Hallo allemaal, Ik heb me hier net aangemeld omdat ik graag wat advies wil over het volgende. Mijn man en ik hebben al een prachtige zoon van 2,5 jaar en willen graag een tweede kleine erbij. Ik ben nu bijna een jaar gestopt met de pil. Mijn cyclus is onregelmatig, zo'n 22 tot 27 dagen, waarvan de meeste maanden 25 dagen is geweest. 13 december was mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie. 29 december kreeg ik stekende pijn in mn rechterlies. Ik weet niet of dit een eisprong is geweest of misschien wel innestelling...Ik gebruik (nog) geen ovulatietesten. Ik zit nu op dag 28 van mijn cyclus en sinds vanmorgen heb ik bij het afvegen heeeel iets lichtbruin/roze slijm. Verder niets. Normaal zet mijn menstruatie direct door, maar nu dus helemaal niets! Ik heb vanmiddag een test gedaan: negatief helaas... Toch twijfel ik nu of ik misschien een late innesteling heb waardoor ik negatief test. Heeft iemand een dergelijke ervaring ook gehad??? Ik heb al een week last van menstruatie krampen, die vandaag wel wat minder zijn. Ook ben ik steeds een beetje duizelig en heb last van mn borsten. Duizelig ben ik niet eerder geweest, behalve bij mn vorige zwangerschap, dus ook dat geeft me een beetje hoop. Ik hoop dat iemand wat advies kan geven. Ik weet namelijk even niet meer wat ik ervan denken moet. Groetjes!
Klinkt best hoopvol! Het zou natuurlijk gewoon kunnen dat je een late innesteling hebt gehad.. ik zou gewoon nog een paar dagen wachten en dan nog eens testen. Bruinverlies kan ook duiden op een beginnende menstruatie.. dus het kan nog alle kanten op. Hoop het beste voor je!
Dank je voor je reactie. tja...er is nog niets veranderd. Ik ga inderdaad over n paar dagen weer testen als er de menstruatie dan nog niet heeft doorgezet. IK HOOP ZO DAT IK ZWANGER BEN!!!
Heeft verder niemand hier ervaring mee?? Ik heb geen bruin slijm meer (sorry voor de details...) dat heeft dus maar 2 dagen geduurd. Heb bijna ook geen menstruatiekramp meer. Mn borsten doen ook minder zeer. Ben alleen nog wel met vlagen duizelig. Als dit een innesteling was, na hoeveel dagen kun je dan eigenlijk testen??
Ik lees geloof ik wel eens dat meiden een dag of 5 na de innesteling positief testen.. spannend hoor!
Ok,ik wacht tot dinsdag. Als er dan nog geen menstruatie is geweest (hope so) dan ga ik 's ochtends weer testen. Bedankt voor je berichtje Joolzz
heel herkenbaar verhaal.. ik heb in december geen ovulatietesten gedaan, en mijn cyclus is 1x kort, 1x lang, 1x kort etc. ik zou nu weer een korte cyclus hebben, 28 dagen. Vorige week maandag enorme steken waarvan ik niet rechtop kon zitten, en daarna bruinverlies (wel erg weinig) Normaal is bruinverlies bij mij voorteken van menstruatie...maar nu niks. na 4 dgn hield het weer op. Sindsdien vaker naar de wc om te plassen en lijk wat "zware" borsten te hebben. Alleen sinds vandaag weer bruinverlies. Dus ik weet het allemaal niet meer verhaal is dus wel herkenbaar ik hoop dat je een positieve test hebt!!
Hoi allemaal, Bedankt voor al jullie reacties. Helaas ben ik gisteravond toch weer ongesteld geworden. Echt balen, ik begon bijna te geloven dat het deze keer raak was. Op naar ronde 12. Ik hoop voor jullie dat het gauw raak mag zijn!
Echt zo'n beetje hetzelfde verhaal! Wat kan het lichaam toch raar in elkaar zitten he?! Hoop voor jou dat het wel innesteling is geweest!!!