Precies, moet iedereen lekker zelf weten, alleen beetje vreemd Ik zou graag babynieuws willen geven, maar hier gebeurt helemaal niks!!!!
Hey meiden, Nog geen beeb nieuws hier...jullie kleintjes zijn zeker niet nieuwschierig naar de buiten wereld.....Ik hoop echt voor jullie dat ze zich snel zullen melden! Milla vandaag onze uitgerekende datum...Had een maand geleden niet egdacht dat ik mijn meiske al 2 weken eerder mogt zien...Nu jij nog!! Amore, doe jij je naam ook eer aan? slapen als een Roosje...haha die van mij wel hoor! Vanacht is ze voor het eerst maar 1x geweest. Hoop dat het geen uitzondering is...Gisteravond om 23:30 uur laatse voeding en toen kwam ze om 3:30 uur weer en toen vanmorgen om 7:45uur! Helemaal goed dus! Ik heb gister en vanmorgen een tepehoedje geprobeerd...mar ze was te hongerig..dus ze had geen geduld...ze wild emaar 1 ding: FLES! ..Vanmiddag nog mar eens proberen. Voor de rest is het zooo'n lekker ding..ze is 's avonds vaak wakker..en ligt ze heerlij om zich heen te kijken..zoo mooi om te zien. Ben wel benieud hoeveel ze nu weegt..misschien vande week even naar het inloopspreek uur van het CB Nu roept oos ..dus etenstijd!! daaaaaaag
@Lieve: maakt niet uit Ik heb maandag weer controle. Ik had vanmorgen even voor de zekerheid gebeld maar ze wil toch nog even het weekend afwachten. @Knippy: Wil liever dat het nog in november komt. Vind het zo sneu voor die kleine om in dec, vlak bij 5 dec, jarig te zijn. @Mila: hebben ze ook plek voor je kleintje bij die KDV? Bij onze voorkeur KDV/organisatie helaas nog helemaal geen plek (nog geen 1 dag). Na de geboorte van de kleine moeten wij echt gaan rondbellen want anders hebben we straks een probleem. Liep vanmiddag in de Prenatal (moest er echt even uit, muren komen op me af) en toen kreeg ik ineens krampen. Snel afgerekend en naar huis gereden. De krampen zijn (nog) niet erger geworden. Ik hoop dat het nou echt doorzet naar weeën. Ik heb er echt genoeg van. Ben onwijs opgeblazen. Meiden, ik hoop dat we snel onze kleintjes in onze armen hebben!!!
Oh meiden, allemaal ff dikke knuf van mij!! Hier ook nog dik , op dit moment ook sjaggi en misselijk Toen straks nog ff lekkere huilbui gehad, dus gaat goed met de hormoontjes Liefs
Denk dat we dat allemaal hebben.. Knuf voor iedereen die zich *** voelt.. @Maaike Ik slaap altijd prima Fijn dat je meisje het zo goed doet.. Met Luuk ook alles oke? Schattige foto die ene met zn zus
@Maaike: ja idd jij had ook deze datum he. Gelukkig heb jij je meisje al lekker 2 weken bij je. Hopelijk blijft ze wel slapen als een roosje haha. @koala: ja gelukkig hebben ze bij deze wel plek. Nog niet de dagen wat ik wil (maar wel al 3 dagen) maar dat komt wel goed. Ik had eerst ook niet eens 1 dag hoor bij die andere. Toen heb ik me als een gek nog ingeschreven bij deze waar ik vanmorgen ben geweest. Ik had ook nog geen rondleiding gedaan omdat ik zoiets had van dat ik ook hier geen plek zou krijgen. Dus wel... dus wij zijn hier wel heel blij mee. Hoop dat jullie het uiteindelijk ook gaat lukken. Ik weet hoe onrustig je er van kan worden. Hoe is het met je krampen? Al erger? @loontje: aaah meis... gooi het er maar ff uit die hormonen... snap dat je het zooo gehad hebt. *knuf* Hier vanmiddag nog ff tukje gedaan. Moet zeggen dat mijn buik ook wel beetje onrustig is. Darmen lijken n beetje van slag. Gelukkig komt vriendlief zo lekker thuis en is het weekend, heerlijk. Tot later. Grtz.
