Maaike ik kan mijn bed ook niet verhogen (waterbed) en plaats voor een extra bed heb ik echt niet met 4 kinderen thuis. Suzan hier komt de kraamzorg 6 weken voor de uitgerekende datum.
@Shean: Ok tnks, hij staat idd aan. Dan zal het vanzelf wel weer goed gaan. Dan doen we het wel op deze manier Geniet van het mooie weer vandaag!! Liefs
Gisterenavond vroeg naar bed gegaan, was echt bek af (gisteren om 6 uur op om vrienden van schiphol te halen en daarna natuurlijk nog het ziekenhuis verhaal). Heb redelijk geslapen, alleen het omdraaien is een crime... Nog 8,5 weekjes... dan is buikje weg en de(ze) pijn ook.... @ loontje: jij dus ook onverklaarbare pijn... vervelend is dat he...
Hmm, ik ben nog niet eens gebeld door de Kraamzorg! Heb wel na het aanmelden allerlei papieren ontvangen en er stond in dat ze contact opnemen in de 7e/8e mnd (was gisteren 7 mnd). Misschien ga ik toch maar even bellen alvast......... Manon, succes vandaag! Ringeding, klinkt als een vermoeiende dag die je hebt gehad gisteren. Vandaag maar rustig aandoen dus.
Zou eigenlijk vandaag intake hebben, maar dat word nu dinsdag, ze hadden het te druk. Ze gaat volgende week vrijdag voor het eerst!! Hier ook telefonische intake met 8 maanden, ik hoor het vanzelf wel!
Loontje er zijn problemen met de emailnotificaties, ligt aan zwpagina en niet aan je instellingen. Dit zegt zwpagina erover Storing Hotmail, Live en MSN Hoi, Momenteel is er een storing bij Windows Live Hotmail waardoor emails verstuurd door Zwangerschapspagina naar Hotmail, Live en MSN adressen niet aankomen. Er wordt aan een oplossing gewerkt. Waarschijnlijk worden er door Zwangerschapspagina te veel emails verzonden en worden daarom onze emails geblokkeerd. Dit kan komen omdat er wellicht nog steeds abonnementen lopen van leden die al lang niet meer op Zwangerschapspagina komen. Om dit te ondervangen zijn alle abonnementen verwijderd. Wil je toch emails ontvangen zet dan even een ander emailadres in je profiel, en mocht je niet weten hoe of lukt het niet, laat mij dat even weten dan kan ik het voor je doen. Onze excuses voor het eventuele ongemak. Lotte En dit de oplossing: Hoi, Je kunt gewoon een nieuw abonnement aanmaken De instellingen worden niet automatisch terug gezet. Om een abonnement te nemen ga je naar het betreffende onderwerp toe, je klikt bovenin op onderwerp tools en selecteert abonneren op dit onderwerp. Dit bovenstaande is dus uit het draadje dat lotte ( beheerder) ergens hier gepost heeft opd e site... Ik ga het zo maar even proberen Lotte __________________ Hier net pas me zorgverzekeraar gebeld voor kraampakket, lekker laat zeg, vergat het iedere keer. Als de beeb eerder zou komen heb ik echt een probleem..heb echt nog weinig klaar staan. Dinsdag komen de meubels, eindelijk!!!
Goede morgen! Ben net terug van de vk. Alles was weer goed. Bloeddruk was perfect, ijzer perfect en was nu 1 kilo aangekomen. Ben nu totaal 10 kilo aangekomen...Dus dat vind ik wel reeel...Hoop niet dat het totaal 18 kilo gaat worden! Net als bij Luuc...alleen hield ik daar veel vocht vast...Moet n weer over 2 weken terug komen. 1 oktober, op mijn verjaardag! haha Verder weinig te melden... Over dat intakegesprek...ik zla binnenkort wel een telfoontje krijgen of ik op intake wil komen. Met mijn vorige moetsen we ook gewoon naar hun buro. Ze kwamen niet hier. En wat het bed betreft...we gaan het eerst maar met kratten proberen...en zien wel waar het schip strand...
Ik ben voor 4 weken terug al gebeld door de kraamzorg, alleen omdat het zo druk was konden ze niet eerder komen dan volgende week. Hier komen ze dus woensdag. Ben benieuwd. Ik denk dat ik vandaag maar even op het werk ga vragen of ik kratten kan lenen. Werk in een supermarkt dus, moet vast kunnen. Ze zeggen dat die grote coca-cola kratten sterker zijn dan bier kratten. Dus ga die ff proberen. Ik ben dinsdag weer voor controle geweest. Alles was weer goed. Uitslag van mijn bloedprikken was er ook, en was ook allemaal goed! Ik ben nu sinds deze week wel minder gaan werken. werk nu nog 50% en doe ook alleen nog maar zittend werk. Bij mijn eigen werk kreeg ik zo ontzettend last van m'n rug door het tillen en veel lopen enz. Gelukkig deden ze er niet moeilijk over! Ik moet nu nog 2 weken werken, en dan heb ik heerlijk verlof!! Heb er ook echt zin in. ben er aan toe! Hebben jullie dat ook dat jullie eigenlijk geen zin meer hebben om te werken??
