6 weken zwanger en veel bloedverlies

Discussie in 'Miskraam' gestart door famkeinge, 10 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. famkeinge

famkeinge Nieuw lid

10 aug 2014
    2
    0
    0
    Papendrecht
    Hoi,
    Ik ben 6 weken zwanger en verlies sinds afgelopen woensdag behoorlijk veel bloed. Zelf heb ik het idee dat ik zwanger was van meerdere kindjes en dat er nu een vruchtje gestorven is, maar dat ik nog wel zwanger ben. Maar zijn er hier mensen die hier ervaring mee hebben?
    Zijn er die ook veel bloedverlies hebben gehad en waarbij het goed is gegaan?
    Ben zo ontzettend onzeker momenteel. Het eind mei ook al een mk gehad en was zo blij nu zo snel alweer zwanger te zijn.
    Heb dinsdag pas mijn eerste echo en gyn zegt dat het geen zin heeft om eerder een echo te maken.
    Groetjes,
    Famke-Inge

2. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Geen ervaring mee maar ik hooo dat je gevoel klopt.
    succes bij je echo dinsdag, dat het maar snel dinsdag mag zijn!

3. Krissa

Krissa Bekend lid

16 mei 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    Hoi, Ik heb in het begin ook vrij veel bloedverlies gehad. En wel eerder dan jij een echo gehad omdat we 2 weken op vakantie gingen en ik wilde weten waar ik aan toe was.
    En je verloskundige heeft gelijk, ze konden mij niet zeggen hoe het ervoor stond en dat we er vanuit moesten gaan dat het mis zou gaan.
    Twee weken later wel nog bloedverlies maar ook een kloppend hartje.
    Het kan dus alle kanten op, hopelijk krijg je dinsdag wat meer zekerheid. Die onzekerheid is vervelend.

Hopelijk heb ik je wat moed kunnen geven voor de komende dagen.

Veel sterkte,
    Krissa

4. imba 86

imba 86 Niet meer actief

Ik wil je niet ontmoedigen maar bloedverlies komt heel weinig voor als je zwanger bent van meerdere vruchtjes en 1 groeit niet verder, vaak neemt de placenta die dan op. Mijn zus is zwanger geweest van een meerling en kreeg dit te horen want ze had geen bloedverlies en dat dus juist normaal is in zulke situaties. Vooral dat je zegt veel bloed te verliezen en dit al sinds woensdag denk ik dat je van het ergste mag uitgaan :(

5. Nouralayn

Nouralayn Actief lid

28 apr 2014
    372
    1
    18
    Noord-Brabant
    Spannend. Ik heb zelf van week 5 tm 10 ook licht bloedverlies gehad. Bij mij kwam dit omdat ik een laag/voorliggende placenta had.

6. gouda82

gouda82 Actief lid

4 jan 2014
    259
    55
    28
    Gouda
    Ik ben het levende bewijs dat dat kan.
    Mijn moeder had ook flink bloedverlies. Ik ben rustig blijven zitten terwijl mijn broertje/zusje niet bleef plakken.
    Succes dinsdag, onzekerheid is verschrikkelijk

7. BeertjeS

BeertjeS Actief lid

2 aug 2012
    286
    0
    0
    Vorige week bij zes weken heb ik een miskraam gehad. ik ben juist weinig bloed verloren en geen stolsels. Minder dan een menstruatie en geen krampen gehad. Ik twijfelde dus of het wel een miskraam was. maar de zwangerschapstest van vandaag was negatief. Dus wel een miskraam. Miskraam bij een tweelingzwangerschap komt weinig voor. Bloedverlies is geen goed teken maar in 50% van de gevallen gaat de zwangerschap gewoon weer goed verder en is het dus geen miskraam. ik wens je veel sterke en hopelijk binnenkort meer duidelijkheid!!

8. imba 86

imba 86 Niet meer actief

Vandaag je echo. Hoop dat je goed nieuws krijgt!

9. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Ik hoop dat je een goede echo hebt!

Zie mijn onderschrift. Ik heb met 6.3wk drie dagen lang veel bloed verloren. Het liep soms langs mijn benen naar beneden. Net ook in het wknd natuurlijk. Maandagochtend kon ik meteen terecht in het zh voor een echo. Ik wilde de bevestiging dat het klaar was, baarmoeder leeg, maar in plaats daarvan waren er twéé beebjes te zien met hartactie, wow!
    Boven die beebjes een hele grote zwarte vlek: een hematoom wat het vele bloedverlies veroorzaakte. Het zal een risicozwangerschap blijven maar het kan dus wel: bloedverlies tijdens de zwangerschap.
    Ik duim voor je!

10. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Wat een fijn nieuws! Ik ga duimen dat je zwangerschap verder goed verloopt en je twee gezonde kindjes in je armen mag sluiten!

Deel Deze Pagina