Het stormt hier buiten... Iedereen vraagt mij constant; 'stilte voor de storm?' Ja dus. Maar niet die die ik wil... Helaas heeft de onrust buiten, eerder rust tot gevolg bij de kleine...
He lieve @ heb je de adressen nog niet geschreven? Ik had de enveloppen al een paar maanden in huis en kon zo mooi alles klaar leggen en stickeren met de adressen erop. Wij hoeven nu alleen nog maar te wachten op het kaartje, hup, die erin en dan op de post! Ideaal! Amore@ Vandaag DE dag! Spannend hoor!!!!!!!!!!!!!!!!! Het kan echt zomaar gebeuren, iedereen zegt tsjaaa ik zie het vandaag niet meer gebeuren maar je hoeft echt geen voortekenen te hebben! Nou ik moet a.s. vrijdag weer naar de VK, dan gaat ze me (als het kan natuurlijk) ook strippen. Was de vorige keer ook zo (maar toen was ik 5 dagen overtijd..) en toen is het meteen die avond begonnen. En binnen vijf uurtjes gepiept! Ik ben vrijdag 39 weken en 6 dagen, dus zaterdag 40 weken! Misschien beval ik dan wel op mijn uitgerekende datum!! Zou cool zijn! Maar het hoeft ook niks uit te halen..
@ Loontje: Ik moet morgen weer naar de VK. Ze zeiden de vorige keer dat ze vanaf 41 weken gaan strippen. Morgen ben ik 41 weken, dus hoop dat ze dat dan ook meteen morgen doen, en niet nog weer een paar dagen wachtten ofzo. Ik ga het in ieder geval vragen of ze morgen meteen willen strippen. Ben het nu ook echt zat hoor!!! En helemaal met dit weer. BLEHHH. Ik verveel me ook gewoon. Kan niet ff lekker met de honden een rondje lopen. Heb net ff boodschappen gedaan, maar was blij dat ik weer thuis was.
Misschien wacht kleintje daar wel op, ga snel enveloppen regelen, hoeft dat geen excus meer te zijn... En nadien het hemeltje afmaken. Manlief heeft schilderijen ook bijna gereed. Dus kunnen die ook aan de muur... Is het kamertje ook meer dan klaar! Bed staat op klossen, beval bed in de kamer, dus kleintje, je hebt geen enkel excus meer om te blijven zitten!
Ben weer terug van VK. Ze maakt zich zorgen om m'n benen en voeten qua vocht en het waggelen wat ik doe. Ze dacht dat ik misschien al wat ontsluiting had maar helaas. Zit nog potdicht. Ze heeft geprobeerd me te strippen maar omdat het zo pijn bij me deed is ze gestopt na 2 keer proberen (sorry wil jullie niet bang maken maar het viel me zo tegen). Ze heeft nog wel een afspraak voor volgende week gemaakt maar gaat ervanuit dat het niet meer nodig is. Het liefst wil ze dat ik deze week bel hoe het gaat en dan gaan inleiden/ strippen want ze vindt dat de kleine nu teveel effect op mijn lichaam heeft. @Lieve: wij hebben wel (kleine) etiketten op de enveloppen maar dan met ons handschrift als lettertype en dan in het lichtblauw. Staat echt leuk.
