Ik denk niet dat het vruchtwater is ik heb dit namelijk ook als het vruchtwater moet zijn kun je op je hand blazen als je het dan voelt lopen is het waarschijnlijk wel zo maar hier is het gewoon hele dunne waterige afscheiding. niet echt prettig maar niks aan te doen helaas
@Lieve: Hier inmiddels al 41,1 week Gaat snel he haha.. @Amore: Helaas hier ook nog dik Maar zag dat jullie mij al gespot hadden Wat jij zegt heb ik ook wel. Elke keer denk ik misschien iets vruchtwater of toch beetje urine... Ook soms vlokkerige urine.. VK gister gebeld en die zei dat ik een uur op de po moest zitten en gaan kuchen enzo.. Maar dat heb ik nie gedaan. Ik denk dat je er maar gwoon vanuit moet gaan dat als je op je hand blaast en er niks gebeurd dat het gwoon beetje urine is. Dat zei de VK ook dat dat heel erg normaal was nu. Verder zeggen ze idd ook altijd dat als je genoeg activiteit voelt dat de beeb dan in goede conditie is.. Ben bang dat het hier dus ook dec. gaat worden @All: Hier wel een goede nacht gehad. Gister voor het eerst ffies naar buiten geweest, want werd helemaal gek en was erg emo de hele dag. Was toch ff lekker om er ff uit te zijn. Wel erg pijn in mijn rug en onderin gehad. De hele nacht beetje last van gehad, maar goed verder dus niks geen verandering jammer genoeg!! Vandaag maar weer ff stukje rijden of wandelen. Heeft me wel goed gedaan. Fijne dag verder meiden!! Liefs P.s. Koala had echt verwacht dat er bij jouw al wat was!! Balen voor je joh!!
Dat dacht ik al. Zit hier ook steeds te blazen, maar dan gebeurt er idd niks. Toch fijn om te weten dat meer dit hebben
@alle novemberbaby's die nog moeten komen Lieve schatten, Ondanks dat jullie papa's en mama's jullie heel lief enzo vinden zouden wij het toch fijn vinden als jullie lekker in november geboren worden. Los van het feit dat jullie mama's en papa's erg benieuwd zijn en zin hebben om te knuffelen, is dat ook een stuk praktischer. Dus misschien kunnen jullie dit overwegen?? Liefs, jullie mama's
loonrje word echt tijd dat er bij jou wat gaat gebeuren hoor succes met wandelen das wel goed zeggen ze amore hahaha ja stom he elke keer dat blazen maar dan weet je het wel zo denk ik maar
Helemaal mee eens zou het zo ie zo vandaag leuk vinden want me manneke is jarig dus een cadeau uit eigen zak wat wil hij nou nog meer ?? (buiten zijn ps3 die hij vorige week al heeft gehad voor de verjaardag)
@Loontje, He bah, nog steeds niks. Wel lekker dat je gisteren ff weg bent geweest. Ik ga hier ook elke dag even naar buiten, anders wordt je echt gek.. Ik hoop dat het voor jou ook snel gaat beginnen! @Knippy, Tsja, als dat blazen ons duidelijkheid geeft, kan ons het schelen
Hahahahhaa Knippy, die PS3... Een baby zou zeker een mooi 2e cadeau zijn Gefeliciteerd met je mannetje trouwens!
Dank je wel Ik ga nu ff douche en aankleden want ouders en schoonouders komen in de loop van de middag tot later
He nog geen beebnieuws ladies. Wel paar die slecht geslapen hebben. *ff knuf* ik weet hoe het voelt. @knippy: gefeli met mannetje en cadeau uit eigen zak erbij zou idd leuk zijn hihi. Nou we maken het hier wel spannend allemaal. Bij mij beginnen de smsjes ook binnen te komen: of het nog niet zo ver is en dat ze nieuwsgierig zijn etc. Jaaaaaaahaaaa I know. Ik slaap sinds paar dagen wel weer aardig goed zelfs. Ben ik zooo blij mee. Middeltje van homeopaat werkt wel moet ik zeggen (misschien zit het ook wel tussen de oren maar maakt mij niet uit ) Ik ga ff lekker relaxen in bad met een tijdschriftje en kom straks weer ff koekeloeren. Fijne dag nog. Grtz.
