jamie liep met zijn 1 jaar en ging allemaal beetje vaneigens eigenlijk. dat komt wel als ze er klaar voor is, wat betreft de tips in de tuin. wij hebben vorige zomer nepgras gelegt (zo'n groene mat) als hij dan een korte broek aan had of lekker uit zijn zwembad kroop dan had hij tenminste geen zere knieƫn... als je gras hebt liggen is het natuurlijk nog makkelijk, gewoon zandbakje wegzetten in het gras, zwembadje ofzo...
IK HEB AAN DE BINNENKANT VAN DAT STRIJKSPUL GESTREKEN zo zie je niet aan de buitenkant een lap zitten
inderdaad oude spijkerbroek aan extra lappen erop en gaan met die banaaan! En misschien af en toe lopen aan de handen van papa en mama?
Om de broeken te beschermen deed mijn moeder altijd een lap nep-leer (hoe heet dat?) op onze broeken naaien. Die krijg je niet kapot.
Eerst maar zorgen dat het weer buitenspeelweer wordt... Ik vind een tentje op het gras ook een goed plan. En een zandbak lijkt me ook wel wat. De kleine dame is een echte smeerpoets en vindt de zandbak vast heerlijk. Wat betreft het lopen; ik maak me er geen zorgen over dat ze met 15 maanden nog niet loopt. De omgeving reageert vaak met 'oh, loopt ze nog niet?" Het komt hopelijk allemaal vanzelf.