Late november 2009 mama's (vanaf 15 nov)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lotje2, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    November mama's 2009

Faye24: 15 november, 14 april echo, 1e kindje
    Pina123: 19 november, 2e kindje
    brenda: 20 november, 14 april echo, 1e kindje
    lotje: 20 november, 3 april echo, 1e kindje
    Amore1: 20 november, 8 april intake VK, 23 april echo, 1e kindje
    Loontje24: 21 november, 1e kindje
    manon: 22 November, 10 April: Echo. 20 April: Intake gesprek. 1ste kindje.
    berbel: 22 november, 2 april echo
    Tanna: 23 november, 2e kindje
    mik2sept: 24 november, 10 april echo, 2e kindje
    Mau: 25 november, 20 april intake VK en eerste echo
    Iza88: 25 november, 16 april intake VK, 20 april 1e echo, 1e kindje
    zeepbel83: 26 november,14 april intake vk, 1e kindje
    Mila77: 27 november, 7 mei echo ,1e kindje
    ladouce: 27 november, 20 april echo , 1e kindje
    Hanneke88: 27 november, 24 april echo 1e kindje
    Miepie80:27 november, 31 maart 1e echo, 1e kindje (ICSI)

2. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Valt wel mee hoor die puinhoop. :)

Weer is hier prachtig, wel een beetje wind maar met een prachtig zonnetje.

Iza welkom hier.

Goh het wordt druk op 27 november :D

Met mij gaat het vandaag gelukkig weer beter. Die 1,5 dag rust thuis heeft mijn darmen goedgedaan. Vol me weer bijna de oude op de vermoeidheid na dan.

Iedereen alvast een leuk en zonnig weekend toegewenst.

3. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @Ladouce hier is het donker en regenachtig..bah.Fijn dat je je iets beter voelt..

Die 27e is echt een drukke dag..ben benieuwd.

@All hebben jullie al een idee wat het gaat worden?Ben wel benieuwd..

Tot later

4. tanna

tanna Bekend lid

26 mei 2008
    685
    0
    0
    Hallo allemaal,

Vanochtend lekker wezen peuter zwemmen met Michelle (dochtertje). En mijn man. Ze vind het echt heerlijk ze is niet uit het water te krijgen. Ze ligt nu dan ook in een hele diepe slaap.
    :)
    Het weer is hier wisselend dan weer heel donker en dan weer prachtig weer met zonnetje.

@Faye24: Ik heb het idee dat het een jongentje word. Dit kan natuurlijk wish full thinking zijn. Alhoewel ik dacht dat we te laat waren met klussen door vakantie. Kindje is dan hoogst waarschijnlijk verwekt tijdens ei sprong en ze zeggen dan dat je een grotere kans hebt op een jongen.

@manon: Ik hoop dat je je beter voelt vandaag.

@Rel hoe was je echo? Ben erg benieuwd

Zo ik ben waarschijnlijk een heleboel mensen vergeten sorry. Ik zie jullie volgende keer wel. Ga nu snel de was doen voordat de kleine meid weer komt en die helpt me dan van de wal in de sloot.

groetjes Tanna

5. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    welkom nieuwe mensen leuk dat jullie je toegevoegd hebben, er is alweer een decembertopic dus er zullen niet zo heel veel extra mensen meer bijkomen denk ik...

Miepie wat fijn dat je ook zwanger bent! Wat houdt ICSI ongeveer in? ik ben daar niet echt in thuis...Wel tof dat je volgende week al een echo hebt! Ben benieuwd hoe dit is!

@ faye, mijn computer is niet kapot hoor, dat was die van amore... mijn rokje is weer dicht, mijn buik was vanmorgen gewoon heel erg aan het werken maar ik merk het wel....

Hier waait het ook zo hard. Mijn roosters zijn dicht maar toch fluit het door de ramen...

@ tanna, hoe oud is je dochtertje? je hebt het misschien wel al verteld hoor... ik hoor mijn zoontje nu ik ga hem maar gelijk even halen heb net de was al opgehangen ;)

Ik ben ook erg benieuwd naar je echo REl

Ik vertelde toch gisteren over die vriendin die ook zwanger is, ik belde gisteravond met haar en wat blijkt... Zelfde dag NOD en zelfde dag intake bij de VK, alleen tussen de 1e echo zit twee weken, ik mag gelijk al de 10e en zij moet tot de 26e wachten ofzo... maar dat komt door mijn vmk...grappig he

Morgen vrijgezellenfeest van een andere vriendin... dus wordt een lekker druk weekend...

