Ja hier dus ook een probleem hoor, heb dus ook alles roze....en een jongensnaam weten we ook niet dus..... Die moesten zij ook misschien wel snel nog verzinnen.....lijkt me raar!!!!!!!
hey meiden, Jullie hebben gelijk is zie in haar banner ook staan dat ze meisje zou krijgen dus sms er nog even bijgepakt maar staat toch echt een Jongen Xander Verrassing denk ik..... Hoop dat ze zich snel goed voelt.. Hier nog steeds in ziekenhuis maar als de bloeddruk controle vanmiddag goed is en er geen eiwitten in de urine zitten dan mag ik vanmiddag naar huis!!!!! Als ik volgende week op controle dan weer te hoge bloeddruk heb dan gaan ze mij inleiden dus afwachten....
Ja dat hebben wij ook. We kwamen ook niet uit de jongensnaam, dus dat kwam goed uit Ik denk dat de onze dan echt even naamloos is
Nina ik hoop dat je vanmiddag naar huis mag! Bedankt voor de info! Ik ga eens spieken op de hyves van koffieleutje!
Amore dat had ik vanmorgen ook zoiets, zeker als ik me niet lekker voel etc...blegh ben het zat....nog max 3 weken...zucht...
Ja erg he. Heb steeds allemaal krampjes en dingetjes maar niks waar van ik denk NU BEGINT HET. Hoop niet dat dit nog 4,5 week zo doorgaat
Hallo dames!! Jeetje wat is er weer veel geschreven. Ik probeer zoveel mogelijk te reageren hihi. @ Sterretjes: Gefeliciteerd met jullie zoon!! Heel veel geluk samen!! @ Amore: Leuk en handig zo'n lijst!! @ Buddy: Ik heb en ben ook nog geen buddy... dus wie zich aangesproken voelt... haha @ suzan: Jeetje, was ook wel even schrikken of niet? En Gefeliciteerd met je verjaardag!! En vandaag dus ook nog een mooi verjaardags cadeau!! Ben erg benieuwd! @ Koffieleutje: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!! Heel veel geluk samen! @ Lafo: Wij weten ook wat het wordt (alleen aan niemand verteld) maar we hebben kamertje wel neutraal gehouden, en de andere spulletjes ook. Heb alleen al wel heel veel kleertjes op kleur gekocht. We hebben voor de zekerheid ook wel een jongens en een meisjesnaam. Wat er dus nu is gebeurt, daar ben ik zo bang voor dat dat bij ons zal gebeuren. Je hoort het best vaak namelijk, dat ze het toch niet goed hebben. @ Amore: Je bent niet de enige die er genoeg van heeft. Hier ook! En net wat je zegt, ik heb ook geregeld van die ongi-krampen... maar na een tijdje zakt het dan weer af... Elke keer maar weer afvragen: zal het beginnen??? Weet ook niet wat ik moet verwachtten. @ all: Vannacht weer prima geslapen. Alleen vanmorgen 1 keer eruit geweest. Daarna nog heerlijk geslapen tot 9 uur. Heb alvast m'n eigen kleren van het zolder gehaald, en weer in de kast gehangen. Kan er nu al naar uitkijken om m'n gewone kleren weer aan te kunnen. Daarna nog ff lekker met de hondjes een stukje gewandeld. Vanmiddag nog ff paar boodschappen halen. Krijgen vanavond nog een stel vrienden op visite. Moet dus ook nog ff afstoffen en stofzuigen, als ik daar de puf voor heb. En anders moet vriendlief dat vanavond maar doen. Nou, ik ben benieuwd of we vandaag nog meer babynieuws krijgen!! zal proberen om vandaag nog een keer te komen kijken hier. Groetjes Rianne
Jeetje zeg wat een drama; buikvlies niet verdooft!!! Ik kan daar dus echt boos om worden zeg:x Ze kunnen zo veel en dat "vergeten" ze??? Hier nog iemadn die graag een beeb wil... Maar ben pas 37 weken vandaag, dus ben bang dat ze nog wel even op zich laat wachten...Voel me vandaag trouwens niet echt jofol.... Beetje emotioneel...Gister ook...Mijn man kwam thuis en ik stond in de keuken en hij gaf me een kus e een knuffel en zegt; "je bent het zat he" ...Begin ik spontaan te huilen..Pfff en nu heb ik ook echt als iemands "BOE" zegt ik in huilen uitbarst...zucht.. Hier trouwens niet zo'n hee;l groot probleem als het toch ene jongen is...Behalve dan misschien de naam.. Ik zie dat ik Luuc moet gaan halen..tot later!
