@Brenda; Nog 3,5 week.. Jij telt dus ook af! Ikke ook hoor! IK houd precies bij, hoeveel dagen ik nog moe! (Erg hé!) Ik weet niet eens wat ik allemaal moet gaan doen, maar ach, kan me niks schelen... Ik ga me wel vermaken! haha! Vandaag weer een daggie er tegen aan. Over 5minuten vertrek ik. Ik moet om 8.30 beginnen, tot 18.00. Ben nu al moe, haha.. Uh! Niet zeuren, doorbikkelen.. Nog even! Ik zou ook wel graag zo'n ding voor de maxi-cosi willen, maar ga het niet doen hoor. Ik gebruik de gordel. Vast net zo makkelijk, als je het gewend bent. Die dingen geven ze inderdaad niet weg, als ik het me goed kan herrineren. Wat heb je een mooie buik zeg! Best flink ook! Ach, die strepen.. Ik word er echt helemaal gefrustreerd van. Ik heb er een paar op mijn zijkant van mij bil, ik smeer en smeer, ... maargoed schijnt onzin/zinloos te zijn, volgens v.k. Maar toch blijf ik het doen, haha! Hoezo dwars? Maar zoals jij zegt; We hebben het er voor over! Fijne dag meis! @Sweetmom; Wat vervelend dat ze hebben ingebroken in je pc! Jeetje, schrikken zeg, ... Houd goed je rust! en zorg goed voor jezelf! @Loontje; Fijn iets van je te horen meid! Wel onzettend rot dat het niet beter gaat! 1ding is wel fijn, en dat is dat je kindje is gedraaid! Houd je maar lekker rustig, nog even ...... @Annie; Zozo, jij maakt ook wel lange dagen, ofniet? Ik ben ook erg moe hoor, elke dag! zeker na een lange dag werken. Zoo, goeiedag! haha! Jij hebt dan echt lang vrij! Best aso ja, haha! Maar wel ongelofelijk lekker! Echt een tijd om naar uit te kijken. Ik moet nog 3,5 week werken, en ik moet +/- 1 Maart weer beginnen. Er zijn veel meiden die een echo ivm de placenta moeten hoor. Maak je er maar niet te druk om! Stel dat je een kijzersnee moet, dat is rot.. Maar niks aan te doen toch! Dont worry! @Sheann; Goeiemorgen vroegevogel! Jij bent al vroeg online. Lekker zeg, dat je thuis kunt werken. Wat voor werk doe je als ik vragen mag? Ik moet nu nog 3,5 week werken. Ik werk dinsdag, woensdag, donderdag & vrijdag. Nog even doorbikkelen dus! Fijne dag! Ik ga vlug naar m'n werk! @All; Iedereen, een hele fijne (werk)dag! Iedereen die pijn heeft, niet lekker in z'n vel zit, of het gewoon al een beetje beu begint te raken... houd jullie taai! Nog even, het eind komt langzaam inzicht! Dikke knuffels voor jullie allemaal. Liefs!
Goede morgen! @Sweetmon Wat schrikken zeg Doe je rustig aan zeg! ..( ik heb er zelfs over gedroomd...dat het mij overkwam.....En ik heb nog een weekendje Antwerpen in het verschiet, we gaan dan met 4 meiden naar the sound of music, En daar hebben we al zolang naar uitgekeken..dat ik echt even na moest denken dat ik je bericht las..van jeetje dat kan mij ook zomaar gebeuren!..) Hier een beroerde nacht gehad...ben zo verkouden dat zodra ik ga liggen ik geen lucht door mijn neus krijg.....Gevolg...ik slaap met mijn mond open en ben wel 4x wakker geworden omdat ik dorst had...Ik hoop dat ik vanacht beter slaap... Ik weet dat ik met Luuc ook zo verkouden was op een gevend momnet en dat heeft wel 1,5 week geduurd...dus ik hoop dat dta nu niet het geval gaat zijn... Nu even wat ik huis doen...En dn vanmiddag een hopelijke rustige middag! Tot later! XXX
Gisteren even de commode ingedeeld... (voor een gedeelte dan) en de kleertjes gewassen. Straks manlief even vragen of hij de strijkplank naast het bed wil zetten, dan kan ik lekker gaan strijken. Is wel een leuk gezicht als die kleine kleertjes op het droogrek hihi. Verder gaat het redelijk. Volgens mij gisteren voor het eerst een harde buik gehad. kon hem niet meer indrukken. Heeft iemand trouwens naast het badje nog zo'n klein bakje waar je water in kunt doen voor als je het kindje gewoon op het aankleedkussen gaat wassen?? Zit ik ineens aan te denken. Anders moet ik die nog even halen..
