Late november 2009 mama's (vanaf 15 nov)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lotje2, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    @Rianne
    Ik zou ook bellen. Zeker omdat je al even bezig bent, weet je tenminste waar je aan toe bent..

@hier
    Net bij de VK geweest. Ik had 1 cm en was al aardig week, ze heeft dus ook meteen gestript! :D Wel zei ze dat zij dacht dat ie niet voor maandag gaat komen :( Maar goed, waar ze dat op baseert?? Het strippen viel me trouwens alles mee. Oke. Beetje onprettig, maar niet pijnlijk ofzo..

2. riannetja

riannetja Actief lid

24 mrt 2009
    192
    0
    16
    heb zostraks al de Vk gebeld.
    ze vroeg of mn vliezen waren gebroken, maar zijn ze nog niet.
    Moet weer bellen als het om de 4 a 5 minuten komt, of als ik het straks echt niet meer vertrouw of trek. Dan komt ze even langs om te kijken.
    't blijft tot nu to nog steeds hetzelfde... als het vanavond nog steeds zo is, dan bel ik gewoon weer een keer, dan laat ze maar ff kijken.
    Sprak m'n moeder zostraks... Die heeft het bij mij ook gehad. Uren lang rugweeen, VK kwam toen, en toen die er was, stopte het opeens weer, en de volgende dag begon het opnieuw. Hoop toch niet dat het hier ook zo gaat :)

3. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    @ Amore. Dat is een mooie verrassing. Een ontsluiting door rommelen. En nog week ook. Perfect.
    Goed dat ze direct gestript heeft.
    Zal wel ervaring of tactiek zijn, dat ze zegt dat het tot maandag duurt...
    Houd je ons op de hoogte, ik duim voor je!!!

@ Riannetja ; bij ons ook regel - ongerustheid is bellen..
    Dus gewoon bellen, anders kunnen ze je altijd telefonisch adviseren wat te doen, als jij aangeeft dat het onhoudbaar is, dan is dat zo!
    Je man/moeder kan je inderdaad heel goed soort van masseren, door op je SI gewrichten te drukken...

(bij mij zijn deze verstopt onder het vet, mijn man viel ooit in de sauna op dat alle dames onder op hun rug twee soort deuken hebben zitten. Maar ik niet...
    Nou die deuken is exact de plek waarop moet worden gedrukt)

Sterkte en Succes. Ook voor jou duim ik.

@ Mila, hoe was het bij de vlos?
    @ All, ga ff weer naar de printboer, kleuren op mijn scherm totaal anders als op de print, hi hi

4. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    Ik ben ook net bij vlos geweest. Ik had ff een breekmomentje. Ze vroeg alleen maar of het goed ging :) - jankuh- *schaam*. Tja niet zo dus. Slapen is echt drama icm rugpijn en dat breekt me echt op nu. Gelukkig snapte ze het en bood me diverse opties aan: een homeopaat, inslaappilletje ophalen bij de verloskamers van het zh of een nachtopname met een spuit in been met slaapmiddel zodat ik in ieder geval een nacht kon doorslapen. Nou van de nacht in het zh word ik niet zo vrolijk van dus doen we maar niet. Inslaaptabletje zou ik nog kunnen overwegen maar heb homeopaat maar gebeld net en daar kan ik morgen al terecht en die kan ook helpen met een middel om te helpen de weeën op gang te helpen ;) Ach: baat het niet, schaadt het ook niet.
    As. dinsdag moet ik terug naar vlos en dan wordt icm homeopaat (werken beetje samen, zitten ook naast elkaar) gekeken hoe het gaat. Strippen doen ze dan nog niet. Dit wordt dan eind van die week gedaan. Werkt dat nog niet dan word ik in begin week van 7 dec. door verwezen naar zh voor een check. Het is wel zo dat ze zei dat het uiterlijk 11 dec. gehaald wordt. Het is niet zo dat ik dan nog eens het weekend door moet en dan op 42 + 3 kom te zitten.

