Late november 2009 mama's (vanaf 15 nov)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lotje2, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik herken me er helemaal in. Geen sorry zeggen!
    Een ding; alles is weer aan kant dus als je nu begint is het een fijn idee.
    Mijn mannetje is werken tot laat. Ik vond het vanmorgen gewoon een beetje eng toen hij de deur uit ging. Vooral omdat ik zo'n buikpijn had en misselijk was.
    Maar wat jij schrijft heb ik ook. 's Avonds denken, zal ik vannacht beginnen en als je wakker bent dan denk ik weer dan vandaag.

Om gek van te worden gewoon!

2. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    Dacht laat ik maar weer eens online gaan; kijken hoeveel baby nieuws. Niet één... Waar blijven onze dametjes en heertjes...
    Ik ben zo nieuwsschierig naar wanneer hij of zij zich gaat melden, herken voor het slapen gaan... En na het wakker worden... Stom hè!
    Lees later even bij om dan ook direct te reageren.
    Hier nog geen enkele voortekenen... Liefs Lieve

3. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ook jij dus nog wachtende!?!
    Ik weet ook niet of het voortekenen zijn bij mij hoor. Maar ergens hoop je het wel.

4. loontje24

loontje24 Niet meer actief

Hee meiden,

Hier nog 1 waar het maar nie op gang komt en ook het slapen gaan, wakker worden gedoe heeft. Vreselijk dat wachten zeg!! Ook helemaal zat dus!!
    Gut Riannetje, dat je nog zoveel gedaan hebt vandaag!! Dat hoef ik nie te proberen, dan heb ik overal last van! Ben blij dak vandaag nog ff lekker naar buiten ben geweest. Was heerlijk weer!!
    Meiden met kids, fijn dat het allemaal lekker gaat! Hoop dat het voor ons ook snel gaat gebeuren!!

Liefs

5. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    kan me voorstellen dat jullie het helemaal zat zijn. succes met de laatste loodjes.

annie ben geweest,leuke zaak maar vind het veelste duur allemaal, echt alleen maar merk.

6. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    @Annie;
    Ik snap het helemaal hoor, dat je het zat bent! Geniet ervan zeggen ze dan, Annie denkt; Heeft wel lang genoeg geduurd! haha!
    Ik had dat ook hoor, ik had 'gek' geworden als ik nog veel langer moest wachten! Dat was dan ook wel een voordeel van de keizersnee,
    dat ze gehaald is met 38weken&3dagen.

Houd vol/ Houd je taai meis!
    Ik hoop dat jullie meisje zich snel meld!
    Zinzi krijgt Friso voeding.

@Maaike;
    Ik zie het gewoon eventjes aan. Ik bied nu 95cc aan. Ze drinkt de ene keer 90 en de andere keer 95, maar meestal 95.
    Ik ben best voorzichtig, omdat we eerst teveel gaven blijkbaar, omdat ze dus veel terug gaf.
    Daarom moesten we van de kraamverzorgster voorzichtig aan doen. Nu gaat het harstikke goed, en geeft ze niet terug.
    Ach, komt wel goed. Het zal zichzelf wel wijzen.

Je bent lekker eventjes naar buiten geweest, lekker hoor!
    Ik ben net ook een rondje wezen doen, even naar de supermarkt (hier 10min vandaan) Was echt heerlijk, na +/- twee weken geen frisse lucht te hebben gehad.

Ja, Je moet nu inderdaad de aandacht verdelen. Hoe vind Luuc het, om grote broer te zijn?
    Wel een leuke namencombinatie trouwens; Luuc & Roos!
    Nou geniet van je kids meid!

Succes met de boodschappen doen!

@Rianne;
    Zo! Bezige bij'tje ben jij zeg! Knap zeg, dat je dat allemaal nog kan, terwijl je hoogzwanger bent!

Ik hoop voor je dat het snel gaat beginnen meid, snap dat je 'gek' begint te raken! Althans, het gevoel .. haha!
    Houd vol! Dikke knuffel!

@Lieve;
    Jammer zeg, nog geen voorteken..
    Ik hoop dat julie wondertje zich snel meld!!

@Loontje;
    Gossie gossie, nummertje 3 waarbij de babe zich nog niet wilt melden..
    Baaaaaaaaaaaalen! Ik ga heel hard duimen voor je meisss!
    Knuffel!

@Debie;
    Naar welke winkel ben je geweest, ik lees alleen maar merk?
    Ik ben gek op merkjes! hihi!

@All;
    Heerlijk naar buiten geweest. Dat was lekker zeg! Even een frisse neus, even het huis uit!
    Het ging prima! Zinzi lag heerlijk, af en toe haar oogjes open, en dan weer dicht!
    Ik was wel blij bij thuis komst, ik voelde heel goed dat ik vloeide, komt vast door het eind lopen, want het was juist net beetje aan het ophouden.
    Me wond begon ik ook te voelen, dus was precies (ver) genoeg!

Ik ga er vandoor! Prettig weekend!
    Zinzi ligt lekker op me schoot, ga even lekker met de pootjes omhoog, tv kijken!
    Na het eten visite, dus nog even 'genieten' van de rust!