Ja lief gezicht he die kleertje..dat was voor mij ook een echt ****smelt*** moment... Nu pas harde buiken, doe je goed...ik heb ze al een week of 8...Zal ook wle met mijn werk te maken hebben denk ik. Ik had bij Luuc dus zo'n bakje bij mijn badzet...en hij staat nu weer klaar. Ik heb het wel regelmatig gebruikt. In het begin worden ze amper vies en om nou van die natte washandjes te kopen...dan maak ik lnet zo Lief een bakje warm water klaar...Ik had dus aan de enekant warmwater MET zeep en aan de ander kant ZOnder zeep om af te spoelen...
Ik heb nog niet eerder doorgehad dat ik een harde buik heb. Nu heb ik misschien het voordeel dat ik niet werk, daar dus geen stress van heb, en normaal gesproken al rustig aan moet doen (niet dat dat lukt hoor) Ik ga straks dan maar naar de prenatal voor zo;n bakje.. Kijken of ze die hebben in het lime groen.. vast wel
Manon: Ik werk als grafisch vormgever bij een uitgeverij, vandaar dat ik ook thuis kan werken. Ik moet nog 3 weken werken en heb van 7 oktober tot 1 maart verlof. Ik ben ook al aan het aftellen want het heen en weer gereis met de bus ben ik nu wel zat. Gelukkig is het niet meer zo warm. Ringeding: Ik heb geen wasteiltje voor bij de commode maar je kunt ook gewoon een emmer of een ander soort bakje gebruiken. Maar wel een goed excuus om weer langs de Prenatal te gaan
@ Sheann Heb je extra verofdagen dan?? 12 oktober is mijn eerste verofdag..( als het goed is) En dan denk ik dat ik per 8 februari weer moet beginnen....Ik zou wat dat beterft zo graag willen dat we een beetje het voorbeeld van Scandinavie konden volgen...die hebben volgens mij iets van 7 maanden verlof...( als het niet langer is..)
@ maaike, Ik heb ook nog een hoop neutrale kleertjes van mijn dochtertje die ik weer kan gebruiken. Wat schattig dat je zoontje dat zegt en wat bijzonder dat je nog een boxpakje van jezelf heb en dat je dochter die straks mag dragen. Hoe oud is je zoon eigenlijk?
Hey meiden even een teken van leven, lees later wel weer bij! Nachtje weg was drama, Amy en ik sliepen op dezelfde kamer en toen zag ze me en toen wilde ze dus niet meer slapen dus we zijn midden in de nacht naar huis gegaan. Pffff wat een ellende, ik was kapot gisteren. Eenmaal thuis wilde ze ook niet echt slapen dus had het gister even helemaal gehad. Ze is vandaag bij me ouders, ben het huis aan het doen maar jeetje ben niet vooruit te branden, waar is mijn nesteldrang??? Volgende week vrijdag gaat me dochter voor het eerst een hele dag naar de creche, spannend hoor! Hoe is het hier meiden, nog een beetje uit te houden? Bijna verlof voor de meiden die nog werken! Laters!
Onze zoon is bijna 5,5 jaar. Hij heeft zo wie zo afentoe van die schattige opmerkingen hoor! Dat we vertelde dat hij een broertje of zusje kreeg zei hij gelijk: " dan moet het wel een broertje zijn hoor" Waar op wij zeiden..waarom?? " Nou dan zijn we met z'n 3en; Ik, papa en dat broertje..." Ik zei weer" En ik dan..dan ben ik toch helmaal alleen..?" Na wat gefrons zei hij: " Nou ja een zusje is ok goed" ****smelt**** En sinds die tijd wil hij alleen maar een zusje! En hij heeft geluk gehad...die krijgt ie ook! Dit is Luuc op zijn 5de verjaardag. En dan zien jullie ook gelijk wie ik ben! Bekijk bijlage 15580
@maaike Leuke foto, wat een schattig ventje @de rest Bedankt voor jullie reacties op de dekentjes, ik heb nog geen reactie van die stichting, afwachten maar. Heb heel veel van jullie gelezen, maar ben het alweer vergeten! oeps In ieder geval een dikke knuffel voor iedereen. O ja, @Sweetmom, had je al eerder bij ons topic geschreven? Ik had echt geen idee wie jij was hahaha. Vroeg ik me gewoon ff af Sterkte iig!
