Hee meiden, Heb teveel pijn om op iedereen te reageren, maar wil toch ff zeggen dat de uitslag goed was! Ik heb verder niks aan mijn organen en mijn bloed is ook goed! Verder geen galstenen, alleen een errug eigenwijs kereltje die mij pijn doet en die blijkbaar erg lekker ligt zo. Ik mag nu zelf weten wanneer en hoe lng ik werk. We hebben afgesproken dat ik elke dag 2 uurtjes kom. Als ik dat nie vol houd dan kan ik gwoon gaan. Ik zit wel gwoon volledig in de ziektewet. Was mooi op tijd wakker, dus denk dan ga ik gwoon glijk om half negen, dan hebben we het maar gehad. Heb trouwens nu al wel pijn, dus kalm aan doen maar. Verder dinsdag weer naar de vk, dus ben benieuwd of er al beweging in is gekomen. Verder iedereen die ziek is en kwaaltjes heeft heel veel sterkte!! Allemaal fijne dag en daarna weekend!! Liefs
Hoe doen jullie dat straks eigenlijk na de bevalling met het doorgeven op het forum, hebben jullie allemaal ook een buddy ?
goedemorgen Hier weer goedgekeurd bij de vk. Hoofdje lag al beneden. Dacht het al, had vorige week zo'n pijn in mijn buik en had bij Ilse ook veel last van het draaien. Ook ligt deze uk ook weer helemaal rechts, heb aan de linkerkant gewoon een zachte blubberbuik, rechts dik, hihi.
Mijn bekken hebben we een optatertje gekregen van het struikelingetje. Maar het is op zich weer te doen. weer ff klagen, sorry Hebben jullie ook af en toe steken rond je navel en dan uitstralend naar je ribben? Mijn Frummel zit al bij de ribbenboog. Hoorde gisteren van de gyn van mijn vriendin dat de baarmoeder bij week 32 pas halverwege je navel en ribbenboog hoort te zitten... nu weet ik zeker dat die van mij te groot is hihi....de 23ste moet ik volgens mij weer naar de gyn. Toch eens vragen of mijn kindje niet abnormaal groot is. Krijg nu echt vaak te horen dat ik vast niet lang meer hoef.... ben nu af en toe wel mijn buik zat hoor... pffff En dan gisteren nog leggings gekocht voor onder mijn jurkjes... heb ik weer te dikke benen!!!! Grrr dus straks maar de stad in naar een winkeltje waar ik mijn eerste legging gekocht heb, zodat ik zeker weet dat ik die pas. De rest terug brengen.... naar een andere winkel. Wordt er af en toe gek van. Zo dit was mijn geklaag voor vandaag. Straks even met manlief naar zijn werk. En vanmiddag/vanavond naar de markt in het dorp van mijn ouders... zondag met vrienden (vriendin ook zwanger, 3,5 weken verder dan ik) naar Artis toe...altijd leuk
Ik ken hier genoeg mensen op het forum die het even door kunnen geven dus hier niet nodig, maar wil wel een buddy zijn voor iemand anders??
Mijn dochter heeft dus plek op het kdv bij m'n nichtjes op school, helemaal top! Nu gaat ze iedere vrijdag, eens kijken hoe zij dat vind en mama ook haha, lijkt me echt verschrikkelijk om haar voor het eerst weg te brengen!
buddy geef je je telnr en die kun je dan sms sturen als je bevallen bent, die zet het dan op het forum neer. lafo ik vond het echt vreselijk de eerste keer wegbrengen, succes. Waar gaat ze dan heen???? (ben niet nieuwsgierig) hihi
Maaike een buddy is iemand die het forum op de hoogte houd van evt nieuws rondom jou en de bevalling. Meestal heb je daar zelf geen mogelijkheid voor en zo sms jij diegene dan en die zet dat hier op het forum zodat wij ook weten hoe en wat!
Haha Debie ze gaat hier in Barendrecht/Carnisselande. Heb hier 5 min lopen eentje zitten Jip en Janneke misschien jou ook wel bekend maar die zetten niet eens meer kinderen op de wachtlijst!
yep, heb collega's met kids daar op jip en janneke en anders naast mijn werk bij bon bon. En idd wordt je soms gek van de wachtlijsten overal
gister trouwens drie boeken met kaartjes doorgekeken maar nog niets gevonden, manlief neemt er vandaag weer drie mee, wordt weer wat
Bon Bon ook nog geprobeerd maar ook al bomvol!! Zit nu bij stichting kinderopvang Barendrecht. Geboortekaartje oh ja hier ook nog niet geregeld....
