hey ladies, Hier even snel een berichtje. Morgen wordt hoop ik! m'n computer gemaakt, dus dan kan ik weer wat meer op iedereen reageren! Sterkte voor iedereen die zich niet lekker voelt. Hier is het sinds gisteren ook mis. Heb denk ik te vet gegeten gister en had meteen diarree. Vanochtend ook echt niet lekker. Heb me dus ziekgemeld en terug in bed. Ben nu wel wat beter, wel rusteloos en moeie benen.. Vind mezelf ook af en toe best een zeur.. Dan denk ik pfff stel je niet zo aan, het hoort er nou eenmaal bij.. Ik denk dat ik er wat beter mee om kan gaan als ik weet dat alles goed is.. Nou dames werkze vandaag weer!
hey ladies, Hier even snel een berichtje. Morgen wordt hoop ik! m'n computer gemaakt, dus dan kan ik weer wat meer op iedereen reageren! Sterkte voor iedereen die zich niet lekker voelt. Hier is het sinds gisteren ook mis. Heb denk ik te vet gegeten gister en had meteen diarree. Vanochtend ook echt niet lekker. Heb me dus ziekgemeld en terug in bed. Ben nu wel wat beter, wel rusteloos en moeie benen.. Vind mezelf ook af en toe best een zeur.. Dan denk ik pfff stel je niet zo aan, het hoort er nou eenmaal bij.. Ik denk dat ik er wat beter mee om kan gaan als ik weet dat alles goed is.. Nou dames werkze vandaag weer!
Oeps, dat is teveel.. Haha, zo heb ik wel de aandacht.. Ehm, kan ze alleen niet deleten.. (drama forummen op telefoon) Sorry!
Hee dames, Ja! Was een geweldige reactie. Zeker iets waar we op hoopte! Het is m'n vaders aller grootste wens, een kleinkindje. Super, dat ik z'n wens ik vervulling mag laten gaan! (Als alles uiteraard goed blijft gaan, maar positief denken!) Ik ben ook zo iemand die alles op gaat zoeken op internet, maar dat mag ik vanzelf niet meer hoor. Je kan allerlei dingen opzoeken over miskramen, de kansen erop etc, maar daar word je toch uit eindelijk niet beter van, maar alleen maar onzeker, en juist nu moeten we genieten! (Al voelen we ons soms niet lekker, niet fit etc. ) Jaa, .. even mezelf moed inpraten! haha! Ik werk op het moment zelf ook full-time. Althans, 4 hele dagen. Ik kom in totaal op 35/36uur uit. Na mijn zwangerschapsverlof zal ik nog 24uur gaan werken, vind ik meer dan genoeg. Ik wil lekker genieten! En het gaat vast ook een hoop energie vragen, dan is het ook wel prettig dat je niet zoveel hoeft te werken. Toch?! Zijn er hier meiden die wel eens paracetemollentjes nemen? Omdat ze zich niet lekker voelen? Liefs,' Manon
Manon, (even kort, zit nog steeds op werk) ik neem geen paracetamolletjes in. Denk dat het beter is voor die kleine om het niet te doen dus dan maar even 'op de blaren zitten'.......
Ik heb soms zo de neiging om er 1 in te nemen, maar durf niet. Durf het risico niet te nemen. Ik lees vele berichten dat het dus wel mag. 2tabletten per keer, en dan 3maal daags, maar lijkt mij toch niet goed. Poe! Ben echt moe. Heb niet eens veel gedaan vandaag, denk dat ik zo maar even ga liggen! Werkse nog meid. Liefs!
manonn, ik neem wel paracetamol als het nodig is. Ze adviseren het zelfs, als het niet nodig is zou ik het niet doen. ciara, ik voel me net zo onzeker als jij, ik zal blij zijn als ik de echo heb.
@Rel84: goed dat je je weer wat beter voelt. Ik denk ook bij elk pijntje of dingetje, hoort dit erbij. Toevallig met een collega over gehad. Dat zoiets kleins nu al voor zoveel "last" kan zorgen. @Manon: leuk hoor van de enthousiaste ouders. Bij ons zal het het 3e kleinkind worden, zusje is onlangs bevallen. Maar ik denk zeker dat ze aangenaam verrast zijn omdat ze het bij ons niet (meer) verwachten. @Ciara: positief blijven hoor. Je moet er vanuit gaan dat de meeste zwangerschappen goed gaan. Begrijp wel dat het moeilijk is. @Susan79: jammer van die echo's maar joh, het is bijna 15 april. @Amore1: forum vervuiling! En dat terwijl je ziek thuis zit. Weet wat je bedoelt, was vorige week gammel, die stomme hormonen ook. Tja, wat werken betreft. Ik werk nu 39 uur = 5 dagen. Wil na de bevalling in elk geval max 4 dagen werken, manlief gaat ook voor 4 dagen en dan 3 dagen opvang bij kdv.
