@ Loontje & riannetja; Ik zag dat ik jullie omgewisseld had!! Loontje is nog "maar" 3 dagen overtyd ipv 7! Naja, ik blijf bij mij statement hihi Mijn man doet nu nog even acupunctuur bij mij voor soepel en effectief, snel bevallen.. ( is acupuncturist) Hopen dat de baarmoedermond lekker week is vrijdag!! hihi
Hee lady's Ik kwam even heel snel kijken, of er al baby-nieuws was.. Helaas nog niet! Ik heb geen puf om alles te lezen, wel heb ik de ontzettend lieve foto's gezien!! Het is echt zo onzettend genieten hé, zo'n kleine friemmel. Meissies, houd jullie taai! Houd vol, nog even en dan kunnen jullie ook genieten! Ik blijf duimen! (Pff, die duimen van mij maken overuren! hihi!) Weltrusten!
Hoi meiden, Ik kom even snel schrijven dat het goed met ons gaat! De kleine meid doet het goed. Haar temperatuur blijft nu zoals het hoort en ze is niet afgevallen sinds gister, maar gelijk gebleven. Het bevallingsverhaal zal ik van de week nog wel een keer schrijven. Ik kan nu mijn ogen niet van ons kleine meisje afhouden. Meiden die inmiddels ook zijn bevallen, gefeliciteerd!!!
hier even een nachtbraker...roos heeft net haar voeding gehad. Krygt dus 100 cc. Maar vond het by 50 wek welletjes en slaapt nu. Ik moest weer kolven. Ik vind .het best zwaar zo hoor, het is toch dubbel werk. @mama's drinken die van jullie s nachts ook minder?
goedmorgen dames, Helaas, nog niet bevallen. Wel ontzettend veel gerommel gehad vannacht. Heb dus ook ook super slecht geslapen vannacht. Ben ieder uur wel wakker geweest. En vanaf 6 uur was het raak. Kreeg elke 6a7 minuten gigantisch pijn in mijn buik en onderrug. Dit heeft tot half 8 geduurt, toen ben ik m'n bed ook maar uit gegaan en op de bank gaan liggen. Nu af en toe weer zo'n pijn, maar geen regelmaat. ene keer 10 minuten ertussen, maar ben nu al 15 minuten pijnvrij Ben benieuwd of het dan vandaag door wil zetten. I hope so!!!
Goedemorgen meiden, hier goede rustige nacht gehad. In twee blokken heerlijk geslapen! Kleintje was gisterenavond wel weer lekker ontrustig, maar geen aanspannend gevoel in de onderbuik. Is eergisteren denk ik toch het indalen geweest, merk nu met staan en lopen ook constant meer druk op de bekkenbodem. Vandaag voor een drukker op pad, kaartje is zo goed als af! @ Riannetja ; SPANNEND... Nogmaals ik heb er het volste vertrouwen in! Dit klinkt voor mij echt al wel meer als gerommel, maar kunnen ook voor-, oefenweeen zijn. Waarna het weer dagen stil is... Maar daar gaan we niet van uit, hi hi SUCCES. Liefs Lieve
Hee Rianne! Goed nieuws zo te horen, het kan best zijn dat het vandaag of vannacht doorzet! Zou helemaal top zijn hé! Kylian; Fijn dat het kaartje bijna af is! Super, nu kan de beeb komen, en laat beeb maar lekker indalen tijdens het lopen! Ik weet trouwens ook niet hoe je het kunt bevorderen, want mijn beeb was vorig keer ook nog niet ingedaald bij de VK. Dus heb de hoop dat ze vrijdag helemaal goed ingedaald is!!! Annie @ Wat een prachtige foto van Demi!! Super!!
Goedemorgen dames, ik meld me ook weer hier nog steeds dik!! Kzal later ff reageren op iedereen. Vanmiddag weer naar de VK. Ben benieuwd! @riannetja succes meis! Ik hoop zo dat het doorzet voor je!
@Riannetje: Ohhh wat spannend, klinkt ls dat er idd wat gaast gebeuren. Hou mijn foon in de gaten en wens je vast succes!! Zal voor je duimen!! @All:hier weer niks... balen, balen. Maar daar hebben we niks aan. Vannacht wel vaak wakker weer en dacht bij de eerste keer dat er wat ging gebeuren, want had heel erg buikpijn. Maar niks.. We houden het hier allemaal wel spannend he. Denk dat er aardig wat over gaan lopen! Nou meiden, fijne dag vandaag! Liefs
@Riannetja: Spannend spannend. Ik hoop dat het vandaag nog doorzet. Succes! @Dames met foto's van kleintjes: wat een schatjes! @Amore: Succes bij VK. Vannacht wel geslapen maar ben nog steeds zo moe. Verlies nu al 3 dagen slijm met hele kleine beetjes bloed. Krampen zijn er af en aan. Voor de meiden die nog zwanger zijn: doet bij jullie het bewegen van je kleintje ook zo'n pijn of heel erg gevoelig?? Elke trap of beweging is super gevoelig. Sommige plekken op m'n buik voelen echt beurs als ik het aanraak.