6. Rel84

Rel84 Actief lid

22 jan 2009
    103
    0
    0
    Vanochtend echo gehad in het ziekenhuis. Er was nog niks te zien .
    Jeetje zeg, wat baalde ik!
    Ze zei dat mijn baarmoederslijmvlies wel op een zwangerschap duidde, maar dat ze nog niet kon zeggen of het een goede of slechte zwangerschap was.
    Pff, ik vind het helemaal niet leuk!
    Het kan idd natuurlijk wel want ik ben echt net 5 weken. Nou moet ik over 2 weken op donderdag 9 april terug.
    En dan moet er echt iets te zien zijn volgens haar, anders is het niet goed.. Dus we wachten af! Ik hoop gewoon echt dat er nu niks te zien was omdat het zo vroeg in mijn zwangerschap is..
    We gaan gewoon maar van het goede uit!
    Nu dus wel de afspraak van volgende week bij de vk afzeggen, balen!

7. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Jeetje Rel, ik begrijp dat je daar een rotgevoel van krijgt!
    Hopen dat het allemaal de goede kant op gaat!

succes!

8. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Sorry mik zwangerschapsdementie he..haal alles door elkaar en vergeet alles.Wel fijn dat je rokje weer dicht kan.

@Rel jeetje zeg..wil je graag bevestiging dat alles goed zit,krijg je dit..ik zal duimen voor je.Maar las laatst ergens dat iemand dat ook had en een paar dagen later ook goed was.

@Tanna ons kindje is 3/4 dagen voor de eisprong verwekt,heb je dan meer kans op een meisje?Dat ene zaadje heeft bij ons wel heel lang op de wacht gelegen.Alhoewel we 2 dagen ervoor ook geklust hebben..dan heeft ie 5/6 dagen gewacht hihi..Ben benieuwd welke de winnner is geweest.

Tijdens de termijn echo wordt dat wel duidelijk..ben benieuwd

Hier is iedereen overtuigd van een meisje..ik zelf twijfel nog heel erg..maar denk toch misschien iets meer een meisje.

Ben benieuwd of de rest al een gevoel heeft?Trouwens dit is een gezellig en knus topic meiden

9. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    krijg nu van die bepaalde aanvallen:in een keer zin in een bananensoes,of in kaas,of een lekkere biefstuk hmm hihi Hebben jullie ook al zin in bepaalde dingen en juist afkeer tegen bepaalde dingen?

10. loontje24

loontje24 Niet meer actief

Hee Miepie,

Hartelijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Hartstikke leuk dat het gelukt is!
    Welkom!
    grtjes Ilona

11. Lotje2

Lotje2 Actief lid

28 feb 2008
    362
    0
    0
    Hey meiden

@Miepie, wat ontzettend fijn dat het gelukt is met icsi! :) Gefeliciteerd! Ik ben zelf ook behoorlijk bang geweest dat ik misschien wel nooit zwanger zou worden dus het gevoel ken ik. Als het dan toch lukt is dat zooooo onwerkelijk en fijn!

@Rel, jammer dat ze nog geen hartactiviteit zagen maar maak je daar niet druk om. Dat is echt normaal. Ik heb ook een echo gehad rond die tijd en bij mij zagen ze helaas ook nog niets. Zagen ze trouwens wel een vruchtzakje zitten? En waarom had je de echo eigenlijk al zo vroeg?

@Mik, super leuk dat je een vriendin hebt die net zo ver is als jij! dat zit er bij mij helaas niet in. Bijna al mijn vriendinnen zijn net bevallen.
    En je gaf aan dat je de knoop van je rokje niet dichtkreeg..
    Ik loop ook de hele dag met mijn bovenste knoop open :D

@ Faye, volgens mij heb je als je kindje 3/4 dagen voor de eisprong is verwekt inderdaad meer kans op een meisje. Meisjes zaad is namelijk trager heb ik begrepen. Ik denk om dezelfde reden ook dat ik een meisje krijg :) Heb je een voorkeur voor een jongetje of een meisje?

liefs lot

12. Lotje2

Lotje2 Actief lid

28 feb 2008
    362
    0
    0
    Wat me trouwens wel erg opvalt is dat ik NU AL heeel vaak mijn hand op mijn buik heb. Dat heb ik zwangeren heel vaak zien doen, maar ik vind het wel apart dat ik daar nu al de neiging toe heb. Heel apart, vind het beetje stom namelijk.
    Heb daar zelf 2 verklaringen voor: 1 dat ik mijn buik bijna contstant voel en 2 misschien een soort beschermend gebaar naar de baby toe.

