Late november 2009 mama's (vanaf 15 nov)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lotje2, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    Dag meiden!

Hoe is het met iedereen?
    Ik ben weer aan het werk, veel te vroeg haha. Gelukkig nog maar halve daagjes. Na deze week nog 4 weken, dus aftellen. Ik geloof dat er dan meerdere met verlof gaan! Heb ik ook wat meer tijd om hier op het forum te kijken en te schrijven.

Heb de laatste twee weken enorm veel last van jeuk op mijn buik en borsten. Zijn er meer die dit nu hebben? Zal wel een groeispurt zijn??
    Heb waarschijnlijk ook het carpaal tunnel syndroom. wordt nu elke nacht wakker met pijn in mijn handen en kan mijn vingers dan moeilijk buigen, vreselijk irritant zeg. Dan denk je alle kwaaltjes wel gehad te hebben... helaas niet dus:(

Dinsdag bij de gyn bleek mijn bloeddruk nu ook te hoog. Was altijd goed, maar nu dus niet meer. Ook ligt mijn baarmoeder al hoger dan hoort te zijn voor aantal weken. Leek alsof ik al paar weken verder ben. Krijg over 2 weken nu een groeiecho om te kijken hoe groot de baby is. Zijn er meer die dit hebben?

Nou meiden met kwaaltjes veel sterkte! en de rest ook een fijne dag vandaag!

Liefs brenda

2. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ringeding je kan er niet aan geopeert worden???
    Ik heb dubbelzijdige heupdysplasie waarbij rechts heel slecht was, kop dus ook niet goed in de heupkom en tegen slijtage aan. Heb toen een triple gehad aan de rechterheup en bijna half jaar rolstoel gehad en nog krukken. Links ook nog last, tijdens zwangerschap gek genoeg ook minder last terwijl het meer moet zijn, bij Ilse heb ik soms nog krukken gebruikt, nu helemaal niet.
    Blijf dagelijks pijn houden, ook aan geopereerde kant, enige voordeel is dat ik niet meer door mijn heup zak en de pijn dragelijk is, maar lopen wordt geen hobby van me en rennen kan ik niet meer.

3. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Debie de anderen waren 3980 gr + 53 cm haha maar dat is een zoon.
    2930 gr + 50 cm, 2870 gram + 48 cm en 2630 gram en 47 cm. Ze worden dus steeds kleiner ;)

Yesssssss ik ben ook eindelijk 30 weken...

4. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ach als ze maar gezond zijn toch???

5. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    #2065 Koffieleutje, 10 sep 2009
    Laatst bewerkt: 10 sep 2009
    Zo is het maar net Debie, vind het zelf eigenlijk veel leuker hoor als ze niet zo enorm uit de kluiten gewassen zijn......

6. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hihi ik ook, maar Ilse is dan ook een ukkie en ook nu net geen 10 kilo

7. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Heb je een foto van Ilse debie ?

8. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    zal vanavond ff een foto zoeken, recente staan nog op de camera denk ik

9. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Nou ik weet wat het is, mijn griep is overgegaan in een acute bronchitis, de dokter mag me niks geven nu ivm de baby. Dus er zit niks anders op dan uitzieken en hopen dat het weg is voor de bevalling zodat ik nog even flink kan slapen.

10. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    @Koffie, o wat vervelend zeg.. Wel fijn dat je het nu weet.. Ik hoop dat het snel over is!

@debie, benieuwd naar de foto!

@brenda, vervelend van je hoge bloeddruk! Wel leuk die extra echo (als alles dan maar goed is tenminste!) Maar je kan wel weer een keertje kijken..

