Kwam even spieken... Hier ook weer babietjes leuk leuk leuk! Kersverse mama's gefeliciteerd!! En ik kom op het juiste moment binnenvalllen, wat een mooie foto's!!! Mooi meisje Susan!
Ahhhhhhh wat een schatje Susan!!! Ja we hadden je al gevonden, soms moet je een beetje goed speurwerk doen om achter info te komen haha. Nou ik had gisteravond vannacht last van voorweeen, niks regelmatigs hoor maar wel weer een beetje actie!!! Ik dacht zo nu gaat het zo gebeuren, maar het werd uiteindelijk helemaal niets en de rust is weer weder gekeerd helaas. Mijn dochter vond het allemaal erg spannend allemaal onbewust want die is al wakker vanaf 03.30 en wil niet meer slapen en dus zit ik noodgedwongen beneden. Ik kan toch even niet slapen van alles en heb vreselijke last van mijn bekken, goede slaaphouding vinden lukt bijna niet meer. Zelfs op mijn zij doet pijn, iemand nog slaaptips? Hoe liggen jullie?
Susan: Wat een schatje!! Lafo: Balen dat het niet doorzet, zal ik dan maar eerst gaan All: Spannend nieuws... mijn vliezen zijn om 3:50 gebroken en de VK is gelijk langs geweest omdat de kleine nog niet helemaal was ingedaald. Inmiddels is hij ingedaald en hoef ik niet meer te liggen. Ik heb nog geprobeerd te slapen maar dat is lastig als het vruchtwater eruit blijft stromen. De eerste krampen beginnen ook al een klein beetje te komen maar nog niks wat op een wee lijkt. Mijn vriend is nog wel weer gaan slapen dus ben ik de kamer uitgeglipt en ben ik aan het ontbijten. Ik vind het wel erg spannend worden nu!
Sheann jij mag voor meid, erg spannend zeg!!! Jij bent dus binnen 48 uur mama, jaloers haha!!! Zet 'm op!! Heb je een buddy??? Ik ga zo weer me bedje in, tis rustig...
De VK zei dat het nog 72 uur kon duren, maar ik hoop van niet. Mijn buddy is Mosa maar zij kletst hier niet mee en staat ook op het punt om te bevallen. Ik ga ook weer mijn bedje in.
Oh ik dacht dat als je vliezen gebroken zijn je dan binnen 48 uur moet bevallen...heb geen ervaring met gebroken vliezen eigenlijk hihi, die van mij hebben ze toen gebroken.
Goedemorgen! Oh spannend sheann! Succes!! @lafo over slapen, ik lig met een kussen tussen m'n knieën, dat werkt wel aardig. Weet niet of je dat al geprobeerd hebt?! @all hier weer een goede nacht gehad, maar 2x wezen plassen! Verder niks aan de hand hier (helaas).
ooo Sheann SPANNEND!!! We gaan zo netjes het lijstje verder af....AL hoop ik niet dat dat voor mij geldt.....Dan duurd het iig nog 2 weken.....Nou ja...Das opzich ook een mooi vooruitzicht! Kan je jouw buddy ook niet even vragen ONS op de hoogte te houden?? Ik heb wel eens gehoord dat als je vliezen gebroken zijn je binnen 24 uur moet bevallen....hmmZeker verkeerd begrepen... Ik vind het ook steeds spannender worden hoor...het komt zo dichtbij! @Suzan , Wat een prachtig meisje!! Heb je goed gedaan hoor!hahaha Heb vannacht trouwens lekker geslpaen. Wel 3x eruit geweest om te plassen. Maar heb 2x 3 uur achter elkaar geslapen en 1x 2 uur...Want toen ging de wekker.... Maar voorgaande nachten was het telkens 1,5 tot 2,4 uur slaap..dus dit is wel lekker hoor. Voel me ook fit! Gister dus Sint Maarten gelopen met Luuc en mijn man. Hij heeft flink wat snoep opgehaalt..en was helmaal blij...en mama was total los.....We hebben 3 kwartier gelopen, maar men, mijn rug. Zo even wat dingen doen thuis. Zo lang ik me fit voel moet ik er van profiteren he. Wat ik trouwens helmaal niet heb gehad de afgelopen 2 weken is nestel drang. Geen idee of het nog komt. Maar met Luuc had ik dat wel...
