Meiden, wat drinken jullie kindjes veel!!! (hoewel ik weet dat die van mij eigenlijk gewoon weinig drinkt hoor...)
susan, ja klopt hij krijgt ook best veel. Mocht van het cb vorige week al 110 cc geven en deze week heb ik het verhoogd met 10 cc. Merk ook echt dat hij het nodig heeft want hij komt gewoon nog om de 3 uur en soms weleens eerder. Het flesje word ook altijd leeg gedronken Het verschilt dus enorm per kind want mijn dochter had veel moeite met drinken en spuugte ook veel.
dames hier is alles weer gewoon rustig dus denk niet dat het vannacht gaat beginnen ga nu lekker naar bed tot morgen
Hey dames, hier ook weer redelijk geslapen. Gaat de laatste paar nachten wel goed, ben niet zo gauw wakker. Heb het idee alsof ze ingedaald is en daarom ik ook beter slaap! Maar zeker weten doe ik het ook niet hoor! Kan het toch slecht voelen, heb het idee dat als ik op mijn zij lig, ze met het kopje ook nog meegaat naar de zijkant.. Morgen is manlief de hele dag aan de andere kant van het land, dan moet het eigenlijk niet gebeuren hahaa!! Heb ik een zwaar probleem.. mijn ouders zijn ook nog een midweek weg (hadden ze kado gekregen, maar mijn moeder heeft er pijn in haar buik van!) Tsja, van mij mag hetwel komen hoor, alleen wil ik dan wel dat mijn ouders er ook snel bij zijn! Ik zie dat jullie Friso melk gebruiken. Ik begin daar nu ook meteen mee, met mijn zoon hebben we zo'n gesodemieter gehad, eerst nutrilon, en daar kreeg hij zo'n last van.. Dat we later zijn overgestapt naar Friso. Is volgens mij veel vriendelijker voor het babymaagje!
hier weer een beroerde nacht gehad alles wel rustig maar kan de slaap gewoon niet pakken geen beeb nieuws hier das jammer
Goedemorgen, Hier vannacht weer goed geslapen. Was alleen vanmorgen toen vriendlief om 6 uur opstond, klaar wakker! Ben toen ook maar naar beneden gegaan, en heb lekker op de bank tv liggen kijken. Verder nog niets anders te melden dan dat het hier nog steeds rustig is.
Hee meiden, Hier een redelijke nacht gehad. Wel heeel moeilijk in slaap gekomen, maar dat was meer omdat manlief had voorspeld dat de kleine vannacht zou komen en ik gistervond wel beetje gerommel begon te voelen en toen eigenlijk een beetje bang werd en dacht oeoeoe blijf toch nog maar ff. Werd in 1 keer echt een beetje bang. Stom he? Helemaal omdat ik zooo graag wil!! Iedereen begint nu echt helemaal zenuwachtig te worden en veel te bellen en te smsen, maar ik weet ook nie wanneer hij komt Vragen ze: ben je al bevallen??? Euhmmm dan word je wel gebeld hoor... Weet dat het allemaal goed bedoeld word, maar word er soms beetje gek van!! Hoop echt nie dak veel langer over ga lopen!! Morgen weer naar de vk(hoop het nie) Ben wel benieuwd wat ze dan zegt en of ze al iets van strippen wil afspreken voor de week erna misschien??? Nou meiden jullie horen het wel weer! Iedereen sterkte Liefs
@riannetje: Weet jij al iets meer over strippen ofzo? Of doen ze dat nie zo snel bij jullie? Wanneer moet jij weer naar de vk?
Goedemorgen lieve dames, ik meld me ook weer, nog steeds BIB. wel weer wakker met flinke buikpijn, maar dat zegt hier helaas ook niets! oja, ff m'n banner kijken, today is THE day! had eerlijk gezegd niet verwacht die te halen! kom later vandaag weer kijken! Kus!
@loontje ach meissie toch. Kan me goed voorstellen dat je er nerveus van wordt! Al die mensen mrt vragen en voorspellingen, je wordt er gek van! Tactiek hier is inmiddels niet opnemen Bekijk het maar hoor, ik heb er geen zin in! @strippen ik ga woensdag al vragen of ze al kan kijken hoor! Wie weet ben ik al een stukkie op weg met elke dag die krampen! Niet geschoten is altijd mis toch?
Goedemorgen Allemaal, hier een goede nacht gehad, viel met niets tegen, scheelde dat ik maar één keer de hoogte hoefde te verlaten, hi hi. En vanochtend met manlief weer. Lig nu heerlijk met pc op bed, heb even terug gelezen... @ Knippy ; vervelend die slechte nachten, kun je overdag je rust een beetje pakken? En als het nu eens voor een goede reden is Nee, nog altijd rust! @ Pina ; Fijn hé, redelijk slapen. Spannend, is ze ingedaald? Wanneer heb je weer controle bij de VK? Ik denk dat de beeb er wel rekening mee houdt dat haar vader, opa en oma even niet in de buurt zijn @ Susan ; Hoe was deze nacht? Vervelend dat ze zo onrustig is, hoop dat ze snel haar draai kan vinden @ Sterretjes | Brenda ; Fijn dat alles naar wens gaat, kan helaas nog niet meepraten over schemas, schepjes en ccs @ Manonn ; heftig hé, zoveel bezoek. En zon mooie prinses die je 24 uur per dag aan het werk houdt @ Sheann | Ringeding ; Bij jullie ook alles nog altijd goed? Lekker aan het genieten van jullie wondertjes @ Loontje ; Was je mans voorgevoel juist ? @ Rianntja | Amore ; Hoe is het bij jullie, nog altijd stil zonder voortekenen Goede nacht rust gehad? @ Lafo ; sterkte vandaag! @ Die ; die ik vergeet Sorry (hormonene) @ All ; morgen weer controle bij VK, ben benieuwd, houd jullie op de hoogte. Vandaag trouwdag van mijn ouders 73. Had ik wel een leuke datum gevonden, maar gaat hem niet worden, denk ik zo! Verder rustig dagje, ga even een printer / drukker zoeken voor ons geboorte kaartje. Kijken of ik alvast de enveloppen kan krijgen, kan ik de adressen alvast schrijven, vind ik leuker als etiketten Mocht ik energie over hebben kan ik nog altijd aan de strijk, het beddegoed van de kleine moet nog Fijne dag, tot later, liefs Lieve
Heb een beetje lang gedaan over het typen, kreeg telefoon tussendoor... Stom nu is mijn verhaal achterhaald... @ Loontje, vervelend dat het voorgevoel van je man zo'n uitwerking op je heeft gehad. En dat je je niet lekker kon ontspannen... Gaat het nu weer? Wanneer heb je controle bij de VK? @ Amore. The day. Spannend, is nog lang...
@Amore: Groot glijk dat je gaat vragen voor strippen. Ik wil ook wel weten hoe ze dat hier doen, dus ik ga het morgen ook vragen! @Lieve: Nu gaat het wel weer hoor. Ben het wachten alleen zat... Maar da zijn we allemaal denk ik wel!! Morgen moet ik weer naar de vk. Dus ben benieuwd!!
Hai meiden, De meeste zijn het zat zo te lezen! Nou ik ook. Ik moet zo naar de VK voor controle. Kijken wat ze zeggen. Heb vannacht goed geslapen maar ben wel pas om 1:15 naar bed gegaan. @Pina: mijn moeder was ook een weekendje weg. Komt vandaag terug. Die zat ook een beetje op hete kolen.