@Cindy Graag gedaan hoor @Lieve Geniet lekker van je drukke weekendje! @all Hier weer es alleen, mannetje moest weg, en ik kan natuurlijk niet mee Ik ben het wel beu hoor dat thuiszijn.. Al het gerommel is hier ook gestopt. Denk dat ze lekker blijft zitten nog een weekje
@Sheann: GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON @Maaike: GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER @Debie: wat ziet Esmee er schattig uit & ook foto met haar zus is ook lief. Geniet er van. @Lafo: veel sterkte de komende tijd. Het is nogal dubbel zo he qua emoties. @Cindy: Welkom hier en ook succes met de laatste loodjes. @Riannetja: Jij bent de volgende Ik heb die steken trouwens ook sinds een paar dagen idd. Zal wel door de druk komen daar beneden. @all: heb vannacht drama geslapen. Net gelukkig nog ff tukje kunnen doen. Hoop as. een betere nacht te hebben. Vriendlief is morgen jarig. Dus morgen het huis vol met visite maar dan hoop ik wel beter geslapen te hebben Verder vandaag druk geweest met boodschappen etc. en ff bij oma op visite geweest (heeft zelf 10 kids geworpen dus kreeg er een aantal verhalen van te horen haha - vriend zei al: ho maar oma, zodadelijk durft ze niet meer). Vanaaf verder niet veel doen. Ff in de relaxstand. Beeb is momenteel ontzettend druk, die zit nog niet in relaxstand. Buik schudt aardig heen en weer. Fijn weekend nog. Grtz.
Allereerst Maaike van harte gefeliciteerd met jullie dochter Roos, wat een snelle bevalling!!!!!!! Leuke naam ook! Mila haha leuke oma! Huis vol visite morgen?? Niet te veel doen hoor, hoop dat je een beetje hulp heb morgen. Alvast gefeliciteerd met je man! Misschien krijgt hij morgen wel een heel mooi verjaardagscadeau! Cindy leuk he die Sintoptocht, we zijn vanmiddag ook even geweest. Rustige beeb, dan zeggen ze juist dat het dan gaat komen, hoop het voor je! Amore jammer meid, weer alles rustig, ik herken het. Waarom kon je niet mee met je vriend? Lieve veel plezier morgen, wel een drukke dag! Gelukkig gaan de dagen dan ook lekker snel. Hier ook een megadrukke dag gehad en dat merk ik wel, dat drukkende gevoel heb ik nu ook. Nu lekker even niets!
@ cindy, welkom en succes met de laatste loodjes. @ aan de dames die nog niet bevallen zijn.......NOG EVENTJES VOLHOUDEN MEIDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @mila, alvast gefeliciteerd met je vriend. Fijne dag morgen! Hier gaat alles goed. Jaro is sinds het inbakeren een heel ander mannetje. Hij komt nu 's nachts om 3 uur voor een voeding en slaapt dan door tot een of 7. Ik voel me ook weer helemaal prima. We zijn vandaag voor het eerst met onze kindjes in de duowagen op stap geweest! Helemaal trots liepen we naar de supermarkt hier in de buurt Ik was trouwens niet ingeknipt of uitgescheurd tijdens de bevalling dus daar heb ik ook geen last van. Heb alleen een beetje spierpijn! Begin ook wel weer een beetje mijn buik te missen. Vertelde dat gisteren ook tegen mijn man en je had zijn gezicht moeten zien hihi Nou dat was het weer voor vanavond!