Hier weten de (schoon)ouders het nog niet. Ik wil eerst wachten tot ik 9 april naar de VK ben geweest. Ik hoop dat we dan een hartje kunnen horen kloppen. En dan gaan we het 1e paasdag vertellen. Ik vier dan mijn verjaardag en we geven dan aan onze ouders en mijn zus een rompertje met een tekst. Qua kwaaltjes, ik ben vooral 's-avonds na het avondeten misselijk en heb het dan zuur. Voor de rest zijn m'n borsten heel erg gevoelig. 's-Nachts heb ik last met omdraaien. Misschien ga ik maar een sportbeha dragen 's-nachts.
heej meiden, wat een geklets weer hier heb vandaag de hele dag gewerkt, en was echt doodmoe. Zat de hele dag te gapen en voor me uit te staren haha.. en dat terwijl ik nu goed geslapen had! gelukkig morgen weer mijn roostervrije dag, kan ik even bijkomen. ik weet eigenlijk nog niet precies hoeveel ik ga werken na de zwangerschap, ik denk 27 of 32 uur. morgen ga ik gezellig met mijn zusje naar babypark toe, even rondsnuffelen. Me zusje is al helemaal superblij dat ze voor het eerst tante wordt! ik zoek ook altijd van alles op internet op, dan lees je alleen maar de ergste verhalen, kun je ook beter niet doen! en dan krijg je juist nare dromen zoals ik laatst had. we moeten gewoon genieten meiden! vanavond is het weer lekker tijd voor grey's anatomy, bankhangen dus! heerlijk! zijn er ook meer die last hebben van de onderrug? ik sinds gisteren heel erg. liefs bren
Welkom alle nieuwelingen, echt leuk al een hele lijst hier! Hier alles goed, voel me heel goed. Wel veel moe, en 's ochtends wat licht misselijk, en hele zere borsten, vooral als ik erop wil liggen 's nachts.
Hoi meiden, Leuke dag gehad allemaal? @ Suus dat moet ik dan maar gaan proberen... Ik bedoelde trouwens dat ik een rode wilde ipv lime die zwangerschapshormen ook haha... groen of lime lijkt wel erg op elkaar, jullie moeten wel gedacht hebben haha... Wat betreft de drukke dag, Ja! We hadden een vrijgezellenfeestvan een vriendin. Op 9.45 moest ik klaar staan eerst nog ons zoontje weggebracht en rond twee uur oude tijd was ik terug en dat werd dus gelijk 3 uur TOen belde mijn man om half 5 en om half 6 kroop hij naast me.... dus was me mijn nachtje wel... Welkom KOala vervelend is het als je onlangs een mk heb gehad... je geniet gelijk op een andere manier... ook ik heb nu een beter gevoel, maar ik hou het toch nog een beetje in mijn achterhoofd voor het geval dat... @ lotje, volgens mij moet je wel oppassen met de zon dus niet hele dag bakken oook wat schaduw pakken, en je kan een zwangerschapsmasker krijgen maar weet niet of dat ook aan het begin is... ik ga zelf in mei naar portugal, ik ga het maar eens uitzoeken... O ik zie dat Berbel al tips heeft Bedankt! Voor de meiden die een beetje emo zijn...probeer door de kwaaltjes heen lekker te genieten.. Het wordt deze week ook weer lekker weer dus lekker de buitenlucht in af en toe een paracettemolletje moet kunnen maar ik zou er ook voorzichtig mee zijn... Als ik het idee heb dat je lichaam iets echt niet meer aankan hoofdpijn ofzo dan neem ik 1 paracetemolletje maar verder niet... Heb he tnu iig nog niet nodig gehad... en van vorige keer weet ik het echt niet meer Ik was trouwens vandaag ook echt moe op mijn werk... Over de haarkleuring onderstaande las ik toevallig in de flair van deze week en dat kon ik jullie niet ontnemen naar aanleiding van de eerdere vragen, vond het wel toevallig...: Ik ben zwanger mag ik mijn haar verven? Ja dat mag in europa mogen in haarverfproducten stoffie die schadelijk zouden zijn niet voorkomen. IN 2002 scherpte de europese commissie deze veiligheidsregels aan. De voedsel en waren autoriteit onderzocht vervolgens in 2005 of producenten van haarverf zich aan de regels hielden en dat bleek in alle gevallen zo te zijn. Als je zwanger bent of borstvoeding geeft is de kans wel iets groter dat je allergisch reageert op een haarkleuring. Test daarom voor de zekerheid eerst achter je oor of in je elleboog
Hoi hoi, Ook hier weer hele dag gewerkt en redelijk moe nu. Ga zo ff badderen. Heb veel last van mijn darmen (is sowieso al wel zwakke plek). Begin nu ook iets meer gevoeliger (.)(.) te krijgen en was vanmiddag echt wel ff misselijk maar trok gelukkig weer vrij snel weg. M.b.t. werken na verlof weet ik nog niet zeker, iets van 3 of 4 dagen. Ligt er aan of mijn vriend ook een dag minder gaat werken. @all, fijne avond nog en voor wie zich minder lekker voelt, hopelijk snel weer opgeknapt. Grtz. Mila
