Meiden, lief dat jullie allemaal zo bezorgd zijn. Heb meteen om 08.00 uur gebeld met het spoednummer van het ivf-centrum. Verpleegkundige was er zelfs nog niet (die je in dit soort gevallen te woord staat) dus werd later teruggebeld. Ik hoefde me nog geen zorgen te maken aangezien er niets van bloedverlies te zien was, ook niet eens licht bruin ofzo. Dit schijnt wel vaker voor te komen en je kan er echt nix over zeggen. We hebben wel de 1e echo iets vervroegd, naar volg wk donderdag om 15.00 uur. Dan is manlief wel in het buitenland maar die heeft gewoon pech dan. Anders moet hij maar eerder terugkomen als hij per se mee wil. Ik wil gewoon zsm duidelijkheid... Vooralsnog, geen bloed dus dat geeft mij zeker heel veel moed! Oh en Ciara, het was gewoon echt een slijmprop, dus helder, maar kon er geen draden van trekken. Was echt heel plakkerig dus was heel bang dat dat het vruchtzakje was ofzo. Volgens verpleegkundige kan dat niet want dan zat er wel bloed bij. Vandaag trouwens weer nergens last van, qua afscheiding of iets dergelijks. Wel nog steeds zere tieten en mega moe (maar komt natuurlijk door die rotnacht die ik heb gehad). Lotje, ben je al geweest? Ben zo benieuwd! Miepie, zie dat jouw 1e eco goed is gegaan! Super joh! Alle andere meiden, ben ff de verhalen kwijt... Sorry Iig ging er iemand vanavond naar 538. Heel veel plezier en hopelijk de gedachten even op 0.......
Ik had een berichtje geschreven maar het staat er niet. Ik heb nu helderrood bloedverlies en dat na de echo van afgelopen week waar de vruchtzak te klein was, is de miskraam nu opgang gekomen denk ik. Jammer, ik had het graag anders gezien. Jullie heel veel sterkte en hoop dat jullie wel mooi novemberbeebjes krijgen.
Berbel, veel sterkte! Heb je de VK al gebeld? Er is weer heel veel geschreven, ik hou het nog even niet bij hoor! Ik heb vandaag gewerkt en mijn dochter vraagt ook de nodige aandacht. In ieder geval bedankt voor de welkoms! Maar voor iedereen die zoch zorgen maakt, hou de moed erin en blijf positief! Dat is niet altijd makkelijk, I know! Het blijft toch maar een wonder he, een zwangerschap? Misschien reageer ik straks nog wat uitgebreider!
Lotje, heb je al nieuws? Berbel, nee he meid, wat verschrikkelijk. Ik zou nog wel even de VK of gyn bellen zodat ze kunnen bekijken op een echo of het daadwerkelijk zo is. Sterkte iig.
JOEPIE! de echo was helemaal goed. Hartje klopt! Ik ben zo verschrikkelijk blij Bloedverlies schijnt dus blijkbaar echt vaak voor te komen en ze kon bij mij zien dat er nog meer bloed aan zit te komen, moet ik me geen zorgen om maken. Kan verschillende redenen hebben, zou nog steeds innestelingsbloed kunnen zijn. Blijkbaar zijn er zelfs vrouwen die de hele zw.schap bloedverlies hebben. Ik denk dat als het echt hevig is en aanhoudt (met evt buikpijn) dat het dan niet goed zit, anders kan het blijkbaar niet zo veel kwaad. @Mik, bij jou is het bloedverlies toch ook helemaal gestopt? ik denk dat het bij jou dan ook goed zit hoor.. @Susan, ik zou me geen zorgen maken hoor. Ik ben vorige week ook een slijmprop verloren, die was ongeveer 1 bij 1cm en wel rood en nog is er niets aan de hand. @Berbel, wat erg! Ik zou idd ook maar vragen of je een echo mag hebben, die onzekerheid is echt niet leuk. Hoop echt voor je dat het toch goed blijkt te zijn. Sterkte!
Lotje, fantastisch nieuws! Was zeker helemaal wauw om het kloppende hartje te zien. Was manlief mee? Die vond het ook zeker helemaal ge-wel-dig? Ik maak me idd wel wat minder zorgen nu aangezien ik nog geen spoortje bloed heb gezien. Denk dat het gewoon mn normale (zwangerschaps)afscheiding is, alleen dat ik het niet eerder zo gezien heb...
@ Berbel: Jeetje, wat vind ik het erg voor je! Een hele dikke knuffel en heel veel sterkte! @Lotje: Fijn! Een goed echo! Kon je het hartje al goed zien kloppen? Ik heb bij 5 weken 4 dagen het hartje zien kloppen, maar moest wel heeeeel goed kijken, want het was erg ieniemini allemaal Wel dubbel om eerst iemand sterkte te wensen en daarna iemand te feliciteren... @ Suzan: Hopelijk is het allemaal gewoon een slijmpropje geweest en ik denk dat als er geen bloed bij zit, je je niet zo druk hoeft te maken. Hier nog steeds alles goed. Heb de afgelopen 2 dagen niet veel steekjes in mn buik, je gaat echt overal op letten he? K zit ook 20x per dag aan mn (.)(.) te voelen! Iedereen een fijn weekend! K ga vanavond x factor kijken en hoop dat die Laurens er nou maar eens uitgaat!
