Altijd menstruatie gevoel bij zwanger zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door KaatjeB, 4 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KaatjeB

KaatjeB Actief lid

29 sep 2019
    192
    152
    43
    Vrouw
    Goedemorgen!

Bij mijn vorige zwangerschappen had ik een menstruatie gevoel of branderig gevoel toen ik zwanger bleek te zijn. Ik vraag mij af, is dat altijd zo het geval? Of zijn er ook wel meiden geweest die helemaal geen menstruatiegevoel klachten hebben gehad en toch zwanger waren? En heb heb je bij een bbz die klachten ook? Of sowieso niet omdat het niet in je baarmoeder zit?
    En als je al kinderen hebt gehad voel je dat altijd een soort van deukje in je baarmoedermond? Ook als je zwanger bent?
    Even wat vragen die bij mij opkomen op het moment.. bedankt!

Groetjes!

2. PippiMoustache

PippiMoustache Fanatiek lid

16 jul 2018
    1.819
    1.710
    113
    Vrouw
    Ik heb bij mijn eerste zwangerschap helemaal niets gevoeld, dat bleek een bbz. Bij mijn huidige zwangerschap had ik op 6dpo lage rugpijn, alsof ik ongesteld ging worden. Maar ik begrijp dat er heel veel vrouwen zijn die iedere maand menstruatieachtig gevoel hebben, waarbij het niet raak blijkt te zijn en ook vaak genoeg vrouwen die helemaal niets voelen en die zijn hardstikke zwanger. Dus ik denk dat het lastig is om daar iets algemeens over te zeggen.

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    9x zwanger geweest en 2x dat menstruatie gevoel gehad. Andere keren niks gevoeld.

4. sarake

sarake Actief lid

16 dec 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    Ik heb tot een week of 6 echt wel een fel menstruatiegevoel gehad!
    Ook bij mijn andere twee kindjes heb ik dit telkens gehad!

5. KaatjeB

KaatjeB Actief lid

29 sep 2019
    192
    152
    43
    Vrouw
    Dan wacht ik gewoon nog even 'rustig' af. moet zeggen dat ik nu na van het weekend wel wat menstruatiegevoel heb dus hoop dat het goed gaat. wat niet is kan nog komen denk ik dan maar ;)
    Bedankt!

Deel Deze Pagina