Rianne dat is slim van jullie om daar rekening mee te houden! Wij zijn daar dus duidelijk niet op voorbereid. Veel plezier vanavond. Lekker straks weer weekend, mannetje weer 2 dagen thuis, kan ik zo naar uitkijken! Mijn kleine meid zit vandaag op het kdv, wilde eigenlijk van alles gaan doen vandaag maar misschien is bankhangen ook weleens fijn!
@Susan, jeetje schrikken zeg en dat gaat ineens snel zo. Jij hebt je beeb dus vandaag in je armen. Wat n verjaardagscadeau! Succes meid en daarna veel geluk saampjes. @Koffieleutje & man, gefeliciteerd met jullie zoon maar wat een nare berichten zeg over jouw bevalling, pfieuw. Wij hebben evt. wel een jongensnaam. Die hadden we al voordat we wisten dat het een meisje zou worden. De kamer van ons is aardig neutraal maar gordijn en lamp zou ff vervangen moeten worden hihi. Kleertjes daarentegen... daar zit nogal veel roze in haha. Dus maak me er niet druk over als het toch een jongen blijkt te zijn. Ik reageer later wel weer even. Ik moet zo naar de kinderart en moet nog ff wat formulieren daarvoor invullen. Grtz. ps. JOEEHOOEE, ben 37 weken, mag 'legaal' bevallen *sorry wou ik ff kwijt*
@ Lafo: Kun jij daar ook zo naar uitkijken, naar het weekend. Ik was woensdag al aan het aftellen haha. hahaha ja een onzijdige naam dat is ook een optie. Had iemand bij mij van de zwangerschapsgym ook gedaan. Zij wist ook niet wat het zou worden, maar die hadden gewoon maar 1 naam, wat voor allebei kan. @ Maaike: Dat emotionele ken ik hier ook. Heb het wel met vlagen. Maar kan soms ook in huilen uitbarsten om niets. Hormonen he... Rotdingen.
Hoe kun je die banner hier eigenlijk onder plaatsen?? Ik dacht dat ik dat al wel eens had gehad, maar hij is weg... en wou een nieuwe plaatsen, maar hoe???
koffie van harte met jullie zoon Mocht het hier een jongen worden moeten de oude gordijnen opgehangen worden, ander dekentje (heb ik ook ik huis) en heeel snel een hele grote orde plaatsen voor kleidng bij diverse winkels. Nadeel is alleen de naam, die hebben we dan niet. Neem wel voor als ik naar het ziekenhuis moet een neutraal pakje en een wit mutsje mee, zal me niet gebeuren dat ik het dan roze moet aantrekken Hier nog een die het helemaal zat is, hoop zo dat ik nog voor dinsdag beval, ga uit van max 39.3 dus maandag omdat ik dat bij Ilse ook was maar wat een tegenvaller als het nog langer gaat duren.
banner bij gebruikersinstelling en dan handtekening wijzigen en daar de code neerzetten van je banner als ik het goed heb
@Susan;Aller eerst ; G E F E L I C I T E E R D! Dit word een bijzondere verjaardag .. Je ligt inmiddels misschien wel op de operatie-tafel, of je bent al 'klaar' en je hebt een BABY! Jeetjemiena, wat spannend zeg! Ik hoop dat alles spoedig en goed verloopt! Ik denk aan je! Houd je taai meid! Dikke knuffel! @Koffieleutje; GEFELICITEERD met jullie Xander!! Ik hoop dat alles goed gaat & dat jullie kunnen genieten! Heftig zeg, zo een keizersnee! Vind het echt niet kunnen!! Toch een jongentje? Dat was ook even schrikken, ofniet? Ik ben benieuwd naar je verhaal! Knuffels! @Debie; Ik ga duimen dat je voor een dinsdag bevalt! @Amore; Ik snap het heel goed hoor .. Jij wilt je baby! .. en denk jij niet alleen! Nog even volhouden lieve meid! @Riannetja; Heerlijk! Zo'n fijne nacht! Loontje heeft ook nog geen buddy geloof ik .. dus? Misschien is dat een optie? Banner -> Een bannner zoeken (via internet of via zwangerschapspagina -> Gebruikersinstelling -> Handtekening wijzigen. Succes ermee! @Maaike; Ah gatsie meid, wat rot zo emotioneel! Dat is 'helaas' één van de dingen die erbij horen hé! Laat je tranen maar lekker rollen hoor, lucht vaak wel even op! Ik heb er zelf ook wel eens last van! @Lafo; Ga jij maar eens lekker bankhangen hoor, is ook wel eens lekker! Je hebt het druk zat met je dochtertje! Soms is even een momentje rust voor jezelf ook wel eens goed! Geniet van de dag! @Mila; Joeppie de poeppie! 