@Amore: Jaa hier ook slijmprop aant verliezen. Dat in combi met vannacht en nu ook weer beetje zere darmen geeft me weer beetje hoop. Net wat je zegt het kan dan nog wel ff duren na de slijmprop, maar t geeft toch beetje hoop he!! Jee dat je nog kan winkelen!! Wou dat ik dat nog kon. Laatst ffies naar dorp geweest, maar de branderige pijn onderin was te erg!! Nou hopen dat het doorzet en veel plezier vanaaf!! Liefs
Geen idee of ik het nog kan. ze zeggen dat blijven lopen goed is hè Maar sinds die kleine is ingedaald is m'n BI minder, dus... Ff eruit lijkt me wel lekker zullen we dan morgen allebei bevallen?? Lijkt me leuk!
@ Amore | @ Loontje. Spannend dames. Hoop zo dat het doorzet en dat we morgen dubbelbaby nieuws hebben. Mooie datum 27-11-2009, hi hi Ik blijf voor jullie duimen... En de site in de gaten houden! @ Knippy. Niet rustig bij jouw dus. Maar wat is dat... Drie dubbel baby nieuws morgen, bedoel je? @ Mila. Is de kleine jalours op de beeb van je schoonzusje. Of heeft ze geen reden gegeven om naar buiten te komen... Vond je het niet vermoeiend een middag met zo'n beeb? Heeft de homeopaat je kunnen helpen? @ Pina. Hoe 's 't bij jouw? Liefs Lieve
lieve ik bedoelde dat bij mij nog geen beeb nieuws is alles is nog rustig hier sorry voor de onduidelijkheid
@Amore: Ja gloof glijk dat lopen goed is, maar dan maar hier in huis... Kan echt nie meer haha.. Doe maar rustig aan iig!! Lijkt me in ieder geval een goede deal dat we alle 2 morgen bevallen! Mag hier wel wat sneller gaan!! @lieve: We gaan ons best doen!! @All: Heeft iedereen verder wel buddy? Heb Rianne als buddy, maar weet nie of die morgen alweer standby is.. (ga er al zo vanuit dat het vannacht of morgen gebeurd haha)
@Rianne & Rieko; YEAAH! Lieke is geboren! Van harte gefelicteerd met jullie wondertje! Nu lekker GENIETEN!!! @Susan; Ik heb inderdaad begrepen dat het niet via de huisarts gaat, maar via de GGD. Vandaag heb ik gebeld met de GGD, morgenmiddag kunnen we om de mexicaanse griep prik. Toppie! Dat ze zo goed is gegroeid! Alle redenen om een trotse mamma te zijn hoor! Wat sneu dat het nog niet super gaat met Sophie s'nachts. Heeft Sophie tot nu toe bij jullie geslapen? @Ringeding; Ik ga meeduimen hoor! Ik hoop dat alles goed blijft gaan met je zus haar zwangerschap!! Wat fijn dat ze zo goed is gegroeid, en het zo goed doet! Jullie meissie slaapt lekker hoor! Heerlijk, kun je inderdaad zelf aardig wat uurtjes slapen! @Brenda; Ah! Wat super zeg! Goedzooo Nora'tje! Ze is dus goed aangekomen en goed gegroeid! Fijn hoor!! Geniet lekker van jullie poppetje! Heerlijk dat zo zo goed doorslaapt! @Maaike; Zinzi drinkt s'nacht niet minder. Elke voeding krijgt ze 100cc. @All; He meissies, Gossie wat spannend allemaal hier. Het begint allemaal beetje opgang te komen, als ik het allemaal beetje zo lees. Ik heb niet alles precies gelezen hoor, poee! Word zoveel gekletst! Kan het allemaal niet bijhouden hoor. Ik hoop echt dat het allemaal heel snel zover is voor jullie, en dat jullie maar heel snel van jullie kleintje mogen genieten! Heeft nu wel lang genoeg geduurd hé! hihi! Zet hem op meiden, houd jullie haaks! .. Gaat vast niet meer lang duren! Hier gaat alles prima! Ze zijn gisteren van het bureatje geweest, hier bij ons thuis. Zinzi weegt nu 3420, haar geboorte gewicht was 3170. Goed gegroeid dus! Alles was prima in orde! Harstikke fijn dus! Ik las iets over schema's. Zinzi drinkt om de 3 a 4 uur. Ze drinkt 7voedingen op een dag, 7x100cc. (90+3schepjes friso) Rond 23.00 krijgt ze haar laatste fles, dan komt ze rond 03.00/3.30, daarna rond 07.00/7.30. Morgen moeten vriend-lief en ik om de Mexicaanse griep prik. Brr! Ik ga er vlug vandaag! Ik hoor m'n meissie! Prettige avond! Liefsss!