Hier helaas ook geen beebnieuws. Heb schandalig uitgeslapen , ben twee uur geleden uit bed gekomen. En ik ben nog moe . Kan zo weer in slaap vallen op de bank. @Knippy: gefeliciteerd met je mannekes verjaardag. Die opmerking van jou van: "want me manneke is jarig dus een cadeau uit eigen zak wat wil hij nou nog meer??" @Mila: hier ook veel mensen die bellen en sms-en hoe het gaat. @Loontje: helaas nog niets. Voel de kleine ook een stuk minder bewegen dan 3 dagen geleden. Gelukkig nog wel de minimale 10 keer per dag maar toch. Begin een beetje ongerust gevoel te krijgen. Wil ook zo graag even wandelen of naar buiten maar na die krampen in de Prenatal afgelopen vrijdag doe ik het maar niet. @Amore: ik heb ook wel eens het gevoel dat ik iets voel lopen en dan denk dat het vruchtwater is maar blijkt het ook urine te zijn. Ik kan mijn plas steeds minder goed ophouden. Morgen controle bij de VK. Ik hoop zo dat ik al wat ontsluiting heb. Misschien kom ik straks nog even koekeloeren, anders succes meiden!
Hoi Dames. helaas voor iedereen, wachten nog niet beloond. Nog altijd volle buiken en lege armen... Onze beebs hebben nog 30 uur de tijd om ons een november mama te maken... Rommelen bij iedereen ook minder! Ik gok weer op 'stilte voor de storm' Maar stopt wel met duimen, kijken of dat helpt, hi hi Ik ga een avondje ontspannen, vanmiddag heerlijk de deur uit en onder de mensen geweest, heeft me goed gedaan, maar wel lekker vermoeid. Maar ga eerst mijn ananas aan stukken snijden. Meiden en moeders een fijne avond, tot morgen, liefs Lieve
@Koala: Dat ongeruste gevoel herken ik ook heel erg. Heleml naar dat filmpje van zembla vorige week. Snap nie da ze ons zo lang door laten lopen als in de rest van de wereld de grens met 41 weken is en dat het risico dar er iets mis gaat steeds groter word. Dat snap je toch nie. Morgen word ik gestript en we gaan glijk zeggen dat ik sowieso voor het weekend naar het ziekenhuis wil als het nie lukt. Volgende week zaterdag ben ik nl 42 weken en dan wil ik toch echt zijn bevallen!! Gaan ze ook al wat bij jouw doen? Of nog niks? @Lieve: Succes met je ananas!! Hier wel duizelig en buikpijn, maar verder niks.. @Knippy: gezellig gehad met ouders en schoonouders? @Mila: ook heerlijk gerelaxed in bad? Ik wou zooo dat ik ook een bad had!! Helemaal de laatste tijd!! Echt het toppunt van relaxen!! @Amore: Waar ben je??? Aant bevallen?? Duim, duim!! Hier dus beetje naar.Schoonouders waren geweest en bleven tot uur of 5. Dacht dat ik honger had. Hebben we net mac gehaald en nog stukje gereden. Nog steeds naar. Toen dacht ik misschien moet ik wel naar de wc en is het dan over... Ook nie! Nu nog duizelig en pijn in mijn buik. Maar we hopen nergens meer op op dit moment. Gaan gwoon van morgen uit. Of iig dat we moeten strippen. Lijkt me echt geen pretje, maar alles om te proberen er iets meer vaart achter te gaan zetten. Hopen dat het gaat lukken!! Liefs
