He Lotje, Ik vind nog niet echt iets vies, merk wel dat ik alles sterker ruik en ik heb meer honger terwijl ik niet aankom, eerder afval. @all: Even een dom vraagje wellicht. Maar als, 6,2 week zwanger bent, wordt dat dan als week 7 of week 6 gerekend? Man zit voor de voetbal ik op de fora
Ik merk nog nix aan mn reuk... Misschien komt dat nog wel. Ciara, ik vind het helemaal geen domme vraag want zit daar ook mee te worstelen hoor. Het is natuurlijk zo dat je nu 6.2 wkn zwanger bent, en je zit nu dus wel in je 7e zwangerschapsweek. Maar ja, of je dan moet kijken naar week 6 of 7 wat betreft de ontwikkeling van je kleintje weet ik dus niet! Ik denk dat ze dat gewoon letterlijk bedoelen...dus als er staat dat in week 6 dit of dat gebeurt, zal dat wel jouw week zijn. Beetje lastig uitgelegd misschien maar denk dat ze het zo dus bedoelen. Ik zit hier met een vriendinnetje voetbal te kijken, hangend op de bank, met de laptop. Ik doe dus de combi van alles! Vanmiddag trouwens nog wel een lekker tukkie gedaan op de bank, heeeeeeeeeerlijk!
ik zat daar dus toevallig ook over na te denken welke week het nu eigenlijk echt is... misschien kan ik iets vinden op google
He Dames, Ja het is echt pas de week als je het bent geweest! hihi. Dus als je 6.2 w. bent, lees je dus volgens mij alles van de 6e week!
Hey dames! Hier even snel een berichtje van mij (Computer nog steeds kapot hier). Ik volg jullie berichtjes wel hoor op mijn telefoon! Ik kan dus alleen niet alles onthouden! Maar goed; dat vergeven jullie me vast wel! @de nieuwe dames, gefeliciteerd & welkom! @hierboven, volgens mij zit je nu in de 7e week hoor! Net zoals dat je als je 0 bent dat je in je 1e levensjaar zit. @ over mezelf, de 4 opa's en oma's to be zijn hier inmiddels op de hoogte! Helemaal in de wolken zijn ze! De nijntje-boekjes zijn goed ontvangen! Een aanrader als leuke manier dus Nou lieve dames, slaap lekker straks! [/color]
hoi allemaal, een hele goedemorgen! @amore, wat leuk dat je opa's en oma's zo leuk reageerden! zal een mooi moment zijn geweest. @all; dus ik zit nu in de 6e week, en vanaf dinsdag al in de 7e, het lijkt al een beetje op te schieten dan he! ik was gisteren toch niet helemaal gerust na die enge droom dat ik een miskraam had gekregen. ben ook helemaal niet misselijk enzo, dus dacht vanohtend doe toch nog maar een test. bij 6 weken is je hcg op het hoogst had ik ergens gelezen, dus dan zou de teststreep nu heel donker moeten zijn. en heb getest zonet, en ja hoor, er verscheen gelijk al een hele dikke mooie tweede streep, zo duidelijk had ik het nog niet gezien bij mezelf. Dus ben nu wel weer gerustgesteld wat gek, dat zulke dingen je zo ongerust kunnen maken he.. en dat je ook zo met die symptomen bezig bent... vanaf nu probeer ik er gewoon van te genieten en niet meer overal op te letten! als dat lukt... gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? hier is het koopzondag, dus denk ff shoppen. wil een nieuwe zomerjas kopen, maar moet wel 1 zijn die een beetje meerekt haha.. fijne zondag allemaal! liefs bren
