Hoe vaak klussen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Serappp, 13 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Serappp

Serappp Lid

27 mrt 2018
    53
    36
    18
    Vrouw
    Utrecht
    hoii allemaal!

Ik ben vorig jaar november gestopt met de pil, 4 maanden later weer ongesteld geworden.. sindsdien a lot of LH testen gedaan en wel mijn eisprong gevonden, maar door nog onbekende periode ongesteld zijn lastig om vast te stellen wanneer het percies weer is..

Ben het zat met testen steeds dus laat ik het aan het lot over... maaarrrrr mijn instelling deze maand is iedere twee dagen klussen met manlief.. is dat goed of juist niet??

2. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.827
    18.545
    113
    Vrouw
    Ja dat is voldoende... Maar lijkt mij lastig zo vol te houden. Ik zou toch ovulatietesten blijven gebruiken.

3. Serappp

Serappp Lid

27 mrt 2018
    53
    36
    18
    Vrouw
    Utrecht
    Ja dat is super lastig inderdaad.. ik vergeet ook soms ook die testen te doen, vind het erg lastig omdat het ook niet met de ochtendurine gedaan kan worden...

4. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.827
    18.545
    113
    Vrouw
    @Serappp ik snap je helemaal! Afgelopen maand heb ik tot dag 14 ovulatietesten gedaan, toen kon ik een dag niet testen en ben er maar weer mee gestopt , had ook nog geen positieve ovulatietest gehad.... Maar baal er nu van, want ben nu bijna een week overtijd (negatieve zw testen) en twijfel heel erg of ik überhaupt wel een eisprong heb gehad

5. Serappp

Serappp Lid

27 mrt 2018
    53
    36
    18
    Vrouw
    Utrecht
    Is het niet zo dat je elke maand wel een eierspromg krijgt?!

Deel Deze Pagina