@ Koala: Hier is het bewegen van de kleine ook erg gevoelig. Heb al weken het gevoel dat ik helemaal bond en blauw ben van binnen. Maar bij jou is het dus ook al wel wat aan het rommelen. al 3 dagen slijm verlies en krampen.... Hoop dat dit ook snel gaat doorzetten bij jou!
@ bewegen ; o ja. veel gevoeliger. Heeft voor mijn gevoel ook te maken met dat de kleine minder speelwater heeft, daardoor meer tegen mijn buikwand en dergelijk aan komt... Vooral de knie/voet die 'ie soms via mijn navel naar buiten wil dieuwen is zeer gevoelig, hi hi Het is bekend dat wanneer de kleine op een plek met regelmaat beweegt, slaat, stomp, dat dat een soort blauwe plek geeft. Ook heb ik het idee dat 'ie steeds krachtiger word, waar ik eerder het idee had leven te voelen, voel ik nu echt een kindje, kan alles vrij duidelijk voelen en soms bijna vastpakken. Dit ondanks dat mijn placenta er ook aan de voorkant zit, echt bizar, niet te beschrijven ook. Manlief vraagt ook wel eens, waar kan ik het mee vergelijken. Ik heb werkelijk geen idee... Meiden, ben weg naar de drukker en fysio, meld me na mijn middagdutje weer. Liefs Lieve
goedemorgen dames, riannetja spannend hoop voor je dat het door gaat zetten. @ kylian het kaartje bijna af goed zo want het zal hopenlijk voor jou ook niet lang meer duren @ amore1 succes bij de vk @ loontje ook nog niks balen he @ koala soms is het bewegen van de kleine niet prettig maar dan meer onder bij me muts eigenlijk Hier vandaag de uitgerekende dag maar ben bang dat het hem niet gaat worden helaas
@Riannetja: hoop voor je dat het doorzet meid. Ga voor je duimen. @lieve: beeb hier ook ontzettend onrustig geweest. Ik voel nu ook echt een beeb. Heb het idee dat ik haar voet (denk ik dat het is) zo aan de zijkant kan vast pakken. Het steekt dan ook helemaal uit de buik. Succes bij drukker. @koala: bewegingen hier van beeb ook gevoelig. Het doet geen pijn (af en toe als ze achter rib blijft hangen) maar gevoelig is het wel. Jij bent trouwens ook al lekker aan het rommelen. @knippy: vandaag jouw dag ... en het kan zo gebeuren he. @all: ik moet zo naar vlos. Zal wel niet zo boeiend zijn. Heb wel regelmatige harde buiken/voorweeën maar ja... ipv dat het nou eens doorzet Op zich wel een redelijke nacht gehad maar ben nog wel moe. Dus na vlos ff boodschapjes doen en dan nog ff liggen. Ik meld me straks nog wel ff. Grtz.
Ik heb even een vraagje: Ik heb nu al vanaf vanmorgen 6 uur elke 10 tot 15 minuten ontzettende pijn in m'n rug, Met heel af en toe iets langer er tussen, dat zeker een minuut aanhoud. Denk dus dat ik rugweeen heb. M'n moeder zei al dat ze met de bevalling van mij ook alleen maar rugweeen had gehad. Geldt het bij rugweeen ook dat je om de 3a4 minuten weeen moet hebben voor je mag bellen?? Hoop namelijk niet hier de hele dag mee rond te moeten lopen.. Wat doet dit zeer zeg..
@Ladies.. dames die nog zwanger zijn.. wil jullie ff weer een dikke knuf geven.. hoop dat jullie snel mogen genieten van juullie kleintjes.. @riannetje.. hier maakte het niet uit..buik/been/rugweeen.. beltijd was t zelfde.. als je het niet meer houdt.. bel dan gewoon meid.. misschien komt ze ff kijken...dik t desnoods aan.. als je ontsluiting hebt..kan ze misschien strippen of je vliezen breken.. dan weet je zeker waar je aan toe bent.. nou ja... t klinkt iig veel belovend.. SUCCES!!!!!.. en bij rugweeen ook hubbie aan t werk zetten he.. als hij tegen de pijnlijke plekken duwt (tegendruk geeft..) geeft dat bij jouw verlichting tijdens de wee..
@Riannetja: Ik zou de VK bellen. Zoals Ichtus al aangeeft dan kunnen ze altijd kijken of je evt. al ontsluiting hebt. Veel succes meid!
@riannetja: ook hier het advies, vk bellen. Laat ze maar ff check doen. Zodadelijk raak je te uitgeput hierdoor en dat is ook niet goed. Succes meid. Er wordt aan je gedacht.