Ze vroeg trouwens zelf of ik uitzending van Zembla had gezien. Ze was er niet zo te spreken over. Ik ben nogal nuchter ingesteld en zei ik ook. Ik heb wel gezegd dat ik wil dat als er iets is waar ik me niet prettig bij voel (bijv. als ik denk dat het met beeb niet goed gaat of mijzelf) er wel geluisterd wordt naar mij en actie wordt ondernomen. Dit snapte ze helemaal en vond ze ook terecht. Ik moest ook echt bellen als ik ergens mee zat etc.
    Trouwens paar weken terug zei een andere vk dat beeb al 6,5 pond was maar deze vk zegt dat ze nu ook op 6,5 pond zit!! Dus oftewel schatten qua gewicht ga ik maar niet meer van uit ;) We zien het wel als ze er uit is.
    Ik was in ieder geval weer opgelucht toen ik praktijk uit liep.
    Net nog ff boodschapjes gedaan maar pfff door die rugpijn is dat echt niet grappig meer. Ik moet heel langzaam lopen maar ja... ben er in ieder geval ff uit geweest.
    Morgen moet ik ff paar uurtjes oppassen op kleine uk (6 mnd) van mijn schoonzus. Ze zei al dat als ik weeën kreeg, ik gelijk moest bellen en dan zou ze van het werk weg sjesen. Ze zou tel. naast zich hebben liggen. Beter als vriendlief, die notabene 2 telefoons heeft en gisteren gewoon telefoonloos weg gaat naar klant :x grrrr. Gelukkig snapte hij ook wel dat dit enigszins stom was en had geregeld dat ik via via hem kon bereiken. Zul je mee maken zeg.

Nou heel verhaal weer.

Hoop eigenlijk nog op beebnieuws vandaag van bijv. riannetja *duim duim*

Grtz.

5. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    ps. 3 van mijn pufclub zijn inmiddels bevallen. 2 op de uitgerekende datum (22e) en 1 was gelijk met mij uitgerekend en is gisteren bevallen. Nu ben ik dus de volgende in de rij maarrrr... er zit er één tussen die nu hoge bloeddruk heeft en klein beetje eiwit dus het kan maar zo zijn dat die er voor gaat piepen ;-( Zij is 5 dec. (zo uit mijn hoofd) uitgerekend. Dus heb afgelopen dagen daar al wel veel beebnieuws van gehad. Ik zei al tegen vriendlief: EN NU BEN IK AAN DE BEURT haha.

6. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Ja dames dat geeft de burger moed, dat rommelen is dus niet voor niets! Heb wel wat krampen nu, ben echt zo benieuwd! Laten we hopen dat het tactiek is en geen ervaring :) Dat ze dat alleen maar zegt zodat ik niet nog meer ga stressen ;)

@Lieve
    Succes bij de printboer!

@Mila
    Ach wat vervelend dat je je zo *** voelt. Wel fijn dat ze je serieus nam! En dat je nu weet waar je aan toe bent!

@Rianne
    Pff kan ze niet meteen komen? Je ben al de hele dag bezig toch!?! Nou ja, laat je niet in de hoek duwen he.. Lekker aan het werk zetten die dames ;)

7. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0

8. riannetja

riannetja Actief lid

24 mrt 2009
    192
    0
    16
    @ Amore: gisteren bij mijn controle had ik ook 1cm ontsluiting. En ook al aardig week. Tegen mij werd toen gezegd dat het niet lang meer zou duren. Moest voor de zekerheid afspraak maken voor vrijdag bij de gyn. maar ze dacht dat dat niet nodig zou zijn. Grappig dan dat jou VK zegt dat ze denkt dat het deze week nog niet wat wordt.
    Hopen dat het bij jou ook door gaat zetten.

@ Mila: Wat vervelend dat je je zo rot voelt. Wel fijn dat je VK je in ieder geval serieus neemt.
    Hier ging m'n vriend vanmorgen ook zonder de telefoon uit huis.. Had ik zelf niet eens door.. Hij kwam kwartiertje later weer terug om 'm op te halen, Gelukkig. Het zal je idd maar gebeuren....

@ all: Hier nog steeds hetzelfde... Nog steeds tussen de 10 a 15 minuten. Kijk het nog ff aan, en anders bel ik vanavond gewoon nog een keer, want ga zo niet de nacht in. Vannacht ook al bijna geen oog dicht gedaan. En zo wordt dat ook niet wat.
    Ben ook wel blij dat ze zelf al zei dat ik gewoon weer moest bellen als ik het niet meer zag zitten of vertrouwde.
    Ben namelijk niet iemand die zo snel belt...

