Wij hebben vandaag ook de geboortekaartjes besteld en de tekst ingeleverd.... is helemaal onze smaak... Hebben extra besteld zodat we ook een kaartje in kunnen lijsten voor op de babykamer
Hé meiden, Het is hier maar rustig. Vandaag zondag, lekker niksen. Een heerlijke luiedag. Hier gaat alles prima. Nog steeds elke dag hoofdpijn, dat is om gek van te worden! Hopelijk gaat dit snel over! Ook vaak sávonds snel moe. Weet iemand van jullie, hoe lang die pillen etc nodig hebben om je ijzergehalte op te krikken? Ik heb het idee dat daar de hoofdpijn & vermoeidheid vandaan komen. Onze meid is regelmatig druk in de weer. Vanmorgen in bed voelde ik haar alle kanten op draaien. Niet altijd een fijn gevoel. Al vind ik het natuurlijk heerlijk om haar te voelen! Hoe gaat het met jullie, meiden? Gisteren was ik 30weken! Vind ik toch wel een soort mijlpijl. De 2 word nu vervangen door 3,.. Komt langzaam toch steeds dichterbij! Zo heerlijk, ... maar oh oh .. zo spannend! Allemaal een hele fijne dag meiden! Liefs, Manon
@Manonn: Het is zeker rustig hier! Heb geen idee over die tabletten, maar staat het nie bij de bijwerkingen? Zou best kunnen hoor dat je daar die hoofdpijn van hebt! Wel lastig he! Ik voel de kleine kerel ook erg veel. Kan er sávonds echt voor gaan liggen en dan de hele avond naar mijn buik kijken, want die gaat nu echt zoooo zichtbaar heen en weer! Wel errug leuk om te zien. Vind nie echt zeer doen nog. Maar die steken gaan nie weg, dus ben bang dat die nie weg gaat met zijn koppie daar. Moet dinsdag naar VK. Ben echt benieuwd wat zij gaat zeggen over de ligging nu, want de pijn is echt nie te harden! Wist vanmiddag nie hoe ik moest zitten, dus ben uiteindelijk maar op bed gaan liggen. Ik gister ook 30 weken!! Vind het soms wel eng hoor. Denk hoe kan ik het eruit krijgen straks Maar goed, da gaat helemaal goed komen. Er is er nog geen 1 blijven zitten, maar het idee soms @all: Hier dus erg last van de steken nog en verder rustig aan doen, want de buik gaat ook al aardig in de weg zitten. Kaartjes gaan we bestellen, want we hebben de 2e proefdruk binnen gehad en deze was helemaal goed met namen en al, dus erg leuk om te zien!! Nie zoon hele zonnige dag hier, dus das wat minder. Vanaaf ff naar een vriendin, want manlief is er nie. Kijken hoe lang ik het volhoud. Ben er bang voor Liefs
Hallo mede eind november mama's. Ik lees wel af en toe mee bij het andere november topic maar wist niet dat dit topic ook bestond. Ik ben 18 november uitgerekend van mijn eerste kindje en het wordt een jongetje. Zijn hier veel jongetjes? In het andere topic lijkt het of de meeste een meisje krijgen.
@sheann, welkom & nog gefeliciteerd! Hier ook veel meisjes Jullie jongens hebben zat keus over 20 jaar! hihihi. Kijk anders even op onze site: november
@manon & loontje, vervelend he die pijn! Nog 10 weken dames (max. 12 ) en dan zijn we het allemaal vergeten!
@Loontje; Eh! Getsie meid, nog steeds zo'n pijn! Daar moet toch iets aan te doen wezen? Iets wat het iets kan verminderen. Bespreek het maar goed met de vk. Ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen. De hoofdpijn is inderdaad erg rottig. Weet soms echt niet uit m'n ogen te kijken! Vandaag viel het gelukkig redelijk mee. Leuk hé, dat je buik zo beweegt? Ik heb m'n buik, vooral een week/twee weken geleden heel veel zien bewegen. Nu is het een heel stuk minder. Ik voel het nog wel veel! Ik geniet daar zo van! Soms maak ze een beetje 'vreemde' bewegingen, die zijn niet echt lekker, maar echt pijn, pijn .. Dat ook niet hoor. Het word langzaam toch wel iets spannender hé. Vind ik ook hoor! Ik zie niet tegen de bevalling op. Helemaal niet eigelijk! Laat die dag maar komen... hihihi! Hoe ze eruit gaat komen? Uhm, daar denk ik maar niet TE veel over na. Zoals jij zegt; Er is er nog geen 1 blijven zitten ... We gaan het gewoon op ons af laten komen! Komt vast helemaal goed. Ze zeggen toch altijd ; Zodra je je prins/prinsesje vast houd, ben je alles vergeten ...... haha! Dat geloven we toch wel? hihi. Meid, houd je taai en doe rustig aan! (Helaas, heb je geen andere keus.) Liefs, /\/\anon @Sheann; Welkom! Gefeliciteerd.. een PRINSJE! Leuk hoor! @Amore; We bikkelen gewoon door hoor! Voor we het weten is het zover!! Kan niet wachten!!! Hoe is het met jouw? @All; Allemaal een fijne zondag avond! Alvast een fijne (werk) week meiden! Meiden die last van .. wat dan ook ... Houd jullie taai! Knuffels voor jullie!