Hallo Dames, Hier even snel een berichtje van ons. Wij zijn weer lekker thuis! Reageer en lees later alles even terug. Bevallings verhaal vertel ik ook snel helemaal. Maar in het kort: Het is uiteindelijk allemaal erg snel gegaan. Bij aankomst in ziekenhuis 3 cm ontsluiting en 4,5 later mocht ik al persen en na een knip en 25 mintuten persen was ons wondertje er! Wat een ervaring zeg! Lieke is de eerste dag erg misselijk geweest, veel gespuugd, maar nu gaat het super! Jullie horen snel weer van me! groetjes Rianne en knuffel van Lieke
Hoihoi dames, hier ook nog geen babynieuws helaas! Ze kon me vanmiddag ook niet strippen helaas, shitzooi, en de kleine is weer niet ingedaald! Ben er wel wat beu van eerlijk gezegd.. Strippen wou nog niet want ze kon er nog niet eens goed bij. Nu mag ik woensdag alweer komen (yeah!) en dan kijkt ze weer.. Stel dat het dan nog niet wil (strippen) dan wordt ik donderdag of vrijdag ingeleid! Tot zover mijn update!***
@ Koala, SPANNEND ....hoop dat het doorzet. Je bent al 3 dagen overtijd dus het mag nu wel onderhand gaan komen
Het komt ineens opzetten! IK voel dat je dit weekend nog ga bevallen Wil je trouwens thuis bevallen of in het ziekenhuis? Het staat wel op de lijst volgens maar kan nu even niet kijken
Even een fotootje van de kleine man. Vandaag alweer 3 weekjes oud. Wat gaat vliegt de tijd toch! Bekijk bijlage 32221
@ pina woow wat gaan ze snel inleiden bij jou zeg is daar een reden voor? @ sterretje wat een schatje zeg hier alles nog steeds rustig
Wat een lieverd sterretje! En ja, geboortehotel is nog steeds de planning, moet ze wel uit zichzelf komen natuurlijk hier ook alles rustig, weltrusten dames.
Hé meiden, even bijgelezen. Bezoek is terug naar huis, wel vermoeiend hoor. Maar wat is mijn neefje een schatje... Zo vreemd dat er zoineens 'iets' in de box beweegt, hi hi Morgenmiddag komt mijn andere broertje en schoonzusje, ze willen me allemaal nog even bol zien... En de babykamer bewonderen! Ook mijn neefje heeft het bedje uitgetest, werkt prima, hij vond het geweldig. Is het schommelwiegje waar zijn vader en ik ook in hebben gelegen! @ Maaike. Leuk een update. Ja zo kan een en ander verschillen, jij hebt je wonder al twee weken in armen. Wij moeten nog maximaal twee weken geduld hebben. @ Koala. Spannend. Hoop zo voor je dat het nu doorzet en dat je wens voor een novemberbaby uitkomt. Vervelend dat jullie nog geen plek hebben op KDV. Heb je al wel een contract. Wij hadden bij inschrijving één dag, bij contract kwam direct de tweede dag. En nu een maand later ook de derde. Vaak hebben ze twee wachtlijsten. Een voor passanten en een voor klanten... @ Loontje. Dikke knuffel terug. Vervelend dat je je niet lekker voelt en door de hormonen uit je hum bent geslagen... Hoop dat het weekend je wat opbeurt! @ Mila. Geniet van jullie weekend samen, misschien is het wel de laatste met zijn tweeen... @ Riannetja. tnx voor de update. Geniet maar lekker van jullie wonder. Logisch dat je later bij gaat lezen en ons de complete verhaal doet. Nu heb je andere prioriteiten! @ Pina. Jammer dat het strippen niet kon. vervelend dat de beeb nog niet is ingedaald. Fijn dat je woensdag al weer mag komen. Waarom gaan ze je met 40.6 of 40.7 al inleiden? (bij mij zeggen ze juist, we strippen niet voor 41 week omdat dat vaak nog geen gewenst resultaat heeft) @ Sterretjes. Pracht ventje. Geniet maar lekker van jullie knulletje. @ Knippy. helaas bij jou ook alles nog rustig. Mijn collega mailde zojuist 'bevalling komt meestal als een dief in de nacht!' ja dat weten we, maar ik wil ook niet dat elke ochtend weer een teleurstelling is... @ Amore. Hoe is het bij jou? // lees net je bericht. Tuurlijk komt het vanzelf... Jij ook een goede nacht @ All. Ga mijn bedje opzoeken, mijn middagdutje ook gemist. Of gaan manlief en ik nog een filmpje op de bank pakken, en doet hij morgenochtend alleen de boodschappen, ook wel een idee... Goede nacht, liefs Lieve
He Dames, @Amore; dat lijkt me gaaf zo'n geboortehotel! Kun je er ook meer over vertellen? Wat het kost etc. lijkt mij ook wel wat eerlijk gezegd! hihi Over het inleiden: Nou de vk vroeg mij hoelang ik op z'n hoogst wilde overdragen. Wat mijn max. was zeg maar.. Ik zei dat ik eigenlijk voor 41 weken wel wil dat ze eruit is.. En dat kon wel zei ze! Dan moesten we het zo aanpakken.. Nou dat vond ik heel netjes! Ze vroeg wat ik wilde! Dus vandaar! Wil eigenlijk niet dan nog over het weekend heen.. Misschien hoeft dat ook niet.. misschien komt het maandag, dinsdag etc... Kan allemaal hé!
pina meelevende vk heb je hoor hier bij ons is het pas bij 42 weken overdragen aan de gyn vanaf 41 weken gaan ze strippen maar vandaag is jou dag dus zet hem op Hier is alles rustig