Late november 2009 mama's (vanaf 15 nov)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lotje2, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Probleem is ook dat Ilse in de stad of met boodschappen 9 van de 10 keer niet wil zitten en dan dus echt de hele boel bij elkaar gaat gillen. Dan winkel je dus absoluut niet rustig. Ze blijft idd nog niet goed bij mij lopen, dus dat is wel vervelend. Ze vind het wel leuk om op fietsjes e.d. mee te gaan dus hoop dat zo'n zijding dan wel werkt.

2. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    Ja misschien dat zo'n zijding dan de oplossing is maar dat is dus van bibi? Heb eigenlijk geen idee hoe dat eruit ziet? Straks even zoeken op internet naar een foto want ben wel benieuwd.

3. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0

zoiets als plaatje erbij zit tenminste

4. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

goedenmorgen meiden,

Hoe is het hier?
    geen baby nieuws zie ik.
    nou hier ook niet alles is nog vrij rustig dus strippen heeft niet veel opgeleverd helaas

5. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    Goedemorgen all,

Ik krijg zo visite (ff afleiding) dus ff kort berichtje maar hier heeft volle maan ook niet geholpen *snik* Heb me net maar een homeopatisch middeltje gegeven in de hoop dat.... & gisteren spicy gegeten dus kom maar op.

Oh zag net bij Koala op haar hyves dat ze bevallen is van een zoon. Meer weet ik ook niet.

Ik kom later weer ff spieken. Fijne dag.

6. hielko2006

mila vannacht is het pas officieel volle maan
    Maar balen dat er bij jullie ook nog steeds niks is zeg
    veel plezier met de visite

7. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    Hé meiden, lees later even bij. Heb heerlijk geslapen en nog uit ook, kom juist onder de douche vandaag, ga nu brunchen, hi hi
    Moet om 1300 uur bij de verloskundige zijn...
    Pas later de lijst wel even aan, als we meer nieuws over Koala hebben, heb haar niet op de hyves!
    Nog altijd met de baby in de buik in plaats van in de armen, het was hier vannacht giga volle maan, heb constant de buitenlamp achter uit willen doen, stom hé... Heb ik nog nooit eerder gehad.
    Kleintje is vandaag en was vannacht erg rustig. Daarintegen is mijn buik vandaag wel zacht, gisteren bijna hele dag keihard!
    Houd jullie op de hoogte, liefs Lieve

8. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Loontje en man: gefeliciteerd met jullie zoon!!!

Zwangeren: echt petje af voor jullie hoor. Hoop dat de kleine zich snel aankondigt!

9. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Koala,

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Mathijs! Ik lees het net op je Hyves. Geniet!!!

@alle zwangeren
    nog even meiden!!! Sterkte met de laatste loodjes!

10. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Koala, ik heb je hyves niet maar begrijp dat je inmiddels bevallen bent. Gefeliciteerd met jullie zoon!!!

11. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Yess babynieuws; Koala van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!!

Sterretjes&Debie hier dus ook een onrustig niet luisterd kind haha dus die moet ik dus echt vast binden!
    Dus hoop dat een duowagen uitkomst bied.
    Mijn dochter wil dus ook niet lopen en vooral geen handje geven, in de winkel is geen schap veilig dus dit lijkt mij de beste oplossing!

12. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    @Koala;
    GEFELICITEERD MET JULLIE KNULLETJE MATHIJS!!
    Geniet ervan! Ik hoop dat het allemaal goed gaat met jullie!

@Knippy;
    Meis, las dat je buikpijn had van het strippen? is dat al over?
    Jammer dat het strippen weinig opleverd.

Ik hoop dat het inleiden volgende week niet meer nodig is! Maar misschien inderdaad maar goed dat je je hier op insteld, kan het alleen maar meevallen als het eerder komt...

@Shean;
    Zo, poe! Wat een bevalling. Is niet niks zeg!!
    Fijn dat je er positief op terug kijkt, vind ik heel 'knap'!
    Héél goed gedaan hoor meis, wees er maar trots op!!

