Vaginale verzakking??

Discussion in 'Zwanger worden' started by Puck, Jan 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Puck

Puck Actief lid

Jun 23, 2010
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, ik ben sinds gisteren ongesteld. Nu wilde ik gistermiddag een nieuwe tampon indoen en toen was het net of er een bal in de weg zat. Even bekeken met een spiegel en ja hoor, het is net of er een bal in mijn vagina zit. Even gegoogled en het lijkt erop dat het een verzakking van de vagina is. Hoe kan dat nou? Geen zware bevalling gehad met de eerste. Was in 4 uur klaar. Moest wel persen tegenhouden, uur lang omdat hij omhoog keek.
    Maareh.. mijn vraag is: heeft iemand hier ervaring mee? Moet ik er mee naar de huisarts? Hoe gaat dit samen met zwanger worden/zijn/bevallen?

Help!!

2. smashbox

smashbox Actief lid

Jul 29, 2013
    220
    1
    18
    NULL
    NULL
    Meteen naar de huisarts! Dingen die er eerder niet waren altijd meteen laten onderzoeken. Een verzakking kan vaak nog verholpen worden maar dan moet je er wel op tijd bij zijn .

3. Puck

Puck Actief lid

Jun 23, 2010
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, ja daar heb je gelijk in. Ga even wachten tot mijn menstruatie zo'n beetje voorbij is en dan laat ik er maar even naar kijken ja. Las al dat je ook naar de bekkenfysio kan en oefeningen kan doen zodat het niet verergerd. Dank voor je reactie!

4. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

Aug 23, 2013
    2,349
    808
    113
    Gent
    Als ik ongie ben, gebeurt het wel vaker dat mijn tampon opeens tegen mijn baarmoeder stoot bij het inbrengen (1e-2e dag). Tegen het einde van mijn ongie gen last meer van. Heb daar over het forum al over gelezen. Tijdens ongie komt baarmoeder wat naar beneden zeg maar, en nadien wordt alles terug normaal. Ik zou even afwachten.

5. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik heb dit ook. Ik heb een baarmoeder verzakking. Ik wordt binnenkort (als ik zin en tijd heb naar de huisarts te gaan) doorgestuurd voor bekken fysio.

mij is verteld dat het geen invloed zou moeten hebben op een evt zwangerschap. Ik denk zelf wel (zijn nu niet bezig) hoe dat zaadje straks in hemelsnaam moet weten waar die erin moet als het allemaal niet op zn plek zit haha. Maar das mijn gedachten alleen maar. Zou sowieso naar de huisarts gaan.

6. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Ik weet niet of het met een verzakking te maken heeft, ik kan zelf de eerste dagen vaak ook geen tampon in brengen, omdat het niet verder gaat.
    Maar ik ben zelf ook veels te erg ongesteld om een tampon in te doen de eerste dagen.

Ik zou het wel laten checken hoor als je dit nog nooit hebt gehad!

7. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

Jan 31, 2011
    1,004
    0
    0
    Zeker meteen naar laten kijken.
    Zelf heb ik tijdens mijn menstruatie ook t gevoel alsof baarmoeder veel lager ligt.

Share This Page