Maaike: Zo! 7 maanden verlof. Dat is pas lekker. Ik ga 6 weken van tevoren met verlof en plak 4 weken vakantie aan het einde erbij dus vandaar dat ik zo lang vrij heb. Schattige foto van jullie twee.
Even voor de duidelijheid...ik heb geen 7 maanden verlof hoor.... Moet je zien wat ene verschillen binnen europa....ik dacht dat europa één was.. http://www.bvborstvoeding.nl/in_het_nieuws/zwangerschapsverlof_in_europa.html.
Haha nee dat had ik wel begrepen dat je geen 7 maanden verlof hebt. Wij staan met ons kikkerlandje natuurlijk helemaal onderaan de lijst
Hé meiden, goedenavond. Hier eindelijk weer een bericht en bezoekje van mij. Alles gaat prima hier, niets te klagen. Op en top genieten, heerlijk! Heb even snel, eroverheen, terug gelezen. Maar geen geheugen om te reageren. Sorry. Hoop dat ik nu weer met regelmaat mee kan gaan lezen. Heb het nog altijd niet voor mekaar om een melding van reactie te krijgen en ben zo lek als een zeefje... Gisteren eerste keer zwangerschapsgym gehad, gewoon van de thuiszorg, ben wel enthousiast. Goede eerste indruk, leuke groep meiden. Gaat wel goed komen! Ook het wiegje even bekeken, staat bij de spuiter in de grondverf, gaat echt mooi worden in het wit. Hij was van grenen hout kleur... We hebben nog geen gordijnen en aankleding. We zijn beiden een beetje onzeker. Of hij heeft iets leuks of ik... Nu maar even wachten op het witte wiegje. Ik denk steeds we hebben nog tijd zat. Nog maximaal twaalf weken overmorgen! Laatste woensdag van september intake met kraamzorg, ben benieuwd wat ze allemaal te vertellen heeft. En of ik boven kan bevallen in verband met ons krappe, smalle, lage trapgat. Mijn verlof ook vastgelegd, werk tot en met vrijdag 30 oktober. En mag dan op maandag 22 februari weer te werken. De maandag van de voorjaarsvakantie en ik werk tot en met de vrijdag in de herftvakantie. Grappig hé... Klinkt heel lang, maar volgens mij gaat het echt om vliegen. Meiden dit was het voor deze avond, krijg een beetje energie en moet even wat in huis aan het rommelen. En wil optijd in mijn bedje liggen, gisteren was het namelijk een beetje te laat! Liefs Lieve
Hey meiden, even reageren! Manonn nog steeds een mooie buik! Loontje ja zo te lezen zijn we het allemaal zat haha, laatste lootjes duren altijd het langst... Maar heb nog een hoop te regelen dus eigenlijk kom ik tijd tekort! Ringeding zohe mooie flinke buik hoor, je vriendin heeft een klein buikje zeg voor 34 weken, zo zie je maar wat een verschillen! Gelukkig goede uitslagen, kan je weer met een gerust hart slapen! Maaike mooie kamer en hoop kleding!! Ik ga het volgende week uitzoeken en wassen! Heb ook niet veel gekocht nog, moet even kijken wat ik nog heb van Amy alleen wel een ander seizoen dus zal wel wat nog moeten kopen (wat erg haha) Hele leuke foto van jullie tweetjes!! Sterretje ook al moeten stoppen, jeetje wat balen zeg van je pijn, hoop niet dat je overtijd gaat lopen! Vrienden van ons hebben gister een zoontje gekregen, 42 weken + 1 dag pfffff moet er niet aan denken maar hier een inleidbeleid met 41 weken dat scheelt al! Amore dat zou ik ook niet geweten hebben van die lakentjes, ik haal ze bij de hema. Geen idee wat je zou moeten doen, nog even navragen bij vk of andere mensen in je omgeving die daar verstand van hebben? Brenda hier geen easyfix, veels te duur en onnodig vind ik zelf. Heb het niet gemist bij Amy! Hier geen gedichtjes, hou daar niet zo van! Moet wel nog steeds een kaartje uitzoeken... Mooie buik hoor ondanks die striemen, kan je niks tegen doen, het zij zo!! Sweetmom jeetje dat is schrikken, rustig aan hoor!!! Annie wat heerlijk zo lang verlof! Zou ik ook doen als het zou kunnen!