Hee dames, Ff ego berichtje hoor. Heb vannacht weer wakker gelegen.. Of eigenlijk vanochtend. Had tussen 4 en 5 gwoon regelmatig weeen. Weet zeker, maar daarna was het weel weg... Raar toch? Snap er niks meer van. Daarna nog wel weer aardig wat slijm gehad en nu ook wel pijn onderin, maar zal het nu dan doorzetten???? Vannacht hier verder nog wat gebeurd? Liefs
Overtijd: 42.3- 12 november - Faye24 40.7 - 21 november - loontje24 40.5 - 23 november - Amore1 40.4 - 24 november - Koala28 40.3 - 25 november - Knippy 40.2 - 26 november - Angelique72 40.1 - 27 november - Mila77 40.1 - 27 november - Lievekylian Uitgerekende data: 39.6 - 28 november - Pina123 Buddy's Manon - LieveKylian Riannetja - Loontje24
Goedemorgen, @ Loontje. Helemaal perfect, een ego berichtje. Ook daar zijn we voor! Kunnen heel goed voor- of oefenweeen zijn geweest, deze zorgen ervor dat de baarmoederverweekt, waardoor slijm verloren gaat omdat de uitgang open gaat staan... Scheelt allemaal met de bevalling, ja daar heb je nu niets aan, nu heb je nog altijd de kleine niet in je handen, maar het begin is er... Heb je morgen vk thuis of op praktijk? Ik blijf voor je duimen! @ Pina, prettig zo'n meelevende flos. Goed dat het geen andere reden heeft. Gewoon één die naar je luisterd, nu hopen dat je een prettige gyn krijgt die er hetzelfde over denkt... VANDAAD JOUW DAG, HEB JE DE KLEINE DAT AL GOED VERTELD, zijn wij gisteren eigenlijk vergeten, hi hi @ Knippy. Dus bij jouw ook alles nog rustig. Wel een goede nacht gehad? @ All. hier heerlijk geslapen, zowaar weer twee keer geplast. En werd even een keer met harde buik wakker, liggen wachten op tweede, maar die kwam niet... Of ik ben der lekker doorheen geslapen! @ Moeders. Hoe is het bij jullie? Ga op en top genieten van het weekend met je gezinnetjes. En bezoek optijd wegsturen! @ Zwangeren. Ook daar nog alles rustig... Of is er iemand stiekem overvallen door de dief... I hope so... Meiden, fijne zaterdag, geniet van het weekend, laat je lekker verwennen! Liefs Lieve
Hai meiden, Helaas hier nog steeds niets. Gisteren om 23:00 uur zakte de krampen weer af. Wel veel slijmverlies gehad vannacht. Bij de laatste keer eruit om 6:00 uur trok ik het even niet meer. Kreeg een giga huilbui . Ben het zo zat op het moment. Nu weer lichte krampen en een ontzettend zwaar gevoel van onderen. @Loontje: we hebben een beetje dezelfde nacht gehad volgens mij. Hoe voel je je nu? @Lieve: Hier krijg je bij de KDV's pas een contract als er dagen vrij zijn en je deze accepteert. De wachttijden zijn hier onwijs lang. Onze voorkeur KDV heeft een wachttijd van ongeveer 9 maanden tot een jaar. Maar de meeste in de buurt hebben een wachttijd van 1,5 tot 3 jaar! @Pina: dat is fijn dat je woensdag al weer mag komen. Hopelijk kunnen ze je dan strippen. @Sterretjes: wat een schatje zeg.
Lieve hier niet echt super geslapen maar voel me eigen vandaag wel heel erg goed niet zo een druk beneden en ook geen last van me bekken dus wie weet we wachten maar weer af fijnn dat jij goed hebt geslapen zeg hoop dat het voor jou ook niet lang meer gaat duren nu
koala wat een lange wacht tijden zeg poeh heeey je moet vast aanvragen als je over 2 jaar een kindje wil ofzo niet normaal zeg
Dat zei m'n man vannacht nog tegen me: Ik hoop dat bij een volgend kindje je lichaam wat meer meewerkt. Hij is heel erg bezorgd om me. Echt heel lief.
Ha meiden, Hier ook nog steeds niks, en ook een flinke huilbui gehad vannacht. Heb vanochtend hubbie maar aan t werk gezet, wie weet dat dat het laatste zetje geeft! Kschrijf dit vanaf m'n tel, dus kan ff niet op iedereen reageren.. Knuf voor jullie allemaal. Kus
@Lieve: Fijn dat je lekker hebt geslapen!! Ik moet maandag naar de praktijk weer (hoop het nie) Heb de vk nog ff gebeld net, maar die zei idd hetzelfde. Zou snel bevallen... Ja, da snap ik. binnen nu en een week toch wel haha..Moest alleen goed in de gaten houden of ik geen vruchtwater verlies. Ik duim ook voor jouw dat het snel komt!! @Koala:Volgens mij hebben we idd een beetje zelfde nacht gehad! Vreselijk he? Elke keer denk je ook: nu begint het!! En dan weer nie!! Zo balen!! Meis, dikke knuf en t zal nu iig nie lang meer duren (mezelf ook maar beetje moed in praten haha) @Amore: Ook nog niks... Hopen dat het geholpen heeft! Jij ook dikke knuf!! Liefs
Meiden, dit is echt eigenlijk te stom om nu overna te denken, maar toch... Weten jullie dat er ook wachtlijsten zijn voor de kleuterscholen. Mocht je een voorkeur hebben, schrijf die kleine dan in, zodra ons wachten is beloond... Of voor de moeders, weten jullie wat de doen na het weekend, hi hi
@ Loontje. O mijn god, een week dat is heelt lang... Ja hoeveel dagen ben je dan overtijd... Nogmaals goed weekend! Duim voor je!
