meisjes, wat een nare berichtjes allemaal! hoop dat het toch allemaal goed komt met iedereen, positief blijven meiden!
Hallo! Ik ga hier ook gezellig meepraten! Ben zwanger van de 2e en ergens eind november, begin december uitgerekend! Groetjes L
@ mik, o jee, dat klinkt niet goed! Vervelend dat je nu weer een week moet afwachten, ik hoop voor je dat uiteindelijk alles goed zit! Heel veel sterkte de komende week! @zeeprest, welkom & gefeliciteerd!
@ mik. Jeetje meid, wat vervelend voor je zeg. Ik ga heel hard voor je duimen! En gewoon hopen op een traag vruchtje.. Hoe zit het verder met klachten? Heb je die nog wel gewoon? Ik ben net gebeld door de vk en ze heeft een afspraak voor een inwendige echo gemaakt as donderdagmiddag om half 3. Dus das best snel. Ben echt zo benieuwd!
mik, ik duim heel hard voor je, ik hoop volgende week dat er een vruchtje te zien is! Wat verschrikkelijk onzeker moet jij je nu voelen, ik hoop echt op heel erg goed nieuws
Hee hee, Ja da klinkt misschien overdreven ja, ma goed de pijn voel je dan nie meer he. En da ben je je nu weer van bewust, maar goed je hebt helemaal gelijk! We willen dit zelf Voel me wel aardig goed. Vannacht alleen nie zo best geslapen en daar heb ik noooooit last van. Vandaag wel beetje buikpijn, vooral als ik nie op tijd eet Dan ben ik glijk misselijk. Hoe voel jij je verder? Oh wou dat ik zo snel naar vk kon. Bij mij duurt het nog ffies Je bent toch continu er mee bezig he... En soms ook nog wel angstig. Verder iedereen hele fijne dag en geniet van het heerlijke weer! grtjes
November mama's 2009 Faye24: 15 november, 14 april echo, 1e kindje Pina123: 19 november, 2e kindje brenda: 20 november, 7 april moeders voor moeders, 14 april echo, 1e kindje lotje: 20 november, 3 april echo, 1e kindje Amore1: 20 november, 8 april intake VK, 23 april echo, 1e kindje Loontje24: 21 november, 1e kindje manon: 22 November, 10 April: Echo. 20 April: Intake gesprek. 1ste kindje. berbel: 22 november, 2 april echo Tanna: 23 november, 14 april echo, 17 vk intake., 2e kindje mik2sept: 24 november, 10 april echo, 2e kindje Susan79: 24 november, 15 april 1e echo, 1e kindje (ICSI 1) Mau: 25 november, 20 april intake VK en eerste echo Iza88: 25 november, 16 april intake VK, 20 april 1e echo, 1e kindje zeepbel83: 26 november,14 april intake vk, 1e kindje Mila77: 27 november, 7 mei echo ,1e kindje ladouce: 27 november, 20 april echo , 1e kindje Hanneke88: 27 november, 24 april echo 1e kindje Miepie80:27 november, 31 maart 1e echo, 1e kindje (ICSI) Koala28: 28 november, 9 april intake VK, 27 april 1e echo, 1e kindje LieveKylian:29 november, 1e kindje Gisteren afspraken met vk gemaakt en in de lijst gezet
Heb helaas vandaag geen puf om bij te lezen. Ben erg moe en de laatste dag en de hele dag door erg misselijk. Ik hoop dat het een griepje is ik vrees alleen het ergste het voelt heel erg als de vorige keer alleen wat heftiger. Dat worden zware weken maar dan wel voor een super goed doel
Op de valreep van november wil ik mij hier ook graag aanmelden. Donderdag positief getest (we geloofden het pas na vier keer testen!) Volgens de clear blue test, toen 2-3wkn zwanger. Volgens ons zijn we uitgerekend op 28 november. 34 jaar en zwanger van ons eerste kindje Ben zo ontzettend blij, maar kan het nog nauwelijks bevatten dat er echt een kleintje in mijn buik groeit. Heb morgen een afspraak met de internist en die zou met de gynaecoloog overleggen over de verdere gang van zaken. Spannend!