Rianne ook al zo'n mooie keuring, goedzo! Ben ik de enige met nog geen kraampakket?? Dacht opeens ook aan mijn vluchtkoffertje die ik toch wel binnen een paar weken klaar wil hebben staan. Meiden heb net gelezen wat er ook alweer in moet, misschien handig. Dit neem je mee voor jezelf: Één of twee korte nachthemdjes of T-shirts om in te bevallen een paar warme sokken voldoende (niet te kleine) onderbroeken (houd rekening met grote kraamverbanden) voor na de bevalling een nachthemd of pyjama toiletartikelen, zoals doucheschuim, tandenborstel en tandpasta pantoffels of slippers een ochtendjas foto- en videocamera met voldoende film, batterijen en oplader lijstje met belangrijke telefoonnummers En voor je baby pak je alvast in: enkele hemdjes of rompertjes twee pakjes of truitje met broekje twee katoenen mutsjes een jasje of dik vestje met mutsje een goedgekeurde Maxi-cosy Zorg dat alles wat je meeneemt voor de bevalling in een weekendtas of koffer past. Daarbij zou ik ook je ziekenfondspasje en je pondskaartje als je die al hebt niet vergeten!
Lafo: Ik heb ook nog geen kraampakket. Ben van plan om die van de Prenatal te halen voor 30 euro want ik krijg hem niet vergoed van de verzekering. He, ik zie nu dat wij precies even ver zijn
Ja Sheann zag dat gister idd al toen je zei dat je precies 7 maanden was haha wilde daar nog op reageren, leuk, gaan we gelijk op! Ben je niet aanvullend verzekerd daarvoor? Heb geen idee hoe dat zit, vorige keer kreeg ik 'm dus hoop nu ook!
Lafo: Ik dacht dat ik iedere 18de van de maand weer een maand verder was maar er staat weer dat ik 7,2 maanden ben. Oh well. Nee ik ben niet aanvullend verzekerd, ik heb alleen een basisverzekering.
He dames, Ik heb mijn kraampakket allang! Echt al een paar weken ofzo. Ook is hier de intake al geweest, maar dat wisten jullie al door het dekentjes drama Ik ga denk ik dan voor het geven van één flesje per dag, overal zullen wel voors en tegens voor zijn, maar ik denk dat ik het zo het beste vind. Hier vandaag een goede dag, kreeg twee keer visite, wel lief die aandacht! Gisteren hadden we een drie maanden oud babytje op visite, zo cool! Ze heeft zelfs even in de box gelegen, hahaha. Kweet ff niet meer wat ik verder had gelezen. Genieten jullie lekker van het zonnetje? Liefs!
Heey ladies, Hier ook geen kraampakket van de verzekering. Heb er zelf één besteld bij babyshoppen.nl van natalis. Daar kun je ook los extra dingen bijbestellen waar je waarschijnlijk wel meer van nodig zult hebben. verder nog niks gehoord van mijn kraamhulp. zullen binnenkort wel bellen voor een afspraak. nou ik ga weer met de mentholgel aan de smeer, want mijn hele lijf jeukt weer, vreselijk! fijne avond allemaal. liefs brenda
@lafo, ja zeker wel bang maar probeer er niet teveel eraan te denken. Mijn eerste bevalling was opzich een normale bevalling. Heb er 14 uur over gedaan. De onstluiting vorderde niet maar de weeen waren wel vrij krachtig. Heb 2 keer pijnstilling gekregen. Hoop nu thuis te bevallen. Was de eerste keer ook de bedoeling maar omdat de onstluiting niet vorderde moest ik wel naar het ziekenhuis! Het moeilijkste punt vond ik dat ik 2 uur lang op 8 cm bleef steken. Ze hadden het al wel over een keizersnede als het zo door zou gaan maar gelukkig zat ik toen bijna op de tien en mocht ik het zelf afmaken. Het persen vond ik overigens een eitje! @Manonn, heb een leuk truitje en spijkerbroekje besteld op kleertjes.com. Viel dit keer niet tegen gelukkig! Heb het ook vaak hoor dat het tegen valt. Heb de vorige keer al een jasje terug gestuurd.
Lafoo, handig dat lijstje. Moet ook nog mijn vluchtkoffertje klaarzetten. Weet nog wel van de vorige keer dat ik de helft niet gepakt had. Ik ging teveel uit van een thuisbevalling. DIt keer wil ik dus wel beter voorbereid zijn!
Hoi lieve meiden, HEERLIJK! Weeeeeeekend! Poee! Was er wel aan toe hoor, om eerlijk te wezen! Er zit dus weer een week op! Nog DRIE te gaan! Wat een HEERLIJK idee! Vandaag een lekkere dag gehad. Vandaag 5,5 uur gewerkt, dus lekker kort. Daarna even om boodschappen geweest, even een bakkie thee gedaan bij een vriendin, ook zelf nog een uurtje geslapen. Lekker hoor! Ik voel me goed vandaag! Weinig last van hoofdpijn. Het is er wel, maar niet continu. Wel fijn dus! De baby is ook aanwezig. Ze beweegt aardig wat! Ze ligt erg hoog, waardoor ik soms best van m'n ribben heb, moet haar soms echt beetje naar beneden duwen, hihi. Daardoor ook weer meer last van maagzuur. Maaaaaaaar, ik klach niet hoor! Morgen 31 WEKEN! Begint stiekem best op te schieten! Owh! Echt toevallig! Er is nu een bevalling op tv, bij het programma Trauma-centrum! Wil dit wel zien? HA HA HA! Die vrouw is rustig aan het puffen, met 7cm ontsluiting! haha! Gossiemeine, dat gaan wij straks ook allemaal meemaken. Zo SPANNEND! (Vind ik wel tenminste) Ik ga zo m'n mannetje-lief halen in de jachthaven! Die heeft een heel weekend zeilwestrijden! Een heel rustig weekend voor mij dus. Opzich niet verkeerd hoor! Ik vermaak me wel! Straks naar m'n ouders op visite. Allemaal een heel fijn en rustig weekend toegewenst! Liefs, Manon