Gaat alles goed met jou en je wondertje?
    Slaapt tie lekker, drinkt tie goed etc?

@Mila;
    Oke, Je zou de 42 weken niet vol gaan maken zeggen ze.. nou dat lijkt me fijn om te horen!
    En de babe ligt start-klaar, goo wel spannend hoor! Ik hoop dat jullie wondertje zich heel snel meld!

@Lieve;
    Lekker uitgeslapen meid, lekker hoor! Nu kan het nog .. hahah! Geniet er dus maar van! Alles lekker op het gemakje hoor meis!

Je bent nu bij de v.k. Hoop dat alles weer in orde is!

Ik hoop dat het snel zover is meid! dat ik maar snel buddy-nieuws mag komen melden hier!! hihi

@Susan;
    He meis, hoe gaat het met je? Wond-pijn al helemaal weg?

Hoe gaat het met Sophie?

@All;
    Hier gisterenavond een onrustige avond. Veel visite gehad, had 1,5 na haar voeding weer honger? Dus maar wat voeding bijgemaakt, daarna lekker gaan slapen.

Toen best een onrustige nacht. Zinzi werd wakker, ze huilde/mopperde .. Ik dacht honger!
    Ik fles klaargemaakt, kom ik op haar kamertje, slaapt ze.. Toen lekker laten slapen. 1,5 later pas weer wakker en flesje gegeven.

Vanmorgen kwam ze om 8.00 en toen om werd ze om 11.00 wakker, aangekleed en flesje gegeven. Ze ligt nu heerlijk te slapen!

Ze krijgt nu 120cc, dat gaat er prima in! Soms een klein mondje terug.

Verder gaat alles prima! Op een hele dure week na! Me vriend heeft een ongelukje gehad met de auto..
    Een vogel, patsboem! tegen de voorruit! Heel de ruit kapot! Helaas waren we niet verzekerd, voor ruitschade!

Auto naar garage, maar gelijk beurt laten geven, kreeg vandaag de rekening binnen; 800 euro!
    Ook had vriendjelief, 2boetes binnen gekregen, 200 euro in totaal! Dag na de bevalling, .. 2boetes in een uur!!

Zegt hij nog heel grappig; Kwam omdat ik zoooo graag naar je toe wou komen! haha.. Leuke grap! Niet dus!
    Achja, .. Niks aan te doen! Ga me er ook niet druk om maken hoor, word ik toch ook niet vrolijker van!

Vanmiddag komt er een vriendin op kraamvisite, en vanavond komt er weer visite!
    Morgen (tot nu toe! en dat houd ik zo!) een even geen visite, vrijdagavond wel weer visite!
    Poe, dan hoop ik dat het even rustig zal zijn hoor, ben het wel beetje beu, als ik eerlijk ben!

Ik ga nu snel douchen en aankleden!
    Fijne dag meiden!

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Wat een hoop visite Manonn, hier lekker rustig en heel verspreid!
    Balen zeg van die boetes, hier ook laatst 2 binnen gekregen maar die waren niet zo duur en mijn schuld dus ik hou wijselijk mijn mond haha.

14. hielko2006

@ Koala Gefeliciteerd met jullie zoon ga maar lekker genieten

@ Manon de buikpijn was wel afgezakt heb nu zo nu en dan wat krampen maar het wil niet doorzetten jammer genoeg

jullie hebben veel aanloop zo te horen denk wel aan je zelf he

15. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    @ Koala, gefeliciteerd met jullie zoon, Mathijs.
    Leuk, weer een jongetje in beeb lijst...
    Heel veel geluk. En lekker genieten van je gezinnetje!
    Ben benieuwd naar je verhaal en de foto's...
    Dikke knuffel, liefs Lieve

16. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    Koala: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON, geniet er van he.

