Yes. Babyneiuws. Lafo en Lafoman, van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid; Britt. Heel veel geluk met zijn viertjes. Hoop dat je haar morgen mee naar huis mag nemen. Zodat jullie een dagje met zijn viertjes hebben, voor de crematie van maandag. Heel veel sterkte! Jammer dat oma Britt niet heeft mogen ontmoeten. Liefs Lieve
Ik begin het ook echt zat te worden. En idd bij ieder krampje etc. denk ik van: zou het? Harde buiken beginnen nu ook echt toe te nemen maar ik heb toch het idee dat ik overtijd ga lopen. Hoop het echt niet maar ja.... Hier vandaag ook veel gedaan. Ook in de tuin bezig geweest. Alles weer winterklaar. Verder ook nog huishouden gedaan. Eind van de middag ff uurtje geslapen en nu voel ik me weer uitgeslapen. Heb afgelopen nacht van 1.45 tot 5 beneden gezeten en gelezen. Ging om 5 uur maar weer naar boven maar daar ook nog een uur wakker gelegen dus nachtrust was niet wat. Vriendlief wordt sinds vandaag steeds zieker dus snurken gaat ook steeds harder Dus belooft weer een leuke nacht te worden, ben ik bang. @ladies die nog moeten: we hoeven echt nog maar ff... (proberen om elkaar maar op te peppen ) @ladies die beebs al hebben: geniet er lekker van. Wij willen zo graag Ik ga nog tv koekeloeren. Grtz.
Ik zal je gelijk sms-en. Niemand zal je voor zijn, want jij bent en blijft mijn buddy! Ik hoop dat ik je snel op de hoogte kan brengen, maar ben bang van niet. Ik krijg steeds meer het idee dat ik met bijna 42 weken zal bevallen. Net als jij ! Liefs
@Amore en Ichtus: was idd mijn dag vandaag, maar dat gaat hem nie worden nee Had er ook nie echt op gerekend, maar hoop ook echt nie dat het zo lang als bij jouw duurt Ichtus!!! Heb echt respect voor je! Vind het nu al vervelend. Het gaat verder nog helemaal goed hier en geen tekenen ofzo. Wel beetje harde buiken en beetje last van mijn rug, maar hoop nie te snel meer dat het begint. Valt anders alleen maar tegen. We moeten elkaar idd maar beetje moed proberen in te praten. Bij Lafo is het ook heel snel gegaan in eens, dus het kan wel meiden!! Liefs
Hallo lieve meiden.. hier buddynieuws van ANNIE1979 vanmorgen een sms: IK BEN BEGONNEN!!.. kan nog wel even duren, maar iig zal beebje vandaag geboren worden!! Ik kreeg vannacht een pb dat rond half 5 waarschijnlijk haar vliezen zijn gebroken..ze verloor iig steeds vocht.. dus kan ook eenscheurtje zijn geweest.. Einde buddybericht MEID DIKKE KNUFF.. en je dacht nog wel dat t tot wk 42 ging duren.. hihihi.. Je gaat vandaag bevallen meid... Ik denk aan je.. en telefoon is dichtbij..ik ga toch nog nergens heen...
@Loontje.. was ook niet makkelijk hoor t volhouden, maar echt een keus heb je niet toch?? heb redelijk wat afgejankt en chagrijnig geweest hoor.. Vooral voor hubbie en kiddies niet leuk.. Maar je ziet t.. t ene moment denk je nog weken te meoten worstelen en t volgende moment breken je vliezen.. Annie dacht t ook.. zei t gister nog.. en nu is ze aan t bevallen..helemaal top!!!.. Hoop dat t een beetje snel gaat voor dr....
Goedemorgen dames, Ik meld me maar weer ff. Alles is nog steeds rustig :x:x @ Lafo: Gefeliciteerd met jullie dochter!! Heel veel geluk samen! @ Annie: Ooohh het is begonnen. Spannend!!! Ben benieuwd wanneer we nieuws krijgen!! @ Mila: Gatsie, vervelend dat je zo slecht hebt geslapen. Hier gaat het ook steeds met ups en downs. @ All: Hier vannacht ook weer een slechte nacht gehad. Ben echt iedere 2 a 3 uur wakker geweest. Maar mag niet klagen. heb de afgelopen 3 nachten zeer goed geslapen. En ook nu sliep ik gelukkig wel snel weer in. Hier is alles nog steeds rustig. Mijn gevoel zegt al heel lang dat het de 24e wordt. Ik hoop het maar!!!! Zal wel tegenvallen als het niet zo is Moet dinsdag ook weer naar de VK, en hier gaan ze vanaf de 41 weken strippen, dus daar hoop ik anders maar op, en dat dat dan ook helpt!! Iedereen een fijne zondag!! Groetjes Rianne
Yeah! Zet m op Annie! Alleen was je nog niet aan de beurt hihi. En dat elkaar steunen is ook snel over! Geintje hoor Vandaag weer babynieuws! Hier geloof ik alles nog rustig. Wel weer buikpijn, maar dat is nu ook al twee weken.. begint wel spannend te worden nu! Kzei altijd stoer: "Er is er nog nooit een blijven zitten". Maar begin nu toch te twijfelen :d Nou dames succes weer vandaag!
