@Amore; Succes meid. Je zal nu wel in het ziekenhuis wezen! Ik duim voor je! Je hebt krampen? Wie weet inderdaad het begin .... Spannend hoor meis! @Knippy; Zozo, druk in de weer op de vroege morgen! Wat rot zeg, dat je zo weinig hebt geslapen. Misschien een middag-dutje doen? Morgen word je gestript? Je hebt kramp lees ik .. Spannend hoor! Wie weet meid ..... Zet hem op! @Pina; Jij moet morgen gestript worden, hopelijk heeft het effect, .. Gaat in iedergeval niet meer lang duren, dat is vast een heel fijn idee! Succes! @Loontje; Ik ben heel benieuwd. Je bent inmiddels gestript! Ik hoop echt dat het effect heeft. Ik snap heel goed dat je het spannend vind hoor. Je weet gewoon niet wat je te wachten staat, en wat er allemaal gaat gebeuren. Dus de spanning is heel normaal! Hoe is het strippen gegaan? Viel het mee? Nu gaat het niet meer lang duren meid, dat is vast een heel prettig idee! Houd je taai meis! @Koala; Zo, een heel buik uitgelezen. Tja, je moet inderdaad wat als je om 04.00 klaarwakker bent! Ik hoop dat het vandaag jouw dag word, anders word het een December-baby'tje. Ach meis, denk maar zo, wat maakt het uit .. als het maar vlug komt! haha! Succes bij de v.k strakjes! @Ringeding; Oké, .. Ja, ik heb geen ervaring met b.v. Maar als Rosanne het opdrinkt, en niet uitspuugt is het prima, denk ik. Gewoon eventjes navragen op het CB inderdaad. @Mila Succes morgen! Ik hoop dat je iets krijgt, en dat het dan gaat beginnen! Zou natuurlijk harstikke fijn zijn.. tot die tijd afleiding proberen te zoeken. Lekker wat (kleine) dingentjes doen, erop zitten wachten heeft toch geen zin, en je maakt jezelf alleen maar gek, denk ik! Houd nog even vol meid! Nog even en dan kan ook jij genieten van jullie wondertje! Leuk hé, schoonmoeders? haha! Toen Zinzi geboren werd, kwam ze elke dag en als ze niet kwam belde ze steeds.. Lief, maar best 'vermoeiend' haha! @Lieve; Wat fijn, een goede nachtrust! Dat doet je vast goed! Lekker alles opt gemakje doen, lekker soaps kijken! Heerlijk! @Suzan; Oke, jullie meis drinkt 100cc. Zinzi dronk 100cc, nu heeft ze gisteren 110 gedronken, en gisterenavond hebben haar laatste fles 115 gedronken. Dit ging prima! Ze komt meestal om de 4uur, soms wat eerder. Bedankt voor de tips, kwa middeltjes. Ik heb het idee dat het al wat beter gaat. Ze had vanacht een hele volle poep broek, en ze is rustiger. Wat vervelend zeg, dat terug geven van Sophie. En dat nog na 2uur? Dat zou ik ook eventjes navragen. Hoe gaat het met Sophie? Gaan de nachten al wat beter? Huild ze 'nog' veel? Het herstel-proces herken ik inderdaad wel. Ik kan inprincipe alles, maar als ik teveel doe, teveel dingen achter elkaar, of een te lange tijd, dan gaat de wond wel pijn doen, verder is de wond en mijn huid en er rond gevoelliger als normaal. @All; Goeiemiddag meiden! Hier een prima nacht. Zinzi heef lekker geslapen. Om 12.00 laatste fles. Ze kwam daarna om 04.00 en om 07.45 Ik heb dus best lekker geslapen. Ze ligt nu ook weer heerlijk te slapen! Ook heb ik het idee dat de krampjes minder worden, even afwachten.. Ik kom vanmiddag weer koekoeloeren! Hoe jullie strip-pogingen zijn gegaan etc! Nu tijd om te strijken, daarna Zinzi der flesje, en dan hoop ik niet even een klein ommetje te maken met Zinzi, even frisselucht. Vanavond WEER kraamvisite. Aankomende week weer best druk met visite's. Morgenmiddag&avond ook visite, en woensdagmiddag ook. De rest staat tot nu toe nog leeg, .. zou het niet erg vinden als het zo bleef hoor, haha! Prettige dag meiden! en nogmaals SUCCES voor alle meiden die vandaag naar het ziekenhuis/naar de v.k. moeten! Ik duim voor jullie! Liefs!