@ Sterretje, leuk he om zo trots te zijn! Heerlijk hoor. Lekker van genieten! Fijn om te lezen dat het inbakeren helpt! En ook fijn dat je helemaal niet uitgescheurd/ingeknipt was. Hoe was dit bij de eerste? @ Mila, succes met het volle huis met visite. Doe je wel rustig aan? Ik ben uitgerekend op de verjaardag van mijn vriend, volgende week vrijdag. Ik heb besloten om een restaurant onder voorbehoud te reserveren, zodat ik zelf niet veel hoef te doen en het huis redelijk aan kant blijft. We vieren het dan alleen met de ouders en de broers en aanhang. @ Lafo, ja echt geweldig die intocht, helemaal leuk. Momenteel staat er een lief Dora pantoffeltje klaar met een kadootje erin....kan niet wachten tot morgenochtend . Ik slaap 's nachts echt voor geen meter meer.....slapen met voedingskussen, zonder, het maakt allemaal niet uit. De laatste 2 nachten kan ik ook niet meer op mijn rechterzij slapen omdat mijn arm wat gevoelig is door de MG-vaccinatie. Dus is het op mijn rug of linkerzij en dat ligt gewoon niet lekker :x. Gelukkig is vriendlief wel zo lief dat hij de kleine meid mee neemt naar beneden als ze wakker wordt (meestal tussen 6.30-7.30) en dan slaap ik nog tot 8.30 uur. Elk uurtje is momenteel even meegenomen! (maar morgenochtend wil ik dat blije gezichtje wel even zien natuurlijk!). Vandaag moest opeens onze kamer nog weer afgestoft worden, telefoons opgeladen worden, wieglakentjes klaar liggen en de maxicosi klaar staan, zal dat in combi met een rustige beeb een teken zijn???? Spannend!!! Ik hoop het, maar ik denk dat ik nog even op mijn beurt moet wachten . Trusten alvast! Groetjes Cindy
Hoi meiden, even snel een berichtje...mijn accu van mijn laptop is bijna leeg:S Morgen zal ik echt het verhaal typen. Heb net een huil avondje van roos achter de rug..zucht...zo zielig. Ze wil dus niet drinken aan de borst. Volgens de Vk is ze te moe en heeft ze flink wat reserves...Ik houd me daar maar aan vast. Nu ligt ze heerlik te slapen en ik ga dat ok doen, hoop ik. Verder doet ze het goed hoor...ze is zooo mooi! Morgen maar even foto;s plaatsen! XXXX welterusten!
Maaike ben benieuwd naar de foto's van Roos!!! Hoe reageert Luuc op z'n zusje??? Cindy en....klopt al die voortekenen?? Hier nog geen schoen gezet, ze is nog maar 1,5 en snapt er denk ik nog niets van haha. Maar 5 dec hebben we wel pakjesavond! Ik slaap ook zo slecht, word zoooo vaak wakker, helemaal uitgerust raak ik nooit denk ik. Ik kan me er ook niet echt aan toegeven, kan ook veels te goed tegen weinig slapen denk ik. Sterretjes ja nu al je buik missen, oh nou ik hoor het al hahaha ik schrijf hier ook nog in een ander topic en die meiden hadden dat ook en die waren zo weer zwanger hihi. Hier ondanks wat glazen bitter lemon nog steeds bib... Misschien dat wonderolie gaat helpen, hoor daar veel goede geluiden over....
ik kwam ff spieken hier... Iedereen die bevallen is.. GEFELICITEERD en geniet ervan dames.. Ik ben dus toch een late nov mama...ze zit er nog steeds in.. zucht.. bijna 42 wk...ik ben t zooooo zat.. Nou dames.. houd vol.. tis t allemaal waard.. *zeg ik ook steeds tegen mezelf...ik wordt nog niet gek dus t lijkt te werken..** Knufff
@mila Gefeliciteerd met je mannetje @Lafo, Ik kom al weken amper buiten door die bekkeninstabiliteit. Kan niet lang zitten en autorijden is ook geen pretje.. Vandaar Over die wonderolie, ik vind dat toch een beetje eng zoiets.. Wel hebben we weer een ananas in huis (ga niet het hart eten hoor, maar gewoon de ananas zelf)! @Sterretje Fijn dat het inbakeren helpt, voel je je vast een stuk rustiger @Cindy En? Klopte het? @Maaike Doe rustig aan hoor met je verhaal, al ben ik wel erg benieuwd naar de foto's van mn naamgenootje @ichtus Ahh meid, ik lees bij jullie mee en heb echt met je te doen... Sterkte nog even!!! @hier Had vanochtend toen ik wakker werd weer es kramp. Maar nu ik beneden lekker zit te eten is het weer weg Soms denk ik dat ik de eerste ben waarvan de baby blijft zitten, hahahhaa, dat je drie jaar zwanger bent Nou ik ga douchen. Kus!
Amore dacht dat je af en toe nog weleens eruit ging...nee dat is echt balen zeg. Ichtus nog 2 dagen neem ik aan en dan word je ingeleid? Wat laten ze je lang lopen zeg, gelukkig in mijn zh een 41 weken inleid beleid.
Heel even snel............nope klopte niet ook hier nog BIB . Ga nu wel even slapen ben zoooooooo moe de hele nacht lopen spoken. Liefs Cindy
Hai meiden, Hier vannacht ook rot geslapen. Om 6:00 uur maar eruit gegaan want kon de slaap niet meer vatten. Begin nu weer in te kakken maar ik moet zo naar een verjaardag dus helaas geen hazeslaapje. Vanavond maar wat eerder naar bed. Nog een prettige zondag!