Idd weer een jongetje in de lijst ;)

Hier verder wel last van de buik (veel harde buiken en af en toe pijnlijk) maar niets spannends. Vanmiddag er ff lekker uit geweest. Jeetje was koud zeg brrr. Ben nu maar gelijk boerenkool aan het maken haha. Echte winterkost. Vanavond weer visite, jeeeuuhh weer afleiding:p
    Heb vanmiddag ook maar kleine kerstkaartjes gehaald. Die ga ik bij geboortekaartje er in doen, heb ik besloten. Ben ik in 1 x klaar. Ook al komt beeb nu, dan tegen de tijd dat ik de geboortekaartjes heb, kan het ook wel wachten na 5 dec. en doe het dan op de bus. Zo ook weer opgelost :D

Ik ga nog ff crea-bea-en en eten in de gaten houden. Misschien spiek ik vanaaf nog wel ffkes.

@Lieve: hoe was je uitslag trouwens?

Grtz.

17. maaike1977

maaike1977 Actief lid

10 apr 2009
    308
    0
    0
    LOONTJE, AMORE en KOALA...GEFELICITEERD !!! eindelijk weer wat beebs erbij!!

Meiden die nog moeten; houd vol!!! Nog even geduld!! ( ook al zal het moeilijk zijn..)

Sheann , meid wat ene bevalling..:$.is ook weer het uiterste..invergelijking met die van mij...Volgens mij ben jij degene die het langste er over heeft gedaan en ik de snelste....of was sterretjes nog sneller???

Hier alles z'n gangetje...nog maar weinig kraamviste gehad..Ik had eerlijkgezegd wel wat meer animo verwacht na het versturen van de kaartjes...:$..nou ja...wel lekker rustig:D;).

Roos zit nog steeds op 8 voedingen per 24 uur. komt echt om de 3 uur. En 's nachts laat ze er een uurtje extra tussen en komt ze 1x per nacht en dat is nu al 4 dagen om ongeveer 3 uur. Dan pas zo rond een uur of 7. Ze drinkt niet echt consequent..de ene keer 70 cc de andere keer weer 120 cc:(..dus das best een beetje jammer...Ik heb nu al 2 nachten niet 's nachts afgekolft..gebruik gewoon mijn "overschot"...( kolf soms wel 180 cc uit een borst..hahahaha) Heb dan gelukkig niet zoooo'n stuwing dat ik het niet meer trek...;)

Hahaha Mila, handig van je! Scheelt je weer postzegels!;)

Hey Manon..wij hebben denk ik ook kosten aan onze auto...die doet raar...:(. De stuurbekrachtigings pomp lekt, ( moet dus vervangen worden) en ook de accu is slecht...( het schijnt dat met langere stukjes rijden dat het accuzuur gaat koken...:$:$)

Nu ga ik even de tafel dekken...we gaan zo eten...zelfgemaakte aardappelkroketjes, broccoli en een duits biefstukje....jammmie!!

Tot later!! XXX

18. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    Goedemiddag, hier mijn update.
    controle flos, andere van de twee als maandag. Ze vond mijn bloeddruk prima. Gelijk aan vorige drie keer. Ook de bloed- en urinewaarden waren allemaal perfect.
    Inwendig onderzoek gehad. Baarmoedermond zit nog diep weg en staat nog volledig (het tutje, zeg maar, is nog helemaal aanwezig, deze moet eerst weg voor er ontsluiting komt)
    Ook kleine nog altijd niet ingedaald. Ze vroeg of ik nog wel voldoende leven voel.
    Ja, minder dan vorige week. Maar hoeveel moet ik voelen dan…
    Dus heeft ze me toch maar doorgestuurd naar het ziekenhuis, direct vanmiddag een afspraak gehad.
    Zowel echo als hartfilmpje. Beiden helemaal prima. Baby groeit goed, placenta ligt niet voor de opening en is in goede conditie. Ook is er voldoende vruchtwater.
    Dus blijf onder controle van de verloskundige.
    Mijn onzekerheid is nu helemaal verdwenen, kan me weer volledig ontspannen!
    Morgen komt mijn vriendinnetje op bezoek, lekker wat afleiding.
    Ik ga er nu wel vanuit dat het nog wel even duurt, maandag weer controle bij flos.
    Denk dat ik de hekkensluiter wel ga zijn hier, hi hi

