Dag dames, Vandaag is echt niet mijn dag. Ik loop al de hele dag te drentelen en m'n telefoon doet raar :S Tip als je last hebt van je emoties, kijk dan niet naar de film Marley & Me (als je m wel nog gaat zien, niet doorlezen ) Om te beginnen is er ergens in de film een echo met 10 weken en dan horen ze het hartje niet.. Bad news dus. Vervolgens gaat de hond (waar heel de film om draait) op het einde dood. Nou ben ik normaal gesproken al niet zo'n held met dit soort dingen, maar nu ben ik de halve film aan het janken geweest. Als klap op de vuurpijl belt m'n moeder bij de aftiteling (tranen liepen nog over m'n wangen), voor een gezellig praatje. Ik heb gezegd dat ik een film zat te kijken, maar die moet ook denken. Ik bleef maar doorsnotteren (m'n moeder weet nog van niks). Sorry, moest t ff kwijt.
Hallo mede zwangeren! Ik mag me ook bij jullie aansluiten, heb afgelopen zondag positief getest. En maandag en dinsdag..... Hahaha. Het dringt nog niet echt helemaal door, niet echt ergens last van, alleen brandend maagzuur af en toe. Wat ik bij mijn oudste pas aan het eind van de zwangerschap kreeg. 8 april heb ik mijn eerste echo en hoop dat daar al iets moois op te zien is, dan dringt het wel echt door! Mijn dokter zei dat de uitgerekende datum rond 19 november is, dat zullen we 8 april wel horen. Iedereen van harte gefeliciteerd, ik hoop dat we allemaal in november een mooi en gezond wondertje mogen vasthouden!
@Brenda lekker was het in de tuin vandaag he,ik ben al lekker bijgekleurd!En jij?welkom sasseflas wat leuk voor je proficiat..en al snel de eerste echo,doen ze dat bij jullie zo snel al?@Amore marley en me..nee nu even niet..heb hem gekeken toen ik net zwanger was en dat nog niet wist..heb hem toen al uitgezet.Te zielig..doet me denken aan mijn eigen dieren..@Mik2sept is het huis weer lekker schoon? en dat berichtje..ik bleef even hangen hahah
@faye Tja, echt geen goede film voor ons zwangeren Ik ga zo lekker naar Shopaholic en zal hier morgen ook weinig zijn. Truste alvast en fijne zaterdag dames!
@Amore veel plezier..en we zien je wel weer verschijnen.Ik duik ook vroeg mijn bedje in..fijne avond allemaal.
Sasseflas, gefeliciteerd! Faye, berbel en mik, jullie dus allemaal een vmk gehad. erg zeg! Wordt dan ook bekend wat daar de reden van is? Brenda ik ben juni 2007 gestopt met de pil. Dus dat is helaas al even geleden. Ik ben net mega geschrokken, want mijn afscheiding wordt iets bruinig Ik word daar meteen zo bang van. Ook heb ik nu beetje stekende pijn in mijn buik. Ik hooop zo dat het niets ernstigs is. Wel jammer dat claire ervan baalt dat er een nieuw topic is geopend. Maar ik vond het daar echt veeel te snel gaan.
@amore1; goeie tip om die film niet te zien, dat soort beelden hoef ik nou ook even niet te zien. @sasseflas; welkom hier en gefeliciteerd! jij testte dus ook zoveel haha, ik ook hoor @faye24; ja echt heerlijk in de tuin! Maar het koelde wel snel af 's middags, jammer. @all; fijne avond allemaal! liefs
ik heb ook steeds steken, maar ik lees ook veel dat dat heel normaal is om te hebben. Dus daar meoten we maar vanuit gaan! bruinige afscheiding kan toch beetje oud bloed zijn? niks om je zorgen over te maken volgens mij hoor.. ik heb ook liever dit topic, want bij die andere had ik echt geen overzicht meer. liefs
Hallo allemaal Sluit me hier bij aan, andere topic moet ik zoveel bladzijden lezen dat ik volgende week nog bezig ben! Heb afgelopen maandag positief getest, ja wel 4x! CB gaf voor mij de doorslag! Heb 20 april intake en eerste echo bij de vk, spannend! Het is voor ons de eerste! groetjes mau
@mau; welkom hier! en super gefeliciteerd natuurlijk. voor mij ook de eerste, spannend allemaal he? heb je al last van kwaaltjes? liefs bren
Hier nog geen last van kwaaltjes alleen zere (.)(.) verder nog geen klagen, lijkt allemaal nog zo onwerkelijk, af en toe een krampje, maar trekt dan weer weg. en jullie? groetjes mau
Goedemorgen allemaal... Mijn zoontje is weer lekker vroeg wakker dus ben er weer vroeg bij... Na een avondje laat naar bed voel ik dat nu wel Welkom Sasseflas, Mau gefeliciteerd met jullie zwangerschap! @ faye, het huis kan er wel mee door...moet toch gebeuren... @lotje2 nee ik ben er niet voor bij de verloskundige geweest. het was nog heel vroeg in de zwangerschap... En ik heb zelf duidelijk het vruchtje zien liggen. Omdat ik net een mailtje had gehad hebben we wel even gebeld met vk en toen heeft ze me later even teruggebeld. Maar verder wordt daar geen onderzoek voor gedaan. Volgens mij is dat pas als je meerdere keren achter elkaar een vmk krijgt... Ik had trouwens de 1e dagen na het testen ook wat bruinige afscheiding, dat kan wat oud bloed zijn...en er zijn mensen die dat weken hebben.. Wat betreft dit nieuwe topic, ik begrijpt dat ze baalt maar ik denk niet dat het de bedoeling is dat ze voor ons ook een/ de lijst bijhoudt. Als we dat wel willen moeten we dat steeds aangeven in het andere topic.Wat mij betreft vind ik het wel gezellig hier... Het is (nu nog) goed te overzien. Ik hoef maar 1 blz na te lezen na een avondje.... wat betreft de kwaaltjes... ik ga nu wel dingen merken die ik ook had tijdens mijn 1e zwangerschap... Bijvoorbeeld dat ik 's ochtends echt moet eten voordat ik iets ga doen... Vandaag gaan we lekker lunchen, ik moet een ploegje wat kampioen is geworden huldigen en vanavond naar Ilse de Lange in Ahoy, gezellig dagje dus. Jullie nog leuke plannen voor dit weekend? Ga even met Sven spelen. spreek jullie zo wel weer denk ik...
