@Annie: Heb er geen last van hier.. Misschien ligt het aan het netwerk. Welk netwerk hebben jullie daar?
@Mila: dat huilerige heb ik ook op het moment. Ineens een huilmomentje en dan is het weer over. Die hormonen maken ons lichaam gek. @Annie: Ik heb er geen last van dat het forum traag is. Net even boodschapjes gedaan, lig nu uit te rusten op de bank, ben gesloopt. Was net bij de AH en daar zijn die dwergenpluchepoppen nu 2 halen 1 betalen. Kon het niet weerstaan om er 2 mee te nemen .
Morgen mag ik inenting halen tegen MG. Dus gelukkig wel deze week. Morgen moet ik ook nog ff naar vlos. @Annie, ben je weer goedgekeurd vandaag? Verder net weer 1,5 uur geslapen. Dat heeft me wel goed gedaan. Ben nu weer in mijn hum. Was waarschijnlijk dus gewoon te moe. Ik ga nog ff kleine boodschapjes doen. Missch. tot straks nog. Ik mis Lafo trouwens. Hoe is het met je schoonmoeder?
@koala, had het idd al wel eerder gehad maar dan was er vaak wel een aanleiding (vriendlief deed iets verkeerd of niet kunnen slapen) maar nu zat ik gewoon achter de laptop hihi. Vindt het zo raar van mezelf. Ken mezelf dan niet hihi. Maar gelukkig ben niet de enige
hee meiden, lees geen nieuw bevallingsnieuws??? (ichtus al bij de feb mama's gehoord) Hier gaat alles lekker.Esmee is tot nu toe echt een rustige meid. Vannacht twee keer voor voeding geweest dus dat was heerlijk. Ze zit al boven het geboortegewicht en de bv loopt super makkelijk, het aanhappen alleen nog wat gevoelig en heb de stuwing vandaag, helaas. Ben benieuwd wanneer de volgende gaat komen, er zijn er idd maar weinig die tot nu toe overtijd gaan. tot later
@Krumeltje: GEFELICITEERD MET JE DOCHTER, @Ichtus: GEFELICITEERD MET JE DOCHTER. beiden, geniet van de komende dagen en veel geluk met jullie princesje! @ALL, wat is er aan de hand, waarom is het hier zo rustig... Hier alles prima, ben alleen vandaag niet vooruit te branden. Maar we hebben een heel fijn weekend gehad. Hoop morgen of overmorgen een en ander terug te kunnen lezen. Wat dat betreft is het wel weer prettig dat het rustig is hier... Meiden fijne avond, tot snel. Liefs Lieve.
Daar ben ik weer en nu met een snelle verbinding. Het rare is dat de andere sites die ik bezocht gewoon snel waren. Alleen zp was traag. Ach, wat maakt het uit. Bij de vk was alles weer goed. En wat ik al had verwacht klopte helemaal volgens vk. Ze is flink gezakt! Zal ik volgende week nog voor controle moeten? Ik heb mijn twijfels.
Rustig, ja, dat is het nadeel dat er dan al zoveel bevallen zijn, ineens een stuk minder tijd. Ik lees wel alles mee maar reageren gaat ff wat minder. Ben benieuwd wie de volgende is.
Ichtus, eindelijk!!! Het is je ook zeker gegund na zo'n ellenlange termijn... Gefeliciteerd en nu lekker genieten met de kleine! Vrees dat het hier zo rustig is omdat alle bevallen meiden druk bezig zijn met hun mini-mensjes Hier ook hoor trouwens maar gelukkig slaapt onze Sophie heel goed (overdag dan...) dus dan heb je toch nog wel ns tijd voor zp. Nou, ik moet er wel mee stoppen nu want kraambezoek staat over 15min voor de deur. Ik duim echt voor nieuw babynieuws morgen! Wie is eigenlijk de eerstvolgende???
Hallo meiden Even snel een berichtje van mij, ik ga morgen rustig bijlezen. Wij zijn sinds gisteren weer thuis en alles gaat goed. Hier is een fototje van onze kleine man. Hij was 3750 gram en 53 cm.
