Late innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lisa280887, 23 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

hoi allemaal!

Een vraagje... ik had op 2 dec een positieve ov test, dus waarschijnlijk 2,3 of 4 dec mn ei. NOD had ik op 16/17 dec, maar had ook de 18e kunnen zijn. Afhankelijk van wanneer mn ei echt gesprongen is.

Nu had van 16 tot 19 dec lichte bloedingen. Heel anders dan mijn gewoonlijke menstruatie, aanzienlijk minder verlies. Voornamelijk rood/bruin en bijna geen stolsels.
    Bloedverlies was vooral bij druk zetten bij bv plassen of iets tillen. Kreeg ook krampjes en ben sindsdien ook met vlagen een beetje misselijk.

Vanmorgen (23dec) getest met een early test van kv maar ik las dat die vaak fals positief geven. Er kwam heel licht een + te staan.

Heeft iemand van jullie zoiets meegemaakt? Late innesteling en dus heel laat positief getest? Ik hecht nu weinig waarde aan de test van vanmorgen.

2. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.842
    113
    Heb je een foto van de test? Ik ben zelf niet zo'n fan van de plustesten. De 2 voor €5,- van de Kruidvat zijn een stuk gevoeliger.

3. Lisa280887

Krijg het niet goed op de foto! Mijn vraag is meer: wie heeft hier ervaring mee? Late innesteling en dus ver na NOD positief testen?

4. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.211
    17.229
    113
    Er vanuit gaande dat je ei 04-12 sprong, zou je vandaag op 19(!) DPO zitten. Dan zou je - late(re) innesteling of niet - wel echt een goed zichtbare, al dan niet knal-, streep verwachten.
    De Kruidvat testen met plus geven inderdaad zéér vaak pennestrepen die negatief zijn.

Ik denk dat je gewoon ongesteld geworden bent op de 16e, dit klopt ook prima qua timing. Het is goed mogelijk om eens een andere (veel heftigere of zoals in jouw geval: veel lichtere) menstruatie te hebben.

Be Happy vindt dit leuk.
  5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Tel daarbij op dat innestelbloed vaker niet danwel voorkomt. Het is niet iets wat standaard voorkomt bij het ontstaan van een zwangerschap.

Doe voor de zekerheid nog even een Kruidvat 2 voor 5 euro of een CB Digitaal.

6. Lisa280887

Thanks voor jullie reacties! Ik word soms zo onzeker van al dat ‘gedoe’ in je lijf...

Deel Deze Pagina