Hallo allemaal, mag ik me ook bij jullie aansluiten. Vanochtend voor de 2e keer getest (1e keer afgelopen donderdag) en het blijft positief. Dus ik durf nu wel te zeggen dat ik zwanger ben. Allemaal heel erg spannend. Is voor ons de 1e en ik ben "al 42". We zaten net in de mmm maar gelukkig nog geen onderzoeken gehad. Stond ingepland voor een hsg maar die mag ik gelukkig maandag afgaan zeggen. Zo zie je maar, de laatste keer klussen voordat we hulp zouden krijgen heeft toch gewerkt. Ik ga er vanuit dat ik 27 november ben uitgerekend. Maandag eerst maar eens even een paar telefoontjes gaan plegen voor vk etc. Weet ook niet echt waar ik moet beginnen.
Mau en Ladouce, gefeliciteerd en gezellig dat jullie je hier aansluiten! Ik ben echt zo bang, het bruinverlies wordt nu donkerder. Heb vandaag met een vriendinnetje afgesproken. was van plan om haar te vertellen dat ik zwanger ben, maar ga dat denk ik maar afzeggen. Zo maar de gyn bellen (hoop dat ik ze op zaterdag te pakken krijg). Maak me echt vreselijk zorgen.
We gaan nu naar het ziekenhuis. Dus dat is wel fijn. Maar moet echt mijn best doen om niet heel hard te gaan huilen nu.
Goedemorgen meiden!@Brenda die steken zijn normaal,heb ik in het begin ook gehad.Nu heb ik af en toe van die menstruatiekrampen en zijn de steken weg.@mau gezellig meid dat je er bent..van harte gefeliciteerd met je zwangerschap..hihi van dat testen ken ik..ik heb er ook wel 5 gedaan hoor.voor ons is het ook de eerste,voel me een beetje verdwaald soms(wat er allemaal gebeurt en op je af komt)@Ladouce ook van harte en proficiat,je kan op internet allerlei lijsten vinden van wat je wanneer moet regelen,erg handig.Ik wacht de eerste echo af en ga dan aan de slag.Deze week mag ik eindelijk de vk bellen,weet ik tenminnste wanneer ik mag komen.@Lotje meid toch,ik ga hard voor je duimen.In 50% van de gevallen betekent het niks,maar ik denk dat ik hetzelfde zou reageren als jou.Ik zou het ook veels te eng vinden.Ik denk aan je...over die vmk daar houden ze echt geen rekening mee..je mag zelfs(ik tenminnste)geen vroegere echo.Nou ben benieuwd.Probeer straks nog even te spieken maar heb een drukke dag voor de boeg..Tot later
Hoi Dames! Allereerst wil ik Lotje even sterkte toewensen want zij zit volgens mij ontzettend in spanning! Getsie zeg! Wat zeiden ze in het ziekenhuis? Nou ik meldt me hier ook even! Vanmorgen net positief getest! Ik was al een week overtijd, maar dat was ik vorige ronde ook. Toen ook veel testjes gedaan, maar negatief! Nu had ik toevallig nog ééntje liggen daar kwam ik pas laat achter en ik had zoiets, ach ik word wel weer ongi deze week. Dus niet getest. Nu vanmorgen had ik zoiets, hé! Er ligt nog 1 zw.test, ach ik ga maar testen want dan voorkom ik teleurstelling als ik straks weer ongi wordt.. Ik was echt helemaaaaaaaaaaaaal overrompeld! Dit had ik niet verwacht! Oh my god! Ik ben toch echt zwanger! Twee dikke strepen! Manlief is niet thuis en ik heb het ons zoontje van 8 maanden maar verteld hahahaa! Ik voel me echt geweldig! Het is toch ontzettend onwerkelijk, en het is een prachtige dag! Ik wens iedereen zo'n mooie dag toe! Gefeliciteerd met al jullie wondertjes!
Lotje hoe is het gegaan met je in het ziekenhuis? Ik zit hier voor te duimen dat alles goed is...wat is he ttoch vervelend die spanning! La douce welkom! Wat goed dat het net voor de mm toch raak was! Pina 123 welkom! Was je zoontje er blij mee Wat een verassing is het he als je het niet meer verwacht! Ik ga lekker van het zonnetje genieten