Late november 2009 mama's (vanaf 15 nov)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lotje2, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

susan dank je wel en jou meisje al een maand oud wat gaat het hard he

2. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ja hoe snel de tijd voor mij gaat, zo langzaam gaat ie voor jullie, denk ik?

Hebben jullie nou morgen allemaal strippogingen???

3. hielko2006

Ik ben afgelopen week al 2 keer gestript maar dat heeft niks geholpen helaas.
    morgen moet ik voor controle komen weet niet of ze dan gaan strippen weer maar moet in elk geval wel door naar het ziekenhuis om te bespreken over inleiden dan waarschijnlijk woensdag inleiden zoals ze vorige week zei

4. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    @ Knippy . succes en sterkte morgen!

(bij mijn schoonzusje braken haar vliezen de nacht voor de doorverwijzing naar het ziekenhuis, 12 dagen overtijd)

@ Mila . Staat de boom?
    En hoe is het verder gegaan met de steken?

Ik heb om 13.50 uur een controle bij de vk,
    indien mogelijk gaan ze dan ook strippen,
    houd jullie op de hoogte...

Fijne avond, goede nacht, tot morgen!

5. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    thanx susan voor compliment. Tja... tis niet anders he.
    Ik heb als het goed is wel strippoging morgen, anders vraag ik het. Wie niet waagt, wie niet wint.

@lieve: ja boompje staat en rest van kerstspulletjes ook. Nog paar kleine dingetjes maar ben druk zat geweest vandaag. Vindt het wel best.

We gaan zo lekker film kijken. Buik blijft beetje onrustig maar hoop nergens meer op.

fijne avond en succes morgen he allemaal met controles en strippogingen.

Grtz.

6. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    @susan, idd jeetje jouw meisje is gewoon al een maand. Wat gaat dat toch snel.

7. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    even weer spieken hier, maar geen beebnieuws?:(

deze week is iedereen gewoon bevallen!!!!

fijne avond meiden

8. koala28

koala28 Niet meer actief

Hai meiden,

Even snel een berichtje van mij (heb nog niets teruggelezen).
    Op 2 december om 5:08 uur is onze zoon Matthijs Jasper geboren (4280 gram).
    De bevalling is erg moeizaam en met complicaties verlopen vandaar dat Matthijs en ik in het ziekenhuis moesten blijven. Ik ben vandaag ontslagen uit het ziekenhuis maar helaas moet Matthijs nog in het ziekenhuis blijven. We hopen dat hij a.s. donderdag naar huis mag komen. Tot die tijd gaan we meerdere malen per dag naar het zkh zodat ik Matthijs kan voeden en natuurlijk even met hem knuffelen.

Zodra Matthijs thuis is of ik even tijd heb zal ik jullie berichtjes nalezen.

9. hielko2006

kan niet slapen dus denk kom hier eens even kijken.

Koala jammer dat het zo een moeilijke bevalling was hoop dat jullie mathijs snel thuis hebben en je dan echt pas een lekkere kraamtijd kunt gaan hebben

Lieve en Mila jullie straks allbij veel succes met het strippen hopelijk lukt het

ga nu nog maar ff proberen te slapen

10. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Koala: Gefeliciteerd met je zoontje, hopelijk mag je hem snel mee naar huis nemen.

Aan de dames die over de houdbaarheidsdatum zijn, veel succes vandaag bij de controles.

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    meiden succes bij de vk vandaag en met de strippogingen. Dat het vandaag maar bij iedereen gaat beginnen.

12. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Koala, wat jammer dat de bevalling niet vlekkeloos is verlopen. Is met Matthijs alles wel goed?? Hoop ook dat hij snel met jullie mee mag!

Ben erg benieuwd of er vandaag of morgen babynieuws komt na de vk-controles die gepland staan.......

13. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    @ Koala . bedankt voor je update. Vervelend dat de bevalling met complicaties is verlopen, is verder alles goed met Mattijs?
    Besef nu dat ik jouw en Loontje op hyves had verwisseld, stom... Heb Loontje helemaal niet...
    Hoop dat jullie jullie prins snel mee naar huis mogen nemen en dan op en top kunnen gaan genieten van dit wonder!

@ Knippy . Heb je nog weer kunnen slapen, was je je een beetje zenuwachtig aan het maken, of toch stiekum aan het hopen dat het spontaan begon?

@ Sheann | Debie | Susan . tnx voor de succes wensen en het medeleven...

@ All . hier een onrustige nacht gehad, heb weer liggen hopen dat het spontaan zou beginnen, had ook harde buiken en een kleintje die vreemd actief deed. Misschien is de eigenwijs nu ingedaald...

Houd jullie op de hoogte, tot vanavond, liefs Lieve

p.s. zal morgen de actuele lijst posten...

14. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    Hello,

Hier ook K*nacht gehad. Vanmorgen gelijk er een huilbui achteraan. Ben het zaaaattt. Succes lieve en knippy vandaag met controles. Ik mag zo al gelukkig.

@koala: jeetje dat was wel heftige bevalling dan. Hopelijk mag je mannetje donderdag met je mee naar huis.

Tot later.

Grtz.

15. loontje24

loontje24 Niet meer actief

Meiden die nog moeten: Heel veel succes en het duurt nu nie lang meer!!

