Late november 2009 mama's (vanaf 15 nov)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lotje2, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maaike1977

maaike1977 Actief lid

10 apr 2009
    308
    0
    0
    Goede morgen!

Hier niet zo heel best geslapen..niet eens door het eruit gaan om te plassen, maar omdat mijn bovenrug/ribben zo pijn deed..het is echt alleen als ik lig want nu heb ik er geen last van:$

Maar voel me nu wel redelijk fit. gek genoeg. Dus hopelijk als ik Luuc zo naar school heb gebracht, heb ik nog steeds de energie, wil wel flink wat doen..maar ja of het lukt...:D We zien wel!

Tot later!

2. riannetja

riannetja Actief lid

24 mrt 2009
    192
    0
    16
    goedmorgen dames,

@ Debie: Heel veel beterschap met je man en dochtertje!! Idd nog maar ff wachten met bevallen.
    @ Amore: Erg mooi kamertje!!
    @ Sterretjes: Logisch hoor dat je niet overal op reageert. Fijn dat het zo goed gaat met Jaro!

@ All: Hier en slechte nacht gehad. Ben wel 10 keer wakker geweest, en kon ook moeilijk weer in slaap komen. Die momenten die ik dan sliep, sliep ik ook heel vast, en heb ik schijnbaar liggen snurken als een gek, want vriendlief heeft me 3 keer over wakker gemaakt of het wat zachter kon :D
    Hij ging vanmorgen om 6 uur eruit voor zn werk. Ben nog heel ff blijven liggen, maar kon echt niet meer slapen, en ben om 7 uur maar mn bed uitgegaan. Lig nu lekker op de bank.
    Eind van de morgen weer naar de VK.
    Moet ook nog ff met de hond naar de Dierenarts. Hij heeft een knobbeltje op z'n buik. Hopen dat het niets ergs is.
    Daarna nog ff paar boodschappen halen, en dan weer lekker languit op de bank.

Groetjes Rianne

3. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    lafo op de hap zeiden ze herpes op haar neus, nu ook op wang een vlek en zijkant hoofd, arme kind ziet er niet uit en roept steeds au en wijst dan.

Verder kan paul naar de ha vanmiddag heeft gezegt wil het niet uitzieken wil wat hebben ivm zwangere vrouw, ben benieuwd. Moest er vannacht 4 keer uit voor ilse, steeds pijnlijke harde buik, daarna maar tussen ons ingelegd, dus geen oog dichtgedaan. Vervolgens gaan ze naar beneden, kon ik nog ff slapen komen ze na een half uur 7:15 alweer boven, ilse riep om je? Ja en???? Ga dus vanmiddag maar ff liggen

helaas geen leuk babynieuws te bekennen???
    Ben wel heel benieuwd naar susan, hoop dat alles goed is gegaan.

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Debie ik weet hoe zwaar het is met een ziek kind (en de nodige discussies daarover heb ik ook gehad) maar zieke mannen zijn vaak nog erger...
    Was je nog een beetje snel aan de beurt bij de hapost, ik moet soms zo lang wachten....

Rianne hoop niks ernstigs met je hond, misschien een opgezette klier?
    Is het een teefje?
    Ik zag laatst op mijn hond een vlo, ik werd helemaal gek, heeft hij namelijk nog maar 1x eerder gehad, gelijk vlooienspul gehaald.

Maaike dat nummer van mb is echt een tranentrekker idd!

Nou meiden ik heb wel aardig geslapen maar ben toch doodmoe...heb van 00.00 tot 06.45geslapen, zou toch voldoende moeten zijn.
    Ik word wel steeds minder fit....hoop dat de bevalling zich snel aankondigd.

5. maaike1977

maaike1977 Actief lid

10 apr 2009
    308
    0
    0

:$:$MEN ik zou niet eens meer weten hoe het is om langer dan 3 uur te slapen....

6. maaike1977

maaike1977 Actief lid

10 apr 2009
    308
    0
    0
    Ik hoop ook dat alles goed is met Suzan en haar kindje....

Ze zei toch iets van dat het bloed van haar bij haar kindje was gekomen oid????:( En dat ze daarom op het programma stond voor een spoed KS??

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja klopt Maaike, dat was het probleem geloof ik...

Ja ben wel tussendoor wakker geweest hoor om te plassen maar die pauzes tel ik niet mee haha.

8. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Staat de spoed ks voor vandaag gepland of heeft ze die al gehad? Bah, hoop dat alles goed is met haar.

