September 2008 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Aaaah, zonde hoor! :D

2. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Huh? Gaan we nou hier verder?
    Wat suf dat we daar geen melding van krijgen ofzo ;)

3. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    O het klopt wat Wupje zei. Er is gewoon een nieuw Topic geopend. Nou dan reageer ik hier maar:

@Miracle: bah wat verdrietig dat je afscheid hebt moeten nemen van Angel!

@Eva: je reageerde verbaasd op de uitleenperiode van 3 weken. Maar een boek heb je toch binnen een paar dagen uit.

@Kaatje: wat een ontzettende lekker actie weer bij de Arbo.

Octomum: zag het in de gids staan, maar die vrouw verdient gewoon geen aandacht. Hebben 2 minuten gekeken en het uitgezet, zaten ons gewoon kwaad te maken. Ze vertelde dat ze niet geloofde dat je met al je kinderen een band kon hebben, dus zij had maar een band met 3 - 4 kinderen (van de 14!!).

@Steen: fijn dat je een geslaagde cursusdag hebt gehad.

@Parr: balen dat ook jij nog steeds zonder internet zit. Wij ook, heel onhandig!

@Lola: wat hebben we jou lang niet gezien? Alles ok?

Zo weer een beetje bij. S. is ziek thuis, flink verkouden en grieperig. Sara is naar het KDV, maar ook zij is snotverkouden. Vannacht echt liggen hoesten als een hond, maar als ik dan ging kijken, sliep ze gewoon. Dus ze heeft er niet veel last van gelukkig.

Vind het wel zo leuk dat ze zo goed gaat praten. Echt heerlijk dat als je het KDV binnen komt ze haar hand vrolijk omhoog steekt en roept "hallo!" (zo van: ik ben er weer) en als ik dan wegga, kijkt ze me na en zegt "doei doei". Ook favoriet als haar iets zwaar valt (tillen of wakker worden), dan zegt ze "poeh poeh"... Haha

En ze doet echt alles na. Het is net een aapje. Dus wij moeten goed opletten met wat we doen, want ze pikt het meteen op.

4. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Maf zeg :(

Nou dan typ ik hier nog maar even mijn reacties :(

Pupke en heb je de dansfilm nog kunnen kijken? Ik heb er wel delen van gezien. Ik vond het een leuke film maar wel erg voorspelbaar. Ik vond de danstechnieken wel erg goed, toen begon het toch weer een beetje te kriebelen bij Dennis en mij. Zo stonden wij een tijd geleden ook voor de jury, oude tijden kwamen weer een beetje boven.

Hummelke oh heerlijk zo’n gezellig dagje met Ilse!

Miracle oh wat een verdrietige middag gisteren :(. En natuurlijk is het niet erg dat je het zo opschrijft! Is ook een manier van verwerken. Voor Angel is het beter maar voor jou begint nu de moeilijke tijd. Heel veel sterkte lieverd en lucht je hart hier maar gerust!

Eva oef drama dus met Aimar gisteren :( Heeft hij vannacht wel goed geslapen?

Freesia oh wat een mooi gedicht maar weer opnieuw een brok in mijn keel :(

Documentaire octomom ik heb het beginstukje gezien maar dat mens is echt niet goed bij haar hoofd. Sorry hoor en dan vindt ze het gek dat de mensen zich aan haar storen :x. Arme kindjes :(

Parr ook knuff voor jou meid!

5. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Jannes leuk zeg die taalontwikkeling van Sara! Hier gaat het nog wat langzamer maar komt vast ook gauw :)

Dennis heeft gisteren een goed tweede gesprek had voor de functie van financieel administratief medewerker. Ze belde vanochtend al dat ze de vervolgstappen willen bespreken :)! Maar Dennis was al onderweg naar een ander sollicitatiegesprek bij DAF in Eindhoven. Leek hem ook een erg leuke functie. Dus ik ben benieuwd wat er straks uiteindelijk uit gaat rollen.

Vanmiddag om 14 uur gaan we bij het KDV vlakbij ons in de buurt kijken. Een anders als waar we de vorige keer geweest zijn. Ik ben benieuwd.

6. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen!

Hier dus een nieuw topic....

Vannacht een rommelnachtje gehad met Femke, ze is tussen half vijf en half zeven wakker geweest, ze wilde er uit: nou niet dus he! hihi. Dus telkens naar haar toe, gezegd dat ze weer moest gaan slapen en om kwart over zes haar lampje aan gedaan en boekjes gegeven, we dachten dan gaat ze maar lezen, maar ze komt er niet uit. Toen we dit gedaan hadden begon ze te huilen en daarna is ze in slaap gevallen tot kwart voor tien! maf kind.

Wij dus in ieder geval een beetje uit kunnen slapen. Ik ga vannacht de nachtdienst in dus dat is wel lekker.
    Verder heb ik nog veel last van de verkoudheid en dan met name bij holtes die helemaal vol zitten...maar goed

@jannes, beterschap voor S!

@Wupje, spannend voor je mannetje!

7. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    goeiemorgen meiden.

Wat raar gaan we hier ineens verdr...

Zit op me werk en heb ff pauze. Voel me met een zombie en heb het gevoel dat ik elk moment in huilen uit kan barsten... Gelukkig is het niet druk en kan ik in me eentje op me eigen tempo werken.

Heb vanacht slecht geslapen en me hoofdpijn is er niet minder op geworden. Pm heb ik niet genomen.. Geen behoefte aan...

8. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Steen hi hi Femke was dus een vroeg vogeltje vanochtend. Gelukkig daarna wel weer verder geslapen.