@sheann: Spannend!!! Hopen dat het doorzet en dat we vandaag nog beeb nieuws krijgen!! @Lafo: jammer dat het niet heeft doorgezet... Hier had ik gister ook overal last van en vannacht ook heel erg pijn gehad onderin.. Heb alleen geen idee of dat voorweeen zijn, maar denk wel zoiets haha.. @suzan: Wat een plaaaaaaatje!!! Echt supermooi! @All: Hier ook verder goede nacht gehad. Had dus eerst giga ongi krampen tot uur of 1 en daarna doorgeslapen tot 6 uur vanochtend Ik schrok ervan haha.. Vanmiddag naar de VK en elke keer hoop ik stiekem dat er wat gaat gebeuren of dat ze zegt dat we wat aktie gaan ondernemen, maar da gebeurd toch nie. Hij zit denk ik nog gwoon te lekker, maar mama word zoooo ongeduldig!! Maar dat worden we hier allemaal wel zo te lezen haha.. Ben trouwens benieuwd of lieve al nieuws heeft over manon verder... Liefs
@Sheann: Spannend, het gaat gebeuren! Heel veel succes. @Lafo: Nee helaas geen slaaptips. Kan ze zelf ook wel gebruiken. Geen enkele houding ligt momenteel prettig. Ik lig nu met een voedingskussen tussen m'n benen en onder m'n buik. Maar dit helpt maar even en dan krijg ik weer pijn in m'n rug. @Susan: wat een poepie zeg! @All: Slapen ging niet zo heel goed vannacht. Had het constant zuur (rennies hielpen dit keer niet echt) en overgeefneigingen . Gelukkig alles erin gehouden maar m'n maag is nog steeds aan het rommelen. Vandaag maar rustig aan doen met eten en drinken.
@koala ik heb hier regla ph van de apotheek voor het zuur. Helpt bij mij beter dan rennies oid. Misschien kun je dat proberen? X
goedemorgen dames, Hier is alles ook nog rustig helaas. Wel begin ik volgens mij last van nesteldrang te krijgen Heb de afgelopen 2 weken bijna alleen maar op de bank gelegen, en had nergens puf voor. En nu.... Heb vanmorgen de kamer, keuken, bijkeuken, wc en halletje al afgestoft, stof gezogen en gedweild. En in de keuken alle kastjes afgenomen. Moet straks nog boodschappen doen. @ sheann: Spannend... Jij heb in ieder geval snel je kindje in je armen!! Wat lijkt me dat een fijn idee! @ Lafo: Ik slaap ook met een kussen tussen m'n benen en onder m'n buik. Ik slaap hier goed mee!
@ Koala: Ik heb ook steeds zo'n last van maagzuur. Ik heb bij de apotheek Antagel meegekregen. Helpt echt super goed!