@Koala; Getsie meid, balen balen balen! Meer is er niet te zeggen! Ik snap dat je knetter gek word! Ik hoop voor je dat het snel echt door gaat zetten! Dikke knuffel voor jou meid! Houd je taai! @Amore; Wat rot, klaarwakker en niet meer kunnen slapen. Fijn dat je toch nog lekker hebt uitgeslapen, en de uurtjes hebt ingehaald!L Ik hoop dat de weeen waar je op wacht(te) vlug komen meid! Knuffelll! @Sterretje; Wat fijn dat alles goed gaat met jou & jullie kleine knul! Lekker, dat Jaro nu wat later wakker word voor z'n fles, 02.00 is een vervelende tijd, dus fijn dat hij nu rond 03.00 ontwaakt! @Maaike; Hier nog geen vast schema hoor, dat hebben de 'meeste' nog niet echt denk ik. Zinzi krijgt rond 23.00 de laatste fles, dan rond 03.00/4.00 & rond 06.00/07.00. Hier is het ook van dat rotweer! Pff, ik zou een rondje buiten wel lekker vinden, maar mezelf kletsnat laten regenen, nee, bedankt! Ik hoop dat het van de week wat beter word, in iedergeval geen strom en regen. Kunnen we misschien nog eens een ommetje maken. @Knippy, Oh, gatsie! Jij ook al een slechte nacht! Balen zeg! Ik hoop dat je vlug, heel vlug aan de beurt bent! Houd vol! Gefeliciteerd met je mannetje! Een cadeautje uit 'eigen zak' zou leuk zijn! hahaha! @Lieve; Mmm, dik & opgezet, dat is geen pretje. Inmiddels 2dagen overtijd, .. Ik wacht maar op HET SMSJE, hihi! Houd vol meid. Ik hoop dat het vlug komt! Knuffel! @Loontje; Hé jammer, ik had gehoopt dat jij nu wel was bevallen! 8dagen overtijd! Wat ontzettend balen meid! Ik hoop dat jij nu vliegensvlug aan de beurt ben hoor!! Ik duim voor je meissie! Dat het maar heel snel mag gaan gebeuren! Misschien dat het lopen wel helpt? misschien komt het daar beetje van op gang? Ik HOOP het in iedergeval voor je! @Mila; Fijn voor je, dat je de laatste dagen weer lekker slaapt. Goede nachtrust is wel zo prettig! Ook hoop ik voor jouw dat het snel komt! @All; He meiden, Jeetje, ik schrijf bij de één na de ander, .. balen, vervelend, nog steeds niks... Wat vervelend zeg, ik wil BABY NIEUWS! Ik wil niet meer kletsen over weeen, maar ik wil met jullie allemaal lekker kletsen over het genieten van de baby's, en over baby dingentjes! hihi! Gun het jullie allemaal! Nog even meiden.... dan kunnen jullie (ook) genieten! Hier gaat alles prima. Vandaag veel kraamvisite gehad, de hele dag door! (Wanneer houd het eens op?! haha!) Zinzi heeft er weinig van meegemaakt, want die lag lekker in bedje. Ik haal Zinzi er ook niet uit voor visite hoor, dat vind ik zo sneu. Zinzi heeft sinds 2dagen last van haar darmen. Ze kan moeilijk poeppen. Zo zielig! Ze perst en perst, hoofdje word soms helemaal rood, maar lukken wil het niet .... We masseren haar buikje, en gebruiken soms de thermometer, dit helpt vaak wel. Wie heeft er goede tips? Verder doet ze het prima. Ze drinkt nu ipv 100, 110cc. Dit gaat prima! Overdag slaapt ze bijna de hele nacht, s'avonds heeft ze soms wat moeite met in bed liggen, ze bromt dan wat voordat ze in slaapt valt. Komt jullie dat ook bekend voor mamma's? Met mij gaat het ook prima. De wond geneest heel mooi. Ik heb er soms nog last van, voornamelijk als ik me veel inspan, of teveel wil doen. Het herstel gaat dus best goed! (als ik het maar rustig aan doe) Hoe gaat het met de andere keizersnee-mamma's? Jullie nog veel last? Allemaal een hele fijne avond! Dat er vanavond/vanacht veel BABY'S geboren mogen worden!!! Liefs!