@manonn, ik heb ook een babyfoon. Die moet ik echt hebben anders word ik niet wakker als Jaro begint te huilen. Nu hij op zijn eigen kamertje ligt slapen wij ( en jaro zelf ook ) een stuk rustiger. Ik hoor hem natuurlijk nog wel kreunen door de babyfoon heen maar dat vind ik niet zo erg. Oja ik stuur jou zou even een pb met mijn hyvesadres want heb jou nog niet op hyves zie ik!
@ Loontje, hoe is het gegaan? Las bij je www dat je nogal zenuwachtig was. Hoop dat het meeviel en dat nu echt gaat doorzetten
mila, hihi hoop dat het helpt meid! Mijn schoonmoeder belde ook best vaak rond die tijd ( heel irritant ) lekker laten ringen die phoon!
Dag dames. Hier even snel een update. Net terug van de VK, baarmoedermond is helemaal verstreken en had ruim 2 cm ontsluiting (vorige week woensdag 1 cm). Er is dus van alles aan de hand. Ze heeft nog een klein beetje gestript. In principe vrijdag naar de gyn, maar zij dacht dat we die afspraak niet gaan halen en dat het vannacht wel es kan gaan doorzetten. Ik hoop dat ze gelijk heeft!!! Ik ga nu lekker onder de douche staan en dan op de bank met een kruik. Ik hou jullie op de hoogte. Knuf!
brenda, Ik geef fv. Ik zit nu op 7.00/11.00/ en hij krijgt nu een flesje 15.00/ 19.00/ 23.00. Het gaat tot nu toe goed maar dat komt ook omdat hij veel geslapen heeft. Vanavond zal het wel moeilijker worden om er 4 uur tussen te laten....ben benieuwd
Amore, SPANNEND. Duim me suf hiero voor jou en natuurlijk ook voor de rest van de meiden! NOu mocht ik je niet meer spreken voor die tijd ALVAST HEEL VEEL SUCCES.
@ amore. Spannend. Klinkt goed! wie weet op de valreep nog een novemberbeeb... Succes en Sterkte. Dikke knuf, liefs Lieve
@ Loontje. Hoe is het bij jou? Hoe was het bij de vk? Konden ze je strippen? houd het hier in de gaten... Dikke knuffel, liefs Lieve
dat zijn precies dezelfde tijden die ik nu ook geef. Ben idd benieuwd hoe het vanavond gaat, dan heeft ze meestal eerder honger. maar tot nu toe heeft ze s nachts altijd doorgeslapen (van 00.00 tot 06.00 uur), ben benieuwd hoe het vannacht dan gaat.
Dames, hier ook update. Moest naar het ziekenhuis, vandaar dat het zolang duurde. Ze hebben mij daar gestript en ik had ook al 3 cm ontsluiting!!! Waarschijnlijk ging het vannacht gebeuren en zo niet dan moet ik morgenvroeg om 7 uur in het ziekenhuis zijn en dan gaan ze inleiden!!!! Joehoe... ben zooo blij. Morgen gwoon ons kleine mannetje in onze armen. Krijg nu ook al aardig last, dus hoop opm zich dat er vannacht al wat gebeurd! Ik had volgens mij ook het gluk dat ik een belgische gyn. had. Die vond nie dak nog zo lang moest doorlopen, want de vk wou dak pas zaterdag ingeleid werd als er niks gebeurde!! @Amore: Wat grappig dat het bij jouw ook al zover was. Misschien tegelijk??? Haha.. Heel veel succes in ieder geval!! Ga ook ff lekker op de bank!! Liefs
Hehe, eindelijk wat ACTIE!!! Amore en Loontje! Doe jullie best vannacht maar, dan hebben we morgen super baby nieuws!! ****Ben gewoon jaloers **** Heel veel succes meiden!!!
hoi meiden, Heb vanmiddag toch ff lekker liggen slapen nog de krampen blijven toch wel een beetje komen maar word niet echt veel meer en voelen ook niet meer pijnlijk ofzo dus blijft afwachten. @ mila ook al zo een nesteldrang? en hier vanmiddag ook telefoon uitgezet had er geen zin in. @ manon dat middag dutje was dus gelukt heerlijk hoor hoop dat het strippen morgen niet meer nodig is. fijn dat zinzi het zo goed doet zeg en lekker 2 dagen geen kraamvisite is ook wel fijn toch @ amore oooooh spannend al 2 cm ontsluiting ik hoop dat het door gaat zetten vannacht @ loontje uiterlijk morgen dus je kleine mannetje goed zeg ik duim dat het vannacht/vannavond nog op gang komt ben weer bij ga ff relaxen nu