@sheann, oooh spannend zeg. Jij bent gewoon de volgende (als er niemand anders voor piept). Ik dacht ook trouwens binnen 48 uur vanwege infectiegevaar! Anyway veel succes hoor. @lafo, ik kan je niet helpen aan slaaptips helaas. Heb het ook als ik op mijn zij lig dat het op een gegeven moment zeer doet aan mijn heup. Ik wissel om het uur ong. van zij (leuk voor vriendlief - schudt het bed zo lekker haha) en ik heb ook voedingskussen er tussen. Ik denk dat we het helaas nog ff moeten volhouden alhoewel ... jij hebt ook al beetje actie in de buik @Susan, wat een schatje hoor, lieffff. @Maaike, als het volgens lijstje gaat, mogen wij idd nog wel ff ;-( maar goed als het met 2 weken er dan maar is (niet nog eens 2 weken er boven op) hihi. mbt nesteldrang valt het bij mij ook nog wel mee moet ik zeggen. Heb geen behoefte om keukenkastjes ed schoon te maken. Ik wil alleen dat ik bij blijf met de was en dat de kamers enigszins opgeruimd blijven. @loontje, die ongikrampen herken ik. Ik heb er sinds 2 dagen ofzo ook beetje last van. suc6 bij vk vanmiddag. @koala, tegen zuur schijnt Gaviscon ook nog wel te helpen! In ieder geval zie ik meerdere tips hier dus misschien helpt iets er tegen. @Riannetja, vriendin van mij die had ook geen nesteldrang en 2 dagen voor bevalling heeft ze hetzelfde als jou gedaan. Ineens moest en zou alles schoon zijn. Dus wie weet.... @all, ik ga er zo ff uit om wat boodschapjes te doen. Eigenlijk geen zin in met dit weer maar wil er elke dag gewoon ff uit. Daarna ff met de was etc. aan de gang. Heb huisarts net gebeld voor inenting en volgende week word ik teruggebeld voor een afspraak. Ze maakt eerst een planning voor 10 tegelijk, kan ze in ene keer door en hoeft ze ook geen vaccin weg te gooien (schijnt per 10 in ampul te zitten ofzo). Dus ook ik ga maar wel inenten. Moet ook nog ff tandarts bellen want ben gisteren een stuk van mijn stiftand aan achterkant verloren (hmm, kost zwangerschap toch een tand hihi) en dat voelt wel irri. Zit er de hele tijd met de tong achter. Vanaaf moet ik ook nog ff puffen. Nog maar 2 x en dan zit het er al op. Kom straks nog ff wel ff spieken of Sheann nog wat van zich laat horen. Grtz.
Hallo meiden Daar was ik weer. Heb nog geprobeerd te slapen want ik heb maar 3 uurtjes kunnen slapen maar dat ging niet. Ik verlies iedere keer liters slootwater maar verder nog niks Dus we wachten het nog rustig af. Ik heb mijn buddy gevraagd of ze jullie ook op de hoogte wil houden dus jullie horen het sowieso.
Hoi lieve meiden, Hier een berichtje van mij, vanuit het ziekenhuis! Ik houd het voor nu even kort, en kom snel terug met het 'gehele' verhaal. Op 10 November 2009, om 11.40 is ons mooie mooie meisje ZINZI geboren! De keizersnee was erg heftig (te weinig/te laag verdoofd) Onzettend pijnlijk! Zinzi maakt het prima! Ze is onzettend lief en tevreden! We zijn echt in een roze wolk! Zo gelukkig!!!!! Morgen mogen we naar huis, van het weekend horen jullie meer! Liefs, Manon en Zinzi
Wat een plaatje Manon! Gefeliciteerd en geniet ervan. Hoeveel weegt ze en hoe groot is ze of kan ik dat ergens anders terug vinden? Ben zo nieuwsgierig naar onze kleine meid! Mijn mannetje dacht dat het vandaag zou beginnen, maar ik geloof er niet in. Hoop alleen niet dat ik nog 4 weken door moet. Ben het niet zat, maar wil zo graag.
@ manon, Ook jij hebt een plaatje van een dochter hoor!..( volgens mij zijn alle baby's plaatjes) Maar wat is dat toch met die KS?? Ook al verkeerd verdooft. Ik vind het echt belachelijk hoor dat dat "zomaar" kan! Wel fijn dat je morgen lekker naar huis kan! Lekker genieten!!
Ja dat vind ik ook maar raar hoor. Zo moeilijk is dat verdoven toch niet? Nou ja, gelukkig is de roze wolk er wel, wat ik me kan voorstellen met zon moppie! Sheann, jammer dat het nog niet doorzet, succes nogmaals!
O ja Annie, een paar blz terug staat de bevallingslijst. Daar staan ook de gegevens van zinzi op. In een bericht van mij.