Hallo allemaal, bedankt voor al jullie lieve woorden. Gisteren is het opgewekt met medicijnen. om half 5 is onze lieve zoon geboren. Alles erop en eraan. Heb zelf niet veel pijn gehad en weinig bloedverlies. Lichamelijk voel ik me erg goed, maar ben zo ontzettend verdrietig. Heb onze zoon in een mandje mee naar huis genomen. Groet mamsvan6
He meid wat verdrietig allemaal. Gaan jullie je zoontje thuis begraven? Heel veel sterkte in deze zware tijd. Bij mij kwam het besef en verdriet pas na de geboorte....veel sterkte...
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje, je bent toch weer opnieuw moeder geworden. Tegelijk moet ik je ook condoleren met jullie grote verlies! Heel veel sterkte voor jou en je gezin, gelukkig heb je niet veel pijn gehad en zijn er geen complicaties opgetreden..het is al heftig genoeg.
hoi lea, bedankt voor je lieve woorden. wij begraven ons zoontje morgen in de tuin. zie dat jij hetzelfde meegemaakt hebt. zie ook dat je weer zwanger bent. rustig aan en probeer er maar wat van te genieten. hoi deesdees en marjol, ik wil ook jullie ook heel hartelijk bedanken voor jullie meeleven. dat heeft me heel erg goed gedaan iedereen die hier een bericht heeft achtergelaten dank jullie wel!!!!!!!!!!!!!!! vandaag was een huildag. schoonzusje en vriendin zijn de hele dag geweest. morgen komt m'n moeder de hele dag. groet mamsvan6
Sterkte. Ik ben 'blij' dat het lichamelijk is meegevallen. Dit had ik ook en dat geeft je dan wel de ruimte om direct met de geestelijke verwerking te beginnen. Heel veel sterkte de komende dagen/weken met het verwerken van dit grote verdriet.
Sterkte met dit moeilijke verlies! Prachtig nummer die wellicht goed je gevoel omschrijven: Zo mooi, zo mooi - YouTube
Hallo allemaal, het doet me erg goed nog steeds reacties te krijgen. Wij hebben besloten onze zoon een naam te geven : Aron. Dat was de naam die we al in gedachten hadden. Vanmiddag hebben wij hem begraven. wat is het hier nu leeg. Ik had het mandje in zijn ledikantje staan en het is weg. Veel gehuild vandaag, maar ook veel erover gepraat. m'n moeder was er vandaag en daar kan ik ontzettend goed mee overweg. ondanks al het verdriet troost dat toch wel. Wat ik wel bijzonder vond. Het was een regenachtige dag vandaag hier. Op het moment dat wij Aron gingen begraven was het droog en brak de zon door. Later toen wij weer binnen waren regende het weer. Kinderen hebben het allemaal gezien. de oudste 2 (tweeling) hebben het mandje met mij mee gedragen. mams van 6
Hallo allemaal, Heeft iemand na een late miskraam last van stuwing gehad. mijn 1e zwangerschap van 12 weken eindigde ook in een miskraam. Volgens mij toen geen last van stuwing gehad. mijn kinderen heb ik wel altijd lang borstvoeding gegeven. misschien dat dat nu meewerkt. Bij mijn 2 vroege miskramen had ik het ook niet. Nu na een zwangerschap van 17 weken wel. Groet mamsvan6
Wat naar lijkt me dat. Ik heb het niet gehad afgelopen keer, wel dat mijn borsten ineens heel erg krompen en dat jeukte enorm, zo dat de striemen er opstonden ban het krabben. Ze hebben me wel een pilletje aangeboden in het zh, maar die heb ik afgeslagen. Heb jij dat niet gehad? Misschien koude koolbladeren in je beha doen. Dat werkt verkoelend....
Hoe is het verder met je meid, trek je het een beetje? Stuwing heb ik niet gehad, daar kan ik je niet echt in adviseren.
Hoi Lea, Verloskundige zei:je moet maar niet teveel drinken, maar als ik dat niet doe krijg ik zo'n hoofdpijn. ik heb geen pilletje gehad in het ziekenhuis. wacht nog maar even een paar dagen af. Hoi DeesDees, Op zich gaat het wel, krijg ontzettend veel hulp van vrienden/kennissen. zijn vanmiddag bij een vriendin van mij aan het pannekoeken eten en koekjes bakken. Zij heeft de strijk mee en als ze de kinderen thuisbrengt, heeft ze ook avondeten voor ons. Kan ik even tot mezelf komen. Het is wel moeilijk om een poosje alleen te zijn, maar ook goed. Het is nog veel huilen en een leeg gevoel. Ben gisteren een klein eindje wezen wandelen met de 2 jongste. Dat ging wel goed. Bedankt voor jullie berichtjes mamsvan6
Ik heb stuwing gehad na de zwangerschap van 21 weken. Wat hielp was een aantal dagen een strakke bh aanhouden en douchen ook met bh aan en geen warm water erop laten stromen want dat bevordert de productie. Mij werd ook geadviseerd niet aan je borsten te zitten of de pijn weg te masseren, want uiteindelijk wordt het daar erger van. Bij mij was de stuwing na ong. 4 dagen over.
hoi marjol, bedankt voor je berichtje. Ik douche me namelijk altijd behoorlijk warm/heet. En ik ga een strakkere bh aantrekken. Zondagmorgen was het op z'n ergst. dank je wel mamsvan6
heel veel sterkte ! appelstroop id vriezer leggen in een zakje en op je borsten houden werkt ook erg verlichtend tegen stuwing nogmaals sterkte!