37weken! Gefeliciteerd hoor! hihi! Jaja, nu mag je 'legaal' bevallen! @All; Hii meiden, O! Nooo ... Hier word ik een beetje bang van hoor .. Buikvlies niet verdoofd! Brrr, ik ga hier maar niet teveel over nadenken, anders durf ik niet meer hoor dinsdag! Hoe is dat nu mogelijk? Gatsie, ik wil er niet over nadenken hoor! Ik vind het zo erg voor Koffieleutje! Ik hoop maar dat alles nu goed is. En dan nog iets, .. mocht het ineens toch blijken dat het bij ons een jongentje word, word ik toch even lichtelijk 'gek!' Hier is namelijk echt letterlijk & figuurlijk ALLES roze! Maargoed, ik ga er niet vanuit. Ze hebben het al meerdere malen duidelijk bevestigd! Vanacht heerlijk geslapen! Eerste keer wakker om 2.00, daarna geslapen tot 6.00, toen even wakker gelegen door het getrappel van meissie-lief in m'n buik, maar daarna weer lekker in slaap gevallen! Om 10.30 ben ik eruit gekomen! Lekker hoor! Nu kan het nog hé, .. hihi En toen starte ik de laptop op .. Grrr! Doet tie het niet! Ik raakte al licht geirriteerd, en heb de laptopp echt bijna het raam uitgegooid! Gelukkig doet tie het weer, .. al heb ik er een flinke klap op gegeven! Werd zo driftig! Valt dat ook onder zwangerschaps-hormonen-kwalen? Ik moet eigelijk vandaag om boodschappen. Even wat voorraad halen voor aankomende week, en voor als ik terug kom uit het ziekenhuis. Zoals; flessen frisdrank, sap etc. Ik heb er alleen geen zin in! Ik ga me er toch maar proberen tot te zetten! Zo rottig, ik moet dan toch weer richting de stad, woon ik 20minuten vandaan met de auto! Vanavond ben ik alleen, man-lief gaat zeilen met vrienden. Ik ga dus languit op de bank, lekker op het Forum neuzen.. Suus in de gaten houden .. en de rest.. De baby''s komen ineens zo vlug achter elkaar! Uiteraard ga ik Voetbalvrouwen kijken! (I like it!) Daarna misschien nog een fimpie, en dan is m'n mannetje er vast wel weer! (+/-10.00) Meissies, ik ga wat eten, douchen & richting de winkel .. *zucht!* haha Liefs! /\/\anon
manon zal best voor een dinsdag bevallen maar wil wel voor as dinsdag. (verder weinig eisen hoor) haha En die grote boodschappen moet je lekker door een ander laten halen joh, niet zelf gaan zeulen. En nu nog zeilen, het is maar wat je leuk vindt. (wij hadden kleine kajuitboot maar ik ben niet zo'n watersportfanaat, nu een console boot voor waterskieen) Geniet lekker van je avondje
Mila waarom moeten jullie naar de kinderarts? Manonn lekker avondje voor de boeg zo te lezen, zo gaat die hier er ook uitzien alleen dan met man haha, die vind voetbalvrouwen ook zo leuk. Volgens mij heb je last van je hormonen ja, haha klinkt herkenbaar! Heb de laatste enveloppen binnen van de geboortekaartjes, kwam er een aantal te kort weten jullie nog, dus die heb ik bijna allemaal beschreven. Verder lekker rustig aan.
Jeetje zeg, wat een heftige verhalen allemaal! Gefeliciteerd met Xander iig!! Hopelijk knap je zelf snel op. En.... spannend joh! jarig en een baby op 1 dag... hoop voor je dat alles voorspoedig verloopt!! Hier nog even de stad getrotseerd omdat ik door m'n schoenzolen ben gelopen, ze konden echt niet nog even een paar weekjes mee, dus nieuwe gehaald. De kassiére verklaarde me bijna voor gek... haha Ik ook vanavond alleen, dus ga lekker met jullie mee forum-en! X