@Mik nee meid wat lees ik nu...Kom ik even een dagje niet(druk)allemaal vervelende berichtjes.Sterkte en hoop houden. @All met bloedverlies ik duim voor jullie,in 50%van de gevallen heeft het niks te betekenen.Maar goed jullie hebben het maar.Zou me ook kapot schrikken. Alle nieuwe welkom en proficiat. Verder weinig te melden.Ben kapot tot later.Knuf
Wat een ellende lees ik hier over bloedverlies! Ik weet hoe jullie je voelen hoor! Het frusterende is dat afwachten, komt er nog meer bloed, of was het dit? Bij mij is het uiteindelijk niks ernstigs geweest, dus ik blijf voor jullie hopen dat het bij jullie ook zo is. Mij maakte het op een gegeven moment ook niks meer uit wat er uit de echo zou komen, als ik maar duidelijkheid had! Achteraf ben ik natuurlijk superblij dat het er nog zit... Ik ga superhard voor jullie duimen...
@Nieuwelingen: welkom en gefeliciteerd. @alle dames met bloedverlies: sterkte en blijf hoop houden op een goede afloop. Hier: Moe! Zodadelijk komt Moeders voor Moeders dus ben benieuwd.
welkom alle nieuwelingen! gefeliciteerd! meiden met bloedverlies, ik hoop dat het snel voorbij is! hier vandaag niet veel klachten, alleen heel moe en zere (.)(.). weet ook niet meer zo goed wat ik aan moet trekken, veel broeken, rokken zitten te strak, zijn er meer die dit hebben? vanochtend eerst naar babypark in hoogeveen geweest, vond het niet echt een bijzondere winkel, ook geen leuk kamertje gezien. vervolgens naar babydump geweest in zwinderen. Superleuke winkel en veel goedkoper dan alle andere babywinkels die ik heb gezien. Heb hier wel hele leuke kamertjes gezien! ook veel kortingen nu, gratis box bij kamertje en gratis autostoel bij kinderwagen. zit te twijfelen of we misschien alvast een kamertje moeten bestellen. Tot en met zondag nog hoge kortingen namelijk. en als het misgaat, krijg je alsnog je geld terug/kun je het annuleren. Ook hoef je pas bij levering te betalen. twijfel, twijfel... liefs brenda
@Rel84 en Mik2sept: Sterkte en ik ga duimen voor jullie. Hier gisteravond erg misselijk. Paar keer zitten kolkhalzen. Vannacht niet veel geslapen. M'n borsten zijn nu zo pijnlijk dat ik bij elke draai wakker wordt. Ik heb vandaag dus maar een seamless bhtopje gehaald voor vannacht. Misschien gaat dat beter.
Heb dat ook. Pas geen enkele broek meer, draag alleen nog maar een paar rokjes. Weet eigenlijk niet wat ik moet doen. Misschien toch maar eens kijken op de positie afdeling van de Miss Etam. Anders wordt het redelijk saai met kleding. Heb voor thuis zojuist een lekkere huisbroek zonder boord gekocht, dit zit zalig maar is niet geschikt voor kantoor.
Brenda, hier ook twijfels over het al bestellen van een babykamertje, ook ik heb een leuk kamertje in de aanbieding gezien, echt spotgoedkoop maar de aanbieding geldt net tot 1 dag voordat ik de intake bij de VK heb... Doen jullie het denk je? Ik zit echt enorm te twijfelen, moet eens even goed overleggen met mn man
hebben ze daar leuke kleding dan bij miss etam? kom ik eigenlijk nooit. thuis heb ik ook voornamelijk huisbroeken aan, die knellen tenminste niet zo. Maar ja voor kantoor... lastig nu hoor..