@manon, vervelend die hoofdpijn, gebruik je dan ook floradix? Ik ga er nu ook mee beginnen (mijn ijzer was iets te laag gisteren bij de VK), alleen nog niet elke dag hoor! (ps handig die kleurtjes, maar ff gejat ;))

@hier, vandaag dus naar de arbo geweest. Alsof ik der tweelingzus had. Poeslief was ze nu (vast omdat ik de vorige keer had geklaagd :D). Maar goed, ze zag het meteen, ik ben dus 100% ziek. Hoef ook niet meer terug voor de bevalling. Doel bereikt en ben dus lekker opgelucht.. Nog even doorzetten maar. Ik ga nu maar weer babyspulletjes online kijken ;) Hahahaha. ik blijf pakketjes krijgen, zo leuk!

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    koffieleutje wel te hopen dat je een beetje snel opknapt, je moet natuurlijk wel lekker kunnen uitrusten voor de bevalling.

amore lekker dat je niet meer hoeft te werken nu

12. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hier een foto van ilse

13. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ze is dol op zwemmen

14. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    in de wandelwagen

15. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Wat een lieverdje! Hoe oud is ze Debie?

16. Angelique72

1 apr 2009
    58
    0
    0
    Zuidbroek
    @Koffieleutje en andere zieken: Beterschap!
    @Debie: Wat een mooie meid zeg! Ze is vast de vrolijke noot bij jullie thuis. :)

Sorry ben niet echt actief hier meer de laatste tijd maar dat komt door tijdgebrek. De pc staat hier niet zoveel meer aan.
    Heb wel alles gevolgd (volgens mij) maar het is voor mijn geheugen bijna niet meer te doen om op iedereen te reageren.

Hier is alles goed, op de rugklachten en slapeloosheid na maar daarvoor heb sinds dinsdag fysio wat lijkt te werken.

Nou ga maar even weer aan de gang in de keuken....

Groetjes, Angelique

17. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ze is 19 maanden

18. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    @Brenda:
    Jij was dus ook al vroeg op vanmorgen. Hier nog één. 6.00 ging de wekker. 7.00 vertrokken naar m'n werk.

Gossie, Carpaal tunnel-syndroom. Ik ben daar niet echt bekend mee. Klinkt niet prettig!?

Ook je bloeddruk te hoog, dat is niet best meid! Houd je zelf een beetje rustig, en zorg goed voor jezelf.
    Heb je nu medicijnen of?

Ik ben erg benieuwd naar je groei-echo zeg! Dus wie weet ben je al een paar weken verder? Zou niet verkeerd wezen toch?!
    Laat je het ons weten meid?
    Ik heb er geen ervaring mee.

Die jeuk..Dat heb ik af en toe. Inderdaad dan ook op mijn borsten, maar vooral op mijn borsten.

@Koffieleutje;
    Wat rot, bronchites! Beterschap! ziek maar goed uit! Ik hoop dat je snel opknapt!

@Amore;
    Yes! Wat heerlijk meid. Je doel bereikt, nu eindelijk rust....
    Nu kun je alles op eigen tempo doen, en hoef je niet meer aan de slag! Fijn hoor! Ben blij voor je!

Heerlijk hé, internet-shoppen? Ik moet me zo inhouden!
    De buren krijgen steeds maar pakketjes. Ik werk nog 4dagen, dus kan de pakketjes eigelijk nooit aannemen, haha!
    Gelukkig heb ik lieve buren, die het geen probleem vinden!

@Debie;
    Wat een lief meisje, jouw dochtertje!

@Angelique;
    Fijn! Dat de fysio schijnt te helpen!

@All;
    De werkdag zit er weer op! Ik ben net 30minuten thuis. Pff, heb knal rode wangen! Ben moe! Vanavond afgesproken met een vriendin, kan het echt niet afzeggen...
    We zien elkaar zo weinig laatste tijd, dus ga maar gewoon! Even bakkie en wat bijkletsen en dan richting huis.

Morgen nog één dag, 6.00 opstaan! Dan een halve dag werken. Morgenavond op visite.
    Zaterdag nog een ochtendje (is feestje voor de kids op me werk, waarbij ik aanwezig moet zijn) s'-Middags komt een vriendin, en s'-avonds naar mijn schoonzus op verjaardag!
    En zondag? Dat houd ik nog even lekker leeg, zien we dan wel ... Eerst lekker uitslapen! Dat is 1ding wat ik zeker weet!

