. Mocht het woensdag nog nodig zijn dan haal ik weer een test. Had trouwens vrijdag getest en niet eergister.