Ik duim dubbel voor je... En dat ze het wil, en dat ze het kan. (mijn schoonzusje had met 41 week nog geen cm) SUCCES, liefs Lieve
Jeuuuhh als eerste zie ik babynieuws. Kon niet eerder reageren want had geen @net. Maar... @Annie + man: gefeliciteerd met jullie petit dochter. Geniet er van. En zo snel kan het gaan @Knippie & Pina: welkom hier en kom gezellig op het dikke buiken w8bankje. @Amore: vandaag is jouw dag @Koala: hoe was je controle? @lieve: mooie buikfoto en @loontje: fijn he al dat medeleven van je omgeving wanneer je bevalt Ze beginnen hier bij mij nu al en dan reageer je niet snel genoeg... DRAMA gelijk haha. Morgen heb je weer controle he. Ben benieuwd wanneer ze je gaan strippen. Ik wil het woensdag ook alvast vragen. Ben gewoon ff benieuwd per wanneer ze dat hier doen. @Riannetja: ik hoop voor je dat ze het strippen bij jou idd morgen gaan doen en niet nog gaan wachten. Kan me voorstellen dat je het nu helemaal gehad. En idd het weer helpt ook niet echt mee moet ik zeggen. @degene met hun beebs. Hoop dat jullie snel jullie (voedings)ritme kunnen vinden en voor sommige dat ze ook lekker doorslapen 's nachts. Ik wil hier ook over meekletsen haha.... Ik heb trouwens voor achter de hand (als bv niet lukt) ook Friso gehaald. Toch fijn om hier te lezen dat dit wel goed gaat. *Wat een buttweer zeg. Word je niet vrolijk van. Afgelopen zaterdag was het zoooo lekker. Dan doe je automatisch ook meer en heb je er meer zin in. Vannacht redelijk geslapen. Kon wel moeilijk in slaap komen maar ja... tegenwoordig ben ik met een redelijke nachtrust al blij. Ooh en heb nog aanbod gehad van andere kinderopvanginstelling en die kan me wel 3 dagen opvang geven. Ben zo blij Geen heen en weer gesjees voor aantal maanden (kon beeb maar 1 dag p/w kwijt en vanaf mei 2 dagen p/w, moest dan nog steeds 1 dag per week heen en weer rijden). Heb alleen nog niet mijn voorkeurdagen maar die kan ik in toekomst wel krijgen, zit alleen kleine wachtlijst op. Nou ja, als dat alles is. Komen we ook wel weer over heen. De 1e beeb van mijn pufclub is ook bevallen. Kreeg vanmorgen mail van haar dat ze gisteren op de uitgerekende datum is bevallen. Ze zei ook dat bevalling haar mee gevallen was. Kijk.. dat geeft de burger weer moed haha. Nou heel verhaal hier. Ik ga ff broodje eten en mijn hobby uitvoeren: strijken... NOT. Fijne dag nog. Grtz. ps. werd er weer uitgegooid hier. Was zoooo blij dat ik ctrl+c had gedaan...
@ Koala. Tnx. voor de TIP! Heftig, je verhaal van VK. Goed dat ze zo allert is op jouw lichaam. Hopen dat er ontsluiting ontstaat en dat ze later deze week effectief kan strippen. Ik heb vernomen dat het dan ook minder vervelend en pijnlijk is, maar spreek niet uit ervaring. Is onze eerste. Sterkte en succes. Rustig aan! Liefs LIeve
Zie nu dat je al terug bent van vk. Jammer dat het zo tegenviel het strippen. Maar het gaat in ieder geval niet lang meer duren voor je.
@ Loontje: Ik moet morgen om half 3. En stiekem hoop ik dat ik er helemaal niet meer heen hoef, dat het vandaag/vannacht gewoon gaat beginnen @ctr/c: Ik heb (AFKLOPPEN) gelukkig nog nooit gehad dat m'n bericht niet verzonden werd. Heb dit dus nog nooit hoeven doen.
@ Koala; als je nog potdicht zit, kan ik me voorstellen dat het pijnlijk is! Ik mag vrijdag ook hetzelfde ondergaan, precies op jou termijn waarop jij nu zit! Dus ik ben benieuwd of er bij mij dan al wat opening zit! Ben bij de vorige met 40 +5 gestript en toen had ik al 2 cm ontsluiting. Was natuurlijk ook niet super comfortabel, maar was te doen!