Hier gaat het aardig goed! Ik kan nog nie zoveel door de knip die is gezet, maar verder laat ik me heerlijk verwennen door de kraam en geniet ik gigantisch van ons kleine schatje!! Hij doet het erg goed!! Is alleen een beetje een nachtbrakertje.. Hier moeten we dus nog ff ons ritme in vinden hoe het kan en eenbeetje een weg vinden wat we kunnen doen om hem snachts iets rustiger te krijgen. Bij ons in bed vind hij het wel goed en slaapt hij als een roos en ook tegen mijn borst gaat het goed. De kraamhulp zou nog ff laten zien hoe je hem met een gewone doek kan inbakeren en dan kunnen we dat misschien vannacht proberen. Verder slaapt hij overdag wel weer erg veel. Ze zijn net geweest voor het hielprikje en de gehoortest en daar was meneertje nie zo blij mee. Huilen... Echt zielig, maar goed het is weer voorbij en hopen dat het allemaal goed is. Morgen kraamhulp voor het laatst, zal wel lastig zijn, maar denk dat het ook wel weer lekker is om je eigen ritme te vinden...

Liefs

16. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Loontje, je verhaal klinkt bekend! Hier nog steeds eentje die liever bij ons ligt 's nachts dan in haar eigen bed!! Bij ons heeft inbakeren niet geholpen dus hoop dat het bij jou wel werkt!! Wij hopen morgen nog meer tips te krijgen van het cb maar volgens mij hebben we alles al uitgeprobeerd.............

Mila, oh meid, natuurlijk ben je het zat!! Hoop dat de vk met een plan komt strax.

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Jammer meiden, niemand nog bevallen dus....tsjongejonge wat word jullie geduld op de proef gesteld!!

Mila, Knippy, Lieve succes meiden met de controles vandaag!!!

Koala jeetje wat heftig zeg allemaal, wat heeft je kleine man dat hij moet blijven??
    Dikke knuf, lijkt me zo rot om je kleintje te moeten achter laten!

Loontje hier ook begonnen met inbakeren, schijnt hier wel te helpen, ze maait enorm met haar armen anders!

Hielprik huilde Britt niet ineens, vk stond ook versteld.
    Was ook de enige keer dat ze niet huilde, ze maakt het nu ruimschoots goed helaas.....

18. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    Net terug van vlos. Ik ben nog niet stripbaar. Het is nog niet open genoeg. Krijg nu ook tegenstrijdige berichten. Vorige week was ik nog inleidbaar en nu is het nog maar de vraag. Ja zeg... zei ik ook tegen deze vlos maar gyn. moet het morgen maar bepalen. Op de vraag hoe ging het, kreeg ze van mij ook: k*t. Oftewel ik ben nogal op oorlogspad vandaag. Reken maar dat de gyn. morgen een hele vervelende zwangere vrouw voor zich krijgt te zitten in de hoop dat ze zeggen dat ze me snel gaan verlossen. Gelul van: baby heeft het nog goed en je bent nog niet overtijd (pas na 42 weken) bla bla hebben ze dan verkeerde aan me.
    Oooh sorry hoor. Ben gewoon teleurgesteld dat het strippen niet lukte. Ken mezelf ook niet meer met vandaag al diverse huilbuien en een humeur om op te schieten. Ik moet me maar gaan instellen op vrijdag inleiden (en hopelijk na morgen vervelend te zijn geweest, misschien wel eerder).

@lieve en knippy. Hoop dat jullie met positiever nieuws komen. Ben bang dat ik de hekkesluiter ga worden.

19. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    mila balen meid, kan me je frustratie helemaal voorstellen. Zal voor je duimen dat ze morgen snel besluiten om actie te ondernemen

20. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    @ Mila . Vervelend dat ze je niet konden strippen en dat je tegenstrijdige berichten krijgt. Heb je morgen in het ziekenhuis afspraak bij Gyn of bij Klinisch Verloskundige?
    Ik hoop dat je vanmiddag nog een dutje kunt doen, dat die je pet weer even als vertrouwd vanouds zet... Sterkte!

@ Knippy . Hoe was het in het ziekenhuis?

@ Lafo . Fijn dat inbakeren helpt, ik hoor vaak goede verhalen. Grappig, niet huilen bij hielprik en het nadien dubbel en dwars inhalen...

@ Susan . Vervelend dat bij jullie inbakeren niet effectief is, tja
    die kleine meid heeft negen maand bij jullie in bed geslapen... Dat is vertrouwd. Hoop dat het CB morgen advies voor je heeft!

@ Loontje . Fijn dat je kunt genieten, jammer dat de knip je nog te veel hindert. Ik heb altijd begrepen dat baby's de eerste tijd sowiezo geen dag nacht ritme hebben...

@ All . Hier ook juist terug van verloskundige.
    Bloeddruk goed, gelijk aan zaterdag. Alleen nu licht eiwit in urnine. Dus morgen weer bloed en urnine laten onderzoeken...
    Verder stond de baarmoedermond nog, iets minder als vorige week woensdag, ook kon ze met een vinger naar binnen, ze heeft wat gerommeld, hopen dat dat iets bevordert...
    Woensdag afspraak bij Klinisch verloskundige in ziekenhuis in verband met dreigende serotiniteit (medische term voor overtijd)
    Tja. ik zeg dat ik al 10 dagen overtijd ben, maar medisch dreigt het dus...
    Verder zit ik goed in mijn vel, zou het heel sneu vinden als die kleine zich niet spontaan meld, het enige wat ik kan doen is ontspannen en relaxen. Hopen dat mijn lichaam de bevalling vanzelf in gang zet...

Ga nu lekker een tukkie doen. En vanavond Grey's kijken, bank hangen...

Fijne avond, tot morgen! Liefs Lieve

Deel Deze Pagina