Doen jullie dat ook al?

Voel trouwens mijn borsten nog steeds niet. Jullie?

13. mirre32

mirre32 Lid

22 okt 2008
    7
    0
    0
    Dank je jessica voor je berichtje.. Altijd fijn te horen dat iemand even met je mee rekent.. Beetje onzeker hier omdat ik niets voel dan een beetje zere ()(). Heeft iemand van jullie in deze 6de week ook klachten? Zit bijna te denken dat mijn HCG niet goed is omdat ik zo weinig klachten heb.

14. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @Lotje..ik vindt allebei hartstikke leuk.Alle 2 leuke kanten,ben dus hartstikke benieuwd.Maar ik denk iedereen wel.Alleen is dat nog heeeel ver weg.

Fijne avond allemaal.Ik ben weg.Slaap lekker

15. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @Mirre ik kreeg ook later pas meer klachten.Kan echt nog komen hoor.Ik zit in een week onder de puisten,heb ik kiezen laten trekken(door de pijn)Ben ik misselijk geweest..Dat is ook niks.Sommige vrouwen krijgen bijna geen klachten..

16. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    MIEPIE80! Wat super geweldig!
    Gefeliciteerd!
    Super meid!

Hier vandaag gebeld met de vk! Mag 7 april er naar toe! Yeah!

Ik was bij de eerste echt kots en kots misselijk!
    Vreselijk, en was eigenlijk bang dat dat nu weer zou zijn.. Maar ik was toen om deze tijd al kotsmisselijk! Dus ik heb een klein beetje hoop dat het in mindere mate zal toeslaan!

Daarom wilde ik graag snel weer zwanger worden met de hoop dat er wat hormonen waren blijven hangen! hahaha!

17. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    November mama's 2009

Faye24: 15 november, 14 april echo, 1e kindje
    Pina123: 19 november, 2e kindje
    brenda: 20 november, 14 april echo, 1e kindje
    lotje: 20 november, 3 april echo, 1e kindje
    Amore1: 20 november, 8 april intake VK, 23 april echo, 1e kindje
    Loontje24: 21 november, 1e kindje
    manon: 22 November, 10 April: Echo. 20 April: Intake gesprek. 1ste kindje.
    berbel: 22 november, 2 april echo
    Tanna: 23 november, 2e kindje
    mik2sept: 24 november, 10 april echo, 2e kindje
    Susan79: 24 november, 15 april 1e echo, 1e kindje (ICSI 1)
    Mau: 25 november, 20 april intake VK en eerste echo
    Iza88: 25 november, 16 april intake VK, 20 april 1e echo, 1e kindje
    zeepbel83: 26 november,14 april intake vk, 1e kindje
    Mila77: 27 november, 7 mei echo ,1e kindje
    ladouce: 27 november, 20 april echo , 1e kindje
    Hanneke88: 27 november, 24 april echo 1e kindje
    Miepie80:27 november, 31 maart 1e echo, 1e kindje (ICSI)

18. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Meiden, ik heb mezelf even toegevoegd aan de lijst! Volgens mij is er alleen iets met de opmaak gebeurd... sorry :(

Ik weet nog echt niet wie wie is (ken er maar een paar) dus ik zal er even in moeten komen ;)

19. Lotje2

Lotje2 Actief lid

28 feb 2008
    362
    0
    0
    Oei, ik lees net iets heel verontrustends op internet. Namelijk dat het gebuik van een electrische deken miskramen kan veroorzaken.

Dit vond ik op www.gezondheid.be:
    "Het enige toestel waarmee wél problemen zijn vastgesteld is een elektrisch deken. Bij gebruik daarvan bleken zwangere vrouwen meer miskramen te vertonen en neemt de kans op leukemie toe. De oplossing is echter simpel: verwarm het deken op voorhand en zet het af als je eronder kruipt."

Mijn acupuncturist had me namelijk verteld dat ik mijn electrische deken tijdens de zwangerschap niet mocht gebruiken omdat het straling zou veroorzaken. Ik dacht net ik zoek het even op internet want het leek me erg onwaarschijnlijk. Maar weet nu wel dat ik er zeker voor ga zorgen dat ie uitstaat als ik in bed stap.

20. Lotje2

Lotje2 Actief lid

28 feb 2008
    362
    0
    0
    Hey Susan,
    gezellig dat je er bij komt! :)

Deel Deze Pagina