Late november 2009 mama's (vanaf 15 nov)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lotje2, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koala28

koala28 Niet meer actief

Dat denk ik ook af en toe. Als dit al heftig is, hoe moeten de echte weeën dan niet aanvoelen!

Ik krijg nu steeds meer last van krampjes.
    Heb sinds gisteravond ook mega dunne ontlasting (sorry voor de smerigheid :)).
    Hopelijk zet het door en is het niet weer over na 2/3 dagen.

2. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Cindy, heb ik nou goed begrepen dat jij als hoogzwangere op de bank heb moeten slapen?!

@meiden met steken/voorweeen, hopelijk zet het snel door want er mag wel weer babynieuws komen!!!! :D

3. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    Hoi hoi,

Tis idd wel rustig hier. Ik ben vandaag veel onderweg geweest dus kan nu pas ff reageren.

@Lafo: Veel sterkte zeg. Het zit je ff niet mee. Al met de hond naar dierenarts geweest?

@Riannetja: Vandaag is due date voor jou. Kom maar op dan. We kunnen wel weer beebnieuws gebruiken.

@steken: heb ik hier af en toe last van. Heb meer last van harde buiken.

@all: vanmorgen inenting tegen MG gehaald. 10 dec. is 2e prik maar ze zei ook dat het bij mij natuurlijk ook aan bevallingsdatum ligt. Heb trouwens nergens last van. Ook geen stijf gevoel of iets maar goed kan misschien nog.
    Daarna ff geshopt voor nog wat dingetjes en vanmiddag naar vlos geweest. Ze is eindelijk compleet ingedaald, joehoe. Vind ik toch fijner idee. Hoef nu dus ook niet meer plat te liggen als vliezen breken. Voor volgende week weer afspraak gemaakt maar ze zei ook: misschien is het niet nodig ;) hihi. Hoop het maar. Was trouwens een kilo afgevallen. Ze vroeg nog of ik ziek was geweest maar nope... Ben nu dus iets van 7 kilo in totaal aangekomen! Maar ja, beeb heeft altijd goed gegroeid dus dat was gewoon goed.
    Daarna nog ff naar Prenatal geweest (hebben ze express gedaan zo dicht bij de verloskundige praktijk een Prenatal haha, al die moeders in spe lopen gelijk door)

Ik ga nog ff opruimen hier. Heb wel n goeie dag. Vannacht ook wel aardig geslapen, ook altijd fijn.

Grtz.

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Meiden even snel mijn schoonmoeder is vanmiddag overleden.
    Ben aan de ene kant erg opgelucht want het was een oneerlijke strijd.
    Maar aan de andere kant komen er ook zware tijden aan, crematie etc.
    Had de laatste weken me wel anders voorgesteld, maar zo is het leven.
    Ik ga nu even op de bank liggen en reageer later nog wel even.

5. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Oh Lafo, gecondoleerd! Je zag het inderdaad al aankomen, maar toch blijft het moeilijk. Sterkte!
    En hoe is het met je hondje afgelopen? Daar moest je toch mee naar de dierenarts?

Steekjes en krampen vallen hier wel mee. Meer last van harde buiken.
    Dunne ontlasting? Oei, ze zeggen altijd dat je lichaam zich leegmaakt voor de bevalling. Spannend Koala.

Vanmiddag echt even een paar uurtjes geslapen. Eigenlijk wil ik niet te lang 's middags omdat ik 's nachts al zo slecht slaap. Maar je weet nooit wanneer de bevalling gaat beginnen en hoe lang het gaat duren, dus pak nu iedere minuut.

6. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    @lafo: gecondoleerd. Veel sterkte deze tijd....

7. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Lafo, sterkte meis de komende tijd. Voor jou, maar ook voor je man en Amy.

8. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    @Lafo, gecondoleerd. Heel veel sterkte meid. Wat zit leven en dood dan dicht bij elkaar he, oneerlijk.

9. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    Lafo, gecondoleerd met je schoonmoeder. Sterkte meid!

10. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    #4010 LieveKylian, 17 nov 2009
    Laatst bewerkt: 17 nov 2009
    Lafo, gecondoleerd. Heel veel sterkte de komende dagen!
    Zo had je je laatste loodjes inderdaad nooit voor kunnen stellen...
    Hoop dat jullie met zijn drieeen en de verdere familie steun bij elkaar kunnen vinden...
    Spannend wat deze emotie met een hoogzwanger lichaam doet,
    ik denk aan je, nogmaals heel veel sterkte.
    Liefs Lieve

11. Cindy1975

Cindy1975 Bekend lid

8 okt 2006
    551
    0
    0
    @ Lafo, ik wens jou en je vriend heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd. Gecondoleerd.

Liefs Cindy

12. loontje24

loontje24 Niet meer actief

@Lafo: Gecondoleerd meid! Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!! Lijkt me idd erg verwarrend allemaal!!

Liefs

13. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    lafo; gecondoleerd, heel veel sterkte komende periode.

14. koala28

koala28 Niet meer actief

Lafo, gecondoleerd. Heel veel sterkte!

15. riannetja

riannetja Actief lid

24 mrt 2009
    192
    0
    16
    Lafo: Gecondoleerd!! Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Meiden heel erg bedankt allemaal voor jullie medeleven!

Lieve ik ben ook erg benieuwd wat voor uitwerking dit alles op de beeb heeft, ben erg benieuwd hoe mijn keuring vrijdag bij de gyn verloopt (bloeddruk etc)
    Ik ben toch wel bang dat de beeb er allemaal iets van meekrijgt en houd angstvallig iedere beweging in de gaten.
    Sowieso voel je ze nu al minder omdat de ruimte beperkt is en dat maakt het wel lastig....

Hoop dat de beeb zich nog even niet meld, eerst maar de crematie en daarna bevallen.
    We weten morgen wanneer de crematie is, ik hoop zaterdag.

Trusten allemaal, ik wacht nog even op mijn ventje...

17. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Lafo, gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd.

18. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    Ik heb net de wijkverpleegkundige van het consultatiebureau op visite gehad. Kwam voor de intake van Rosanne. Ik vertelde dat Rosanne lekker doorslaapt 's nachts, dat vond ze mooi om te horen (vannacht van half 12 tot half 7 geslapen!!!:)). Ik hoef haar ook niet 's nachts wakker te maken voor een voeding, dat haalt ze overdag wel in (ze krijgt ook weer de lekkere bolle wangen, dus dat komt inderdaad wel goed).
    Morgen gaan we even naar het inloopspreekuur om te wegen. Ben benieuwd hoe zwaar ze is....

Zijn er nog meiden aan het bevallen??? Of zitten ze allemaal te wachten op wat nog komen gaat.

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Dat is snel Ringeding, Amy sliep ook door vanaf 2 weken!
    Maar ik hoorde toen al dat het uitzonderlijk was!

Ja meiden het is zo rustig, waar zijn jullie allemaal?

Crematie is maandag pas helaas....hoe eerder hoe beter dacht ik zo, maar het is niet anders.

20. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    #4020 Sterretjes82, 18 nov 2009
    Laatst bewerkt: 18 nov 2009
    @Lafo, Ik hoop dat je meisje tot na de crematie blijft zitten! Ik wil je nogmaal sterkte wensen. Wat een rot tijd voor jullie :(!

Hoi meiden,

Hier is het momenteel druk,druk,druk. Heb vandaag het idee dat ik van het ene kind naar het andere kind vlieg.
    Ben gelukkig niet moe dus dat scheelt.
    Het gaat de ene dag ook beter dan de andere. Moet even een ritme zien te krijgen.
    Jaro slaapt prima en blij dat hij nu maar 1 keer per nacht komt. Hij krijgt s'ochtends rond 7 uur een voeding en slaapt dan door tot een uur of 10/11. Gelukkig slaapt Noëlle ook door tot 8 uur dus kan ik nog even blijven liggen. Jaro is nogal een hongerige baby dus op advies van cb hebben we friso normaal vervangen door friso extra en merk dat hij nu na een voeding wat meer verzadigd is.

Nou genoeg over voedinkjes want daar houd niet iedereen zich mee bezig!

Gaat er nog iemand bevallen vandaag???

Deel Deze Pagina