Hé meiden. tuurlijk logisch, de 10 mama's hebben hun priorieiten bij hun wonders. Maar er moeten volgens mij ook nog 11 hoog zwangere dames geduldig afwachten en rond wachelen... Maar ja, soms kan dit forum ook wel heel veel van je nu nog vrij in te plannen tijd vragen, dus ook voor hen respect! Hier weer controle bij VK gehad, kleintje is wat gezakt, maar nog niet volledig ingedaald. Kan het koppie nog mooi heen en weer bewegen. Manlief heeft het ook gevoelt. Schrok alleen van de grootte... Vruchtwater is meer dan voldoende. En mijn baarmoeder kan nog een centimer groeien, dan komt 'ie tegen mijn ribben. We hebben zowel voor volgende week als de week erna, dus na de uitgerekende datum een afspraak gemaakt. Ook hier laten ze me tot 42 weken rond lopen... Zolang als ik me blijf voelen zoals nu, geen probleem. Morgen naar de Fysio, hoop dat 'ie wat aan mijn CTS kan doen, houd jullie op de hoogte, voor nu een goede nacht! Liefs Lieve
@Sheann: wat een lieverd zeg! Ik wil ook. @Lieve: Zo dan, kan je baarmoeder nog een cm groeien? Hoop dat je die afspraken allemaal niet meer nodig hebt.
Mila klinkt als een gezellige verjaardag!! En die emobuien zijn heeeeeel herkenbaar! Ik ben hier hoor niet bevallen nog, was de hele dag bij me schoonmoeder daar ging het ineens weer een stukje bergafwaarts en de ha zei dat ze waarschijnlijk vannacht zal sterven, maar ik vraag het me af, ze is zoooo sterk, maar het is beter voor haar van wel, oneerlijke strijd zo.... Sheann wat een schatje!!!!! Hier ook vandaag een heleboel opmerkingen gehad over mijn hoge buik...zie wel wat het te betekenen heeft, nog max 9 dagen!!! Lieve ik ben echt blij dat ik niet hoef te lopen tot 42 weken, wel fijn dat je dat niet erg vind! Rianne weet je al wat je gaat doen qua prik? Verder weet ik het even niet meer, ben echt bekaf vanwege alle emoties en spanningen. Morgen ook nog langs de dierenarts aangezien mijn hond al 2 dagen niet meer eet en heel raar doet, Amy is bovenop 'm gevallen en denk dat er toch iets gebeurt is.....kan er ook nog wel bij....
Ichtus en Krumeltje, beide gefeliciteerd met jullie kleine wondertje!! Heel veel geluk en liefde! Geniet lekker van deze bijzondere tijd. Mila, haha die emobuien heb ik ook opeens sinds 2 dagen, bah. Had het vooral gisteren, vandaag ging het op zich wel gelukkig. Lafo, jeetje net alsof je dat er nu ook nog wel even bij kunt hebben. Ik hoop dat het niets ernstigs is en dat je hond snel weer de oude is! Sheann, lief zeg!!! Debie en Susan, ja zodra die kleintjes er zijn draait het snel alleen om eten, poepluiers en natuurlijk heeeel veel kroelen en knuffelen ! Annie, hier is de kleine al 2 of 3 weken volledig ingedaald maar zit er dus ook nog steeds .... het is dus geen garantie dat de bevalling nu snel komt. Al hoop ik het voor jou natuurlijk wel. Hier een heerlijk rustig dagje gehad. Kleine meid was bij opa en oma dus heb lekker tot 10 uur tv liggen kijken in bed, daarna rustig aan wassen nog de laatste dingen opgehaald bij het kraampunt, boodschapjes gedaan, al wat kleine sintinkopen en daarna nog even dvd-tje vanuit bed gekeken en daarna met vriendinnetje uiteten geweest. Gezellig! Verder momenteel uit mijn bed verbannen aangezien m'n dochter niet kon slapen en zij nu op mijn helft van het bed ligt en ik hier gewoonweg niet meer tussen pas met m'n dikke buik. Dus zodra ze in slaap gevallen was ben ik er uitgeslopen. Zo maar proberen op de bank te slapen en anders haar maar gaan overleggen in haar eigen bed (met het hele grote risico dat ze wakker wordt :x). Meiden, ik hoop dat er morgen weer nieuw babynieuws is. Spannend! Liefs Cindy