@Brenda; Oké, je geeft de laatste fles dus wat meer! Zinzi krijgt elke fles 100cc. (90+3schepjes) A.s woensdag komt het bureatje langs, dan kan ik eens vragen of ze haar laatste fles misschien wat meer moet. @Pina; Ik hoop dat jij ook snel kunt genieten van jullie meisje! En dat genieten .. dat komt vast en zeker goed hoor! Het zal wel druk wezen, met z'n klein mannetje in huis, maar vast ook onzettend leuk! Super, een meisje & een jongentje! Wat wil je nog meer! hihi! Ik hoop dat het strippen niet nodig is, .. maar anders, toch fijn dat ze het willen doen! Houd je taai! @Susan; Ik hoop dat het elke nacht beter zal gaan, en dat Sophie meer rust vind, en jullie hierdoor ook weer, want jullie nachtrust is niet veel. Fijn dat het inbakeren heeft geholpen. Nu hopen dat het huilen ook minder word! Fijn dat je lekker hebt geslapen vanmiddag, lekker blijven doen hoor!! Ik laat me wel inenten hoor. Ik heb nog geen uitnodiging gehad, daar wacht ik dus nog eventjes op. Duurd dit lang, dan bel ik zelf even naar de huisarts. @Sterretje; Oké. Jaa, ik denk dat Zinzi wel genoeg heeft hoor aan 100cc. Ik dacht dat ze misschien alleen haar laatste flesje wel 120 zou kunnen, maar dat vraag ik a.s wel even aan het vrouwtje van het bureautje, die komt langs. @Meiden met slechte nachten; Wat vervelend zeg voor jullie! Ik hoop dat deze nacht beter zal worden! Het is in iedergeval heerlijk weer, om lekker onder de wol te kruipen! @Lieve; Mooie foto! Mooie buik! En inderdaad best heftig hoor, .. Al die drukte! Maargoed, het 'went'... hihi! @All; Hee girls! Hier een heerlijke rustige dag! Zinzi is zo lief! Ze doet het harstikke goed. Ze slaapt heerlijk & drinkt heel goed! Gisteravond heeft Zinzi om 22.45 haar laatste fles gehad, toen kwam ze om 03.30 en toen om 06.30, lekker kunnen slapen dus! Wat een weer hé, poepoe .. Het stormt/regent en onweert! Knus weertje, om lekker op de bank te zitten, lekker bakje thee, lekker voor de televisie.. of.. Lekker in bed, ver onder de dekens! hihi! Vanavond weer visite, houd niet op! Ach, hoort erbij! We gaan straks lekker Zinzi in bed doen, mannetje-lief en ik! Fijne avond allemaal! Liefs, Manon. Ps; Zwangere meiden; Ik blijf duimen voor jullie hoor!!!!!! Dat het maar (vliegenvlug) snel gaat beginnen bij jullie!!
Hoi lieve meiden.. Wat een toestand he dat wachten steeds..Dikke knuffel voor alle wachters.. @Loontje.. stiekem een extra knuffel... ik zal geen voorspelling doen hoor.. die van mij komen toch nooit uit..whahaha.. anders had ikzelf niet zover overgelopen..hihihi... maar euh.. als je het leuk vind kom ik graag met Anna kroamschudd'n als het zover is....Mocht t beginnen.. SUCCES en JE KUNT T!!... greetz aan hubbie...
@Ichtus: Neuueue doe ma nie nee, dan word ik gillend gek!! Zei al: de eerst volgende die vraagt of ik al bevallen ben die krijgt een klap.. grrrrr... Ik bel wel!!!! Ah tis ook allemaal wel goed bedoel, maar je hoort het zo vaak nu. Als het hier ooit nog zover komt zou ik het hartstikke leuk vinden als je een keer aan komt met Anna!! Lijkt me erg leuk! Je krijgt de grtjes trug van hubbie en je hoort/leest het wel! Tnks voor de knuf!! Liefs
Goedemorgen Dames, Hier weer heerlijk geslapen vannacht!! Vanmorgen toen vriend wegging sliep ik ook meteen weer verder. Vanmorgen om kwart over 7 was ik alleen al wel weer wakker. Voelde opeens paar druppels (vruchtwater???) eruit lopen. Kon het ook echt niet ophouden. Ik snel naar de wc... Had ik ook een heleboel slijm (Slijmprop??) Daarna ff gedouchd. Zit nu lekker op de bank met de laptop. Ben benieuwd of dit het begin is..... Spannend. Hoop jullie vandaag nog met babynieuws te verblijden Groetjes Rianne
Niet te lang overtijd laten lopen hé! Heb je de zembla uitzending al gezien? Wil jullie natuurlijk niet bang maken! Maar ik zou zeggen, kijk even op uitzending gemist!
riannatjuh spannend hoor hoop dat het doorzet pina ik ga ff kijken hier vanmiidag naar de vk ben benieuwd