nog steeds niks.... we wachten (on)geduldig af... kom nou babietjes!! we willen wel nog babietjes in november (zegt een net oktober mama) @manon; nora heeft ook last gehad van haar darmpjes en had ook moeite met de ontlasting, op advies van de huisarts die toen nora toevallig even kwam bekijken thuis zei hij dat ik 10cc meer water bij de voeding moest doen en dat heeft geholpen! nu geen last meer van en zodra het over was, het extra water er weer af halen. @vast schema; hier wel redelijk een vast schema, nora slaapt nog steeds de nachten door en moet haar 's ochtends gewoon wakker maken. liefs brenda
@loon: vriendlief zei net ook al: waarom mag je als je overtijd loopt niet zelf bepalen wanneer er ingeleid gaat worden. Tja, dat is dus eenmaal niet zo hier in NL. Willen dat natuur zoveel mogelijk dr gang gaat, grrr. Hopen dat het strippen voor jou gaat werken morgen. @manon: nog steeds druk met je kraamvisite. Wel op tijd rust nemen voor jezelf he. @lieve: en je ananas nog opgepeuzeld? En voel je al wat haha? Anders ren ik morgen gelijk naar de winkel toe hihi. @koala: ik heb ook uitgeslapen en ben ook nog zo moe. Vanmiddag ook nog ff geslapen en zou zo weer kunnen slapen. Morgen jij ook vlos dus? Hoop dat je idd al wat ontsluiting hebt. @rest: hier verder weinig te melden. sms frequentie neemt nog steeds toe. Schoonmoeder gisteren nog gezien en die belde straks alweer. Vriendlief zei al: die gaat nu elke dag bellen. Joehoe. We gaan ff filmpje kijken. Meldt me morgen weer. Alvast fijne nacht. Hoop dat jullie (en vooruit ik ook) of gaan bevallen of lekker zullen slapen. grtz.
@schema, hier nog niet echt een vast schema. Vind dat ze dat pas krijgen als ze rond de 2 a 3 maanden zijn. Ik zit nu nog op 6 voedingen maar volgende week zullen ze op het cb wel zeggen dat ik kan gaan proberen 5 voedingen te geven en dan heb je in eens weer hele andere tijden om een voeding te geven. Hoop dat het een beetje gaat lukken om naar 5 voedingen te gaan. Jaro slaapt wel s' avonds van 20.00 tot 23.00 en slaapt dan door tot 3.30. Ik weet nog wel dat mijn dochter de eerste weken s'avonds veel huilde en dat doet Jaro bijna niet. Die ligt na een voeding nog bij ons op de bank een beetje rond te kijken en zodra ik merk dat hij moe is lig ik hem op bed.
@ kraamvisite: de meeste mensen zeiden tegen ons: we komen wel op visite na de twee drukke weken.. Maar ja, als iedereen dat zegt dan komt er bijna niemand. Dus denk dat het bij ons nog erg druk gaat worden binnenkort. En anders doen we mijn verjaardag (2 januari) maar als soort kraamfeestje hihi. @ ritme: onze dame meldt zich 's morgens rond uurtje of 7 (ligt er net aan hoe laat ze haar avond borst heeft gehad, daarna slaapt ze zo'n 8 uur) en ;s morgens laat ze 4 uurtjes tussen haar voedingen in zitten en vanaf een uur of 3 wil ze om de twee uur (denk voorraadje aanleggen voor de nacht). Vanmiddag heeft mijn man een flesje gegeven met afgekolfde melk. Er ging gewoon 150 cc in bij haar zeg!!! Ik zit nu meestal op de 5 voedingen, behalve als ze 's avonds dus echt om de 2 uur komt, dan red ik de 6. Maar ze groeit goed, en we zullen donderdag wel horen wat ze op het CB er over te zeggen hebben. @ meiden die nog bevallen moeten: Ik ga voor jullie duimen dat het toch nog in november gaat gebeuren. Pff, nog ruim een weekje, en dan weten we of het tot dan toe goed gaat met de zwangerschap van mijn zus. Spannend hoor. De vorige keren is het vruchtje steeds gestopt met groeien rond de 5 weken.....