Laurens eruit? Whatever eruit! Ik vind die 2 meiden zo irritant...vooral die met het donkere haar..... pffffffffffff
haha, ja, die mogen er ook uit van mij! Zij is erg irritant ja! En k hoorde vandaag op tv dat ze waarschijnlijk een relatie(nou ja,verkering) heeft met Laurens! Ik werkte trouwens vandaag met een collega die ineens aan mij vroeg: "Wil je ook nog kinderen? Of is er al eentje in de maak?" Dus ja....ik kon moeilijk mn mond houden! Ze had het dus vorige week al aan me gezien! Ik zei" hoe zie je dat dan? Ik heb toch nog geen buik? " Maar ze voelde gewoon aan dat ik zwanger was. Moet niet gekker worden, zal het er dan zó dik bovenop liggen bij me?
hoi meiden allemaal... Ja Laurens eruit..wat doet hij daar? @Lotje ben blij dat alles goed is. Sterkte voor degene waarbij het mis is gegaan(ben naam kwijt)Pff die dementie. Ben even een dag niet geweest en ben alles al weer vergeten. Nieuwe welkom.@Mik ik denk aan je. Hier flinke dipdagen gehad..die hormonen..was erg verdrietig(waarom eigenlijk)had er allemaal geen zin meer in..Voel me helemaal niet zwanger maar moet er van alles voor over hebben..klaag klaag.. Zal blij zijn als ik eindelijk die echo heb gehad..Misschien besef ik dan eindelijk dat dat hummeltje in me groeit..en dat alles dan goed is. Dikke knuffel voor alle onzekere..ps straks kunnen we geen berichtjes meer sturen(site eruit)
@Suzan, tijdens een zwangerschap kun je inderdaad meer afscheiding hebben. Vervelend, maar niks ernstigs dus. Ik zou wel even in de gaten houden of je niet een schimmelinfectie hebt. Tijdens je zwangerschap kun je daar extra vatbaar voor zijn @Lotje, wat super voor je dat de echo goed is! Wat zul jij een goed weekend hebben! Heerlijk, een kloppend hartje! @pooh, ik ben blij dat ik niet de enige ben die steeds stiekem aan mijn borsten zit, hahahah. Toch even checken of ik ze nog wel voel! En het schijnt dat sommige mensen dus echt kunnen "zien/voelen" dat vrouwen zwanger zijn. Ik weet nooit goed wat ik ervan moet denken. Makkelijk gezegd achteraf denk ik dan! @all, Als ik afgeleid ben (werken of dochter), heb ik niet eens door dat ik zwanger ben. Dat vind ik wel prettig hoor, want dan ben ik er ook niet zo mee bezig en of het misschien wel fout zal gaan. Dus ik hou mezelf lekker bezig tot de eerste echo. Duurt alleen nog even! Nu een week geleden dat ik een test heb gedaan en nog lijkt het niet te landen dat ik toch echt zwanger ben. Maar ja, gelukkig hebben we ook nog even! Fijne avond en fijn weekend. Geniet van het heerlijke weer!
Berbel, ik vindt het ook heel erg voor je. Sterkte meid! Lotje, wat geweldig nieuws! Kan haast niet wachten dat wij onze eerste echo hebben! Suzan, ook ik hoop dat het niks is en dat het er gewoon bij hoort! Pooh, dus bij 5 wk en 4 dgn heb je een hartje zien kloppen? Wij hebben maandag ons gesprek met de gyn en hij gaat mss ook kijken. Wie weet kunnen wij het dan ook al zien..... spannend! Meiden heb vandaag gehoort dat één inwendige echo slecht zou zijn...! Is dat ook zo? Verder gaat het hier lekker, 2 dgn last van een zeurende onderbuik gehad en mijn darmen zijn flink opgezet. Verder heb ik vooral 's avonds zere borsten en heb ik onzettend veel trek steeds, kan echt enorm veel op woooowwwww! maar mij hoor je niet.....hoor heerlijk dit! Liefs
@Stef volgens mij hoef je je geen zorgen te maken hoor..Hun weten wel wat ze doen.Daarbij komt het niet eens zo diep binnen..
@ Berbel. Meid, wat rot voor je! Ik blijf nog steeds voor je duimen! @Lotje. Ow, wat superfijn! Zo zie je maar dat wij goede voorbeelden zijn dat bloed niet altijd wat hoeft te betekenen. Maarja, als je bloed ziet tijdens je zwangerschap schrik je zowiezo... @ Stef. Ik heb al meerdere inwendige echo's gehad en zou niet weten waarom ze slecht zouden moeten zijn. Ze gaan inderdaad niet zo super ver naar binnen.. @ Susan. Nou, dan gaan we maar uit van het goede! Zoalng er geen bloed te zien is, is het goed! @ Mik. Hoe is het inmiddels met je? @ all. Ook hier zit ik heel de dag aan mijn borsten, haha. Voor mij echt HET teken dat ik zwanger ben... Verder nog steeds gigantisch moe, vanmiddag ook effe tukkie gedaan. Vanavond rustige avond. Morgen verjaardag en daar moet ik me nu al voor opladen
Hai meiden, Ik ben toch korter zwanger dan gedacht...pas 4 tot 4,5 week! Dus ik ga jullie weer verlaten en meekletsen in het decembertopic. Fijne zwangerschap allemaal! Groetjes