Hoi meiden, Nou hier mijn verslag hoor!! Vrijdag had ik dus gewoon nog controle gehad, alles was prima. Heb gewoon mijn dingetjes overdag gedaan helmaal niet geen gerommel. Guido was werken bij Expert ( bij baantje) en zou om 18 uur ongeveer thuis komen. Luuc was lekker aan het Knexxen en had 's middags een vriendje te spelen gehad tot 15 uur. Toen die weg was hebben Luuc en ik flink opgeruimt in zijn kamer. En heeft ie goed geholpen! Ik was nog boven bezig en ineens..breken mijn vliezen. dat was om 16:15. Ik na een kwartier ( eerst alle rommel opgeruimt en schonen kleren aan gedaan..) de Vk gebeld. Om 17 uur zou haar dienst worden overgedragen. Om 17:45 kwam de Vk kijken. Ik had nog niets van harde buiken of iets wat maar leek op een wee. Hartje kloknk prima. Omdat ik met Luuc na het brenek van de vliezen snel ontsluiting kreeg moets ik haar bellen als het opgang zou zijn en reglmaat in zou zitten. Ze was nog niet weg of ik kreeg weeen die goed weg te puffen waren. ( met goed door ademen) Maar nog geen half uur later kwamen ze al om de 3 min en hielden ze 45 sec aan. Guido kwam om 18:15 thuis.. ( luuc zat nog vrolijk te spelen...) En ik heb de VK gebeld. Toen ik haar aan de telefoon had kreeg ik ook weeen en ze zei ik kom er aan. Ik had nog niet opehangen of ze kwamne om de 2,5 min en hielden eenminuut aan. Ik onder de douche want had rug en buik weeen. Onder de douche ook weeen opgevangen maar het was nog te doen. De VK was er om 18:50. Toen moest ik natuurlijk naar mijn bed..en er zat nog wel een minuutje tussen...De VK getoucheerd en ze zegt je hebt nog maar echt een heeeel klein randje, ik ga alles klaar zetten. Inmiddels kreeg ik echt een weeen storm en Guido was ook benedne met Luuc bezig. Mijn schoon moeder was al gebeld en was onderweg. Ik kreeg inmiddels ok enorme persdrang en mog een beetje meegeven...maar nog niet helemaal...De VK had net alles klaar, de kraam verzorgster was er nog niet, en ze riep Guido dat het nu snel kon gaan. Om 19:16 mogt ik persen en om 19:24 was onze ROOS geboren! En 5 min de placenta! Een langer verhaal als dit kan ik er niet van maken hahahah Het is echt onwijs snel gegaan. Roos doet het opzich heel goed, het is szoooo een prachtig meisje. Ze wil dus alleen niet aan de borst blijven. Ze hapt wel, maar heeft de kracht niet om te blijven zuigen. Ik ben dus nu aan het afkolven en we doen aan " finger feeding" . Dan doe je je pink in haar mondje en dan zuigt ze er op, dan dus wel. En met een spuitje gaat de melk dan naar binnen. En dat gaat goed. Waarschijnlijk is ze gewoon zooo onderste boven en moe van de snelle bevaling dat ze echt kracht moet op doen dmv zo even te eten. Hopelijk pakt ze morgen wel lekker de borst, want het is wel dubbel werk zo. Maar het belangrijkste is dat ze wat binnen krijgt. Voor derest is ze hee rustig!!
Nou Maaike, da's idd wel een enorm snelle bevalling zeg!!! Hopelijk gaat Roos binnenkort zelf aan de borst; scheelt idd behoorlijk wat werk...
Wow Maaike mooi bevallingsverhaal, zo horen we het graag! Hier was de kraamverzorgster oen took te laat bij Amy hihi. Niemand verder aan het bevallen vandaag of bezig, het is zoooo rustig hier..... Het zal alleen nog maar rustiger worden denk ik zo.
meiden: IK BEN MAMA! Donderdagavond 12 november ben ik met 39 weken en 1 dag bevallen van onze prachtige dochter! Ze heet Lune Anna, haar roepnaam is Luna, ze woog 3890 gram bij haar geboorte en 50 cm lang. Ik ben heerlijk aan het genieten en bijkomen, dus zal slechts af en toe meelezen. Liefs van een apetrotse mama
@krumel van harte gefeliciteerd met je dochter! Geniet er lekker van! Ps zal morgen de lijst bijwerken, zit nu op m'n tel
Krumeltje van harte gefeliciteerd met jullie dochter Luna, volgens mij waren we even ver net als Sheann die ook al is bevallen! NOU WIL IK OOK!!!!!!!!!!!!!
Buddy-nieuws!!! Ichtus schrijft net: Kwartiertje geleden mijn vliezen gebroken. Helder vruchtwater. Flinke weeen. Eindelijk! Einde bericht! Oh, ik ben zo blij voor haar. Het heeft te lang geduurd.