annie hier ook nog even veel succes zeg kom hier ook maar even verder schrijven bij de (vroege) nov mama's is bijna iedereen bevallen en tja ik loop nog steeds met dikke buik ben ook de 25e net als annie uitgeteld maar volgens mij wil deze dame er hier nog niet uit hoor hoop dat jullie het goed vinden dat ik even hier mee kom schrijven ook voor alle dames die al bevallen zijn gefeliciteerd de meiden die nog moeten succes
@ichtus: ja je hebt ook glijk. Elke keer als ik zulke dingen lees dan denk ik weer: zie het kan zo gebeuren!! Dus blijf elke dag hoop houden!! @Annie: Oh spannend, vandaag weer beebnieuws!! @Riannetje: Ah balen da je slechte ncht hebt gehad! Vervelend is dat he! Dus je denkt dat je dinsdag misschien wel gestript word? Hou mijn foon goed bij me en in de gaten!! @Amore: Ik zei dat idd ook altijd, maar nu begin je er wel beetje anders over te denken he... Maar goed, zo voelt het gwoon voor ons, omdat we zooooo graag willen!! @Knippy: Natuurlijk mag je hier mee schrijven!! Kan me voorstellen da je op een gegeven moment beetje eenzaam word aan de andere kant als iedereen al bevallen is!! Hier de 21ste uitgeteld, maar daar zijn we dus overheen... Hier heb je sowieso nog aardig wat kans dat je eerder bent dan een aantal, want er zijn er hier nog genoeg die moeten!! @All: Hier dus nog steeds dik!!! Manlief zegt vannacht, maar ik weet het echt nie. Heb echt geen voorgevoel ofzo. Ben denk ik ook bang om een voorgevoel te hebben, want dan valt het alleen maar tegen! Ook al hoop ik elke avond weer..... Verder best wel goede nacht gehad, wel beetje last van mijn buik, maar verder geen noemenswaardige dingen.. Meiden, allemaal succes weer vandaag met wachten! Kom strks wel weer een keer kijken. Vanmiddag eerst visite..Beetje afleiding! Liefs
loontje jij nu 1 dag overtijd ow wat frustrerend zeg hoop dat de kleine snel komt en bedankt voor je hartelijke welkom
Ja errug frustrerend ja.. Je weet dat het kan, maar stiekem hoop je toch op eerder of iig op de dag zelf, maar helaas!!
Lafo: GEFELICITEERD MET BRITT CHARLOTTE Manon: Ik heb ook geen idee vanaf wanneer ze een beetje door gaan slapen. Kyano wordt ongeveer rond de 3 a 4 uur wakker. Maar ik geedf BV en kan niet zien hoeveel cc hij binnen krijgt. Als je van 95 cc naar 100 cc gaat scheelt dat bijna niks en denk ook niet dat Zinzi dan ineens door gaat slapen. Knippy: Leuk dat je hier komt kletsen. Succes met de laatst loodjes. Annie: Zet hem op!!
Manonn, met Jaro gaat alles goed. HIj eet ook heel goed. Komt echt om de 3 uur voor een voeding. Mocht van het cb proberen om hem om de 4 uur te voeden maar dat gaat echt niet lukken want het is echt een hongerige baby en daar vind ik hem bovendien ook nog veel te klein voor . Annie, veel succes meid! sheann, Manonn, Mijn dochter sliep door toen ze 9 weekjes oud was!
Nora slaapt vanaf de 2e week 's nachts al door. om 00.00 uur krijgt ze de laatste fles en rond 6.00 uur dan de eerste. Dan gaat mijn man namelijk naar het werk maar moet hij haar wel wakker maken, anders slaapt ze nog wel langer. Ze krijgt nu 6 voedingen per dag, totaal ongeveer 650cc.
En dan hier BUDDYNIEUWS ANNIE1979 Om kwart voor 1 vanmiddag bevallen van onze prachtige kleine dochter DEMI. Ze weegt 2480 gram en is 46 cm. Jullie horen snel meer.. X Einde Buddynieuws ANNIE.. meid.. van harte met de geboorte van DEMI.. ook een mooi klein meisje.. ik vind het zo petit heerlijk... Geniet ervan.. knufff
Hoi Dames, Ik ben wat laat, maar ik heb even wat blz. gelezen van jullie wel en wee! Hier ook een mama die zit te wachten, ben 28 november uitgerekend.. Net als zovelen hier het wel helemaal zat al ben ik beter in conditie dan met de eerste. Bij mijn eerste was ik 5 dagen overtijd maar toen had ik het ook echt helemaal gehad. Mijn lichaam geeft dat nu nog niet aan, dus ben bang dat het zich ook nog niet gaat aandienen! Ik ga zo even lekker op bed, zoonlief ligt net op bed. Dus dan ik straks ook maar, even mijn rust pakken. Zag ook dat er ontzettend veel meisjes geboren zijn! Wat leuk zeg, hier krijgen wij ook een meisje. Vind het super gaaf om straks een koningskoppel te hebben! We mogen ons allemaal maar gelukkig prijzen met zoveel babygeluk hihi! Vul mijn dagen nu ook met allemaal van die kleine klusjes.. dit moet even, dat moet even. Alles netjes houden etc. Maar die zware dingen laat ik bewust maar liggen, kan mijn man wel doen hihi Iedereen succes met de laatste loodjes voor zover je nog moet