9. loontje24

loontje24 Niet meer actief

Wat is het hier rustig!!! Meiden aant bevallen? Riannetje??? Hou mijn foon in de gaten!!

Liefs

10. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

loontje helaas niks aan de hand hier

11. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    Ik heb bij mijn eerste bevalling alleen maar rugweeen gehad! Verschrikkelijk! En die volgden elkaar vanaf moment 1 op tussen de 3 a 4 minuten en die hielden meer dan een minuut aan!
    Weet eigenlijk niet wat gewone weeen zijn haahah

Rianne, zet em op, hoop morgen op babynieuws!!!

12. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Hier ook alles rustig :( Geen idee hoe snel strippen moet werken, maar ik hoop maar nergens op! Kan het alleen maar meevallen!

Rianne, ik hoop dat je nu "lekker" aan het bevallen bent! Zet m op!

13. loontje24

Hmm jammer helemaal niks nog hier. Ook niemand aanwezig jammer genoeg. Fijn voor jullie op dit tijdstip trouwens, maar voor mij iets minder. Ik ging naar bed om een uur of 11 en kon glijk al merken dat het nie ging lukken!! Toch een tijdje geprobeerd, maar nu net er toch maar uitgegaan. Dit is echt de eerste keer dat ik echt nie kan slapen gwoon!! Vreselijk vervelend zeg! Toen ik net lag was de beeb ook heeel erg druk en leek het net of hij eruit probeerde te kruipen. Pijn en kriebels en heel druk was hij bezig:$ Dit is de 2e avond dat ik dit voel en nu iets beter, maar gloof ook nie echt dat dit het begin kan zijn, want duurt elke keer maar zo kort.... Heb wel steeds branderiger gevoel onderin mijn buik/vagina. Ben echt benieuwd hoe lang het nog gat duren allemaal. Nou dames ga maar weer ff kijken of er nog wat op tv is. Als ik nog wat van Rianne hoor dan horen jullie het zo snel mogelijk!!

Liefs

14. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    He Dames,
    Was benieuwd of er ook nieuws was van riannetja.. Maar helaas!!
    @Loontje, het kan wel een start zijn hoor, je lichaam maakt zich klaar voor de bevalling en daardoor doet het soms rare dingen.
    Ik voel me sinds gisteren down, heb menstruatiepijnen vanmorgen, en zie het allemaal even niet zitten..
    Dat zijn echt van die dingetjes die mijn lichaam dan aangeeft... waarvan ik denk pffff...

De dagen vliegen soms, maar kunnen ook kruipend voorbij gaan!
    Morgen weer naar de VK, ik hoop dat ze me kan strippen. Maar ja dat hoeft ook niks uit te halen..

15. koala28

koala28 Niet meer actief

@Loontje: Ik hoop dat je nog een beetje geslapen hebt

@Pina: Die dingetjes inderdaad waarvan je denkt, zet het nou eens door!

@Amore: Hoe voel je je vandaag?

Sinds gisteravond ineens geen krampen meer en nu vanmorgen ook niets. Gelukkig wat beter geslapen vannacht. De kleine is ook heel rustig op het moment.
    Ik wil zo graag de kleine in m'n armen hebben maar ik moet wel zeggen dat ik enorm op zie tegen de weken van kraamvisite.

16. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hmmm, ben benieuwd hoe het met Riannetja gaat!!

Koala, wij doen het kraambezoek echt mondjesmaat. Ene dag bijvoorbeeld wel bezoek, andere dag niet. Zo kan je zelf ook nog lekker genieten van de kleine, samen met hubbie :) Dan is het echt goed te doen hoor!! Oh ja, en kraambezoek duurt niet lang, een uurtje ofzo en dat is het.

17. loontje24

buddynieuws rianne:

Hallo allemaal. Wij zijn vannacht om 00.25 uur trotse papa en mama geworden van een mooie dochter Lieke. Wij blijven nog tot morgen in het ziekenhuis. Rieko en Rianne

Hartelijk gefeliciteerd Rianne en Rieko!! Geniet lekker!!

Liefs

18. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    Goedemorgen meiden, mmm, hoe zal het met Rianne zijn... Geen bericht is goed bericht ga ik maar even van uit. Heeft ze een buddy?