Beeb van mij was juist vrij rustig toen ik kleine op schoot had. Toen ik thuis was, kwam ze pas weer in actie in de buik terwijl het voorheen wel zo was dat ze er op reageerde. Het was niet lang, paar uurtjes maar en was wel lang zat hoor. Ze had gisteren inenting MG gehad en was ook niet echt in dr hum. Van homeopaat heb ik middeltje mee gekregen en gelijk vanmiddag een eetlepel van ingenomen. Ze denkt dat aankomende nacht nog net te vroeg is dat het werkt maar morgennacht zou het eigenlijk al moeten werken. Bovendien zei ze dat dit ook een middeltje is wat de bevalling op zou kunnen wekken Ben dus wel benieuwd.....
@loontje/amore: hoe gaat het met jullie? Activiteit in buik al toegenomen? * ik ga ff douchen. Meldt me missch. straks nog ff en anders morgen weer* Grtz.
@ Rianne en man van harte gefeliciteerd met julie dochter Lieke. @Manonn, succes morgen. Prik doet echt geen zeer. Ik heb er niks van gevoeld en mijn dochter ook niet. Ben er wel een dag goed ziek van geweest maar mijn man en dochter weer niet, gelukkig maar! @ Loontje en Amore, SPANNEND MEIDEN! Hoop dat jullie niet lang meer hoef te wachten! Alvast heel veel succes en geniet van de eerste momenten met je beeb ( HET IS ZO MOOI EN BIJZONDER) Sorry meiden als ik iemand ben vergeten maar ben de laatste dagen niet helemaal lekker geweest. Ben ook 1 dag goed ziek geweest van de griepprik en heb ook een paar heavy nachten achter de rug met Jaro......kwam soms wel 2 a 3 keer Nu gaat alles weer goed en komt hij maar 1 keer per nacht. Nou ik hoop dat de zwangere dames snel gaan bevallen en dat we straks gezellig met zijn alle over CCtjes en slapeloze nachten kunnen kletsen Nou ik ga nu weer even lekker bankhangen want de kindjes liggen hier heerlijk te slapen dus daar moet ik wel even gebruik van maken Fijne avond!
Hey ladies, hier alles nog rustig, wel wat zeurend gevoel in m'n buik, maar geen pijn... Ach we wachten geduldig af! @mila fijn dat oppassen ging, ben benieuwd of je middeltje helpt @manon fijn dat alles goed is met zinzi! Doe je wel rustig aan met kraamvisite? Volgens je www's heb je het maar druk ermee! @sterretje thx en geniet lekker van je rust!
