@Sint Maarten: De buurtcommissie organiseert dat voor de kinderen hier in de buurt. Ze mogen alleen aanbellen bij de deuren welke een kaarsje voor de ramen hebben staan. Alleen zo doe je mee. Ik had het leuker gevonden als ze het doen met Halloween (dan is alles bij mij versierd met Halloweenspullen) maar goed. Ze kiezen hier voor Sint Maarten. @Prik: m'n man wil 'm wel halen dus ik moet straks even vragen waar en wanneer hij de prik kan halen.
@ lafo, waar in het westen woon je dan..want ik woon ook in het westen hahahah @ Shean...Foei.. je kan die kindjes toch niet voor niets laten zingen...
heey meiden! hier in het noorden doen ze wel aan st maarten. De kinderen zingen dan liedjes aan je deur en dan krijgen ze daar wat lekkers voor terug. over een paar jaar kan ik samen met nora langs de deuren. ik zag net de bevallingslijst en het wordt tijd voor een spontane bevalling of niet? zou bijna denken dat dat tegenwoordig niet meer gebeurt haha.. kreeg net een geboortekaart met de post van mijn collega's, die zat vol met confetti en bedankt collega's, ik had net de stofzuiger door het huis gehaald haha...grrr... meiden houden jullie het allemaal nog vol? ik hoop dat er snel meer nieiuws komt!! want gun het jullie van harte al dat babygebrabbel in huis. liefs brenda
hahahahaEn of ze gaan zingen... Sint Maarten is ook mandarijnen...dus dat gaat helmaal goedkomen hahaha Waar woon je ok alweer??
@Brenda, Nou ik zag het ook en bedacht me idd ook, het wordt nodig tijd voor een spontane bevalling...wie eerst???
hahaha is gister al door haar broer gedaan... We zaten gisteravond te eten en Luuc zegt ineens uit het niets: WANEER KOMT MIJN ZUS NOU EEN KEER!!! Dus ik zeg, nou vraag het maar aan haar..en hij begon weer , heel luid tegen mijn buik te roepen: Zus waneer kom je nou??? Dus ik zeg: Je moet het wel lief vragen hoor...anders denkt ze ook, nou ik blijf nog even zitten hier, lekker rustig
gelukkig komt het geluid iets doffer bij de kleine aan. maar sint maarten lopen achter de kinderwagen aan lukt niet meer in ieder geval, tenzij je echt een supersnelle bevalling NU gaat hebben haha
Yes! Vandaag 39 weken zwangerrrrr!! Bij de verloskundige gisteren was alles goed. Ze verwachtte dat mijn buik zo mooi zou blijven, dwz: geen 1 streepje te bekennen!! joepie joepie! Ben benieuwd idd. wie er als eerste 'spontaan' gaat bevallen!! Succes meiden!!
Wat lief! Ik wil nou ook wel bevallen. Begin het zat te worden. Voel me af en toe net een tuimelaar. Ik woon ook in het westen (vlakbij Den Haag) en hier doen ze ook aan Sint Maarten.
Zat net ff te kijken naar de lijst, maar waar is faye eigenlijk gebleven? Die was in het begin toch ook erg actief hier, maar heb ik al heel lang nie gezien..
BUDDY NIEUWS! Debie is 17.24u bevallen van dochter Esmee. 3670gr en 50 cm. Ze is bevallen in 3.5 uur. Meer nieuws heb ik nog niet. Zodra ik dat heb kom ik dat hier melden.
Yes! Babynieuws! Gefeliciteerd met je dochter Debie! Ook van harte voor je man & Ilse! Geniet er lekker van!
@ Debie; daar waren we op aan het wachten, een spontane bevalling... VAN HARTE GEFELCITEERD En nog een giga snelle ook! Is alles goed gegaan? Toch nog deze week, met de ziekenboeg aan huis... Hoop dat jullie ondanks dat met zijn vieren kunnen genieten van de kraamtijd! Ook de felicitaties voor man en Ilse. Prachtige naam; ESMEE. Geniet van jullie prinses! Groeten Lieve