Late november 2009 mama's (vanaf 15 nov)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lotje2, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ojee, dan moet ik me daar ook maar op voorbereiden!!!

2. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Amore: Ik ben wel vaker 's nachts aan het spoken. Dan kan ik niet slapen en dan kan ik beter even eruit gaan en er later weer in kruipen anders blijf ik maar draaien.

Sterretjes: Volgens mij is iedereeen hier jaloers, ik in ieder geval wel :p Lieve foto's van je zoontje.

Manon: Mooi bolletje heb je.

Koala: De eerste nacht met klossen onder je bed is even wennen maar daarna is het heerlijk.

Ringeding: Welkom terug, fijn dat je weer naar huis mocht. En wat een schattige foto's van je meisje.

Ik heb het even gemist van Susan. Krijgt zij een KS of ligt ze in het ziekenhuis? Ik weet het niet meer.

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Sheann Susan zou oorspronkelijk een ks krijgen maar pas 20 nov en nu kreeg ze dus gisterof was het nou eergister een vervroegde ks.

4. koala28

koala28 Niet meer actief

Nou de kratjes gehaald. Werden nagestaard (en uitgelachen) in de supermarkt. Voelde me echt opgelaten :).

@Lafo: echt waar?!:$ Die van mij is onwijs druk in m'n buik. Dat wordt wat als 'ie geboren is.

@Ringeding: Welkom terug. Zag je berichtje al op Hyves.

5. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hoezo uitgelachen Koala??!!

Ja ze zeggen het.....

6. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    @lofa:
    Ik heb nog tot en met donderdag kraamzorg, kreeg 2 dagen extra vanwege mijn KS.
    Met Rosanne gaat het goed, komt redelijk om de 3 uur voor voeding en 's nachts laat ze ons langer slapen... Ik heb voeding voor 2 zegt de KS, mijn cup is dan ook van een 80d naar een 80H gegaan :$:$:$

Omdat ik niet zo goed slaap, zei de kraamverzorgster dat ik een slaappilletje moest nemen. Nu had ik die nog in huis, maar er staat dat je dit beter niet kunt nemen als je BV geeft want het komt in de moedermelk... iemand ervaring ermee? IN de laatste week van mijn zwangerschap (en in de nacht voor de KS dubbele dosis), heb ik die pillen ook gehad... Toen kon het dus geen kwaad.

7. koala28

koala28 Niet meer actief

We reden met de lege kratjes (en rest van boodschappen) richting de kassa en dat was schijnbaar een grappig gezicht of zo.
    Hoorde opmerkingen van 'kijk dat dan met die kratjes'.
    Ik had echt zoiets van 'hallo kijk naar die dikke buik (kan je niet echt meer omheen), waar denk je dat het voor is'

8. maaike1977

maaike1977 Actief lid

10 apr 2009
    308
    0
    0
    Even mijn eigen berichtje quoten hoor...haha volgens mij hebben jullie hem gemist:D;)

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik heb geen idee Ringeding maar als het afgeraden word dan zou ik het niet zo snel nemen, eerder iets homeopatisch dan.

Maaike als jij het nou haalt dan wacht ik even af of het helpt haha, dan haal ik het ook!

Koala ach ja laat ze maar lachen....

10. maaike1977

maaike1977 Actief lid

10 apr 2009
    308
    0
    0
    @ringeding, Ik zou zelf idd niet zo snel een slaappilletje nemen als ik BV doe..

En die borsten:$:$ Ik had dat met Luuc ook zo erg..vreselijk vond ik het:(. Maar ja je moet er iets voor over hebben....

11. maaike1977

maaike1977 Actief lid

10 apr 2009
    308
    0
    0
    hahahaha maar jij bent verder....;):D

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik heb dat niet gehad met mijn borsten, nu ook nog steeds een B cup, ben benieuwd of ik deze keer wel een aantal cuppen groei.

13. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    iemand nog andere tip om lekker te slapen? Hebben ook valdispert nacht in huis, maar daarvoor moet je ook eerst overleg hebben met je huisarts....

14. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    weet je wat de verste moet het uitproberen;)

Debie waar ben je ;):D

15. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Daar dacht ik aan, valdispert is toch homeopatisch?

Verder als een warme douche, beker warme melk met honing kom ik niet....

16. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    Goedendag meiden, ben ik ook even weer.
    Gisteren heerlijk bij mijn vriendinnetje geweest en avonds bank hangen met manlief...
    Vandaag met zijn tweetjes naar de sauna, heerlijk. Op en top genoten, ook de kleine vond het prachtig...
    Nu even snel bij gelezen, reageer maandag wel even.
    Morgen krijgen we bezoek, zal nadien wel bekaf zijn,
    voortijd nog even lekker een cake bakken. Ga proberen met chocolade erin...
    Liefs Lieve

17. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hierzo lafo, niets aan t handje helaas.

Ilse is goed ziek dus kom gewoon niet aan reageren toe.

ringeding lekker dat de bv zo goed loopt. Mijn borsten zijn max een cup groter geworden bij Ilse, denk nu ook niet dat ik opeens grote krijg. En ik zou alleen een beker warme melk drinken en dan wel in een donkere/ schemerige kamer, dat helpt bij mij altijd goed.

rozebladthee hebben ze vast niet bij de ah?

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Jammer Debie, balen dat Ilse nog ziek is, beterschap!

Hier ook nog bib na een rot nacht.
    Ik ga zo even naar de Makro en daarna een bakkie doen bij me ouders, wonen daar in de buurt.
    Wil graag Uggs en die hebben ze daar in de aanbieding zag ik, vind ze niet echt supermooi ofzo maar ze lopen heerlijk haha.

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik spiek zo nu en dan ook hiermee...mag wel he...whaaha.a.

Kleine uk laat hier nogal op zich wachten.. kans dat t een late nov beeb wordt lijkt steeds aannemelijker..

Succes met de laatste loodjes meiden.. dikke knufff

20. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    @Debie
    Ahh wat rot van Ilse, hoop dat ze snel beter is

@thee
    Ben benieuwd wie het gaat proberen. Waar kan je dat kopen dan? Anders wil ik het best halen morgen.

@ichtus
    Pfff wat duurt het al lang bij jou! En meespieken mag hoor, doe ik bij jullie ook! :)))

@Lafo
    Jij ging toch inenten voor mex griep? Ik twijfel erg wat ik zal doen. Hebben ze jou uitgelegd of je beeb ook deels beschermd is als je morgen prik 1 krijgt, tussendoor bevalt en dan over 3 weken prik 2? Of werkt het niet zo en moet je ze voor bescherming alletwee krijgen??

@all
    Hier weer es lekker geslapen, gelukkig. Hoop dat mijn prinses vandaag komt! Maar voel nog niks, hahaha. Zal wel niet. Fijne dag!

Deel Deze Pagina