Ik ben nog niet super fit!
    De hele dag door hoofdpijn, gelukkig is het te verdragen.
    Ook veel last van kriebelhoest.
    Verder erg lastig! M'n meissie zit tegen m'n maag/ribben aan. Voeld niet lekker. Ik krijg er ook maagzuur van.

Wel erg leuk! De muur-sticker is binnen gekomen vandaag.
    Kwam de buurman net brengen. (Heeft me pakket aangenomen. )
    Ik ben benieuwd. Ik heb de tekst; Slaap kindje slaap, daar buiten loopt een schaap! ( bij schaap, zie je een schaapje afgebeeld.)
    We plakken de tekst op een canvasdoek, omdat we een spak-muur hebben, dus niet egaal.
    Ik ben benieuwd! Man-lief kan aan de slag van het weekend!

Meiden, een hele fijne avond!

Liefs,
    /\/\anon

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ringeding oh ja de hik dat kan je ook nog voelen ja, heb ik nog niet gevoeld, apart gevoel he!
    )(*&^%^&*(gemeente!!!
    Heb je nog veel last??

Loontje jeetje meid hoop dat je geen galstenen hebt, weet je de uitslag al?
    En wat niet gaat, gaat niet hoor!
    Beeb en jij zijn veel belangrijker!!

Maaike mooi buikie hoor!!!!

Koffieleutje, nu al settelen??
    Komt ze eerder dan?
    Hoe klein waren je andere dochters?
    Oh dat lees ik net, kleintjes dus idd
    Hier een flinkerd 3840 dus denk weer zoiets!
    En als het maar gezond is idd groot of niet groot!
    Maar ik vind het juist wel prettig als er een beetje babyvet aan zit, dan denk ik weer dan kunnen ze wel tegen een stootje!

Manonn misschien was dat wel de hik, die mini plopjes iedere keer!
    En die pijnscheuten herken ik wel, nu mijn meisje gedraaid is voel ik dat ook!
    Verder alles goed??
    Hier ook veel last van hoofdpijn, ook door tekort aan ijzer denk ik...blegh!

Caressa bedoel je een zwangerschapsfotoshoot?
    Nou heb dat nog niet gedaan, heb er misschien ook even het geld niet voor over.
    Heb net een fotoshoot laten doen voor mijn dochter en vond natuurlijk alles leuk dus was weer 189 euro lichter....pffff

Amore hoe was het bij de arbo arts??
    haha dat dacht ik al, zei het toch als zwangere vrouw sta je sterk meid!!
    Goedzo nu lekker onbezorgd van je zwangerschapsverlof genieten!

Debie het was Ikazia geen Ruwaard van putten haha maar daar dus ook geen leuke??!!
    Mijn dochter is 80 cm en net 10 kilo op zich ook geen dikkerdje, althans nu niet meer eerst wel als baby!
    Maar ik hou wel van babyvet haha!
    Heerlijk die dikke dijen!
    Leuke meid je dochter!!

Brenda jeetje wat een gedoe meid, lijkt me niet prettig zulke kwaaltjes!!
    Hoe hoog was je bloeddruk??

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo heb op iedereen gereageerd!

Gisteren lekker naar de sauna geweest, laatste keer want straks mag dat niet meer, tenminste word het afgeraden.

Vandaag een hoop dingen geregeld o.a. de creche.
    Wat een wachtlijsten allemaal maar wil mijn dochters straks op de creche als ik weer aan het werk ga.
    Heb er eentje gevonden die wel redelijk snel plek heeft.
    Zal niet meevallen om haar straks naar de creche te doen maar alles is de eerste keer moeilijk neem ik aan!

Morgen komt me nichtje logeren, dus dat is wel gezellig!

Deel Deze Pagina