Hey meiden hier ben ik ook weer. Bedankt allemaal voor het meeleven. Ik heb sinds gisteren het idee dat het beter gaat met mn rug/bekken, ik kan nu met een voedingskussen redelijk op de bank zitten! Dat is al heel wat @buddy, volgens mij deden we die hier niet. Denk dat ik zelf wel op het forum een snel berichtje plaats (heb internet op mijn telefoon).. Zal jullie iig niet vergeten! Moet alleen nog wel ff bedenken wat ik dan precies plaats, omdat onze naam vrij uniek wordt (denk ik), zeker met de 2e naam erbij en dus makkelijk te googlen is en je dan bij mij uitkomt.. Heb ik niet zoveel zin in.. Dus daar ga ik nog ff op broeden Hahaha tijd zat tenslotte. @geboortekaartje, wij hebben m al gevonden. Vandaag de eerste proefdruk via de mail, echt zo gaaf! Heel raar om dan de naam enzo zwart op wit te zien Wordt wel echt dan! Hier had ik een druk weekend voor de boeg, maar dat ga ik nu allemaal afzeggen, kan gewoon niet van alles. Ga vanavond wel naar een verjaardag van een goede vriend, ben benieuwd hoe lang ik het volhou. Mag iig daar eerst ff liggen als ik aankom, dat zal wel schelen. Nou dames, fijne avond! Kus
@Lafo; Het zou inderdaad best de hik kunnen zijn geweest! Geen idee! Voelde wel 'apart'. Lief dat je vraagt hoe het gaat. Hier nog steeds hoofdpijn! Komt elke keer terug! Ook de vermoeidheid is er nog steeds. Ik was vanmiddag om 12.30 klaar met werken. Ben heel even de stad in geweest, een klein uurtje. Bij thuiskomst.. Bek-af! Zo moe! Ik heb van 16.30 t/m 17.15 geslapen. Man-lief kwam thuis van zijn werk, en maakte me wakker. Zou nog wel uren kunnen slapen! Vanavond moet ik echt even wat in huis doen, in iedergeval even stofzuigen! Grr, geen zin, maar morgen komt een vriendin langs, wil toch dat het erg netjes uitziet (ben erg perfectionistisch!) Je denkt ook aan ijzer te kort? zou goed kunnen hoor! Heeft de v.k. het niet herkend? Wat heerlijk! Naar de sauna geweest. Lekker genoten? Je bent druk in de weer geweest met het regelen van een creche. Super! Dat het geregeld is! De eerste keer brengen is altijd even spannend, maar komt vast wel goed hoor! Mij lijkt het ook super spannend, maar hoef er gelukkig voorlopig nog niet aan te denken. Wat grappig. Heet dat kinderdagverblijf bij jou in de buurt, Jip en Janneke? Ik werk op een kinderdagverblijf, heet Jip en Janneke. Dat is een kdv in Zeeland. Veel plezier, morgen met je nichtje! @Loontje! Fijn om te horen zeg! Dat alles goed was! Ook fijn dat je alles op je eigen tempo kunt doen, kwa werken. Dat moet wel geruststellend zijn. Wel vervelend dat je nog steeds pijn hebt! Doe maar lekker rustig aan meid! Fijn weekend. @Debie; Kijk! Jouw frummeltje ligt dus nu naar benenden! Je had het dus gevoeld. Ik denk dat ik het ook heb gevoeld. Ik ben benieuwd, of ze het de volgende keer goed kunnen voelen bij de v.k. Dit keer zeiden ze alleen dat het dachten, maar echt voelen konden ze het niet. @Koffieleutje; Ik neem geen buddy hoor. Zodra ik in staat ben om het erop te zetten, doe ik dat! Ik denk niet dat ik daar allemaal bij nadenk hoor, als ik ben bevallen om me buddy in te lichten! haha. Jullie gaan het vanzelf horen! @Ringeding; Geeft niks hoor! Soms moet je gewoon even klachen! haha... Ik ben benieuwd? Of je een grote baby hebt? Veel plezier van het weekend! Maak er een leuk weekend van! @Amore; Leuk! Dat jullie een keuze hebben gemaakt, voor het kaartje en de proefdruk hebben gezien! Ik ben er even niet mee bezig. Ben er tijdje mee bezig geweest, werd er echt gestressd van! haha. Binnenkort ga ik een keertje naar de drukker, en dan zie ik wel verder. Een fijn weekend! En houd je taai! Zorg goed voor jezelf. @All; Hier gaat allemaal z'n gangentje! Toe aan weekend! Helaas morgen nog een paar uurtjes werken. Echt geen zin! Ik heb nog steeds last van hoofdpijn. Ik slik dus regelmatig paracetemol. Ben er eigelijk niet zo voor, maargoed! Anders trek ik het niet! De ijzer-tabletten slik ik ook nog, 2maal daags. Verder nog steeds erg moe, steeds maar weerr! Vanmiddag een uur en 3kwartier geslapen. Heerlijk! Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend! Liefs, /\/\anon!
Manonn hier ook ijzertabletten mijn ijzer is 6.3 voorgeschreven door de gyn dus weet waar het aan ligt, nu nog slikken maar heb geen zin in obstipatieklachten.... Balen van je hoofdpijn hier ook geregeld last van... Jip en Janneke zo heten ze geloof ik allemaal haha. Amore ben benieuwd naar je naam haha!! Heb vanavond feest van me tante dus Amy gaat zo uit logeren. Morgen dus lekker uitslapen!!
Zo ook wij hebben de geboortekaartjes en de tekst voor elkaar. Nu van de week aan schrijven zodat ik de enveloppen kan gaan schrijven. We hebben wel weer een dure smaak maar we bleven er toch steeds weer op terugkomen.