Hoi, Heb vandaag mijn 2e iui gehad, voor dem iui nog een echo gehad en er zijn 3 eitjes klaar om te springen...Arts keek bedenkelijk omdat er dus 3 eithjes aan het rijpen zijn. Ook had mijn vriend goed kwaliteit aangeleverd 22,5miljoen zwemmers waarvan er ruim 75% van hele goede kwaliteit was...Nu is het weer afwachten, spannend !!! Meer mensen verhalen met meerdere eitjes ? Groetjes M82
Hier ook een keer een IUI gehad met drie eicellen. Helaas zonder resultaat... De kans op een zwangerschap met een dubbele of drie-dubbele eisprong is wel iets groter dan wanneer je er maar eentje hebt. De kans is niet twee of drie keer zo groot, jammer genoeg. Dus je kunt er helaas niet vanuit gaan dat het deze keer wel moet lukken, maar ik hoop het natuurlijk wel voor je. Succes!
Hier is 2 eitjes de max. Te veel kans op een meerling en alle risico's die daar bij horen... Wel jammer als je dan een maand over moest slaan, maar kans op een drieling... Nee, dat zag ik toch ook niet zitten. Maar beleid is in elk ziekenhuis anders.
In ons ziekenhuis is drie follikels het maximum. Als je er meer hebt, wordt de IUI-behandeling afgebroken. Met drie doen ze dus nog wel een inseminatie.
Vandaar dat ik dus benieuwd was naar andere ! Gewoon weer afwachten, meer kun je niet doen en je nergens aan vasthouden...2 hele lange weken wachten, xxx
In ons ZH was vanaf de derde iui, drie eitjes de max. Bij de eerste twee iui's was dat twee eitjes, vanwege het meerlingen-gevaar. Bij mijn derde iui had ik drie eitjes, waarvan er volgens mij uiteindelijk na de pregnyl twee zijn gesprongen. Eentje daarvan is inmiddels al bijna 25 weken bij me in de vorm van mn lieve meisje . Ik zou zelf geen probleem hebben met "de gok" van drie eitjes, maar die overweging is natuurlijk heel persoonlijk. Ik hoop dat je iui door mag gaan en bij jou ook zal leiden tot een zwangerschap!