Ben trouwens niet wezen winkelen wel een half uurtje door de wijk gewandeld, vond ik toch wat safer :d slaap lekker alvast dames, x
Zwangeren: hoop dat er vannacht wat gaat gebeuren bij jullie!!! Ik duim voor jullie Manon, Sophie sliep idd bij ons in bed (heel slecht, ik weet t) maar het kon niet anders want anders lag ze echt de HELE nacht te huilen (nu dus de halve nacht, nl totdat we er niet meer tegen konden). We hebben echt van alles al geprobeerd maar nu dus in dr eigen kamertje, in dr ledikantje en gewoon de babyfoon heel zacht aan zodat ze zichzelf in slaap huilt. Klinkt heel zielig zo, maar ja, ze kan niet eeuwig bij ons slapen. Fijn dat Zinzi zo goed groeit zeg!!! En hoeveel kraambezoek regel jij dan op een dag? Krijgen de andere mama's nog veel kraambezoek? Bij ons is het lekker geminderd al... We hebben sporadisch bezoek, en dan tel ik even haar directe ooms, tante's en opa's en oma's niet mee hoor. Die mogen komen wanneer ze willen (mits ze vooraf wel even bellen natuurlijk ) Nou ik heb net mezelf een heel mooie jurk gegeven voor een gala dat ik over ruim 2 wkn heb. Was nog best lastig een jurk te vinden waarin je mn zwangerschapsvet (nog 3-4 kilo te gaan) niet ziet..........en die later ook nog aankan!! Was wel wat prijzig maar dan heb je ook wat Hoop dat het bij de zwangeren goed gaat doorrommelen en bij de mama's juist niet!!! Liefs Suus
@Loontje.. t zal vast niet lang meer duren meid... en euh.. al je nog een buddy achter de hand wil hebben dan offer ik me graag op hoor pb dan maar ff als het "nodig" is... @Knippy.. meid.. bij ons ben je de hekkensluiter..weet wat het is.. dat wachten...zeker als je de laatste bent.. was ik bij marijn ook in dat topic.. zo frustrerend.. Dikke knuf meis...hoop dat t snel begint bij je... @ALL.. GENIET VAN JULLIE KLEINTJES en SUCCES VOOR DE WACHTENDEN!!!!.. TIs het allemaal dubbel en dwars waard!!!...
Hee meiden, Hier weer alles rustig! Jammer genoeg!! Heb vannacht weer goed geslapen. Wat kan een zwanger lichaam toch raar zijn en je giga voor de gek houden zeg!! Zoon pijn als ik gister had... Dacht echt het begint nu, maar nu heb ik alleen weer onderin giga branderig gevoel en af en toe last van mijn darmen.. Ik weet het nu echt nie meer hoor! Hoest met de rest van de dames? Amore? Gaat het jouw lukken vandaag?? haha.. Denk mij nie, maar ja durf niks meer te zeggen.. Knippy dus rustig? Volgens mij gaan we echt allemaal overlopen. Was vandaag de laatste nie uitgeteld? @Ichtus: Het kan nie langer dan ongeveer een week meer duren nee da benk met je eens, maar denk dat zoon week nog lang kan duren... Hoop echt dak maandag nie meer haal om te strippen, maar ja dat hebben we nie in de hand he. Denk maar aan jouw woorden dat het het allemaal waard is! Gloof ik ook wel hoor, maar soms denk je dat het allemaal nie eens waar is en dat er nooit wat komt Denk dus dak je aanbod nie aan hoef te nemen, maar iig bedankt. Had er gister al met Chris over en anders laat hij het hier wel weten. Kump goed!! Zag dat ze bij jullie allemaal (behlve anna) prikje hebben gehad. Helemaal groot gehouden? Jullie ook geweest? Ik moet als die er is nog ff bellen met de ggd, maar weet nie of het dan nog kan... Nou dames, geniet van deze geweldige mooie dag en hoop dat er nog een paar zonnetjes tevoorschijn komen hier!! Liefs
@ Amore, jij bent nu aan de beurt hoor!!!! Ik heb vanmorgen indalingsweeen gehad volgens mij! Menstruatie krampen, vooral op 1 kant.. Moet vanmiddag naar de vk.. misschien dat er al iets bezig is! Ben zeer benieuwd!
Ha lieverds. Nog nix aan de hand hier, heb nog geen wee gevoeld ben wel nog steeds bezig met die prop. Hoe is het bij jou loontje? X
Haha. Allemaal tegelijk. Balen loontje, en dat gevoel van komt er echt ooit wat uit herken ik wel pina, succes bij de vk. Ze ging je dan misschien toch ook strippen? Hoe laat moet je?