@Manonn: Volgens mij is er niks aan te doen. Ze zei vorige keer dat ik maar paracetamolletje moest nemen, want dat het echt groeipijn was en nu na al die onderzoeken denk ik het eigenlijk ook. Kan niks anders zijn volgens mij, maar het is wel ff vervelend ja. Kan op haast geen enkele manier zitten.... Moest vanmiddag gwoon naar bed, omdat ik het gwoon ff nie meer wist. Maar we gaan aftellen en we geloven er idd in dat als we ons schattie zien dat het allemaal voorbij is en dat we alles vergeten zijn!! Helpt bij jouw de paracetamol wel een beetje dan? Weet dat hoofdpijn ook echt vreselijk kan zijn!! Mijn buik voel ik zo erg sinds een paar dagen eigenlijk. Voelde hem altijd wel, maar nu toch wel heel erg! J vind echt super leuk om de kleine te voelen! Ben idd elke keer wel benieuwd wat hij nu weer aan het doen is, want da kank nooit de vinger op leggen haha.. Heel soms heb ik mijn momenten dat ik er iets tegenop zie, maar ik kan idd haast nie wachten.. Ik ga rustig aan doen (kan helaas nie anders) Jij ook he!! @Koffieleutje: Hier ook erg moe elke keer. Als het ff kan dan ga ik smiddags ff slapen. Ga nu lekker naar mijn bedje. Slaap lekker allemaal!! Liefs
Hey meiden, Pfff was vannacht pas om 02.00 thuis dus was doodmoe. Kan dat allemaal niet meer hebben hoor haha. Loontje hier soms ook enorme pijnen, bij mij lijkt het soms of mijn buik uit elkaar knalt en die kleine met haar hoofdje ergens tegenaan drukt. Die buik gaat hier ook in de weg zitten, klinkt misschien erg maar begin het nu al een beetje zat te raken (weet dat ik straks weer weemoed krijg naar m'n dikke buik) Manonn heb je geen last van een hoge bloeddruk?? Sheann welkom hier en volgens mij hebben we hier ook een boel meiden! Ben morgen een nachtje weg, ga langs een vriendin die vakantie viert in een bungalowpark en zij heeft ook een zoontje van dezelfde leeftijd, dus word helemaal leuk! Tot dinsdag!
@Loontje; Sjeetje, wel vervelend hoor. Paracetemol is ook niet erg sterk hé. Werkt dit wel bij je? Wel lastig hoor, dat je gewoon plat moet gaan liggen, omdat je niet weet hoe je moet zitten. Maar meis, we tellen inderdaad af! Jij iets harder dan ik, want jij hebt echt veel pijn & pijn is niet fijn! Hier helpen de paracetemollentjes maar minimaal. Ene keer beter dan andere keer, maar om nu echt te zeggen? Dan is het over.. Nee! Soms verlicht het wat, maar echt werken niet hoor! Ik weet gewoon elke ochtend als ik wakker word. Jahoor, heb het weer! Zo kl***! Maargoed, ik heb alles over voor m'n meissie! Kun jij ook zo heerlijk dag-dromen over je baby? Ik stel me dan helmaal voor hoe het is, en hoe ze eruit ziet .. ooooh! Kan het niet wat sneller gaan? Ik kan niet wachten! haha! Fijne dag meis! @Lafo; Ik heb geen idee, of ik een hoge bloeddruk heb. Laatste keer, en dat was vorige week, ben ik bij de vk geweest, toen was alles prima. Dus geen idee, hoop het niet! Wat leuk, een nachtje weg! Geniet er lekker van meid! Word vast harstikke leuk! @All; Vanmorgen weer wakker geworden met hoofdpijn.. Poe, zou haast zeggen ; Ben het gewend aan het raken! Zo vervelend! Maargoed, niet klachen, maar dragen ... En echt hoor, heb het allemaal over voor mijn prinsesje, maar soms ben ik het wel eens beu, en wil ik me gewoon eens kip-lekker voelen! Vandaag naar een vriendin, lekker opt gemakje. Thee'tje, lekker kletsen. Vanavond ook lekker daar eten! En de rest van de week? .. Helaas! werken.. Nog 4weken... Ja! Einde komt wel in zicht.. Allemaal een fijne (rustige) dag toegewenst! Liefs, Manon