Miracle moeilijk nu hè :(

Op de radio is wel fijne muziek vandaag. Gaan jullie geld geven aan de slachtoffers van Haïti? Ik heb destijds wel gedoneerd aan de hulp voor de slachtoffers van de tsunami maar ik geloof dat ik deze keer geen geld ga geven. Heb er gewoon weinig vertrouwen in dat het geld op de juiste plek komt. De regering is daar hartstikke corupt. Wel moeilijk want de burgers verdienen het wel om hulp te krijgen.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Huh nieuw deel ? Ik had wel de eer om het laatste berichtje te plaatsen in het oude topic :D:D
    Gymen was leuk maar wordt gek van de buikpijn. Hoort dit bij buikgriep ? Nog nooit gehad

Jannes, ow jee ziekenboeg dus thuis. Leuk he dat praten

Wupje, fijn dat het solliciteren nu eindelijk loopt. kan hij straks misschien nog kiezen ook ;)

10. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Nou Kyano wordt nu net wakker. Heeft vanaf 9.30 liggen te pitten. Hij was weer vanouds om 6 uur wakker en dus vanaf 9 uur super chaggi dus meneer was moe. Hij had wel berehonger vanochtend; 2 boterhammen gingen erin en dan nog de melk en voor het slapen gaan nog 2 rijstwafeltjes.
    Ik ga hem maar eens uit bed halen :)

11. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Kaatje ja ik heb altijd behoorlijke buikpijn als ik buikgriep heb.
    Vervelend als je daar last van hebt :(

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    6 uur is vroeg ! Gelukkig heeft hij de ochtend nog lekker geslapen.
    Levi ligt er nu in,maar ligt te spoken.

Ferry is nu onderweg naar het LUMC voor zijn MRI scan. ben benieuwd

13. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    wat vreemd dat we hier verder gaan, en dat er ook niet even een melding komt ofzo... nou ja...

ik heb het megadruk op mijn werk. ik ben er wel hoor dames en ik lees alles, maar heb helaas geen tijd om te reageren :(

14. hmmm ik denk al zo weinig geschreven maar toen wilde ik reageren en zie ik gesloten
    maar goed we kunnen weer verder

voor allemaal een dikke knuff

vandaag zit ik iets beter in mijn velletje
    net lekker gaan zwemmen en gezellig thee gedronken met een vrouw die ook iedere week zwemt
    ik kan zo goed met haar praten dat ik elke keer er vrolijk van word haha
    ze is nu zwanger (25 weken) en weet niet of ze straks met 2 kan zwemmen, zou erg jammer zijn maar dan spreken we vast zo nog wel af

julia ligt KO in bed, zometeen eens wat eten en dan lekker een middag met z'n 3tjes rik hoefde weer niet te werken.

trouwens ben een vergeetmuts, had julia haar jas op de buggy laten liggen gelukkig lag hij er nog toen we terug kwamen

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

15. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hmm ik dacht het is wel erg rustig haha.

het huis viel toch best tegen de ruimtes op de fotos leken veel groter. de blauwe vloer viel in het echt eigenlijk nog wel mee hihi alleen wat het zeil (beetje jammer) maar we hebben besloten dat we het toch niet doen. jammer maar het is het net niet.

16. @kaatje he bah buikgriep, nog nooit gehad dus weet ik niet

@wupje spannend, dadelijk kan hij kiezen uit 2 functies haha wat een luxe
    leuk rondleiding op het kdv hopelijk bevalt deze beter!

@miracle ach meis moeilijk he
    ik kwam vanmorgen beneden en toen zei julia, hallo.
    maar ja er was niks om hallo tegen te zeggen
    dat vind ik echt de moeilijkste momenten

@jannes leuk he dat praten
    julia laat duidelijk merken als ze honger heeft, loopt ze naar haar stoel en zegt dan hier happen haha.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tweety, jammer dat het niets was. Maar er komt vast nog wel een mooi huisje voorbij.

18. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    Zo ik heb jullie weer gevonden hoor:D:D En ik maar denken ze hebben vandaag ook niet veel te kletsen.

Miracle dikke knuf. Het is altijd moeilijk om een dier te laten inslapen.:(

Tweety jammer dat het huis afviel. Hopen dat er snel wat moois voor jullie komt.

Kaatje heb je echt buikgriep? Of is het misschien iets anders. Met buikgriep kan je erg veel last van je buik hebben. Je darmen zijn erg gevoelig dan.

19. 4days

4days Niet meer actief

Het gaat nu automatisch he, bij het 1000e bericht sluit het topic automatisch en dan moet een nieuw topic worden gemaakt. Komen ook geen meldingen meer van ofzo.

tweety -> jammer dat het huis tegen viel.. Gelukkig staan er tegenwooridg heel veel huizen leeg.

Wupje -> Nou Vince praat ook eigenlijk nog totaal niet... Dus zal wle niets uitmaken.

Hij zegt eigenlijk alleen koek (alles wat eetbaar is)... Heb hem sporadisch al eens betrapt op woordjes als drinken, klok, klaar, nee (ja roept hij de hele dag, te pas en te onpas), papa en mama. Maar hij vertikt het om ze te gebruiken. Het is de hele dag alleen maar: ja... ja... ja... KOEK! :D

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Jannes: heerlijk he, dat papegaaien :D

Wupje: ik hoop dat het KDV bevalt en hubbie de baan van zijn dromen vindt!

Steen: wat vreemd dat Fem zo vroeg wakker was!

Miracle: jakkes... niet te lang blijven rondlopen met je hoofdpijn, goed voor je zelf zorgen meid.

Tweety: jammer van het huis

Sluiten topic: om de snelheid te bevorderen moet je nu na het 1000e bericht even melden aan de mods. Dan mag je een nieuw topic openen en zet je er zelf achter welk deel (nu deel 2 dus).
    De oude topics worden niet verwijderd!

Deel Deze Pagina