hallo zwangere meiden, even een dikke knuffel van nora en haar moeder hopelijk hebben jullie babietjes dit weekend zin om eruit te komen! zet hem op!! liefs brenda
@Lieve: Dan ben ik 2 weken overtijd. Dan gaan ze hier pas inleiden.Dus mndag strippen en ls dat nie lukt paar dagen later weer en als da nie lukt inleiden. Dan loop ik dus 2 weken over... Week duurt idd lang en moet er ook nie aan denken!! Dames g ff slpen, want ben alweer moe....
@Loontje: Het gaat 'm gewoon worden dit weekend voor ons. Het moet nou maar eens doorzetten. @Lieve: ik hoorde dat inderdaad van m'n vriendin dat daar ook al een wachtlijst voor is. Het moet echt niet gekker worden. @Amore: Ga je in Den Haag? Ik wilde ook daar maar het is voor mij (en de VK) iets te ver. Ik ga naar de geboortekliniek bij het Westeinde ZKH. Dat is voor mij dichtbij. Krampen zijn sinds een uur erger. Moet ze echt wegpuffen. Ik hoop echt dat het begonnen is!
@ loontje. Blijven hopen, straks houd je het zelf onbewust tegen en dat mag niet de bedoeling zijn...
Hello all, wat een rotweer he. Heb wat gelezen over huilbuien bij sommigen. Het is ook niet niks om over tijd te lopen. We willen gewoon onze beeb. Het heeft lang genoeg geduurd. Blijven hopen dat het nu snel gaat gebeuren. Ik ga zo naar schoonmoeders en daar komt rest van fam. bij elkaar en gaan we samen eten. Dus afleiding genoeg zo, wel fijn. Misschien dat ik straks nog ff kom spieken. Sterkte ladies. Grtz.
Hee meiden, Gossienokkie, nog geen BABY-NIEUWS, wat is dat toch.. Die duimen van mij draaien overuren, maar helpen doet het niet geloof ik! Sorrie hoor lady's, maar ik kan het niet meer allemaal volgen. Er word zoveel geklets. Ik kom te weinig op het forum om het allemaal goed bij te kunnen houden, ook al zou ik vaker willen rondneuzen hier, sinds de kleinne is er een stuk minder tijd! De kleine vraagt tijd, en dan nog niet te beginnen over de kraamvisite! Ik hoop dat het nu echt echt echt eens snel door gaat zetten bij jullie hoor meiden, want jullie zijn het vast goed beu! Sommige van jullie lopen inmiddels al overtijd, helemaal niet leuk natuurlijk! Ik wens jullie heel veel succes, en ik zou zeggen (ook al is het heel lastig) houd jullie taai! Ik denk aan jullie & blijf voor jullie duimen!!!! @Suzan; Ik snap het heel goed hoor van jullie, hoe 'slecht' het misschien ook is. Zinzi heeft de eerst nacht thuis ook bij ons geslapen. De hoeveelheid visite is per dag verschillend. Meestal komen er 3/4 mensen per dag. Soms iets minder, soms iets meer, meer heb ik liever niet, maar soms is het helaas niet anders. Morgenmiddag komen er s'middag 2stelletjes, en als die weg zijn weer 1stelletje, heel misschien sávonds ook nog een stelletje. (stelletje = 2, hihi) Ik ben het wel een beetje beu hoor, om eerlijk te zijn, al die kraamvisite! Pff Wat leuk! Een gala-jurk! Tja, die zwangerschapskilo'tjes, hier nog één. Ik wil er nog 5kilo afhebben, dan ben ik weer op mijn oude gewicht.(52kilo) Het zit bij mij in mijn heupen, hoe krijg ik dit nu eens weg?! Ik hoop dat het gaat lukken, en snel ook, want nu pas ik niet in mijn oude broeken! @All; Hier gaat alles prima! Zinzi ligt heerlijk te slapen. Gisteren voor de Mexicaanse griep-prik geweest. Het was gelukkig niet druk, en waren gelijk aan de beurt. Gelukkig weinig last, alleen wat stijfjes. Gisterenavond voor het eerst met Zinzi naar mijn schoonouders geweest. Ging prima! Tot we thuis kwamen, Zinzi had toen moeite met in slaap komen. Na een tijdje te hebben gehuild, viel ze gelukkig in slaap. Ze kwam vanacht precies om de 3uur. Tís net of ze een wekkertje inzich hebben! Nu ga ik snel eten! Mannetje-lief heeft gekookt. Rond 19,00 staat er weer visite op de stoep. Morgen ook de hele dag kraamvisite! Morgenavond rust... Heerlijk! Meissies, een fijne avond / fijn weekend! Liefss!!!