Ja de beeb krijgt dan ook deels bescherming mee Amore dat was ook een beetje mijn overweging om het wel te doen, er zijn een heleboel topics erover hier op het forum, bij gezondheid etc. De stite van de rivm kan je ook raadplegen en zo heb je nog vele andere sites. En anders gewoon even navragen bij je vk. Wat je ook gaat doen je moet er zelf een goed gevoel bij hebben en dat heb ik. In eerste instantie wilde ik er allemaal niets van weten (kop in het zand steken) en dacht ik ver van mijn bed etc, maar na een goed gesprek met mijn gyn heb ik het toch doen besluiten om het wel te doen (ben ook een twijfelkontje hoor)
goede morgen, Hier een redelijke nacht gehad..Luuc werd wel vroeg wakker; 7:15 uur...Hij vroeg of hij naar beneden mogt. hahaha vraagt ie altijd en eigenlijk mag het altijd , maar hij blijft het netjes vragen Ik bleef nog even ligggen maar na een uur ben ik naar beneden gegaan. Luuc had de tafel gedekt De schat!! Samen met Flip De Beer. Geen idee of jullie dat kennen maar dat is ook een kinder programma op tv. De beer is in de klas en gaat elk weekend mee met een kindje en dan schrijf je dus zijn verhaal in zijn dagboek..wel leuk hoor. Luuc loopt al vanaf vrijdag met flip onder zijn armen Ik werd vanmorgen wel misselijk wakker...eigenlijk voor het eerst deze zwangerschap en heb ook hoofdpijn...Vandaag geen dingen op het programma..Mijn man moet werken. Dus Luuc en ik zijn met z'n tweetjes. Voorals nog is het hier prachtig weer, ben benieuwd of het zo blijft. Nu even lekker bakje thee zetten..( ik zal me morgen eens verdiepen waar je dat kan kopen die frambozenblad thee , misschien de Tuinen...?)
@ rozenbladthee, hier gekregen van een vriendinnetje. Merk; G&W (gezondheidswinkel) / dus te koop bij natuurwinkel oid. Succes. Ik heb er een kopje van gezet... Geen idee of het effect heeft... Zullen we ook nooit weten, zelfde geld voor mijn Weleda Perinium Massage Olie... Wat b.t.w. ook een heel karwei is om te gebruiken met zo'n buik! (manlief het laten doen is geen succes, klopt niet, kan ik niet mengen,of zo gelijk aan dat hij ook niet aan mijn buik moet zitten tijdens de sex) Het bezoek had panne met de auto dus is twee uur vertraagd, scheelt weer, hebben wij lucht. Cake begint goed te ruiken, ben benieuwd of de chocolade niet verbrand, houd jullie op de hoogte! Liefs Lieve
@Ringeding; Wat fijn dat je weer thuis bent! Je hebt dus 4nachten moeten blijven? Ik hoop stiekem ook dat ik 'snel' weg mag. Ze hebben mij gezegt dat ik moest rekenen op 5nachten. Ben benieuwd! Thuis lig je toch wat lekkerder, dan in zo'n ziekenhuisbed lijkt mij. Hoe ging het eerste nachtje? Wat erg zeg! Dat ze verdoving zo snel was uitgewerkt, dat is toch wel raar. Ik hoor dat de verdoving juist nog vaak een paar uur werkzaam is NA de keizersnee. Gelukkig ben je het nu 'vergeten' door jullie prachtige meisje, want wat is het een plaatje zeg.. *Smeltt* Geniet er lekker van! Veel geluk met z'n drieeen! @Lievekylian; Mmm, de sauna! Heerlijk! Fijn dat jullie met zijn drieetjes hebben genoten! Veel plezier met de visite vandaag! Lekker van de cake smullen! @Amore; Fijn! Dat je lekker hebt geslapen.. Wie weet, meld prinsje-lief zich vandaag .. You never know! hihi @Maaike; Wat schattig zeg! Zoon-lief & Flip de beer de tafel gedekt! Ik ken Flip de Beer inderdaad. Erg leuk! Zijn ook alle kinderen dol op hé! Ik hoop dat je misselijkheid & je hoofdpijn snel wegtrekken, want is niet fijn! Misschien een voorteken? hihi @Susan; Meid, ik ben zo benieuwd .. Hoe het gaat en of de baby er al is en hoe het daar mee gaat. Hoe het heet etc! hihi! Ik kijk en kijk maar, maar nog geen nieuws... Je bent vast aan het 'bijkomen' en/of aan het genieten! We horen/zien het vanzelf meid! @All; Goedemorgen meiden, Wat een rotnacht heb ik gehad zeg! Hooguit 3a4uur geslapen, voel nu dan ook erg .. mja apart! Ik denk dat de spanning een beetje begint te komen. Voel me raar, niet echt zenuwachtig maar toch wat 'rillerig', verder hoofdpijn en soms wat misselijk. Ik heb vanacht alleen maar liggen denken aan vanalles en nog wat, aan de ziekenhuisbezoeken tot versiering. Ook gedroomd over baby-lief! Vandaag naar vrienden en naar de kapper! Vanavond geen plannen.. Ons voorbereiden om aankomende week. Morgenochtend koffertjes inpakken voor mij en de baby, en om 14.00 opnamegesprek. Ik ben benieuwd Als ik niet hoef te blijven (ga ik vanuit) dan hangen we morgenavond de versiering alvast op, binnen dan hoor, niet voor de ramen! haha! De rest doet man-lief! Meiden, een fijne dag allemaal. (De zon schijnt hier heerlijk!) Liefs, Manon
@sterretjes, wat een schatje hoor. Lekker van genieten. Volgens mij van Susan nog niets gehoord als ik het zo ff snel lees. Manon, voor jou wordt het nu echt aftellen. Spannend hoor. Heel veel succes alvast en daarna lekker genieten van je prinsesje. Ik had gisteren een feestje en de jarigen (waren er 2) waren helemaal verbaasd dat ik er was. Zij heeft ook een kleine meid (inmiddels al 2 bijna) maar zij zei dat ze op het moment waar ik nu ben alleen nog maar op de bank hing haha. Ook opmerkingen gekregen van: huh hoef je nog maar 3 weken (buik is schijnbaar bescheiden). Maar goed, tegen 12 uur had ik het wel gezien en er werd ook gerookt en mijn keel vond dat niet zo leuk (terwijl ik vroeger zelf 15 jaar gerookt heb! hoe raar kan het lopen). Vannacht beroerd geslapen (hij snurkte) en tegen half 7 maar op de bank gaan liggen. Vriendlief boos vanmorgen dat ik op de bank was gaan liggen. Maar ja... ik vind dat lastig om hem dan wakker te maken terwijl ik al wakker ben en dus zo beneden kan liggen. Slaap al nachten slecht dus hoop as. nacht eindelijk weer eens een goeie nacht te hebben. Genoeg gezeurd. Het is mooi weer dus ga nog ff wat doen. Fijne dag to you. Grtz.