@ Mila. Lekker boerenkool. Slim die kerstkaarten, ga ik hier ook in de groep gooien.
    Jammer dat ze je gisteren niet konden strippen, wel fijn dat er wel iets gebeurt.
    @ Koala. Jammer dat het niet heeft geholpen of is doorgezet. Wanneer heb je weer controle?
    @ Manonn. Doe je het wel rustig aan? Ook voor Zinzi.
    Balen van die boetes en reparatie, goede timing inderdaad!
    Zoals ik hierboven al schreef, denk dat je nog even buddy geduld moet hebben…
    @ Amore. Dank je wel!
    @ Susan. Hoop ik ook…
    @ Debie, Sterretjes en Lafo.
    Ja, aandacht verdelen en andersom wennen dat het moet worden gedeelt.
    Las iets over duo wagens. Ik ben giga enthousiast over de Phil en Teds Vibe.
    De voorgangers kun je ook goed via marktplaats kopen. Erg functioneel.
    @ Shean. Tnx voor je respect.
    Jij ook respect voor je bevallingsverhaal. Zo kan het ook...
    Is wel fijn denk ik om het op te schrijven, is het niet?
    @ Pina. Hoe is het bij jou?

Fijne avond, morgen komt er een vriendinntje, lekker afleiding.
    Gisteren ook de babykamer afgemaakt, schilderen opgehangen, zal later even foto's in mijn album plaatsen.
    Tot morgen, Liefs Lieve

19. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    Late november 2009 babies:

29 oktober Nora Sophie - 3500 gr - 52cm - 36,5 wk - Dochter van Brenda1122

03 november Rosanne - 3320 gr - 49 cm - 38 wk (KS) - Dochter van Ringeding

05 november Jaro - 3640 gr - 51 cm - 39,3 wk - Zoon van Sterretjes82

06 november Xander - 2500 gr - 47 cm - 38,1 wk (KS) - Zoon van Koffieleutje

06 november Sophie Isabel - 3078 gr - 47 cm - 37,3 wk (KS) - Dochter van Susan79

10 november Zinzi - 3170 gr - 49 cm - 38,3 wk (KS) - Dochter van Manonn

11 november Esmee - 3670 gr - 50 cm - 39,5 wk - Dochter van Debie

12 november Lune Anna - 3890 gr - 50 cm - 39,1 wk - Dochter van Krumeltje

13 november Kyano Jayden - 3750 gr - 53 cm - 39,2 wk - Zoon van Sheann

13 november Roos - 3444 gr - 49 cm - 38 wk - Dochter van Maaike1977

18 november Roan - 4070 gr - 52 cm - 39,5 wk - Zoon van Cindy1975

21 november Britt Charlotte - 4160 gr - .. cm - 40,3 wk - Dochter van Lafo

22 november Demi - 2480 gr - 46 cm - 39,4 wk - Dochter van Annie1979

26 november Lieke - .... gr - ..cm - 41,2 wk - Dochter van Riannetja

1 december Elena Isabella - 3220 gr - 41,1 wk - Dochter van Amore

1 december Jayden - 4200 gr - .. cm – 41.3 wk - Zoon van Loontje24

. december Mathijs - …. gr - .. cm – 41.. wk - Zoon van Koala28

Er zijn 11 meisjes geboren!
    Er zijn 6 jongens geboren!

Zwangeren
    7 dgn - 41.0 - 25 november - Knippy
    6 dgn - 40.6 - 26 november - Angelique72
    5 dgn - 40.5 - 27 november - Mila77
    5 dgn - 40.5 - 27 november - LieveKylian
    4 dgn - 40.4 - 28 november - Pina123

Buddy's
    Manon - LieveKylian
    Riannetja - Loontje24

20. hielko2006

Lieve gelukkig was alles goed bij de vk en alle uitslagen goed
    wel jammer dat de boel nog potdicht zit maar goed dat kan heel snel gaan toch dus maar weer geduld hebben

Deel Deze Pagina