Hee dames, Brenda, gelukkig dat je een mooie dikke snelle vette streep had vanmorgen! Idd een enorme geruststelling... Heerlijk zeg, vandaag shoppen, en rekbare kleding is zeker iets om over na te denken. Zou toch zonde zijn als je nu iets koopt en je kan er strax gewoon echt niet in! (daarom koop ik nu ook maar nix nog voor mezelf) Ik ga vandaag weer hockeyen, om 13.00 uur moeten we aan de bak tegen de onderste dus dat zou goed te doen moeten zijn. Merk al sinds vorige week dat ik het geen hele wedstrijd meer volhoud, en dat terwijl mijn conditie echt wel goed is hoor (volleybal er nl ook nog bij). Dan vanavond een hockeyfeestje... Normaal gesproken sta ik daar met zeer veel alcohol, vanavond dus mn 1e alcoholvrije hockeyfeestje... Het zal vast een stuk minder gezellig zijn, hahahaha! Vannacht wel weer heel vervelend gedroomd. Manlief had dus dienst en had zo'n levensechte droom, nl dat we niet meer samen waren en hij inmiddels al een andere vriendin had, dat ik m echt even moest bellen vanmorgen om dat te verifieren! Hij moest er best hard om lachen.......... Vermoeiend hoor dit soort nachten......... Iedereen heel veel plezier vandaag met jullie allemaal gaan doen! Liefs Suus
Ik heb net nog iets 'geniaals' bedacht (vind ikzelf tenminste). Een vriendinnetje van mn zus doet de opleiding tot verloskundige en heb haar even gemaild of ze nog proefpersonen nodig heeft voor het maken van echo's en dat ik me dolgraag wil aanmelden! Dat ik ook best deze week wel een echo zou willen Ben benieuwd wat ze antwoordt!
@susan; ja ben erg blij met de test haha, heb hem ook even in mn album gezet. ik koop zelf nu ook maar niet teveel kleding meer, alleen een zomerjas dan. leuk een feestje dus, ik sta ook altijd met (veel) alcohol op feestjes, dus dat is best wennen haha.. hou er ook wel van om een wijntje te drinken thuis. Laatst gingen we uit eten, moest ik echt diep nadenken wat ik ging drinken tja wijn was altijd zo vanzelfsprekend haha wel leuk als je proefpersoon mag zijn! wou dat ik zoiemand kende
Goedemorgen allemaal, Jee wat is er veel geschreven gisteren. Hier weinig te melden, ga vandaag lekker niets doen. Ik wil nog geen nieuwe kleding kopen, wacht er nog even mee tot ik echt niets meer aan kan. Ik draag op dit moment alleen nog maar rokjes, dat zit het lekkerst, broeken knellen op mijn darmen. Wat bh/borsten betreft, de mijne staan behoorlijk strak, heb 2 nieuwe bh's gekocht. Nog geen zwangerschapsbh's maar gewoon een maatje groter, zit ook heel lekker. Ik begreep bij de Livera dat zwangerschapsbh's geen beugel hebben en dat vind ik persoonlijk wat minder prettig. Heb namelijk van mezelf al maatje behoorlijk groot. Iedereen vandaag veel plezier met borduren, hockeyen, winkelen en babyspulletjes kijken.
Hahahaha, ik ben ook iemand van de wijntjes bij het eten en ieder weekend feest. Binnen mijn werk heerst ook echt een borrelcultuur, vind er weinig aan op de Spa rood......maar ik heb er met liefde voor over hoor. Tipje....de G&G heeft best lekkere alcoholvrije (witte) wijn. Op een gegeven moment ben je al die sapjes toch zat en zo doe je nog een beetje gezellig mee. Mijn beste vriendin snoof in de laatste maand aan de biertjes van haar vriend
Gelukkig kunnen jullie nog alcoholvrije wijn en bier nemen; ik houd daar allemaal niet van (voor een hockeyer, jaja!)... Ik neem altijd Baileys (kan zo een liter op ) maar ja, daar heb je geen alcoholvrije versie van. Chocolademelk vind ik bijvoorbeeld niet lekker........ 't Is wat he! Vanavond maar gewoon aan de Spa Blauw, er is nix anders wat ik lekker vind Ik houd trouwens ook niet van beha's zonder beugel (en ik heb maatje klein). Is dat echt zo bij al die zwangerschapsbeha's? dat die geen beugel hebben? Meiden, ik zie een zonnetje! Moeten we maar met zn allen van genieten! Oh trouwens weet iemand dat hier? 2 mei ga ik trouwen en ik wil eigenlijk wel voor die tijd naar de zonnebank om een beetje kleur te hebben, en ook mn haar te laten verven (heb nu enorme uitgroei nl). Kan dat wel nu allemaal?
