Lieve ladies, Ik heb even niet bijgelezen, maar ik ben even voorgedrongen! Gisteren om 09.36 uur ben ik bevallen van een zoon Roan. Hij woog 4070 gram en is 52 cm lang. De avond ervoor begonnen de weeen om 21 uur ongeveer, maar dat was nog goed te doen en om de 8 a 10 minuten. Dit ging de hele nacht door dus niet geslapen en vanaf 6 uur werden ze wel heel pijnlijk. Om 8 uur de vk gebeld en die kwam om 8.35 toen had ik al 8 cm. dus gelijk naar ziekenhuis (ivm totaal ruptuur bij de 1e). Na 21 minuten persen en een knip om een nieuwe ruptuur te voorkome,n, is Roan geboren. Omdat hij niet op temperatuur was, moesten we blijven maar om 16 uur mochten we toch naar huis. Meiden die nog moeten, succes! Liefs Cindy
Yesss weer een baby Cindy van harte gefeliciteerd met jullie zoon Roan Eindelijk weer eens een jongen!! Gelukkig deze keer geen totaal ruptuur!!! Roan leuke naam ook, zag dat die erg populair is ook bij de nov mama's in het andere topic! Mila dank je wel meid! Lief van je! Mijn man is ook hele dagen met mijn schoonvader om alles te regelen en hem op te vangen, het zijn idd rare dagen maar het is niet anders! Jij veel plezier vanavond met puffen!!! Verder hier geen byzonderheden!
Late november 2009 babies: 29 oktober Nora Sophie - 3500 gr - 52cm - 36,5 wk - Dochter van Brenda1122 03 november Rosanne - 3320 gr - 49 cm - 38 wk (KS) - Dochter van Ringeding 05 november Jaro - 3640 gr - 51 cm - 39,3 wk - Zoon van Sterretjes82 06 november Xander - 2500 gr - 47 cm - 38,1 wk (KS) - Zoon van Koffieleutje 06 november Sophie Isabel - 3078 gr - 47 cm - 37,3 wk (KS) - Dochter van Susan79 10 november Zinzi - 3170 gr - 49 cm - 38,3 wk (KS) - Dochter van Manonn 11 november Esmee - 3670 gr - 50 cm - 39,5 wk - Dochter van Debie 12 november Lune Anna - 3890 gr - 50 cm - 39,1 wk - Dochter van Krumeltje 13 november Kyano Jayden - 3750 gr - 53 cm - 39,2 wk - Zoon van Sheann 13 november Roos - 3444 gr - 49 cm - 38 wk - Dochter van Maaike1977 18 november Roan - 4070 gr - 52 cm - 39,5 wk - Zoon van Cindy1975 Er zijn 7 meisjes geboren! Er zijn 4 jongens geboren! Uitgerekende data: 12 november - Faye24 17 november - Riannetja 18 november - Lafo 21 november - loontje24 23 november - Amore1 24 november - Koala28 25 november - Annie1979 26 november - Angelique72 27 november - Mila77 27 november - Lievekylian Buddy's Sterretjes - Lafo Manon - LieveKylian Riannetja - Loontje24
Cindy; VAN HARTE GEFELICITEERD met jullie zoon, Roan. Mooi naam! Gaat alles nu goed, houd hij zijn temp? Geniet van de komende dagen, en heel veel geluk met dit mannetje! Liefs Lieve
Cindy; Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Lekker genieten nu. Vandaag bij de ha geweest voor de griepprik. Aan mijn ha gevraagd hoe het zit met gezinsleden en mijn ha zegt dat wanneer de kleine geboren is mijn man een oproep krijgt. Dit gaat via de GGD. De ha van mijn man is gewoon niet op de hoogte. Ik heb trouwens wel een gevoelige arm. Precies in een spier geprikt waarschijnlijk. Ohhhh, ik ben het zo zat nu en wil ook mijn kleine meid in mijn armen hebben. Buik is zo gespannen. Vanavond naar de nieuwe babyzaak geweest. Was hij gesloten ivm besloten feest. Lekker is dat! Hadden ze niet aangegeven. Klacht al doorgegeven, want is een zaak van een bekende van mij en daar weer een vriendin van. Zij was dus daar binnen. Hij ziet er wel super uit. Ik ga morgenmiddag nog maar een poging wagen, maar eigenlijk hoop ik dat ik niet kan ....
kom ik je misschien wel tegen annnie,ga vanmiddag ook ff kijken als alles meezit. cindy van harte met jullie knul
Jullie maken me nieuwsgierig meiden, altijd leuk een nieuwe babywinkel in de buurt! Annie je arm is in het begin altijd even gevoelig, trekt wel weer weg. Ik heb echt mega veel slijm verlies, jullie ook meiden? Ik vraag me af of ik uberhaupt ooit een slijmprop ga verliezen, want volgens mij is dat nu al bezig.