Mila; Ken dat ook hoor! Dat je nog op feestjes of andere dingen verschijnt, en dat mensen dan helemaal verbaast zijn je te zien! Onder het mom van: 'ik moet toch íets doen ipv. alleen maar bank hangen en schaaten kijken' ben ik net maar even een boompje gaan snoeien buiten. De buurman stond me zo'n beetje uit te lachen... maar ja, even lekker frisse neus gehaald, en weer voldoending over m'n bezigheden vandaag. Straks nog even naar de AH om wat laatste (vergeten) boodschappen te halen.
Ik ben vandaag ook nog op verjaardagsvisite geweest, vind het wel fijn er even tussenuit te zijn en me lekker laten verwennen (beste stoel, tafeltje met eten en drinken naast me) heerlijk! Manonn jeetje meid logisch dat je last hebt van spanningen, zou ik ook hebben hoor! Mila hmmm roken op verjaardagen, ik kan er ook niet meer tegen, heb zelf ook jaren gerookt maar gelukkig zijn mijn man en ik er van af, vind het ook enorm stinken en gelukkig zijn er nog mar weinig verjaardagen waar ik kom waar binnen nog gerookt word.
Net bij de hap geweest, ilse waarschijnlijk de griep, maar gewoon uitzieken, verder een koortslip zeg maar maar dan op haar neus, daar een ab zalf voor gehad. Heerlijk een ziek kind en man thuis, geloof dat ik toch maar ff moet wachten met bevallen
@ Amore, Echt een heel leuk kamertje. @ Koffieleutje, Gefeliciteerd met xander! @ Manonn, Heel veel succes dinsdag. Hoop dat je nog beetje kunt slapen meid. Heb gelukkig geen last meer van naweeen meer en voel me prima. Met Jaro gaat ook alles super goed. Gisteren had hij wat last van krampjes en heeft hij flink gehuild maar dat heeft hij nu geen last meer van. Hij ligt nu heerlijk te slapen Sorry dat ik nu niet zo uitgebreid reageer maar lees nog wel elke dag even mee! Nog even volhouden meiden en probeer nog even te genieten van de laatste weken. Ik ga nu even lekker bankhangen. Fijne avond.
Sterretjes meid is toch logisch dat je niet op iedereen reageert, hectische tijd zo neem ik aan?! Kraamvisite al op gang? Fijn om te lezen dat alles goed gaat met Jaro! Amore wat een ontzettend leuk kamertje, zou ik ook trots op zijn! Debie idd misschien even niet bevallen...tsjonge het zit jullie niet mee de laatste tijd. Is het echt een koortslip op haar neus of krentenbaard?
Ben je gek sterretjes...Jij bent druk zat! Chapeau dat je hier gewoon lekker bij komt kletsen hoor...geen Sorry dus! Ik heb vandaag een nummer gehoord...had ik nooit eerdre gehoord Het is een nr van Marco Borsato " Slaap maar" En dat deed me even beseffen dat zij besluit waneer ze op de wereld wil komen...al ben ik het nog zo zat... ... YouTube - Marco Borsato - Slaap Maar
Thx voor de complimentjes dames! @sterretjes, idd ben je gek. Lekker genieten en we zien je wel weer verschijnen! @debie sterkte met zorgen voor iedereen thuis ipv zelf verzorgt te worden. @Maaike zeker een mooi nummer, ik kende m wel al. Maar kan m mn hele zwangerschap niet zonder traantje horen slaap lekker dames! Hopelijk morgen baby nieuws! Kus
& nog even reageren op de rest @lieve was de cake gelukt? En lekker?! Want daar gaat t uiteindelijk om! @manon succes morgen en ik hoop dat je idd weer naar huis mag. Lekker genieten van de laatste avond (rust) met z'n tweeën @mila hoop dat je lekker slaapt vannacht. Hier wisselen goede en slechte nachten elkaar af.. @krumel heeft de buurman geen bierbuik? anders kan je m ook uitlachen :d @lafo fijn dat je lekker verwend bent & dat het gezellig was. Hier ook gerookt, nu meer dan een jaar gestopt (met af en toe zondigen voor m'n zwangerschap). Ik mis het nu wel soms hoor! Vooral omdat het echt niet mag/kan. Steek er na de bevalling vast wel weer een op, gewoon f en toe Nu ga ik echt slapen! Hoop niet dat ik nog iemand vergeten ben, dan zeg je het maar!