Hier goede nacht gehad, werd zowaar pas om half vijf voor het eerst wakker! Nu lekker op de bank, soapes voorzien koffieverkeerd en overheerlijke biologische gevulde koek...
    Denk dat dat gezonder is dan een gewone, hi hi

Vandaag terug naar drukker, blijkt dat de machine onderhoud nodig had en daarom zo slecht printte. Had me dat dan direct gezegd. Het is gelukkig wel een voordelig adresje met vriendelijke mannen die alles voor je willen doen...
    FYI ; Postmasters, Steenstraat.

Sinds mijn gerommel van maandag is het stil en rustig. Zal het indalen zijn geweest. Voel vandaag zoineens ook geen druk meer op bekken bij lopen en staan. Of is dit dan die stilte voor de storm. Vannavond maar sexen en annanas harten eten. Morgen 'the date'...

@ Mila... nog niet gezien... Heeft het strippen geholpen, spannende. Ik duim nog altijd voor je!

@ Amore... nog niet gezien... Ben ik in de war, of ben ook jij gestript. Jij zeker, dat lees ik. Sorry voor misverstand, hormonen, hi hi
    Hoe is je nacht geweest, heeft het lekker gerommeld, of zelf doorgezet. Ik ben benieuwd. Ook voor jou draai ik nog altijd duimen, als ik niet typ, dan hè...

@ Koala. Jammer dat de krampen weg zijn... We kijken allemaal uit naar dat kleintje, hè...
    Manlief wil het alleen geen kleintje meer noemen, is al echt een baby, hi hi.
    Hoezo, maak je je zorgen, zie je op tegen het kraambezoek. Met betrekking tot de griep of de drukte.
    Drukte is, jij bent de baas. Goed plannen, niet teveel op een dag, en ze gewoon naar huis sturen als ze koffie en beschuit op hebben... (oké klinkt makkelijker dan gedaan, maar ik ga het wel proberen)

@ Pina. Hoop voor je dat dit een dag is die voorbij vliegt... Vervelend die menstruatiepijnen, maar zijn ook voortekenen toch? Spannend, ben benieuwd of ze je kunnen strippen morgen, ik kan de site wat minder in de gaten houden, krijg bezoek morgen... SUCCES!!!

@ Loontje, en was er nog iets op TV, ik heb slechte ervaringen met dat tijdstip. Of je moet van callcirls houden...
    Ik heb vaak nog wel wat opgenomen programma's achter de hand voor die momenten (had ik afgelopen nacht niet gehad, maar toch) Sorry dat ik niet online was, lag heerlijk op een oor.
    Heb je nadien nog kunnen slapen? Of lig je nog altijd...

19. loontje24

Hee meiden,
    Ik heb vanochtend nog ff kunnen slapen, vandaar het late buddynieuws... Toen hubbie weg was heb ik gevraagd of hij mijn telefoon wou pakken, want kon gwoon haast nie lopen zoon pijn.. Denk als er nog wat gebeurd.. Maar nu ik net wakker werd had ik alleen nog maar helemaal onderin dat branderige gevoel en nie meer door mijn hele buik. Had dus op een gegeven moment echt door de hele buik pijn en kon haast nie meer lopen!! Ook heel veel harde buiken! Weten jullie hoe dat nou gaat als je dus zoveel pijn hebt, maar verder geen vliezen gebroken zijn of slijmprop verloren bent? Kan me nie voorstellen Dat je de hele dag met zulke pijn moet lopen (kan haast nie)
    en dan verder geen actie kan ondernemen. Dacht als ik het vanochtend nog zo erg heb dan bel ik echt wel ff. Nou dit word wel een lang verhaal, maar ben er vol van... Was geen pretje, maar hoop wel dat dit het begin is en dat er vandaag wat door gaat zetten!!
    Liefs

20. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    Weer eens een te lang verhaal getypt... Waarom word dat ondertussen niet geupdated... Maar toch, goed nieuws...

Rianne en Rieko, van harte gefeliciteerd met jullie dochter, Lieke.

Mooie naam, heeft ook op ons lijstje gestaan...
    Hoop dat julle drieen snel naar huis kunnen en lekker kunnen gaan genieten van dit wonder, één gezinnetje. Heel veel geluk!!!

Lees graag een keer je verhaal, zijn de rugweeen er heftig geweest, was je al van plan om in het ziekenhuis te bevalen, maar eerst wachten we op een mooie foto...

Liefs Lieve

Deel Deze Pagina