@Lafo: Denk dat we dat allemaal nu wel een beetje krijgen dat we het zat zijn. En heel graag ons kleine schatje in onze armen willen hebben! Jeetje 2 uur?? Dat trek ik ook nie meer hoor haha.. @Manon: Ik heb nog geen paracetamol geprobeerd. Kan me nie voorstellen dat dat bij dit soort pijn werkt.. Net weer 2 uurtjes gewerkt en dat ging ook nie zo lekke. ben nu helemaal kapot! Net alsof ik er een hele dag op heb zitten. Stom he.. \ Ik ben ook heel erg benieuwd hoe onze kleine man eruit zal gaan zien ja. Droom er soms al over. Echt heb er zoon zin in!! Nou als het goed is gaan we ons straks (over 10 weekjes ongeveer) weer helemaal kiplekker voelen!! Kan het me nu nie voorstellen, maar we houden hoop! Mooie buik hoor! Veel plezier bij je vriendin! @All: WOu zo eigenlijk nog ff naar de prenatal, maar dat gaat nie lukken. Vervelend toch dak nie eens ff lekker kan shoppen. Ga eerst maar eens ff liggen en kijk daarna wel verder. Iedereen fijne dag vanadaag! Liefs
Goede middag! Even snel nog een berichtje van mij, voordat ik Luuc naar school moet brengen. Ik heb niet meer gereageerd op dat " Buddy" ....Ik heb denk ik geen Buddy nodig...heb ook internet op mijn GSM. Vanmorgen weer naar de fysio geweest...bah....En vanavond weer naar de yoga! HEERLIJK! Verder gaat het wel goed hier. Het kamertje is helmaal klaar...op een lamp na...en zelfs alles is al gewassen.... Ok ik ga... daaaaaaaaag!
Gisteren samen met vrienden weg geweest. 's avonds nog even een foto gemaakt van onze buikjes. Links vriendin (34.1) en rechts ik (30.5)
Hey dames, ff snel (ook voor mn banner ) Mooie buikjes ringeding! @kwaaltjes en 't zat zijn, dat komt bekend voor. Ik ben soms bang dat die ook na de bevalling blijven. @hier, vandaag is de kinderwagen en de maxi cosi geleverd (we hebben de roze Pebble, veels te duur maar zo gaaf!!!) Ben dus helemaal blij Doeg!
Bedankt voor het warme welkom Koffieleutje: Bij mij valt het wel mee met de moeheid maar na een dag werken ben ik wel bekaf. Ik werk parttime dus het valt te doen. Manon: Wat een mooie bescheiden buik heb je. Ik heb foto's in mijn album voor de nieuwsgierigen. Ringeding :Grappige foto met z'n tweeen.
@Loontje; Het is niet stom hoor, dat je kapot bent, en dat na een paar uurtjes. Je lichaam kan het gewoon niet aan, op dit moment. Kun jij niks aan doen meis. Jammer dat je niet hebt kunnen shoppen. Shop je toch gewoon internet, genoeg online web-shops! hihi. @Maaike; Leuk! Dat het kamertje zo goed als af is. Geeft vast ook meer rust? Dat had ik wel hoor. Foto's? van het kamertje? @Ringeding; Wat leuk! Die foto van jou en je vriendin. Naar je zin gehad, bij je vriendin? @Amore; Nice nice! Dat de wagen + maxi cosi er zijn. Die pebble is ergggg leuk! @Sheann; Ik heb je foto'tjes bekeken. Mooie buik heb je zeg! @All; Ik ben sinds een uurtje ook weer thuis. Heerlijk bijgekletst met me vriendin, ook lekker gegeten. Nu wel moe, zeker als ik aan morgen denk.. Haha! De dinsdag is altijd een dag waar ik tegenop zie. Ik heb dan een lange werkdag, namelijk van 8.30 tot 18.30. Een werkdag van 9uur! Bleeh! De woensdag en donderdag, werk ik 8,5 uur. De vrijdag werk ik 6,5 uur. Ik heb gewoon ook steeds minder zin om te gaan werken...... Maar dat hebben we vast allemaal! Me hoofdpijn was gelukkig niet de hele dag aanwezig vandaag, ook wel eens fijn! Ik ga nu lekker bakje thee doen, m'n mannetje een glasje wijn, en straks lekker op tijd naar bed! Slaaplekker alvast meiden! Liefs, Manon
Bekijk bijlage 15315 Hier foto 1...( de lamp gaat weg, die is stuk...ik weet alleen nog niet wat voor een er voor in de plaats komt..)