hmm... baileys ben ik ook dol op! ik had ook altijd bh's met beugel, maar nu ik die zwangerschapbh's heb niet meer. Vind ze echt heerlijk zitten. Ze ondersteunen erg goed hoor! wat leuk dat je gaat trouwen! spannend hoor! wat voor jurk heb je? ik ga ook regelmatig naar de zonnebank, maar ben er niet meer geweest sinds ik weet dat ik zwanger ben. Lees steeds dat het niet goed is voor de baby en dat je er een masker van kan krijgen. Maar ja, een zonnebankje is wel lekker ontspannen!
Goeiemorgen meiden. Jeetje! Wat kletsen jullie allemaal veel zeg! haha! Gezellige boel hoor. Hier weinig veranderingen. Nog steeds niet fit, veel moe, erg weinig trek, maar verder gaat het nog goed. Ik ben soms wat tegen het misselijke aan, .. ik bereid me dus nog maar voor op wat er misschien gaat komen. Vrijdag hebben we het aan mijn schoonouders verteld. We hebben het boekje van Nijntje gegeven; Opa en Oma pluis. en een kaartje erbij! Ja! Was errg leuk! Ze zijn erg blij en trots! Vandaag zijn mijn ouders aan de beurt! Een fijne zondag dames! Liefs, Manon
November mama's 2009 Faye24: 15 november, 14 april echo, 1e kindje Pina123: 19 november, 2e kindje brenda: 20 november, 14 april echo, 1e kindje lotje: 20 november, 3 april echo, 1e kindje Amore1: 20 november, 8 april intake VK, 23 april echo, 1e kindje Loontje24: 21 november, 1e kindje manon: 22 November, 10 April: Echo. 20 April: Intake gesprek. 1ste kindje. berbel: 22 november, 2 april echo Tanna: 23 november, 2e kindje mik2sept: 24 november, 10 april echo, 2e kindje Susan79: 24 november, 15 april 1e echo, 1e kindje (ICSI 1) Mau: 25 november, 20 april intake VK en eerste echo Iza88: 25 november, 16 april intake VK, 20 april 1e echo, 1e kindje zeepbel83: 26 november,14 april intake vk, 1e kindje Mila77: 27 november, 7 mei echo ,1e kindje ladouce: 27 november, 20 april echo , 1e kindje Hanneke88: 27 november, 24 april echo 1e kindje Miepie80:27 november, 31 maart 1e echo, 1e kindje (ICSI) LieveKylian:29 november, 1e kindje
Brenda, ik heb een jurk van Pronovias, Halifax B. 8 april passen en dan gaan ze m helemaal op maat maken voor me Meiden, ik ga snel met het hondje lopen, moet zo naar hockey!
wow, mooie jurk hoor! ik had vorig jaar 1 van sincerity. Vond het passen helemaal super en spannend. veel plezier met hockey!
Goedemorgen late november mama's, Ben zo vrij geweest mij toe te voegen aan de lijst. Ik heb het gevoel dat ik ook op de 27e mag, maar alle berekeningen laten 29/30 zien... Heb een onregelmatige lange cyclus, mijn gevoel zegt dat deze korter is geweest dan de voorgaande. Dit was ronde drie, onze eerste zwangerschap! Heel spannend. Gisteren getest, nog geen contact met huisarts enzo. Fijne zondag, groetjes!