Goedemorgen dames! Wat een rust hier nog. Of ligt iedereen te bevallen?? Ik ben vandaag precies 40 weken, maar alles is helaas nog helemaal rustig. Gisteren even een rotdagje gehad. Vorige week dan te horen gekregen dat vriend z'n contract niet verlengd wordt. En aangezien hij nog 8 weken aan vrije dagen heeft staan, wou hij weten wat ze gaan doen. Of nu stoppen, of uitbetalen. Nou er is nog werk zat, dus hij wil graag dat hij door blijft werken, en ze willen PROBEREN om in 2 keer zijn overuren te betalen. Maar aangezien het niet zo goed gaat, zijn wij dus bang dat we dadelijk helemaal NIETS hebben. Lig er snachts gewoon wakker van. Bleh. Waarom nu???? Straks maar eens even langs het UWV om te vragen hoe alles in elkaar zit, misschien dat me dat nog een beetje helpt. Gisteren weer op controle geweest bij VK. Hier laten ze je ook gewoon lopen tot 42 weken. Wel gaan ze bij 41 weken proberen te strippen. Verder laten ze liever de natuur z'n gang gaan. Verder was alles helemaal goed. Zelfs m'n bloeddruk was weer gedaald. En dat zagen ze graag zei ze. Weer afspraak gemaakt voor volgende week dinsdag. Maar hoop dat ik daar niet meer heen hoef!! Laat de kleine maar komen!! Heb ook even gevraagd wat zij vond wat ik moest doen met de mex.griepprik. En ze zei dat ze niet kon zeggen of ik het wel of niet moest doen, maar haar advies was om het wel te doen. Zij zegt ook, je weet niet hoe lang het nog duurt, en je hebt nu zelf minder weerstand, en je zit er niet op te wachtten om nu ziek te worden. En het voordeel was, dat als ik me nu laat enten, de kleine de eerste paar maanden ook beschermt is. Dus ik ga vanmiddag de prik halen!!! Groetjes Rianne
@Shean Wat een schatje! @Rianne Bah wat vervelend dat je die zorgen er nu bij hebt! Hoop dat je snel iig duidelijkheid krijgt! @Cindy En nog lekker kunnen slapen? Drukke dag had je gisteren! @Lafo Erg vervelend allemaal! Hoop dat de situatie met je hond meevalt! *Knuf* @Lieve En? Hoe ging het bij de fysio? @Maaike Zag foto's van Roos op Hyves! Wat een schatje! Die foto met der broer is ook erg leuk! @andere moeders Fijn dat het met alle kindjes zo goed gaat! @hier Hebben jullie ook zo'n last van steken in je onderkant? Gisteren was het hier echt niet normaal, en ze was druk!! Ze is echt uren aan het schoppen geweest, deed af en toe ook goed zeer i.c.m. die steken. Volgens mij zijn dat indalingsweeen, maar ze ligt al klaar voor de start! Kan je dat dan ook nog hebben?
@Sheann: wat een lieffie. @Maaike: ik zag ook net de foto's op Hyves. Echt lief. @Amore: die steken in m'n onderkant heb ik al een aantal dagen en worden steeds erger. Bij mij is het echt een 'zwaar' gevoel en als die kleine beweegt dan zit ik niet meer prettig. @Lafo: wat een gedoe allemaal zeg.
Late november 2009 babies: 29 oktober Nora Sophie - 3500 gr - 52cm - 36,5 wk - Dochter van Brenda1122 03 november Rosanne - 3320 gr - 49 cm - 38 wk (KS) - Dochter van Ringeding 05 november Jaro - 3640 gr - 51 cm - 39,3 wk - Zoon van Sterretjes82 06 november Xander - 2500 gr - 47 cm - 38,1 wk (KS) - Zoon van Koffieleutje 06 november Sophie Isabel - 3078 gr - 47 cm - 37,3 wk (KS) - Dochter van Susan79 10 november Zinzi - 3170 gr - 49 cm - 38,3 wk (KS) - Dochter van Manonn 11 november Esmee - 3670 gr - 50 cm - 39,5 wk - Dochter van Debie 12 november Lune Anna - 3890 gr - 50 cm - 39,1 wk - Dochter van Krumeltje 13 november Kyano Jayden - 3750 gr - 53 cm - 39,2 wk - Zoon van Sheann 13 november Roos - 3444 gr - 49 cm - 38 wk - Dochter van Maaike1977 Er zijn 7 meisjes geboren! Er zijn 3 jongens geboren! Uitgerekende data: 12 november - Faye24 17 november - Riannetja 18 november - Lafo 20 november - Cindy1975 21 november - loontje24 23 november - Amore1 24 november - Koala28 25 november - Annie1979 26 november - Angelique72 27 november - Mila77 27 november - Lievekylian Buddy's Sterretjes - Lafo Manon - LieveKylian Riannetja - Loontje24
Amore: Die steken onderin heb ik ook al een week. En het wordt steeds erger. Heb het vooral s'avonds. Geloof ook niet dat het indalingsweeen zijn... Mijn kleine ligt al 2 weken vast in bekken, dus dan kan dat toch niet meer??
Hier dus idd precies hetzelfde. Het is voornamelijk 's avonds.. Zouden het voorweeen zijn? Soms doen ze zo zeer dat ik denk, hmmmm, die bevalling kan best heftig worden