Late innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kiimesz, 3 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiimesz

Kiimesz Lid

23 jan 2015
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik ben sinds september gestopt met de pil. Mijn 1e cyclus was lang, weet niet meer precies hoe lang.
    De maanden daarna was mijn cyclus 33 dagen. Mijn ei sprong bij gehouden met ovulatietesten, niet getempt.

Ei sprong zou rond 13 januari. Mijn NOD was 28 januari.
    Afgelopen week al een aantal testen gedaan, allemaal negatief :( ..

Nu ben ik een week 'overtijd'. Ik voel verder niet heel veel, alleen veel afscheiding. Gister avond had ik het gevoel dat mijn maandelijkse feestje toch doorbrak, maar eenmaal op het toilet niks te zien.
    Later een heeeeeeel piep klein beetje bruinige afscheiding. Verder totaal niets. Wanneer ik ongesteld werd had ik altijd rood/bruin verlies maar echt duidelijk zichbaar en veel!

Vanmorgen wéér een klein beetje bruin verlies, echt minimaal als je heel goed keek zag je wat kleur verschil. Verder alleen maar wat afscheiding.
    Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? Toch last van een late innesteling?

Groetjes!

2. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Misschien eens een bloedtest bij de ha aanvragen?

3. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Eisprong op 13 januari maakt vandaag 21dpo, terwijl de innesteling normaal gesproken van 6dpo-10dpo is. Ik denk dus dat een late innesteling niet waarschijnlijk is. Mogelijk is ondanks de LH-piek je ei niet gesprongen en is je cyclus daarom langer of is er iets anders aan de hand?

4. Kiimesz

Kiimesz Lid

23 jan 2015
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zat ik ook aan te denken, ik wacht sowieso nog eventjes af of het misschien vanavond of morgen ochtend door breekt. Anders ga ik eens langs bij de ha.

5. Kiimesz

Kiimesz Lid

23 jan 2015
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou misschien ook kunnen, heb echt geen idee.
    Lees op internet dat het soms wel innestelingsbloed kan zijn, alleen niet persee van dit moment.
    Weet het ook niet verwarrend is het zeker.... ik wacht nog even af of ik misschien vanavond of morgen ochtend ongesteld word. Anders ga ik langs bij de HA misschien dat er dan wat duidelijk word?

6. Mimy1

Mimy1 Actief lid

29 nov 2014
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai!

Afgelopen maand had ik op dag 21 mn eisprong, en op dag 41 werd ik pas ongesteld... ik had er ook al 2 testen tegenaan geslingerd. Waarschijnlijk door het ontpillen zo'n lange cyclus.. deze maand weer 10 dagen eerder ongesteld. Gisteren, had het totaal niet niet verwacht op 12 dpo aangezien het vorige maand pas op 20 dpo kwam. Maar het is allemaal nog ontregeld.

7. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Een gezonde luteale fase (het stuk tussen eisprong en ongi) duurt tussen de 10 en 16 dagen, met soms een uitschieter naar 18. 20 dagen is echt te lang, tenzij je mogelijk zwanger was. Als dit bij jou vaker zo is, dan zou ik daar zeker mee naar een arts stappen.

8. Spooks

Spooks Lid

25 jun 2012
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier idem, 4 testen verder....vandaag exact 2 wk overtijd testen blijven negatief. geen bloedverlies, wel allerlei kwaaltjes...spannend... veel succes voor jou en hopen dat het toch een innestelingsbloeding is...

9. Kiimesz

Kiimesz Lid

23 jan 2015
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goh indd raar he zo'n vrouwen lichaam!
    spannend ook voor jou! Hou me op de hoogte!!

10. Staffrl

Staffrl Niet meer actief

Weet je zeker dat je eisprong 13 januari was?

11. Kiimesz

Kiimesz Lid

23 jan 2015
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rot he dat je niet weet wat je lichaam af en toe met je doet.
    soms ben je een vreemde in je eigen lichaam!

12. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Bloedtest doen ze niet zo maar...je bent pas gestopt.. mogelijk toch nog met t obtpilleb te maken...Duim voor jullie

13. Kiimesz

Kiimesz Lid

23 jan 2015
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag 8 overtijd. Vanmorgen test gedaan opnieuw negatief.
    vandaag zo niet mijn dag na het zien van een witte test bah!
    kan indd nog van t ontpillen zijn. Ik heb vanavond en morgen nachtdiensten. Als ik dan nog niet ongestelf geworden bel ik de ha.
    maakt me onzeker dit baal ervan

Deel Deze Pagina