onze jongste is sinds gisteren een beetje ziek hij heeft gisteren 3x overgegeven en is in de diarree geraakt nu komt het=> hij had net weer gepoept het stonk gewoon naar kots (sorry) en het was witte diarree (net meelkoekjes met melk hihi, bah) nog nooit eerder gehad ook niet bij de oudste en ook nog niet eerder gehoord/gezien is dit normaal????
onze jongste had vorige week ook een dag of 5 witte poep... normaal heeft ze dun groen.. nu was het wat breiiger wit.. érg vaag. Ze at ook slechter. Toch maar even langs de huisarts geweest. Die heeft haar helemaal onderzocht (vooral ook omdat ze natuurlijk nog zo klein is), maar kon niets vinden. Er gaat op het moment heel veel rond, waaronder diverse buikgriepjes/virusjes. En dat was dus eigenlijk ook de conclusie: Waarschijnlijk een virusje, gaat vanzelf over. Zolang ze geen pijn verder aangeeft aan haar buikje (hier dus te merken met het luier verschonen, beentjes in de lucht) was er weinig aan de hand. En inderdaad... na een dag of 5 tot een week was het over. En nu poept ze weer haar normale, waterige groene poep (joepie ) oh en inderdaad, de lúcht die er vanaf kwam.. brrr verschrikkelijk!
oke bedankt, had al een idee van buikgriep maar deze kleur en geur (echt erg, werk als verzorgende dus vele geurtjes en kleurtjes komen voorbij maar deze poeh) en witte diarree kon ik niet. (nog nooit mee gemaakt) nog meer ervaringen??
Hier ook een paar dagen gehad. Zo'n vieze witte brei die vreselijk stonk, idd de kotslucht komt aardig in de buurt. Na een paar dagen was het weer normaal, denk ook iets van een buikgriepje, ze was ook zo niet fit. Ze dronk toen wel goed en at redelijk dus verder niet naar de huisarts geweest, wel als het door was blijven gaan.
Ja hier vorige week ook! Vond het ook door die witte poep zi raar maar volgens de huisarts was het een virusje en inmiddels is ze weer opgeknapt en poept ze ook weer normaal.
Met de buikgriep twee weken geleden had mijn zoontje ook hele smerige ontlasting. Het rook precies als zijn overgeefsel...en ook een hele vreemde kleur. Overgeven heeft hier twee dagen geduurd, de diarree een dag of 5/6
oke bedankt dames!!!! vanmorgen toch voor de zekerheid gebeld, waarschijnlijk idd een virus (hepatitus) dit heerst heel erg moet er even goed omdenken dat hij niet geel word en genoeg blijft drinken (hij plast zeer weinig tot niet, drinkt gelukkig wel, vanmorgen al 3x zeer veel diarree gehad hij zat er onder dat witte kotsruikende spul ) mijn moeder heeft de oudste even mee en kan ik even door huis en wassen draaien en douche schoonmaken echt vieze troep