Liefsss!

Ps; Ik hoop dat als ik de volgende keer online kom, zal maandag wezen denk ik. Morgen veel kraamviste, .. dat er dan BABY NIEUWS is! hihii

7. loontje24

@Manonn: ik hoop ook dat je dan beeb nieuws leest!! Fijn dat je lekker ff buiten bent geweest! Lijkt me idd ook wel vreselijk dat je dan ff tijdje nie naar buiten kan. Je had er lekker weer bij en glukkig was het nie te ver! Veel plezier vanaaf en denk aan jezelf he!! Nie teveel doen!;)

8. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    Ik weet niet meer wie het vroeg, maar de vraag was hoe meiden met een KS herstelde....

Ik heb niet echt heel erg veel last gehad van de wond. Wel van mijn buikspieren (denk ik). Als ik vanuit bed wil opstaan, dan voel ik een brandende stekende pijn links. Dit blijft dan lekker nazeuren.
    De wond geneest heel goed. Had verwacht dat het problemen zou geven, maar gelukkig niet dus.

Vandaag lekker met z'n drieen de stad in geweest. Hebben slaapzakje gekocht, want Rosanne schopt zichzelf steeds onder de dekens vandaan.... Was wel erg moe dat we thuiskwamen, maar had niet veel pijn, dus dat ging wel.
    Rosanne is een erg tevreden meisje. Slaapt 's nachts 8 uur achter elkaar. Moet er wel op letten dat ze overdag dan aan haar aantal voedingen komt.. maar ze slaapt steeds zo lekker. Vind het eigenlijk zonde om haar wakker te maken. Vandaag heeft ze nog maar 3 voedingen gehad. Straks dus maar wakker maken, zodat ze nog wat voedingen krijgt...... Iemand ook een kindje die zo lekker tevreden is en daardoor niet aan het aantal voedingen komt? (gisteren heeft ze trouwens vanaf 6 uur 's avonds elke ander half uur aan de borst gedronken. dat was voor mij best wel vermoeiend)

9. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    *********buddy nieuws van lafo***********

Wij zijn vanmiddag trotse ouders geworden van een dochter genaamd Britt CHarlotte. Ze weegt 4160 gram en alles gaat super. Morgen mogen we weer naar huis

Lafo en man gefeliciteerd met jullie dochter!

10. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Meiden die nog niet zijn bevallen, echt heel veel succes!! Ook ik kan me goed voorstellen dat jullie het nu wel zat zijn... Al ongeveer de helft is hier al bevallen, jullie zien allerlei leuke foto's langskomen en inmiddels zijn of de 40 wkn al bereikt, of is naderend, ongemakken worden steeds groter (en heviger) dusssssss......ja, tijd voor de kleintjes om geboren te worden!!

Manon, ik krijg er bij Sophie absoluut geen 95cc in hoor per voeding! Wij zitten nu gemiddeld op 60/70 cc per voeding terwijl ze 100 zou moeten krijgen maar ja, er gaat gewoon niet meer in! Ze komt gelukkig wel (rustig aan) aan in gewicht dus dat is dan wel fijn. Om deze reden moeten we dus ook a.s. donderdag met haar naar het cb voor een extra weging.
    Helaas heeft onze Sophie enorm veel last van darmkrampjes, en dan vooral 's nachts!! Vannacht had ze er zoveel last van dat ze hysterisch aan het huilen was (ruim 2 uur lang) en zelfs haar broek had uitgeschopt! Kun je nagaan!! Nu hebben we vandaag van Solgar ABC Dophilus gekocht; schijnt heel goed te werken tegen darmkrampjes (beter dan Infacol). Daarnaast hebben we kamillethee gekocht zodat we dat tussendoor kunnen geven als ze zuigbehoefte heeft maar nog niet toe is aan nieuwe voeding (want dat zou de darmkrampjes alleen nog erger maken en kamille verzacht juist), en mn zus heeft me laten zien hoe we haar met hydrofiele luiers kunnen inbakeren zodat ze hopelijk ook wat rustiger kan slapen/liggen in bed zonder zo enorm te trappelen met dr benen of te zwaaien met dr armen. We zijn iig goed voorbereid voor aankomende nacht want vannacht konden we pas rond 4-en gaan slapen!!! :( Gelukkig komt ze dan pas tegen half 9/9uur dus dat scheelt weer.

Hoop niet dat 1 vd beebjes hier ook darmkrampjes zal krijgen want dat is echt niet leuk! Het is zo zielig voor zo'n kleintje...zit zich dan echt helemaal gek te maken ook.

Ik ga ook maar ns met de pootjes omhoog... Tot later!

11. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Lafo en lafoman, gefeliciteerd met jullie dochter Britt!! Gelukkig hoefde je niet ingeleid te worden, alleen misschien wel lastig/dubbel nu met de begrafenis/crematie (?) van a.s. maandag..........
    Uiteindelijk is het dus toch niet jullie laatste weekend geweest met zn 3-tjes ;)

12. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    Lafo: Gefeliciteerd met jullie dochter.. Weer een meid erbij...

