Late november 2009 mama's (vanaf 15 nov)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lotje2, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Ik kom jullie vergezellen (als dat mag, hihi)
    Vorige week heb ik echt een klote week gehad omdat ik dacht een miskraam te hebben. Was bloed verloren en een stolsel, dus ik dacht einde verhaal.
    Vanochtend een echo laten doen en wat blijkt, er zit gewoon een vruchtje en ik heb het hartje al heel langzaam zien kloppen!
    Waarschijnlijk ben ik wel minder ver als dat ik dacht (zat zelf al over de 6 weken), maar heb netjes mn banner veranderd in wat de VK dacht.

Dus...vanaf nu wil ik geen geintjes meer van mn lichaam en hoop ik de overige weken hier op dit topic te spenderen!

2. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Hoii meis.

Hier nog één die moet afkicken, al klinkt dat wel erg overdreven.
    Ik heb last van hoofdpijn/migraine, dus slik aardig wat paracetemollen.
    Nu durf ik het niet, en ga het niet doen ook!
    (Al ga ik het wel aan de vk vragen hoor) Ik denk maar zo; Ik wil graag een kindje, dan moet ik maar op de 'blaren' zitten.
    Toch? Hihi.
    Ik mag 10 April voor een echo, dus duurt inderdaad niet meer zo super lang.

Hoe voel jij je?

Fijne week dames!
    (Zal niet zoveel online wezen van de week. Druk druk!)
    Allemaal een fijne werkweek.

Weltrusten! Ik duik me bed in.

Liefs,
    Manon

3. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Jeetje! Dat is even schrikken zeg! :confused:
    Gelukkig goed nieuws, en klopt het hartje.

Succes, en een goede zwangerschap toegewenst!

Groetjes

4. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Ik ga duimen hoor, voor een mooie/goede echo vrijdag!
    Probeer je maar niet te druk te maken, dat is nergens goed voor.
    Hopelijk vanacht een betere nachtrust! Slaaplekker!
    Ik duik ook me bedje in, morgen een lange dag! Bah! Hopelijk ga ik een fittere week in dan vorige week.

Liefs!

5. Rel84

Rel84 Actief lid

22 jan 2009
    103
    0
    0
    @ Lotje. Ik wil ook aan mijn vk vragen hoe het zit met zwanger zijn en vliegen. Ik ga eind augustus 11 dagen naar Ibiza. Maar dan ben ik natuurlijk al wel 6 maanden.

Nou, ik heb weer een heel verhaal te vertellen. Vanaf het avond eten gisteren had ik pijn in mijn buik. Toen ben ik rond een uurtje of acht naar de wc gegaan, maar er kwam maar niks...
    Toen voelde ik ineens wat lopen, keek in de pot en ja hoor... bloed....
    Ik schrok me kapot!
    Gelijk de VK gebeld, want moest ook nog afbellen voor as donderdag. Zei ze ineens dat ik ook wel gelijk langs mocht komen, want ze was toch op de praktijk. Dus wij zaten daar rond een uurtje of negen. Ik had toen al geen bloedverlies meer.
    Ze heeft nog even via een buikecho gekeken, maar kon niet zoveel zien omdat het natuurlijk nog zo vroeg is.
    Ze gaat nu vandaag bellen om een afspraak voor een inwendige echo te maken voor as donderdag of vrijdag.
    Nu voel ik me weer goed, dus ik hoop dat het niet veel 'bijzonders' was.
    Vond het trouwens wel echt super van de vk dat we zo snel langs konden komen! En nu een snelle echo, en dan hopen we toch echt wel het hartje te horen.
    Ben er nu al een beetje zenuwachtig voor..

6. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    yessss... de 5 is weg, week 6!

weer een weekje verder :)

straks naar babypark met zusje, rondsnuffelen, leuk!

voor degene die moeten werken, werse allemaal!
    en de rest, geniet van je vrije dag.

tot later!

liefs brenda

7. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18
    pooh82, jemig wat moet jij zijn geschrokken zeg! Wat superfijn dat het toch goed zit!

Rel84, wat eng zeg, die onzekerheid, ik duim heel hard dat het allemaal mee valt.
    En een hartje horen kan volgens mij pas in een later stadium, WEL zou je een hartje kunnen zien knipperen (zei de vk tegen mij toen ik me telefonisch had aangemeld)

8. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Rel 84, jeetje wat schrik... en wat jammer dat je in deze fase nog niets op de echo kunt zien, dan blijf je maar in onzekerheid zitten...

HIer ook week 6 aangebroken!

wat een heerlijk weer vandaag! ( en de rest van de week) mijn mannetje is vanmiddag vrij en dan gaan we lekker naar de dierentuin in amersfoort...
    Even lekker wandelen... heb ik wel ff zin in

9. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    @Rel, wat enorm schrikken joh! Hoop dat je donderdag of vrijdag echt meer duidelijk krijgt maar jeetje, wat heftig ineens zeg!

Hier ook week 6 aangebroken. Ben elke keer wel bang om naar de wc te gaan en daar wat aan te treffen maar tot nu toe nog nix... Heb het helaas onwijs druk vandaag hier op werk en als er nix in mn maag zit, word ik licht misselijk. Denk dat ik maar rond 10-en een eetpauze moet inlassen (ontbijt nl al voor 8-en dus dat is dan al verteerd). Verder vannacht eindelijk stukken beter geslapen! Had nog wel langer gewild maar helaas, het werk riep... :(

Meiden tot later! Hopelijk dan iets minder ego-berichtje, sorry!

10. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Dag dames,

Hier dan eindelijk een normaal berichtje van mij. Ik ben vandaag lekker aan het werk, en moet zeggen dat dat prima gaat. Af en toe kleine borreling in mijn buik, maar verder zorgt het voor voldoende afleiding. Vindt het alleen moeilijk om te zorgen dat ik niet in de stressmodus schiet. Ik heb een hele drukke tijd achter de rug, waarin veel druk op mijn schouders heeft gelegen. Dit werd me de laatste tijd ook wat teveel. Ik probeer dus nu het e.e.a. wat meer los te laten. Alleen hoor ik dat er net iemand weg gaat, waardoor de druk op mij nog groter gaat worden. Ik ga daar maar es over babbelen met de baas binnenkort!

Maar goed, genoeg over mij! Ik wil alle dames met angsten en bloedverlies heel veel sterkte wensen! Verder voor iedereen, geniet van het lekkere weer!!

11. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Ik schrik me net helemaal kapot... heb ineens bloedverlies... ben zo bang...
    Heb net de vk gebeld en mag om kwart voor 12 langs komen daar ben ik wel heel blij om...
    Kan alleen mijn man niet bereiken want die zit to 13.00 uur in cursus en hij zou me zo bellen om af te spreken maar hij heeft nog niet gebeld...
    Ben bang omhet hem te zeggen tijdens de cursus...
    Maar ik zal wel moeten...

Ik hou jullie op de hoogte

12. Rel84

Rel84 Actief lid

22 jan 2009
    103
    0
    0
    Ow meis, ik leef met je mee!
    Laat zo snel mogelijk wat weten als je van de vk vandaan komt..
    Heb je veel bloedverlies?

13. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    met het afvegen was het helemaal helderrood... verlies het niet gewoon als ik niet veeg...
    ik hoop zo dat het goed is...
    zit helemaal in de zenuwen...

Eerst wilde ik niet bellen naar de vk maar dacht aan wat jij schreef en dat je gelijk terrecht kon en no 'savonds ook dus ik dacht ik ga gewoon bellen en dan zie ik het wel...

Zit alleen nog even met mijn zoontje misschien kijk ik zo even of de buurvrouw thuis is

14. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh meid, hoop dat alles goed is! Probeer positief te blijven!

15. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    O meiden, wat een ellende al dat bloed.
    Ik had zondag ook wat héél licht roze met afvegen, ook gelijk in de stress.
    Het wordt tot nu toe niet erger maar het is er nog wel, het is allemaal zo spannend.
    Ik ben bijna net zover als het de vorige keer mis ging.

Mik ik hoop dat ze een inwendige echo kunnen maken, dan weet je gelijk meer.

16. Lotje2

Lotje2 Actief lid

28 feb 2008
    362
    0
    0
    jeetje meiden, wat is dit?
    Berbel, Mik, Rel en Pooh jullie allemaal bloedverlies :cry:

Mik, heel veel succes bij de vk, hoop echt voor je dat het niets ernstigs is en dat je man meekan.

Is het bij jullie allemaal trouwens rood? En hebben jullie ook buikpijn (gehad)?
    Ik heb nog ook nog steeds last van bruinverlies, maar gelukkig niet rood.
    Ik had trouwens begrepen dat 50% van de vrouwen ergens tijdens hun zwangerschap wel bruin/roodverlies heeft. Alleen als het gepaard gaat met hevige buikpijn dan is het niet goed.

Berbel, voor jou ook spannend.. wat erg he die onzekerheid!

Enise is het bij jou trouwens helemaal over nu?

17. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Oh dames, sterkte allemaal!! Wat een ellende zeg, en o, wat maakt t ons hormoonvolle vrouwen toch onzeker!

18. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Jeetje hee, wat een bloedverlies allemaal! Ik hoop dat het niets ernstigs is... Mik, fijn dat je zo snel terecht kan en hopelijk horen we snel meer van je!

19. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    @Lotje, ja het is gelukkig helemaal over :D Heb in totaal een week bloedverlies gehad.. Ben echt super blij en dankbaar dat alles goed gaat..

20. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Nou daar ben ik weer..

Mijn zoontje even snel langs de creche gebracht dus dat was opgelost daar vonden ze het in zo'n geval geen probleem.

Eerst een normale echo daar kon ze niet zo veel op zien... de inwendige echo heeft ze een vruchtzakje kunnen zien van maximaal 5 weken oud. ze kon er nog geen vruchtje in zien..

Ze denkt het ergste en dat dit (weer) een mk gaat worden maar ze heeft ook nog wel wat hoop dat het misschien een traag vruchtje is, omdat verder wel alles zichtbaar is...ik mag volgende week vrijdag terugkomen als iik dan nog niets verloren heb om te kijken of het is veranderd... de intake laten we even vervallen...

Net mijn man gesproken die komt nu naar huis... Hij had cursus... Hij kon dus niet mee... Had hem daar nog proberen te bellen maar met de stress heb ik de mijn mobieltje in de wc laten vallen die deed het dus niet meer... lekker blond weer...

Bedankt voor jullie steun...
    Ik ga het beste ervan hopen met in mijn achterhoofd dat het al over is...
    Dan kan het alleen maar meevallen...

Deel Deze Pagina