Hier ook weinig geslapen. Vannacht hoefde ik er in ieder geval niet uit om te plassen. Wel om 6 uur klaar wakker.

@Debie; hoop dat iedereen snel is opgeknapt thuis en dat jij dan heerlijk mag bevallen met alle steun om jou heen.

9. loontje24

loontje24 Niet meer actief

grrrrr heel veel getypt en alles weer weg.....poging 2:

@Rianne: Vreselijk vervelend om slecht te slapen he! Hier gister vreselijke nacht gehad, mar vannacht 1 keer wakker geweest, dus valt mee. Heb alleen wel overal last van. Denk da we allemaal wel heel erg er aan toe zijn om ons kleintje in onze armen te hebben!!

@Marco Borsato: Ik vind al zijn muziek helemaal geweldig! Dit is idd een superrr lied! Heb hem ook op mijn hyves!

@Manonn: Heel veel succes voor morgen!! Tis echt heel erg spannend denk ik of nie? Heb je erg veel last van zenuwen?Hoop dat je snel weer thuis ben. Heerlijk idee in ieder geval dat je morgen al je meisje in je armen hebt!!

@ roken: Hier ook gerookt en als ik het nu soms ruik dan denk ik ook van ohh wat ruikt dat lekker!!

@All: Hier dus een goede nacht gehad glukkig. Verder nog steeds af en aan pijn aan mijn ribben en aan de binnenkant. Maar goed das oud nieuws.. Hebben jullie ook dat je nu echt een beetje zit te wachten.... Elke dag denk ik weer ok weer een dag dichterbij ons kereltje... Wil zo graag!!!!! Vandaag beetje wassen, boodschappen doen en verder rustig aan maar weer.

Liefs

10. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Loontje ben het wachten nu echt zat aan het worden....voel me steeds minder fit en kan steeds minder van mijn dochter hebben en dat vind ik ook zo sneu, maandag is ook niet mijn favo dag...

Annie ze heeft afgelopen vrijdag die spoedks gehad en we hebben nog steeds niets gehoord :(

11. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Oh bah! En zij heeft geen buddy? Hoop dat alles goed is met haar en de kleine.

Ik lees vanmiddag verder, moet zo naar de vk.

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Succes bij de vk, nee geen buddy en geen hyves waar we even zouden kunnen spieken....

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
  14. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Voor de statistieken
    Sophie Isabel.
    Ze is 49 cm en weegt 3078 gram

15. maaike1977

maaike1977 Actief lid

10 apr 2009
    308
    0
    0
    Ooo das goed nieuws!!!! Pfieuw!!:$

Suzan en man GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!

16. riannetja

riannetja Actief lid

24 mrt 2009
    192
    0
    16
    @ Suzan: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! Heel veel geluk samen!
    @ Lafo: Heb de DA gebeld, en was (wat ik zelf ook al dacht) een navelbreuk. Zolang hij er geen last van heeft, hoeft er niets aan gedaan te worden. Konden het een keer laten zien aan de DA. Maar moet toch in januari voor de jaarlijkse enting, dus dat kon dan wel in 1 keer. Gelukkig niets ernstigs dus.

Ondanks dat ik echt slecht heb geslapen, voel ik me eigenlijk best fit vandaag.
    Heb vrijdag een uitnodiging gehad voor de mex.griepprik. Kan die 17 november halen. Ben dan uitgerekend :)
    Straks bij de VK maar ff vragen of ik 'm wel of niet moet gaan halen.
    En of het evt ook Na de zwangerschap nog kan. Kom namelijk zowieso in aanmerking, omdat ik astma heb.

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Las net ook nog wat buddynieuws over Koffieleutje in het andere nov topic

Hier weer buddy nieuws van koffieleutje:

"Xander en ik zijn een paar uur na ks per ambulance naar het VU gebracht. Het ging niet helemaal goed. Xander ligt nog op de ic. We hopen in de loop van de week naar huis te mogen zodat we eindelijk kunnen gaan kramen."

18. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Oh fijn Lafo dat je iets hebt gevonden!
    @Susan: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Sophie Isabel.

Nu ben ik echt weg anders heb ik straks een verhoogde bloeddruk, haha!

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Rianne ik krijg ´m morgen en dan 3 weken later als ik bevallen ben de tweede.
    Is goed dat je begint over de dierenarts die moet ik ook nog bellen voor een afspraak voor jaarlijkse check up van mijn hondje!

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Haha nee Annie dat moet je niet hebben meid, nogmaals succes!

Deel Deze Pagina