November mama's 2009 Faye24: 15 november, 14 april echo, 1e kindje Pina123: 19 november, 2e kindje brenda: 20 november, 7 april moeders voor moeders, 14 april echo, 1e kindje lotje: 20 november, 3 april echo, 1e kindje Amore1: 20 november, 8 april intake VK, 23 april echo, 1e kindje Loontje24: 21 november, 1e kindje manon: 22 November, 10 April: Echo. 20 April: Intake gesprek. 1ste kindje. berbel: 22 november, 2 april echo Tanna: 23 november, 2e kindje mik2sept: 24 november, 10 april echo, 2e kindje Susan79: 24 november, 15 april 1e echo, 1e kindje (ICSI 1) Mau: 25 november, 20 april intake VK en eerste echo Iza88: 25 november, 16 april intake VK, 20 april 1e echo, 1e kindje zeepbel83: 26 november,14 april intake vk, 1e kindje Mila77: 27 november, 7 mei echo ,1e kindje ladouce: 27 november, 20 april echo , 1e kindje Hanneke88: 27 november, 24 april echo 1e kindje Miepie80:27 november, 31 maart 1e echo, 1e kindje (ICSI) Koala28: 28 november, 9 april intake VK, 27 april 1e echo, 1e kindje LieveKylian:29 november, 1e kindje zojuist belde een mevrouw van moeders voor moeders, heb de afspraak op de lijst gezet!
Dag meiden, Dank voor de lieve reacties! Ben al weer positief hoor, het was toch een gevalletje van maandagochtend blues ofde hormonen die een loopje met je nemen...... Susan: wat heerlijk Burgerking! Ik droom er zelfs van 's nachts Feestjes zijn een stuk minder leuk als jezelf niet mag drinken en al helemaal niet als vriendje heel dronken wordt.normaal valt dat niet zo op als jezelf vrolijk meeborelt. Ik denk dat ik helaas 32 uur zal moeten blijven werken, ik denk niet dat ik mijn functie in minder uur kan doen maar ik ben wel van plan het eerste jaar mijn ouderschapsverlof op te nemen zodat het dan 3 dagen wordt. @lotje, wat heerlijk dat je op vakantie gaat! Waar ga je precies heen? Goed insmeren en vooral heel erg genieten. @Amore: Ziek lekker uit! @Berbel: We gaan voor een goede echo! Een miskraam is meer dan genoeg, is er al een teveel dus hier laten we het bij. Nu een gezond beebje. Veel succes donderdag! @allemaal: Ik lees dat bij iedereen de moeheid overheerst. Ik kan als ik thuis kom niet eens meer vertellen hoe mijn dag was, zooo afgemat ben ik dan. Vriendje is lief en moet er hard om lachen. Hoop dat jullie allemaal met de beentjes omhoog voor Grey's Anatomy zitten Oh, ik heb nog iets raars ontdekt...hebben jullie dat ook? Ik sliep normaliter vaak op mijn buik, sinds ik weet dat ik zwanger ben doe ik dat automatisch niet meer. (borsten zijn er ook te gevoelig voor) Gek he?! Fijne avond allemaal! x Ciara
@Manon, wat super dat je ouders zo leuk reageerden! echt leuk! @Ciara, we gaan naar St.maarten dus volop zon en palmbomen Heb er echt super veel zin in. Heb alleen wel een klein beetje negatieve verhalen gelezen over vliegen tijdens zwangerschap. Ik ga het vrijdag tijdens de echo maar even aan de gyn vragen, maar volgens mij kan vliegen gewoon. Vandaag echt een rot dag gehad! Had weer dramatisch geslapen. Heb helaas (al lang) behoorlijk last van slaapproblemen. Was mega moe vandaag. Had de neiging om eerder naar huis te gaan, maar heb het toch maar volgehouden. En verder weeer last van bruinverlies Gelukkig maak ik me niet zo erge zorgen als vorige keer, maar ik vind het toch verontrustend. Gelukkig vrijdag echo. Hoop zo dat alles goed is met de kleine in mijn buik.
Ik slaap nog wel goed... ben ook zo moe... Duik lekker mijn bedje in nu mannetje is op cursus dus hoef met niemand rekening te houden en het is dat ik CSI zat te kijken anders was ik al eerder gegaan... Weltrusten en tot morgen... Ben morgen een heerlijk dagje extra vrij omdat mijn ouders een weekje weg zijn en normaal gesproken op Sven passen... Cya
Hee manonn, Paracetamol mag volgens mij wel, maar ik durf het ook nie echt aan. Is voor mij best afkicken, want sllikte best veel ibuprofen, omdat ik een wiplash heb, maar nu ben ik zelf ook te bang om iets te nemen. heb wel veel hoofdpijn en ben erg duizelig. Misschien straks maar ff aan de vk vragen? Duurt nie zo lang meer bij jouw toch? Grtjes