13. loontje24

@Lafo en lafoman: Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! Zo snel kan het dus gaan... Gister nog aan het shoppen en nu een kleintje! Dat geeft me weer beetje hoop! Idd wel een beetje dubbel denk ik voor maandag! Probeer iig maar lekker te genieten en sterkte maandag!!

Liefs

14. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Lafo: Gefeliciteerd met jullie dochter! Hoop snel foto's te zien. Kan ik weer lekker zwijmelen, want de onze heeft er nog geen zin in.
    Sterkte maandag!

Iemand vroeg om welke babyzaak het ging met die merkkleding. Dit gaat om de nieuwe zaak BBBoulevard in Spijkenisse.
    Debie; inderdaad veel merkkleding, maar wel een mooie zaak!
    Zo vond ik Babypark ook mooi, maar wel vrij prijzig. Wij hebben alles van de Babydump.

Nou ik ga maar weer hopen dat er iets gaat gebeuren snel. Ik wil ook zo graag!
    Fijne avond, ik kom straks nog wel even kijken.

15. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Wiehoe!! Ik miste Lafo al vandaag :)
    Van harte met Britt! Geniet er lekker van met zijn vieren, ondanks het dubbele gevoel wat er nu wel zal zijn!

16. koala28

koala28 Niet meer actief

@Lafo: gefeliciteerd met jullie dochter!!!!
    Toch nog snel bij jou doorgezet.

Helaas hier nog niets, ben het ook zat.
    Ik vind het bewonderingswaardig dat sommige van jullie nog zoveel kunnen doen. M'n lichaam trekt het echt niet meer als ik boodschappen ga doen of wil schoonmaken. Kan normaal niet stilzitten, ben altijd bezig maar nu noodgedwongen stil zitten en niet zelf dingetjes kunnen doen valt me echt zwaar.

17. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Late november 2009 babies:

29 oktober Nora Sophie - 3500 gr - 52cm - 36,5 wk - Dochter van Brenda1122

03 november Rosanne - 3320 gr - 49 cm - 38 wk (KS) - Dochter van Ringeding

05 november Jaro - 3640 gr - 51 cm - 39,3 wk - Zoon van Sterretjes82

06 november Xander - 2500 gr - 47 cm - 38,1 wk (KS) - Zoon van Koffieleutje

06 november Sophie Isabel - 3078 gr - 47 cm - 37,3 wk (KS) - Dochter van Susan79

10 november Zinzi - 3170 gr - 49 cm - 38,3 wk (KS) - Dochter van Manonn

11 november Esmee - 3670 gr - 50 cm - 39,5 wk - Dochter van Debie

12 november Lune Anna - 3890 gr - 50 cm - 39,1 wk - Dochter van Krumeltje

13 november Kyano Jayden - 3750 gr - 53 cm - 39,2 wk - Zoon van Sheann

13 november Roos - 3444 gr - 49 cm - 38 wk - Dochter van Maaike1977

18 november Roan - 4070 gr - 52 cm - 39,5 wk - Zoon van Cindy1975

21 november Britt Charlotte - 4160 gr - .. cm - 40,3 wk - Dochter van Lafo

Er zijn 8 meisjes geboren!
    Er zijn 4 jongens geboren!

Uitgerekende data:
    12 november - Faye24
    17 november - Riannetja
    21 november - loontje24
    23 november - Amore1
    24 november - Koala28
    25 november - Annie1979
    26 november - Angelique72
    27 november - Mila77
    27 november - Lievekylian

Buddy's
    Manon - LieveKylian
    Riannetja - Loontje24

18. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    @Loontje
    Zie net dat vandaag jou dag is/was.. Dat gaat m niet meer worden he vrees ik :(

@all
    Gaan er toch een aantal over tijd lopen denk ik... Ik ook vrees ik. Alle krampen en dergelijke zijn weer weg helaas :( Maar gelukkig hebben we wel beebnieuws gehad dit weekend :) Er is nog hoop!! :) Hihi. Hang on all..

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Hallo meiden...

Alle nieuwe mama's gefeliciteerd...

Aan de nog wachtenden.. Owh wat weet ik hoe zwaar het is.. 13 dagen te laat is Anna geboren, maar wat was ik het zat zeg.. Bijzonder hoe snel je dat nare gevoel kwijt bent op t moment dat de bevalling dan eindelijk begint en je natuurlijk daarna je wonder in je armen hebt...
    Cliche van het jaar..HET IS HET WACHTEN WAARD!!!...

Allemaal heel veel sterkte met de laatste loodjes en natuurlijk ontzettend veel succes wanneer de beebjes zich aankondigen...

@Loontje..meid.. vandaag was DUE DATE!!! zie ik.. balen dat je nog moet wachten... Hou je t nog een beetje vol???

@Annie.. ik heb mijn telefoon naast t bed hoor..hihihihi... Dus euh.. GO!!!!...zal t ook hier meteen plaatsen...(als niemand me voor is trouwens...hihihhi ;) )

Liefs... moi

20. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    Lafo en Man: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Lijkt me wel dubbel gevoel zo maar probeer er toch van te genieten.

Deel Deze Pagina