Ben het er ook niet mee eens dat late lopers, snelle praters zijn hoor. Mijn zoontje liep los met ongeveer 15/16 maanden en begon pas met praten met 19mnd en zegt nog steeds erg weinig.... Hij snapt wel alles, maar het zeggen nee dat doet ie niet.
Mijn zoon is bijna 20 maanden en loopt ook nog steeds niet los. Hij loopt wel aan de hand mee en heeft dan amper een vingertje nodig, dus ik denk dat het angst is, hij kan het fysiek wel. Als ik hem loslaat dan gaat hij snel zitten. Hij zet nu af en toe een stapje tussen de bank en tafel maar meer ook niet. Nou heeft mijn zoon bij 14 maanden wel zijn been gebroken, dat heeft vertraging opgeleverd (en waarschijnlijk ook wat angst). Morgen gaan we naar de fysio om uit te sluiten dat er fysiek iets missen of dat de breuk een rol speelt. Ik vind het ook heel jammer hoor, als hij loopt kun je tenminste lekker naar de speeltuin of baloorig enzo. Dat heeft nu nog niet veel zin.
Lisa loopt nu sinds 2 weken. Ze had in december al een paar stapjes los gezet maar daarna niet meer.. Ik vind het nu al makkelijker dat ze loopt Nog een paar weekjes geduld en dan mag ik haar eerste schoentjes kopen. Ik kan nu al niet wachten