@Cindy: Hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon!! Geniet er lekker van!! @Annie: Oh zie, toch wel. Glukkig maar!! @Lafo: Ben wel de hele tijd aan het opletten of ik iets van slijm zie, maar hier nog helemaal niks!! Zou het dan toch gaan beginnen bij je nu? Jij bent wel bijna aan de beurt he haha...Nou hopen maar!! @All: Hier nog helemaal niks Alleen de laatste 3 dagen heel vaak wakker. Ben echt wel om de 2 uur wakker om te plassen... Errug vervelend. S'middags kan ik ook nie echt meer slapen. Verder voel ik eigenlijk nog geen veranderingen hier. Maar dat zegt ook weer niks, want gister was iemand die ik ken bij de vk en die is om half 1 naar het ziekenhuis gegaan en om half 3 had ze haar kleintje in de armen, terwijl ze alleen maar beetje last van haar darmen had sóchtends. Dus we gaan maar weer wachten hier. Word wel heerlijk weer he. Misschien nog ff lekke der uit vandaag! Fijne dag meiden!! Liefs
Goodmorning! Hier voor de 3e keer op rij heerlijk geslapen. Wordt wéér wakker met buikpijn, maar weeën heb ik nog steeds niet gehad Wordt er zo langzamerhand beetje gek van. Steeds die onzekerheid of het nou wat is... Hier volgens mij geen slijmverlies (hou het ook goed in de gaten ), wel veel afscheiding.. Pfff niet normaal. Nou fijne dag ladies! X
Slijm/afscheiding, sorry vies praatje maar het zijn echt klodders, denk toch echt dat het een gedeelte is van de slijmprop... Volgens mij ben ik 'm van Amy ook nooit echt verloren en weet dat ik bij haar ook heel veel slijmverlies had. We zullen het zien wat het teweeg gaat brengen, hier geen gerommel zoals bij jullie dus wat dat betreft wel allemaal rustig. ik voel de beeb wel steeds minder, weet dat het gebruikelijk is omdat ze minder ruimte hebben, maar hou het wel angstvallig in de gaten, gelukkig vanmiddag weer controle! Ben benieuwd naar mijn bloeddruk....
@Cindy: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!! Heel veel geluk samen! Hier is alles nog rustig. Vannacht weer heerlijk geslapen. weer maar 1 keer eruit geweest om te plassen. Vanmorgen om 9 uur opgestaan Hier ook wel last van afscheiding, maar niet niet echt zoveel slijm. Mijn gevoel zegt dat het bij mij nog wel ff duurt voor ik beval. Wordt vast pas eind volgende week Vandaag lekker rust dagje. Gisteren zo druk geweest...
@Lafo: ik heb precies hetzelfde als jou. Gisteren onwijs veel slijm verloren. Om een uur of 21:00 kreeg ik ineens behoorlijke krampen die ik moest wegpuffen. De krampen straalde uit naar m'n rug en benen. Ik dacht: nou, het is begonnen. Maar om een uur of 3 vannacht waren de krampen ineens weer weg. Heb nu weer hele lichte krampjes en een ontzettend zwaar gevoel van onderen (of de kleine er zo uit kan vallen). Ik zit te twijfelen of ik voor de zekerheid de VK zal bellen. Ook omdat de laatste keer slijm gisteren onwijs zoet rook. Ik weet het even niet meer. Ik hoop dat het echt vandaag doorzet want wordt hier een beetje tuureluurs van.
Hi meiden, Bedankt voor jullie lieve felicitaties! Alles goed hier. Hij houdt zijn temp op 1 keer na goed op niveau dus dat gaat ook goed. Borstvoeding begint ook een beetje op gang te komen. Slijmprop heb ik bij Dewi wel verloren maar deze keer niet, dus als het uitblijft wil het niet zeggen dat het nog niet komt . Koala, spannend hoor meid. Andere meiden, kop op jullie kunnen het!!!!!!! Liefs Cindy